Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 19
    • Best 5
    • Groups 0

    michaliskal

    @michaliskal

    10
    Reputation
    5
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    michaliskal Unfollow Follow

    Best posts made by michaliskal

    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Here I am again.

      Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν και παρακάτω θα είναι η συντομη αποψη μου

      208: Πολυ ιδιαίτερο που ισως κάνει δυσκολη την μεταπωληση του. Φοβαμαι μηπως σε πεντε-δεκα χρονια αυτο που φαινεται καινοτομια τωρα φαινεται κιτς τοτε και αποθαρρυνει αλλους να το αγορασουν. Επισης το τιμονι δεν ξερω ποσο βολικο θα ειναι. (17600)

      Corsa: Μου αρεσε. Εξω εχει τις καμπυλες που μου αρεσουν και μεσα θεωρω πως δενουν ολα στο σαλονι με ωραιο τροπο (17400 elegance + more opel)

      Clio LPG: Ωραιο απ εξω. Μεσα εχω την αισθηση πως ειχαν ξεχασει να βαλουν την οθονη και καποιος μηχανικος ειπε καπου "πεταξτε ενα ταμπλετ μεσα". Κατ αλλα εβγαλε μια ποιοτητα στο εσωτερικο του και με ωραιους χωρους. (Τιμη 19000 dynamic LPG)

      Ibiza CNG: Πηγα πιο πολυ for fun. Μου αρεσε το ανανεωμενο μοντελο αλλα πιο πολυ απ ολα μου αρεσε η τιμη του. 17000 για φυσικο αεριο. Δηλαδη ιδια τιμη με corsa και θα εχεις αμεσο οφελος απο μετακινηση. Δυο αρνητικα ικανα για deal breaker, το δικτυο και το 9λιτρο ντεποζιτο βενζινης.

      i20: Ωραιο αμαξι. Δεν μπορω να αποφασισω αν μου αρεσει το πισω μερος του. Μεσα ωραιος σχεδιασμος και απιστευτοι χωροι. Αλλα μου εβγαλε πολυ φθηνη κατασκευη κυριως λογω των πλαστικων. Η τιμη του ειναι καλυτερη απ ολους. (16500 για πριμιουμ)

      Fiesta: Δεν το δειχνουν ακομα αλλα πιστευω θα τσιμπησει κανα χιλιαρικο οποτε ξεφευγει απο το μπατζετ μου για βενζινης

      Yaris (Hybrid): Το θεωρω πολυ ακριβο στα 20 χιλιαρικα και ας ειναι τογιοτα και ας ειναι υβριδικο. Επισης απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι για παραγγελια εχει αναμονη 13 μηνες. Μια αλλη αντιπροσωπεια μου ειπε βεβαια 7 μηνες. Δεν με τρελαινει πολυ το πισω μερος. Γενικα, αν επαιρνα το γιαρις θα ηταν γαμος συμφεροντων (ισως βέβαια η πιο λογικη προσεγγιση οταν αγοραζεις κατι που θα το κρατησεις για πολλα χρονια)

      Suzuki Swift: Ok. Δεν με ξετρελανε. Ισως να γινοταν και γι αυτο ενας γαμος συμφεροντων με πολυ μικροτερο τιμημα απο το Yaris

      Γενικοτερα θεωρω πως παιζω μεταξυ Corsa, clio LPG, i20 και ισως Yaris Hybrid.

      Θα ηθελα τις σκεψεις σας για οσα ειπα αλλα κυριως για τα παρακατω:

      1. Διαβαζω στο νημα του Clio πως εχει εμφανισει θεματα με τα ηλεκτρολογικα που επιβεβαιωνουν την φημη της μαρκας και της εθνικοτητας. Με ξενερωνει το να εχω καινουργιο αυτοκινητο και να πηγαινω συνεργεια και με φοβιζει το κοστος μετα την εγγυηση.

      2. Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν ακριβα ανταλλακτικα; Αν ναι, ποιες μαρκες θεωρουνται οτι εχουν φτηνα ανταλλακτικα; Η Opel? Επισης η Opel θεωρειται γερμανικη εταιρια οταν ανηκει στην PSA?

