Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1480
    • Best 1
    • Groups 0

    asteris

    @asteris

    1
    Reputation
    5
    Profile views
    1480
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    asteris Unfollow Follow

    Best posts made by asteris

    • RE: FIAT FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

      Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;

      μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
      αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμαντας

      Λοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
      το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
      παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
      η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
      θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
      και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο!

      Αυτό που λες είναι φλάντζα κεφαλής. Το βγάζαν κατά κόρον όλα τα μικρά FIAT, κυρίως λόγω ελλειπούς συντήρησης και αντικατάστασης του παραφλού με νερό. Τα κακόμοιρα τα μικρά, σπάνια τυγχάνανε πλήρους συντήρησης (πχ ρωτήστε πόσοι αλλάζουν το παραφλού ή τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια που απαιτείται...). Τσιφουτιά σε όλο της το μεγαλείο, ειδικά σε τόσο οικονομικά αυτοκινητάκια.

      Ειδικά το πατραφλού αν μείνει και τρίτο χρόνο μέσα στην μηχανή, από αλκαλικό γίνεται όξινο και αρχίζει να αντιδρά με τα μέταλλα και καταφέρνουν να τρυπώνει ανάμεσα στην φλάντζα και την κεφαλή ή τον κορμό. Εγώ προσωπικά από την ενασχόληση με το clubcento, 4-5 περιπτώσεις φλάντζας που τύχανε έτσι στο άσχετο (γιατί και εγώ έπαθα φλάντζα, αλλά ήταν από το turbo), όλες ήταν με σκέτο νερό στο κύκλωμα, ο κάτοχος συμπλήρωνε μόνο νερό τα τελευταία 2-3 χρόνια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris

    Latest posts made by asteris

    • RE: Renault Clio V

      Πήραμε με ένα άλλο παιδί, το inox πρόσθετο της εξάτμισης από Τουρκία. Από 30 βγήκε 50 με τα τελωνεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Κλέβει το trip 0.1-0.2 λίτρα προς τα κάτω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Χαλαρή βολτούλα το ΣΚ για μπάνιο εντός νομού Θεσσαλονίκης (Σταυρό-Ολυμπιάδα), με τον δρόμο να μην επιτρέπει ταχύτητες εθνικής, όριο 90 περίπου και λιγότερο εντός χωριών, αποτέλεσμα, μετά από 300 χλμ, το trip να δείχνει 6.2lt υγραέριο στα 100χλμ, όλα με το clima αναμμένο.

      LPG rocks τελικά. Και το κυριώτερο χωρίς το άγχος που είχα πιό πριν με το diesel, όχι ματζούνια, όχι ενισχυμένο, όχι χημικά, όχι πάτα 110 να κάνει αναγέννηση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα γύρισα με προσφορά από αντιπροσωπεία για το μοντέλο που γράφω στον τίτλο. 18.200 σε χρώμα Blue Iron, με έξτρα υποβραχιόνιο, φιμέ τζάμια και συναγερμό... Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; Να το κάνω το έγκλημα ή είναι πολλά τα λεφτά;

      17.600 πήρα το δικό μου τον Οκτώβριο, Dynamic σε κόκκινο τριπλής, με κάμερα 360 και κόκκινο-μαύρο σαλόνι, συν δερμάτινο τιμόνι, προβολάκια ομίχλης και τεμπέλη έξτρα. Τα ξανάδινα. Τώρα θα έδινα και τα 400 να πάρω το Relax Pack. Και τότε θα τα έδινα, αν τα ΖΩΑ στην αντιπροσωπεία ξέρανε την δουλειά τους και παίρναν χαμπάρι ότι μαζί με το αυτόματο χειρόφρενο ερχόταν και τα πίσω δισκόφρενα και μου το λέγανε...

      Τώρα στην Dynamic δίνουν επιπλέον από τότε, το Multi-sense και τις 17άρες. Και αυτές θα τις έπαιρνα, αν γύριζε ο χρόνος πίσω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Τις θέλω εγώ τις 17άρες, κράτα τες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Captur II

      +1 στον Φάνη, άκουσα ότι το μπροστινό φανάρι LED από το Clio (σχεδόν ίδιο με του Captur) πάει κοντά στα 750€...

      Με τις υγείες μας.

