-
Καλησπερα σας!
Ειμαι συχνος αναγνωστης του φορουμ αλλα δεν εχω ανοιξει θεμα ποτε. Το θεμα που με απασχολει εχει να κανει με την αγορα αυτοκινητου.Ειμαι 29 χρονων και σκεφτομαι να προχωρησω σε αγορα αυτοκινητου καινουργιου ή μεταχειρισμενου. Ο λογος που προβληματιζομαι ειναι οι εξελιξεις στην αυτοκινηση, δηλαδη η νεα εποχη που περιλαμβανει ηλεκτρικα αυτοκινητα καθως και η ανοδος των τιμων των αυτοκινητων.
Δεν εχω την δυνατοτητα, φυσικα, να παρω ηλεκτρικο αυτοκινητο ουτε και θα ηθελα με βαση τα δεδομενα που υπαρχουν αυτη την περιοδο. Το αμαξι που οδηγω ειναι ενα του 1997, το οποιο μηχανικα ειναι σε καλη κατασταση αλλα δεν εχει υδραυλικο τιμονι, δεν κανεις ευκολα ταξιδια με αυτο, και εμφανισιακα εχει θεματα (Σκουριες και σπασμενα πλαστικα απο ηλιο και πολυκαιρια). Ψαχνω να το αλλαξω αλλα δεν ξερω αν θελω μεταχειρισμενο ή καινουργιο. Σχετικα με τις αναγκες μου, μιλαμε για τις μισες εργασιμες να πηγαινω στα γραφεια (25 χλμ πηγαινε-ελα) και αλλες μισες απο το σπιτι (κατι που πιστευω θα γινει ο κανονας στο μελλον) και απο εκει και περα γυρω στα 150 χλμ το μηνα για βολτες απο εδω και απο εκει. Σχετικα με μεγαλυτερες αποστασεις υπολογιζω περιπου 4000 χιλιομετρα το χρονο σε αυτοκινητοδρομο και επαρχιακους δρομους χωρις κατι ιδιαιτερο απο πλευρας Off-road διαδρομες (αν και η ελληνικη επαρχια ειναι απο μονη της Off-road καποιες φορες). Θεωρω πως μιλαμε για 9000-11000 χιλιομετρα το χρονο με τα 4500-5500 να ειναι στην πολη. Χοντρικα τα νουμερα.
Ο τροπος που το σκεφτομαι ειναι πως αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο θα "φας" μεγαλο κοστος απαξιωσης με την ελευση των ηλεκτρικων αυτοκινητων και ενδεχομενως και κοστος διακρατησης (τελη, ασφαλεια κλπ) λογω του κινητηρα. Επομενως οταν σκεφτομαι για καινουργιο σκεφτομαι για καποιο υβριδικο (Yaris) ωστε να ελαχιστοποιησω αυτα τα κοστη και να μπορω να το πουλησω αν θελησω σε καποια χρονια. Απο την αλλη πλευρα αν παρω μεταχειρισμενο πενταετιας με 10-12 χιλιαδες ευρω (ιδανικα καποιο υβριδικο) ισως εχει νοημα οικονομικα αλλα δεν μου αρεσει κατι απ οσα βλεπω στο ιντερνετ και σκεφτομαι πως στο μελλον ισως θα ειναι πολυ δυσκολο να παρεις καποιο καινουργιο αμαξι επομενως ισως "ξεμεινεις" με αυτο το μεταχειρισμενο αμαξι που ηταν ενας "γαμος προξενιου" (καλα δεν θα κλαψουμε κιολας αλλα καταλαβαινετε πως το λεω φανταζομαι)
Εσεις τι πιστευετε;
-
Εχει νοημα να παρεις καινουργιο αμαξι τωρα ή καλυτερα να πας για μεταχειρισμενο τωρα ωστε να εχεις ανοιχτες επιλογες αργοτερα (car-sharing ή ηλεκτρικα ή mini-mini αμαξια τυπου ami για την πολη και ενοικιαση μεγαλυτερου για ταξιδια ή σκουτερ για μετακινησεις στην πολη και ενοικιαση μεγαλυτερου για ταξιδια);
-
Επισης, αν πηγαινατε για καινουργιο αυτοκινητο ποιο προτεινετε; Θεωρειτε πως το υβριδικο Yaris εχει νοημα; Υπολογιζω πως τον χρονο σε σχεση με το i20 100hp ή corsa 100hp θα γλυτωνω περιπου 250 ευρω. Επομενως την διαφορα τιμης που την υπολογιζω στα 2500-3000 θα την βγαλω περιπου στα 10 χρονια (...που ενδεχομενως θα εχουν προκυψει εξτρα κοστη μπαταριας επομενως δεν θα την βγαλω ποτε εκτος και αν το πουλησω). Κοιταω και το clio lpg οπου θα εχω το οφελους του καυσιμου αλλα το κοστος της απαξιωσης στη νεα εποχη.