      3. Στο Yaris θα κοιτουσα και την εκδοση Active αλλα με ξενερωνει απιστευτα οτι εχει δυο ηχεια, το δερματινο τιμονι/επιλογεας που λειπει και διαφορα τετοια μικρα μικρα. Μου φαινεται αστειο να δινεις 18500 για μικρο αυτοκινητο και να μην εχει αυτα. Ισως παλι να ειμαι και ασχετος.

      4. Ξερουμε για Fiesta ποτε θα βγουν τιμες; Σε μια τιμη 17000 αναλογα τον εξοπλισμο πιστευω θα εμπαινε σφηνα με corsa. Δεν ξερω τι χωρους εχει αλλα μου αρεσει πολυ περισσοτερο το σαλονι του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Καλησπερα σας!
      Ειμαι συχνος αναγνωστης του φορουμ αλλα δεν εχω ανοιξει θεμα ποτε. Το θεμα που με απασχολει εχει να κανει με την αγορα αυτοκινητου.

      Ειμαι 29 χρονων και σκεφτομαι να προχωρησω σε αγορα αυτοκινητου καινουργιου ή μεταχειρισμενου. Ο λογος που προβληματιζομαι ειναι οι εξελιξεις στην αυτοκινηση, δηλαδη η νεα εποχη που περιλαμβανει ηλεκτρικα αυτοκινητα καθως και η ανοδος των τιμων των αυτοκινητων.

      Δεν εχω την δυνατοτητα, φυσικα, να παρω ηλεκτρικο αυτοκινητο ουτε και θα ηθελα με βαση τα δεδομενα που υπαρχουν αυτη την περιοδο. Το αμαξι που οδηγω ειναι ενα του 1997, το οποιο μηχανικα ειναι σε καλη κατασταση αλλα δεν εχει υδραυλικο τιμονι, δεν κανεις ευκολα ταξιδια με αυτο, και εμφανισιακα εχει θεματα (Σκουριες και σπασμενα πλαστικα απο ηλιο και πολυκαιρια). Ψαχνω να το αλλαξω αλλα δεν ξερω αν θελω μεταχειρισμενο ή καινουργιο. Σχετικα με τις αναγκες μου, μιλαμε για τις μισες εργασιμες να πηγαινω στα γραφεια (25 χλμ πηγαινε-ελα) και αλλες μισες απο το σπιτι (κατι που πιστευω θα γινει ο κανονας στο μελλον) και απο εκει και περα γυρω στα 150 χλμ το μηνα για βολτες απο εδω και απο εκει. Σχετικα με μεγαλυτερες αποστασεις υπολογιζω περιπου 4000 χιλιομετρα το χρονο σε αυτοκινητοδρομο και επαρχιακους δρομους χωρις κατι ιδιαιτερο απο πλευρας Off-road διαδρομες (αν και η ελληνικη επαρχια ειναι απο μονη της Off-road καποιες φορες). Θεωρω πως μιλαμε για 9000-11000 χιλιομετρα το χρονο με τα 4500-5500 να ειναι στην πολη. Χοντρικα τα νουμερα.

      Ο τροπος που το σκεφτομαι ειναι πως αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο θα "φας" μεγαλο κοστος απαξιωσης με την ελευση των ηλεκτρικων αυτοκινητων και ενδεχομενως και κοστος διακρατησης (τελη, ασφαλεια κλπ) λογω του κινητηρα. Επομενως οταν σκεφτομαι για καινουργιο σκεφτομαι για καποιο υβριδικο (Yaris) ωστε να ελαχιστοποιησω αυτα τα κοστη και να μπορω να το πουλησω αν θελησω σε καποια χρονια. Απο την αλλη πλευρα αν παρω μεταχειρισμενο πενταετιας με 10-12 χιλιαδες ευρω (ιδανικα καποιο υβριδικο) ισως εχει νοημα οικονομικα αλλα δεν μου αρεσει κατι απ οσα βλεπω στο ιντερνετ και σκεφτομαι πως στο μελλον ισως θα ειναι πολυ δυσκολο να παρεις καποιο καινουργιο αμαξι επομενως ισως "ξεμεινεις" με αυτο το μεταχειρισμενο αμαξι που ηταν ενας "γαμος προξενιου" (καλα δεν θα κλαψουμε κιολας αλλα καταλαβαινετε πως το λεω φανταζομαι)