      Έχω βάλει διαφανείς ζελατίνες στα φανάρια, από το πρώτο δεκαήμερα, πριν καν μπουν τα φυμέ στα τζάμια. Και για να γλυτώσω το θόλωμα όταν έρθει η ώρα και για να αντέξει λίγο παραπάνω αν φάει κάνα χαλίκι σε καμιά εθνική...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Θες λάστιχο 185/65/15 και ζάντες από προηγούνα Clio. Ή από Clio V αν αλλάξει κανείς στο απλό μοντέλο να βάλει αλουμινίου. Δες αγγελίες στο Car και στα forum της Renault. Προσοχή, το V έχει μικρότερο offset, 37 από 43 νομίζω. Ενδέχεται οι ζάντες του 4 να μπαίνουν, αλλά να είναι οριακά στην δαγκάνα, και ίσως τα μπουλόνια να είναι κοντά, θέλει δοκιμή. Το έψαχνα και γω για χειμωνιάτικα και για την ρεζέρβα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      100ε για ρεζέρβα ασφαλείας χωρίς γρύλο και κλειδί ?Υπάρχουν κιτ με ρεζέρβα ασφαλείας (μικρή και ελαφριά) μαζί με γρύλο κτλ αλλά τσιμπάει λίγο. Τώρα Αθήνα -Θεσσαλονίκη πόση γκαντεμιά να σκίσεις λάστιχο... άλλοι θα σου πούνε ότι χρειάζεσαι εγώ θα σου πω όχι.

      @asteris καλά κάνεις με την ρεζέρβα δεν λέω ότι εγώ που δεν έχω είμαι ο εξυπνάκιας αλλά λάστιχο μεταχείρο κόκκαλο καμμένο να το βάλω και στο τιμόνι και να πάω και με 100 ?

      https://www.skroutz.gr/c/1882/Eidi-Ektaktis-Anagkis-Aytokinitou.html?keyphrase=Kit

      Λάστιχο του 2018 βρήκα, με 6mm τακούνι ακόμα πάνω. Δεν μιλάω για παρτάλια τελείως. Έχει από τύπους που εμπορεύονται μεταχειρισμένα λάστιχα με 20-25€ το λάστιχο.

      Τα leasing αλλάζουν λάστιχα ανά διετία, ή στα 40.000χλμ. Έχω φορέσει στο προηγούμενο αμάξι, λάστιχο 18 μηνών, με 7mm πέλμα από τέτοια αλλαγή, από γνωστό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Θεσσαλονίκη- Αθήνα και πίσω έχει το πρόγραμμα για αυτο ελεγα να εχω καμια ρεζέρβα καλού κακού. Βέβαια μου ζήτησαν 100αρι σύνολο για την ρεζέρβα και δεν μου έκατσε καλά η ιδέα..

      Σε Clio LPG δεν εχω κανένα θέμα με την ζέστη και το μπούκωμα...

      Άμα το ταξίδι το κάνεις μέρα, θα σε πάει η οδική σε βουλκανιζατέρ, φορτωμένο. Αν είναι να κάνεις κάνα νυχτερινό ταξίδι και φοβάσαι μην μείνεις στην μέση του πουθενά και να περιμένεις με τις ώρες, πάρε μιά σιδερένα ζάντα, κάνει 25€, ένα μεταχειρισμένο λάστιχο σε καλή κατάσταση, γρύλλο και μπουλονόκλειδα δανεικά και κάνε το ταξίδι σου.

      Ούτε μένα έχει θέμα στην ζέστη, μάλλον η βενζίνη έχει θέμα, ή η αντλία θα έχει πιάσει μάκα από το καθησιό (από καμιά βενζίνη της κακιάς ώρας που μπορεί να έβαλες).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • RE: Renault Clio V

      Και την ρεζέρβα και το μεταχειρισμένο, είναι μέχρι να πας σε βουλκανιζατέρ. Όχι να κάνεις τον γύρο της Πελοποννήσου. Απλά με το κανονικό λάστιχο (έστω και μεταχειρισμένο, σε καλή κατάσταση), πας 10-20 χιλιόμετρα μέχρι τον κοντινότερο λαστιχά, σαν άνθρωπος, πατάς και 100 άμα χρειαστεί. Με την ανάγκης, θέλει να πηγαίνεις 70-80 max και φυσικά αν πρέπει να μπει μπροστά, θες διπλή αλλαγή, να βάλεις κανονικό λάστιχο μπροστά και την ρεζέρβα πίσω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr