Sep 28, 2021, 5:40 PM

@tsek said in Nέο VW Tiguan:

@katafractos17 said in Nέο VW Tiguan:

Δεν νομίζω ότι ο remarketing manager μιας εταιρείας leasing μπορεί να καθορίσει την κατηγορία και την τύχη ενός αυτοκινήτου.
Αυτό το καθορίζει η αγορά παγκοσμίως ή πανευρωπαϊκώς όσον αφορά την δική μας κοντινή αγορά.
Μια χαρά κατάφερε η Peugeot να παίξει στην κατηγορία της VW, Audi, κτλ και μάλιστα στα δικά μου μάτια όχι μόνο τις κοίταξε στα ίσια αλλά τις έβαλε και από κάτω.
Μεταξύ 3008 και Tiguan ή Q3, τα δύο τελευταία ούτε που θα τα κοίταγα.

Την μεταπωλητική αξία ναι, την καθορίζει. Γιατί όταν ρίξεις 2000 τεμάχια μέσα σε ένα μήνα στην αγορά θα πιέσεις όλους τους μικρούς εμπόρους να ρίξουν τις τιμές για να γίνουν ανταγωνιστικοί. Δε μιλάμε τώρα στην περίπτωση που ο Χ μαντράς βγάλει 4 κομμάτια, εκεί η επιρροή είναι απειροελάχιστη. Τώρα για το Q3 δε θεωρώ ότι το έβαλε κάτω, αλλά στη τελική αυτή είναι η γνώμη μου,μπορεί να είμαι και λάθος.

Σε ένα κομμάτι μιας χωράς άντε και να το επηρεάσει.
Δεν βλέπω σε πανευρωπαϊκό ή παγκόσμιο επίπεδο πως μπορεί να γίνει αυτό.

Δεν τίθεται θέμα αν θα είναι κάποιος σωστός ή λάθος. Ο καθένας εκφράζει μια γνώμη την οποία έχει διαμορφώσει βάση κάποιον παραγόντων. Προσωπικά την έχω διαμορφώσει έχοντας μπει αλλά και οδηγήσει τα συγκεκριμένα οχήματα, καθώς και με αυτά που διαβάζω και ακούω από αυτές που φαίνονται έγκυρες και σοβαρές πηγές και όχι κάποιες που παίρνουν και το κάτιτις τους, για να πουν μια καλή κουβέντα.

Επίσης με επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω την πηγή.
Peugeot: Πώς οι Γάλλοι ανέβασαν την μεταπωλητική αξία του Λέοντα