      Εσεις τι πιστευετε;

      1. Εχει νοημα να παρεις καινουργιο αμαξι τωρα ή καλυτερα να πας για μεταχειρισμενο τωρα ωστε να εχεις ανοιχτες επιλογες αργοτερα (car-sharing ή ηλεκτρικα ή mini-mini αμαξια τυπου ami για την πολη και ενοικιαση μεγαλυτερου για ταξιδια ή σκουτερ για μετακινησεις στην πολη και ενοικιαση μεγαλυτερου για ταξιδια);

      2. Επισης, αν πηγαινατε για καινουργιο αυτοκινητο ποιο προτεινετε; Θεωρειτε πως το υβριδικο Yaris εχει νοημα; Υπολογιζω πως τον χρονο σε σχεση με το i20 100hp ή corsa 100hp θα γλυτωνω περιπου 250 ευρω. Επομενως την διαφορα τιμης που την υπολογιζω στα 2500-3000 θα την βγαλω περιπου στα 10 χρονια (...που ενδεχομενως θα εχουν προκυψει εξτρα κοστη μπαταριας επομενως δεν θα την βγαλω ποτε εκτος και αν το πουλησω). Κοιταω και το clio lpg οπου θα εχω το οφελους του καυσιμου αλλα το κοστος της απαξιωσης στη νεα εποχη.

      3. Βλεπω στα μεσα να αναφερεται πως στο κλιματικο νομοσχεδιο θα προβλεπεται επιδοτηση και σε υβριδικα. Θεωρειτε πως εννοουν υβριδικα τυπου Yaris ή μονο Plug in; Αν εννοουν και τυπου yaris αξιζει να περιμενεις ή μεχρι τοτε το Yaris θα εχει ακριβυνει οσο η επιδοτηση που θα δοθει οποτε αδικος κοπος;

      Σημειωση: Το αμαξι που εχω τωρα θεωρω πως με καλυπτει για τις καθημερινες αναγκες μου. Θα ελεγα κιολας πως μου αρεσει, το ξερω πως πηγαινει και πως θα φερθει και δεν με ενοχλει. Ωστοσο ειναι κουραστικο το τιμονι ή ο κλιματισμος που λειπει ή τα ηχεια που δεν ακουγονται καλα ή τα σπασμενα πλαστικα και οι σκουριες εξω ( πιο πολυ μ αρεσει λογω νοσταλγιας μαλλον τωρα που το σκεφτομαι 😛 )

      Συγχαρητηρια σε οποιο το διαβασε ολο αυτο το σεντονι, χωρις να υπαρχει υποψια για επαθλο. Θα χαρω να μαθω τις αποψεις σας.

      Ευχαριστω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      @polistas : Καλα σιγουρα δεν ειμαι σε καμια τραγικη θεση 😛 αμαξι εχω και κοιταω το επομενο. Το λεω με την λογικη οτι με 20 χρονια αμαξι ισως να βιαστεις να παρεις καποιο καινουργιο ενω με 15 χρονων αμαξι εχεις μεγαλυτερη ελευθερια/ευελιξια. Για το i10 η αληθεια ειναι πως ειναι αρκετα μικρο. Γι' αυτο κοιταω κατηγοριας Yaris/corsa κλπ. Απλα διαβαζω πολυ καλα σχολια και για την hyundai εχω καλη αποψη

      @dimsabas/ @lap : αυτο ειδα και εγω πριν λιγη ωρα που εψαξα. Αξιζει να βαλεις μετα οθονη after market? Επισης αυτο ειναι καινουργιο καινουργιο; Δεν ηξερα οτι στο car υπαρχουν και τετοιες αγγελιες. Νομιζα οτι ειναι ελαφρως μεταχειρισμενα τα του 2021

      @spi_duster : 👍

      @mastoras78: Θα το τσεκαρω αν και το φοβαμαι το πετρελαιο και λογω τυχον απαγορευσεων οσο και για το αν χρηση απο εμενα ειναι ενδεδειγμενη. Αν και με ψηνει πολυ η οικονομια καυσιμου 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Φαινεται vfm αλλα δεν μου αρεσε τοσο απο κοντα. Βεβαια με τις τιμες στο θεο δεν ξερω τι επιλογες υπαρχουν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Renault Clio V

