Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Μετά την αντικατάσταση της μίας βάσης του κινητήρα (σημειωτέον ότι δεν παίρνω όρκο ότι το αυτοκίνητο ακούγεται πάλι όπως το είχα αγοράσει) έχουμε νέα ζημιά, καθώς κάηκε το ένα λαμπάκι της όπισθεν. Παίρνω τηλέφωνο την αντιπροσωπία και μου απαντάνε ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση (ενός έτους αγορά, με 8.000 χλμ). Πηγαίνω κι εγώ άνετος σε ηλεκτρολόγο της γειτονιάς και μου λέει ότι χρειάζεται αλλαγή ολόκληρο το φανάρι, με κόστος πιθανόν και €100!
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό ή να ξαναπάρω την αντιπροσωπεία για να κλαφτώ; (μήπως και κάπως το συνδέσω με το επί ένα τρίμηνο τρίξιμο του κινητήρα).
Latest posts made by v
-
RE: Renault Clio V
-
RE: Renault Clio V
Καμία εξήγηση. Και χαλαρή αντιμετώπιση του θέματος, σαν να μην είναι ιδιαίτερα σοβαρό...
-
RE: Renault Clio V
Ζημιών το ανάγνωσμα...
Σεπτέμβριος και το Clio 10 μηνών, με λιγότερα από 7.000χλμ. Αρχίζω ξαφνικά να ακούω έναν ήχο από τον κινητήρα όταν δουλεύει στο ρελαντί, κάτι σαν να συντονίζει. Αρχές Οκτωβρίου το πάω στην αντιπροσωπεία για να το δούνε. Ο μηχανικός που το ελέγχει μου λέει ότι δεν ακούει τίποτα και είναι πιθανότατα η ιδέα μου. Ο ήχος συνεχίζεται, οπότε τον επόμενο μήνα που έχω το πρώτο service, το πηγαίνω και τους ξαναλέω για το θέμα. Τελικά διαπιστώνουν ότι έχει σπάσει μία από τις 4 βάσεις του κινητήρα και χρειάζεται αντικατάσταση. Έλα όμως που το ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από το εξωτερικό... Ραντεβού για την αντικατάσταση 1,5 μήνα μετά, οπότε για 2,5 μήνες συνολικά πρέπει να ακούω αυτόν τον εκνευριστικό ήχο και να παρακαλάω μην τυχόν και ξεχαρβαλωθεί κάτι άλλο εκεί μέσα από το ταρακούνημα (ήδη έχει αρχίσει να τρίζει το ταμπλό και σκέφτομαι μήπως έχει κάποια σχέση...) -
RE: Renault Clio V
Καλησπέρα σε όλους στο forum! Παρακολουθώ τις σχετικές συζητήσεις εδώ και 9 μήνες, από τότε δηλαδή που έγινα κι εγώ ευτυχής κάτοχος ενός Renault Clio 1.0 (βενζίνη, 100 άλογα) expression. Ως πρώην ιδιοκτήτης ενός Golf IV για 21 έτη και 200.000χλμ, θα ήθελα να κάνω κι εγώ μία σύγκριση, έστω και πρώιμη:
-
Κινητήρας: Τι να λέμε τώρα, το Golfάκι ήτανε φίδι, αυτό είναι λες και οδηγάς ηλεκτρικό (έστω και αν θέλει να έχεις κάποιες στροφές για να τραβήξει). Πραγματική απόλαυση!
-
Οδηγική συμπεριφορά - πάτημα στο δρόμο: Έχοντας οδηγήσει σποραδικά και κάποια άλλα αυτοκίνητα, δεν περίμενα να βρω την εμπειρία της οδήγησης του Golf (έστω και παλιού). Κι όμως το Clio νομίζω ότι είναι εξίσου καλό.
-
Χώροι: Δεν ξέρω τι κάνανε οι Γερμανοί στο GOLF V, αλλά το Golf IV ήταν αρκετά πιο άνετο από το Clio. Τόσο μπροστά, όσο και πίσω στο χώρο των επιβατών. Επίσης, στο Polo που μπήκα για δοκιμή τον 10/2020, ήταν επίσης πιο ευρύχωρο.
-
Ποιότητα - Προβλήματα: Είναι πολύ νωρίς για να ξέρω για το Clio, του οποίου το σαλόνι φυσικά μου άρεσε (πολύ καλύτερο από Corsa και Hundai i20) γι αυτό εξάλλου και το αγόρασα. Δεν είχα πάντως κανένα παράπονο από τα πλαστικά του Golf, ούτε από το χρώμα του (κόκκινο φανταχτερό μέχρι τέλους) και το είχα 20 χρόνια έξω στον ήλιο, χωρίς προστατευτικά. Ο ουρανός μου ξεκόλλησε και μένα στα 18-19 χρόνια. Οι συναρμολογήσεις πολύ καλές, (πχ το τζάμι του οδηγού τρίζει στο Clio όταν το έχεις ελάχιστα κατεβασμένα -το ίδιο συνέβαινε και στο test drive αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας- κάτι που δεν παρατήρησα στο Golf). Από κει και πέρα, έφαγα κι εγώ αρκετό καιρό στα συνεργεία με το Golf, χωρίς να μπορώ να ξέρω όμως τι ισχύει για τις άλλες μάρκες.
Τέλος, αν έχω ένα παράπονο από τη Renault, είναι ότι δίνεις €15.000 και παίρνεις ένα αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, χωρίς φωτάκια στους καθρέφτες στα σκιάδα, χωρίς συναγερμό που να κλείνει αυτόματα τα παράθυρα (πρώτη μέρα που πήρα το Clio, τα ξέχασα το βράδυ μισάνοιχτα και έβρεξε...), όλες δηλαδή αυτές τις μικρές ανέσεις/πολυτέλειες, που κοστίζουν φαντάζομαι ελάχιστα και τις είχε ένα αυτοκίνητο 20 χρόνια πριν.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους!
-