-
Βλεπω στα μεσα να αναφερεται πως στο κλιματικο νομοσχεδιο θα προβλεπεται επιδοτηση και σε υβριδικα. Θεωρειτε πως εννοουν υβριδικα τυπου Yaris ή μονο Plug in; Αν εννοουν και τυπου yaris αξιζει να περιμενεις ή μεχρι τοτε το Yaris θα εχει ακριβυνει οσο η επιδοτηση που θα δοθει οποτε αδικος κοπος;
Σημειωση: Το αμαξι που εχω τωρα θεωρω πως με καλυπτει για τις καθημερινες αναγκες μου. Θα ελεγα κιολας πως μου αρεσει, το ξερω πως πηγαινει και πως θα φερθει και δεν με ενοχλει. Ωστοσο ειναι κουραστικο το τιμονι ή ο κλιματισμος που λειπει ή τα ηχεια που δεν ακουγονται καλα ή τα σπασμενα πλαστικα και οι σκουριες εξω ( πιο πολυ μ αρεσει λογω νοσταλγιας μαλλον τωρα που το σκεφτομαι )
Συγχαρητηρια σε οποιο το διαβασε ολο αυτο το σεντονι, χωρις να υπαρχει υποψια για επαθλο. Θα χαρω να μαθω τις αποψεις σας.
Ευχαριστω!
-
-
Το διάβασα!
Πάρε το yaris.
Τα περί sharing και ami κτλ είναι πολύ ακραία σενάρια.
Όταν θα υπάρχει μια πιθανότητα για περιορισμούς τοτε θα είναι 15 ετών το αυτοκίνητο αν και δεν το βλέπω να υπάρχουν περιορισμοί για ένα full hybrid παρά μόνο μικρά κομμάτια στο κέντρο των πόλεων όπου θα μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Σε όλο το άλλο κομμάτι της χώρας μια χαρά θα είσαι.
-
Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει σε 10-15 χρόνια. Με βάση τα σημερινά δεδομένα και το προσδοκούμενα για το μέλλον, η πιο ασφαλής επιλογής σήμερα είναι ένα υβριδικό αυτοκινητο και πιο ειδικά ακόμα ένα Toyota (Yaris ακόμα καλύτερα...αφού πουλάει μόνο από το όνομα!). Οπότε, εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα ένα νέο Yaris Hybrid.
Επίσης, επειδή ανέφερες την μπαταρία, όχι σε 10 χρόνια ΔΕΝ θέλει αλλαγή, εξάλλου έχει 11 χρόνια εγγύηση! Και με σωστή συντήρηση κρατάει πάνω από 15 χρόνια.
-
Ειναι η χειρότερη εποχή να πετάξεις πολλά λεφτα στο δρόμο.. Αβεβαιη, αλλάζουν τα δεδομένα, κατι που πουλάει σημερα σε 6-7 χρονια μπορεί να μην το παίρνει κανείς!
Θα πεσει απίστευτη απαξιωση σε ότι πωλείται σημερα!
Ιδανική η περιπτωση leasing να φαει αλλος την απαξιωση...
Ειδάλως μτχ ή καποιο bulletproff hybrid -
Πήγαινε σε μεταχειρισμένο. Κι όπως λέω τελευταία, ψάξε για ένα μη δημοφιλές μοντέλο που θα το πάρεις φθηνότερα και μην σε νοιάζει η μεταπώλησή του.
Θα σε βγάλει αυτά τα αβέβαια 6-7 χρόνια και μετά θα δεις που θα έχει κάτσει η μπίλια. Δηλαδή, στα ηλεκτρικά θα κάτσει, αυτό είναι αποφασισμένο από τους πολιτικούς, αλλά μέχρι τότε θα έχουμε και τις υποδομές.
-
Αν κατάλαβα καλά θές ένα πιο σύγχρονο ανθρωπομεταφορέα που να μη σε πονέσει πολύ στην τσέπη μιας και οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση είναι ραγδαίες.