      @v said in Renault Clio V:

      Ζημιών το ανάγνωσμα...
      Σεπτέμβριος και το Clio 10 μηνών, με λιγότερα από 7.000χλμ. Αρχίζω ξαφνικά να ακούω έναν ήχο από τον κινητήρα όταν δουλεύει στο ρελαντί, κάτι σαν να συντονίζει. Αρχές Οκτωβρίου το πάω στην αντιπροσωπεία για να το δούνε. Ο μηχανικός που το ελέγχει μου λέει ότι δεν ακούει τίποτα και είναι πιθανότατα η ιδέα μου. Ο ήχος συνεχίζεται, οπότε τον επόμενο μήνα που έχω το πρώτο service, το πηγαίνω και τους ξαναλέω για το θέμα. Τελικά διαπιστώνουν ότι έχει σπάσει μία από τις 4 βάσεις του κινητήρα και χρειάζεται αντικατάσταση. Έλα όμως που το ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από το εξωτερικό... Ραντεβού για την αντικατάσταση 1,5 μήνα μετά, οπότε για 2,5 μήνες συνολικά πρέπει να ακούω αυτόν τον εκνευριστικό ήχο και να παρακαλάω μην τυχόν και ξεχαρβαλωθεί κάτι άλλο εκεί μέσα από το ταρακούνημα (ήδη έχει αρχίσει να τρίζει το ταμπλό και σκέφτομαι μήπως έχει κάποια σχέση...)

      Σου ειπαν πως μπορει να εγινε; Ουτε χρονο δεν εχει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal

    Latest posts made by michaliskal

    • RE: Renault Clio V

      @v said in Renault Clio V:

      Ζημιών το ανάγνωσμα...
      Σεπτέμβριος και το Clio 10 μηνών, με λιγότερα από 7.000χλμ. Αρχίζω ξαφνικά να ακούω έναν ήχο από τον κινητήρα όταν δουλεύει στο ρελαντί, κάτι σαν να συντονίζει. Αρχές Οκτωβρίου το πάω στην αντιπροσωπεία για να το δούνε. Ο μηχανικός που το ελέγχει μου λέει ότι δεν ακούει τίποτα και είναι πιθανότατα η ιδέα μου. Ο ήχος συνεχίζεται, οπότε τον επόμενο μήνα που έχω το πρώτο service, το πηγαίνω και τους ξαναλέω για το θέμα. Τελικά διαπιστώνουν ότι έχει σπάσει μία από τις 4 βάσεις του κινητήρα και χρειάζεται αντικατάσταση. Έλα όμως που το ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από το εξωτερικό... Ραντεβού για την αντικατάσταση 1,5 μήνα μετά, οπότε για 2,5 μήνες συνολικά πρέπει να ακούω αυτόν τον εκνευριστικό ήχο και να παρακαλάω μην τυχόν και ξεχαρβαλωθεί κάτι άλλο εκεί μέσα από το ταρακούνημα (ήδη έχει αρχίσει να τρίζει το ταμπλό και σκέφτομαι μήπως έχει κάποια σχέση...)

      Σου ειπαν πως μπορει να εγινε; Ουτε χρονο δεν εχει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Renault Clio V

      @yem said in Renault Clio V:

      @michaliskal said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα! Υπάρχει καποιο σημειο στο Site της Renault που να λεει τιμες για τον προαιρετικο εξοπλισμο; Ρωτησα για το υποβραχιονιο που για καποιο τερμα παραλογο (για εμενα) λογο λειπει απο την πλουσια Dynamic, και μου ειπαν 220 ευρω και μου φανηκε καπως τρελο. Πχ το Pack Relax που εχει και ηλεκτρικο χειροφρενο και δισκους πισω ποσο παραπανω παει;

      Όχι απλά στείλε στο messenger μήνυμα στην Renault Greece (λογικά πρωινές ώρες) και θα σου απαντήσουν άμεσα , θα σου στείλουn ένα link .
      Επίσης αν πάς πίσω καμιά 20αριά σελίδες θα βρείς τις δημοσιεύσεις του @asteris που το έβαλε μόνος του .

      @ad276 εεε καλά έτσι όπως το είπες λέω θα έχει δει τέρατα ....

      Σε ευχαριστω!

      @ad276 said in Renault Clio V:

      Ημουν μπροστα σε καινουριο αυτοκινητο οπου εψαχναν το αυτοματο κλειδωμα της καρτας που δυσλειτουργουσε..

      Αυτα τα αυτοματα μπορουν να απενεργοποιηθουν για μας τους τεχνοφοβικους; 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Renault Clio V

      Καλησπέρα! Υπάρχει καποιο σημειο στο Site της Renault που να λεει τιμες για τον προαιρετικο εξοπλισμο; Ρωτησα για το υποβραχιονιο που για καποιο τερμα παραλογο (για εμενα) λογο λειπει απο την πλουσια Dynamic, και μου ειπαν 220 ευρω και μου φανηκε καπως τρελο. Πχ το Pack Relax που εχει και ηλεκτρικο χειροφρενο και δισκους πισω ποσο παραπανω παει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Renault Clio V

      @harisma23 said in Renault Clio V:

      @ad276 said in Renault Clio V:

      Κατα τ άλλα ειναι εξαιρετικό. Το έχω σε πορτοκαλί, που μαζί με το κόκκινο είναι απ τα πιο ωραία χρώματα....

      Και το γαλάζιο (προς οινοπνευματί) είναι εξαιρετικό χρώμα. Πρωτότυπο και με φοβερή λάμψη!

      To οινοπνευματι δεν με τρελαινει. Για εμενα τα τοπ ειναι κοκκινο/μπλε/πορτοκαλι

      @ad276 said in Renault Clio V:

      Δεν έχω κάμερα οπισθοπωρειας απλα μονο αισθητήρες. Ήμουν κατά, αλλά με έχουν βολέψει πολύ τελικά και μεταξύ μας νομιζω ότι είναι περιττή η κάμερα σε ενα αυτοκίνητο των 4,05μ.
      Στα χρώματα και εγώ για το μπλε πήγαινα μέχρι που είδα το πορτοκαλί και άλλαξα γνώμη. Δεν είχα δει ομως και το κόκκινο απο κοντά που είναι ακόμη πιο ωραίο.
      Παρεμπιπτόντως να ενημερώσω οτι επιτέλους μετα απο δυο μήνες ήρθε η κάμερα και το αυτοκίνητο βρίσκεται ήδη στο συνεργείο για την αντικατάσταση της μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
      Τα ηλεκτρικά τελικά είναι ένα θέμα. Οσο περισσότερα τόσο χειρότερα. Όσο υπάρχει εγγύηση εχει καλώς, μετα ομως....;
      Και αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα βεβαίως....
      Δύο λεπτομέρειες.... Το Κλιο στη δική μου expression εχει ενα πολύ καλό ηχοσυστημα με 6 πολυ ωραία ηχεία. Δεν είναι πολύ δυνατά, αλλά αναπαράγουν εναν εξαιρετικό ηχο. Και η δεύτερη λεπτομέρεια που με πειράζει επειδή εχω μικρό παιδί ειναι η απουσία πλαφονιερας στις πίσω θέσεις. Δεν γνωρίζω βέβαια εαν η dynamic έχει. Εμένα που βάζω παιδί πίσω με ενοχλεί η απουσία της.

      Νταξει δεν ειναι οτι και χωρις καμερα δεν γινεται απλα το φοβαμαι επειδη εχει μικρο τζαμι πισω. Τα ηλεκτρικα τα φοβαμαι και εγω γ αυτο το λογο. Οπως επισης και τους αυτοματους καθρεπτες φοβαμαι.

      @celebrimor said in Renault Clio V:

      @michalis93 said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα σας!

      Κοιτάω για αγορά αυτοκινήτου και στην τελική δυάδα είναι το
      Τρεις ερωτήσεις:

      1. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει παρουσιάσει σε κανέναν κάποιο πρόβλημα; Υπάρχει περίπτωση να σβήσει (να συμβεί κάτι ηλεκτρολογικά) και να σταματήσει η πορεία του αυτοκινήτου; ή να γίνει επικίνδυνο με κάποιο τρόπο;

      2. Το σύστημα Multi-Sense τι περιλαμβάνει;

      3. Θα το προτείνατε σε κάποιο το Clio?