Όντως δεν είναι καλή εποχή να πετάξεις πολλά λεφτά στο δρόμο.. Στην θέση σου θα κοίταγα αυτοκίνητα της Β ή C κατηγορίας "χαμηλά" τετράπορτα που είναι πασπαρτού και θα σε καλύψουν για αρκετά χρόνια μέχρι να κάνεις οικογένεια και ένα πιτσιρίκι. Εναλλακτικό του Yaris κάτι σε Clio ντιζελάκι προηγούμενης γενιάς ή ανάλογο. Θα κοίταγα με πολύ υπομονή για αυτοκίνητα Ελληνικά με λίγα για την ηλικία τους χιλιόμετρα.
-
Swift υβριδικό, πολλά συστήματα άνεσης κι ασφάλειας, χαμηλή κατανάλωση, κάτω από 13 χιλιάρικα. Δηλαδή καινούριο τούμπανο σε τιμή που θα αγόραζες το πενταετίας.
-
Ασυζητητί μτχ δεκαετίας. (Δλδ γύρω από το '10). Αν μιλάμε για αυτοκίνητα τύπου Corsa ή Astra θα δώσεις ένα ποσό γυρω στα 5000 όπου αν και δεν μας αναφέρεις τι αυτοκίνητο έχεις σίγουρα θα έχεις απείρως καλύτερη ποιότητα κύλισης (καλά μόνο και μόνο η ύπαρξη a/c αρκεί) και οικονομια καυσίμου ειδικά στον ανοιχτό δρόμο.
Προφανώς και δεν θα έχεις το infotainment των καινούργιων αλλά θα έχεις δώσει το πολυ το 1/3 των χρημάτων ενός καινούργιου και βέβαια οποιο σενάριο και αν λάβει χώρα 10 χρόνια αργότερα θα σε θίξει ελάχιστα οικονομικά.
-
Μεταχειρισμένο 10ετίας και από μένα.
Πολύ πιο σύγχρονα και άνετα από αυτό που έχεις, ενώ τη σαρωτική απαξίωση της 1ης μέρας την έχει "χρεωθεί" άλλος.
Θα κάνεις άνετα τη δουλειά σου και κρατάς χρήματα για το μέλλον που έρχεται. -
Μτχ 5ετίας από εμένα από γνωστες επίσημες μάντρες.
Παιρνεις "καινουργιο" όχημα που μόλις έφαγε την απαξίωση.
Αν παρεις καινούργιο, μόνο Γιαρις υβριδικό για εμένα για τα όσα σωστά αναφέρεις. -
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και την συμμετοχη σας!
@tgd : Δεν θεωρεις οτι υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας σε μη δημοφιλες μοντελα; Επισης μπορεις να δωσεις ενα παραδειγμα μη δημοφιλους μοντελου;
@iceman7: Τι εννοεις με το bulletproff hybrid? με ονομα στην αγορα καταλαβαινω οτι εννοεις, τυπου toyota;
@mastoras78: Εχει περασει απο το μυαλο μου μτχ πετρελαιο αλλα δεν ξερω αν η χρηση του ειναι η ενδεδειγμενη (50-50 χιλιομετρα πολης/εξω)
@dimsabas: Swift καινουργιο εννοεις; Ο τιμοκαταλογος βλεπω ξεκιναει απο 13500, κοιταω κατι λαθος;
@johanndelta & @polistas : Corsa εχω του 1997 . 10 ετιας το φοβαμαι με την λογικη οτι σε δεκα χρονια μπορει να ειμαστε ακομα στο μεταιχμιο στην ελλαδα και εγω με ενα αυτοκινητο 20ετιας, οποτε θα ειμαι στην ιδια θεση.
@alejandro: Ευχαριστω πολυ! απο μαντρες δεν εχω ιδεα τι παιζει. γνωστες επισημες εννοεις των αντιπροσωπων;
Γενικη ερωτηση, το i10 καινουργιο θα το κοιτουσατε στην θεση μου;
-
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Corsa εχω του 1997 . 10 ετιας το φοβαμαι με την λογικη οτι σε δεκα χρονια μπορει να ειμαστε ακομα στο μεταιχμιο στην ελλαδα και εγω με ενα αυτοκινητο 20ετιας, οποτε θα ειμαι στην ιδια θεση.
Ε και λοιπόν?
Δεν βλέπω τί κακό έχει η θέση σου σήμερα. Έχεις λεφτά κάβα, έχεις πληθώρα επιλογών να διαλέξεις σε μεταχειρισμένα, μένει μόνο να μην κάνεις απρόσεκτη-βιαστική κίνηση.
i10 ναι, παραδοσιακά είναι το καλύτερο μικρό που μπορείς να αγοράσεις, αλλά σίγουρα θες τόσο μικρό αμάξι? -
-
Πω πω τζάμπα....