      Ευχαριστώ!

      1. ο ψηφιακός πίνακας από ότι έχω δει σε 2 περιπατήσεις σε ξένα φόρουμ όταν εμφάνισε πρόβλημα η έσβησε δεν προκαλούσε πρόβλημα στην λειτουργία του αυτοκινήτου..κανονικά μπορούσαν να κινηθούν οι χρήστες..το μόνο πρόβλημα είναι στην περίπτωση τελειως ειναι αν αντέχεις να κινηθείς χωρίς να βλέπεις την ταχύτητα σου..οι αλλαγές του πίνακα καλύπτονταν από εγγυηση ανέφεραν οι παθόντες
      2. στο Multi Sense επιλέγεις ανάμεσα σε 3 προγράμματα οδηγήσης(My Sense,Sport,Eco) με μόνη παραμετροποίησημη επιλογή να είναι η αίσθηση του τιμονιού αν θυμάμαι καλά..και στα εφέ αν έχεις την ψηφιακή οθόνη να παραμετροποιείται ελαχιστα πως εμφανίζει τε χιλιόμετρα και τις στροφές του κινητήρα
        3)εννοείται

      Καλο αυτο που λες για τον ψηφιακο, οτι δεν δημιουργουσε προβληματα. Η αληθεια ειναι οτι θα ειναι πολυ περιεργο να κινεισαι χωρις ουτε την πιο απλη πληροφορια. Δεν εχω ψαξει σε ξενα σαιτ ειναι η αληθεια. Εχεις κανενα να προτεινεις; Ειναι συχνο αυτο το προβλημα; Για το multi-sense μου ειναι λιγο αδιαφορο να πω την αληθεια αν και στο test drive ψαρωσα λιγο που αλλαξε χρωματα κλπ κλπ

      @cynic9 said in Renault Clio V:

      @michaliskal said in Renault Clio V:

      @vagkirk said in Renault Clio V:

      Εννοείται Μιχάλη εξαιρετική επιλογή και ειδικά τώρα με την άνοδο των τιμών στα καύσιμα. Σε άλλο θέμα που σου έλεγα για τα diesel , το clio lpg , είναι ακόμη καλύτερη επιλογή! Δεν το είχα σκεφτεί!

      Δεν κανω πολλα χιλιομετρα το χρονο αλλα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο κοιταω την διαφορα την βγαζεις πολυ συντομα. Αξιζει φουλ θεωρω οπως επισης και το πετρελαιο στο clio εχει 700 ευρω παραπανω αλλα εχει ακομα καλυτερη οικονομια αλλα το φοβαμαι.

      @ad276 said in Renault Clio V:

      Michalis93....
      Full led έχουν ολα τα Κλιο απλα στην dynamic ειναι 3d και σχηματίζουν το γραμμα C. Εχω το expression και εχω led φωτα. Μια διαφορά ακόμη της dynamic είναι οι 17αρες ζάντες, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν στην lpg
      Να σημειώσω ότι εμενα μου έβγαλε πρόβλημα η μπροστινή κάμερα που διαβάζει τα όρια ταχύτητας και τους πεζούς, πάνω στο χρόνο σχεδόν. Δεν έχω το υγραέριο, έχω το απλό 75αρι....Κατα τ άλλα ειναι εξαιρετικό. Το έχω σε πορτοκαλί, λου μαζί με το κόκκινο είναι απ τα πιο ωραία χρώματα....

      Οι ζαντες ειναι και στο υγραεριο, οκ κλαιν τα φωτα που ειναι 3d. Απο την Dynamic μου ελειψε πολυ το υποβραχιονιο. Με προβληματιζει επισης ο ψηφιακος πινακας οργανων μην και χαλασει και με αφησει στα καλα καθουμενα. Το φοβαμαι τοσο που θα επαιρνα και την Expression plus αλλα εκει με χαλαει που δεν εχει καμερα οπισθοπορειας γιατι εχει μικρο πισω παρμπριζ.

      Για χρωμα λεω το μπλε επειδη ειναι αμεσα διαθεσιμο και το αμαξι που εχω με αφηνει συνεχεια.

      Το ειχα κανει τεστ drive το καλοκαιρι και μου ειχε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις (το expression plus lpg). Πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και μου αρεσε και η θεση οδηγησης αρκετα και γενικα τα εσωτερικο του ειναι αρκετα premium. Βεβαια η οθονη του infotainment ειναι σαν να εβαλε καποιος ενα tablet τελευταια στιγμη αλλα οκ. Ειχε φτασει στο top 3 αλλα το αφησα λογω κυριως χωρων πισω που ηταν κλειστοφοβικα για τα δικα μου γουστα οπως και ο χωρος αποσκευων που δεν ειναι σε καμια περιπτωση 390 λιτρα που λεει η Ρενο.

      Για την καμερα μην το φοβασαι, μια χαρα θα εισαι με τους αισθητηρες. Εγω ενα μηνα με το καινουργιο που εχει καμερα αλλα ουτε καν την βλεπω (μονο σε περιπτωσεις που βγαινω απο pilotis κλπ). Οποτε μην την απορριπτεις την expr plus για αυτο τον λογο.

      Γενικα αν δεν εχεις θεμα με την (υψηλη για μενα) τιμη προχωρα αφοβα! Απο τα καλυτερα supermini ειναι και ειδικα τωρα με την βενζινη εκει που εχει φτασει..

      ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο για την οθονη αν και οταν το οδηγησα μου φανηκε να δενει πιο πολυ με το συνολο. Καλα αποσκευες 390 λιτρα για κανεα λογο, δεν ξερω τι ακριβως μετρανε και το βγαζουν ετσι. Αλλα δεν με καιει να σου πω την αληθεια. Το κλειστοφοβικα και εμενα με ενοχλει αλλα δεν μου φανηκε τοσο. Θα το τσεκαρω παλι βεβαια.

      Θεμα με την τιμη εννοειται πως εχω 😛 ! αλλα απο εναλλακτικες μονο το i20 θεωρω πως αξιζει αλλα χανει στην συγκριση σε αυτο το κομματι λογω του υγραεριου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

      Μα δεν διαφωνώ πως πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατεύθυνση (αν και για μένα το υδρογόνο είναι η λύση, απλά αυτή την περίοδο κερδίζει άλλο λόμπι) αλλά η εμμονή ενός πρωθυπουργού να φανεί βασιλικότερος του βασιλέως. Από τη στιγμή που η κεντρική απόφαση μιλά για το 2035, εμφανίζεται ως μεσσίας του πράσινου στην Ελλάδα χωρίς καμιά μελέτη και σχεδιασμό. Περιμένω στις επόμενες εκλογές να δοθούν ηλεκτρικά στους βουλευτές, εξάλλου εμείς θα τα πληρώσουμε.
      Το ίδιο, σε επίπεδο απόφασης ώστε να δείξουμε ότι είμαστε μπροστά σε σχέση με τους άλλους, έγινε και με τα λιγνιτικά οπότε και λήφθηκε απόφαση για κλείσιμο (για το οποίο συμφωνώ) αλλά χωρίς καμιά μελέτη, ακόμα και ο Μυτιληναίος είπε ότι βιαστήκαμε και φέτος το χειμώνα θα το πληρώσουμε ακριβά.

      Καλή η πρωτοπορία αλλά όχι όταν γίνεται σε βάρος του μέσου Έλληνα που ήδη βλέπει τις τεράστιες αυξήσεις στα θερμικά το τελευταίο διάστημα και δεν μπορεί να αλλάξει αυτοκίνητο. Επίσης περιμένει κάποιος οι εταιρίες με τα ηλεκτρικά, που έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και επακόλουθα βλάβες, να μην βρουν τρόπο να πάρουν τα χρήματά τους; Περιμένει δηλαδή κανείς Qashqai ηλεκτρικό στη μεσαία έκδοση στα 23-24K όπως πριν λίγα χρόνια;

      Ναι σε ολα (Συμφωνω)

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

      Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

      Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

      Το ηλεκτρικό, προ επιδότησης, στην τιμή μέσα έχει φπα και άλλους φόρους; Γιατί νομίζω είναι ελάχιστα για αυτά.
      Θα είναι ελάχιστα τα ίδια σε 8 χρόνια όταν δεν θα πουλιούνται καινούργια τα θερμικά και από κάπου πρέπει να βρεθούν τα ίδια έσοδα;