Βάζεις μια οθόνη με 300 ευρώ και είναι σούπερΛέει 4,70 μικτή.
Τόσο έχω εγώ με 16 ιντσών τροχους και με μικρότερη μπαταρία, μικρότερη συμπίεση στον κινητήρα και 70 κιλά βαρύτερο αυτοκίνητο.
4,3 με 4,5 το βλέπω
Πλέον έχει standard full led....πες μου ότι έχει και acc!!!!
Οικονομοτεχνικα είναι το οικονομικοτερο αυτοκίνητο πόλης στην ελληνική αγορά εφόσον δεν σε πολυ νοιαζει το αυτόματο κιβώτιο.
Το yaris hybrid κοστίζει 5000 Ευρώ παραπανα στην βασικη με ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση -
Αν θες κι αυτόματο, πας 1.700 ευρώ παραπάνω.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37217147-suzuki-swift
-
Μια χαρα μα η τιμη αναφερεται σε μη μεταλλικου χρωματος, τασια, διχως gps και διχως εξοδα μεταφορας και προετοιμασιας. Με αυτα ποσο φτανει για να ξερουμε τι λεμε?
-
Ναι αλλά με adas συστήματα, mhev ,full led,acc
Η οθόνη μπαίνει και τα έχεις όλα.
Ουσιαστικός εξοπλισμός όχι μπιχλιμπιδια εμφάνισης
Σε έμενα τα έκαναν έκπτωση τα έξοδα pdi πέρα από την έκπτωση της περιόδου. -
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@mastoras78: Εχει περασει απο το μυαλο μου μτχ πετρελαιο αλλα δεν ξερω αν η χρηση του ειναι η ενδεδειγμενη (50-50 χιλιομετρα πολης/εξω)
Γενικη ερωτηση, το i10 καινουργιο θα το κοιτουσατε στην θεση μου;
Καλησπέρα ξανά Μιχάλη.
Αν τα καινούργια τα φτηνά σα το swift σε καλύπτουν σε χώρους είναι καλές εναλλακτικές. Προ διετίας και κάτι ψιλά που ήταν ο αδερφός μου σε ανάλογη θέση με εσένα είχε σαν επιλογή ignis καινούργιο η μεταχειρισμένο diesel C κατηγοριάς. Πήρε used Cactus diesel με 3-4 χιλιάρικα λιγότερο από νέο supermini και σώθηκε και από χώρους και από χαμηλή κατανάλωση. Σήμερα αν το πουλήσει θα πάρει και τα λεφτά του πίσω όσον αφορά το ψυχολογικό κομμάτι..
Βάλε να δείς χρονονολογίες από 2014/15 και μετά τι παίρνεις σε μεταχειρισμένο γύρω στο δεκαχίλιαρο και κρίνε σύμφωνα με τις ανάγκες και θέλω σου.
-
@polistas : Καλα σιγουρα δεν ειμαι σε καμια τραγικη θεση αμαξι εχω και κοιταω το επομενο. Το λεω με την λογικη οτι με 20 χρονια αμαξι ισως να βιαστεις να παρεις καποιο καινουργιο ενω με 15 χρονων αμαξι εχεις μεγαλυτερη ελευθερια/ευελιξια. Για το i10 η αληθεια ειναι πως ειναι αρκετα μικρο. Γι' αυτο κοιταω κατηγοριας Yaris/corsa κλπ. Απλα διαβαζω πολυ καλα σχολια και για την hyundai εχω καλη αποψη
@dimsabas/ @lap : αυτο ειδα και εγω πριν λιγη ωρα που εψαξα. Αξιζει να βαλεις μετα οθονη after market? Επισης αυτο ειναι καινουργιο καινουργιο; Δεν ηξερα οτι στο car υπαρχουν και τετοιες αγγελιες. Νομιζα οτι ειναι ελαφρως μεταχειρισμενα τα του 2021
@mastoras78: Θα το τσεκαρω αν και το φοβαμαι το πετρελαιο και λογω τυχον απαγορευσεων οσο και για το αν χρηση απο εμενα ειναι ενδεδειγμενη. Αν και με ψηνει πολυ η οικονομια καυσιμου
-
Λογικά θα υπάρχουν καλές προτάσεις στην αγορά με καλό ήχο.
Στο βίντεο σου δείχνει πόσο εύκολο είναι.
Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;