      σωστη σκεψη, δεν το ειχα σκεφτει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      michaliskal
    • RE: Renault Clio V

      @vagkirk said in Renault Clio V:

      Εννοείται Μιχάλη εξαιρετική επιλογή και ειδικά τώρα με την άνοδο των τιμών στα καύσιμα. Σε άλλο θέμα που σου έλεγα για τα diesel , το clio lpg , είναι ακόμη καλύτερη επιλογή! Δεν το είχα σκεφτεί!

      Δεν κανω πολλα χιλιομετρα το χρονο αλλα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο κοιταω την διαφορα την βγαζεις πολυ συντομα. Αξιζει φουλ θεωρω οπως επισης και το πετρελαιο στο clio εχει 700 ευρω παραπανω αλλα εχει ακομα καλυτερη οικονομια αλλα το φοβαμαι.

      @ad276 said in Renault Clio V:

      Michalis93....
      Full led έχουν ολα τα Κλιο απλα στην dynamic ειναι 3d και σχηματίζουν το γραμμα C. Εχω το expression και εχω led φωτα. Μια διαφορά ακόμη της dynamic είναι οι 17αρες ζάντες, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν στην lpg
      Να σημειώσω ότι εμενα μου έβγαλε πρόβλημα η μπροστινή κάμερα που διαβάζει τα όρια ταχύτητας και τους πεζούς, πάνω στο χρόνο σχεδόν. Δεν έχω το υγραέριο, έχω το απλό 75αρι....Κατα τ άλλα ειναι εξαιρετικό. Το έχω σε πορτοκαλί, λου μαζί με το κόκκινο είναι απ τα πιο ωραία χρώματα....

      Οι ζαντες ειναι και στο υγραεριο, οκ κλαιν τα φωτα που ειναι 3d. Απο την Dynamic μου ελειψε πολυ το υποβραχιονιο. Με προβληματιζει επισης ο ψηφιακος πινακας οργανων μην και χαλασει και με αφησει στα καλα καθουμενα. Το φοβαμαι τοσο που θα επαιρνα και την Expression plus αλλα εκει με χαλαει που δεν εχει καμερα οπισθοπορειας γιατι εχει μικρο πισω παρμπριζ.

      Για χρωμα λεω το μπλε επειδη ειναι αμεσα διαθεσιμο και το αμαξι που εχω με αφηνει συνεχεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Και εγώ την σκεφτομαι την fabia. Αλλα πιστευω θα ξεφευγει απο το μπατζετ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Φαινεται vfm αλλα δεν μου αρεσε τοσο απο κοντα. Βεβαια με τις τιμες στο θεο δεν ξερω τι επιλογες υπαρχουν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      Μεχρι να το αποφασισω οι τιμες θα εχουν φτασει σε απλησιαστα επιπεδα.

      Corsa Elegance: 18500
      Renault Clio Dynamic LPG: 19500
      Seat Ibiza Optimum CNG: 18500

      Απιστευτες τιμες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      @cynic9 said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:

      Εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση πριν λίγο καιρό ήμουν μεταξύ clio i20 και yaris. Το clio αποκλείστηκε γιατί με αυτά τα λεφτά έπαιρνα i30 πχ και μεταξύ yaris (το απλό) και i20 κατέληξα στο τελευταίο καθαρά για θέμα χώρων και να πω την αλήθεια μου άρεσε περισσότερο ο σχεδιασμός του εσωτερικού παρότι έχει πλαστικό φουλ. Και τα δύο για μένα είναι οι τοπ προτάσεις στην κατηγορία.

      Βέβαια τώρα θα πρέπει να λάβεις υπόψιν και τον χρόνο αναμονής που έχει το κάθε αυτοκίνητο.

      Σιγουρα απο χωρους ειναι πολυ ανωτερο το i20 οπως και απο τεχνολογια απ οσα εχω συγκρατησει. Εσυ το i20 το εχεις παραλαβει; εισαι ικανοποιημενος; Απο καταναλωση πως ειναι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michaliskal
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr