Πήραμε με ένα άλλο παιδί, το inox πρόσθετο της εξάτμισης από Τουρκία. Από 30 βγήκε 50 με τα τελωνεία.
Latest posts made by asteris
-
RE: Renault Clio V
-
RE: Renault Clio V
Χαλαρή βολτούλα το ΣΚ για μπάνιο εντός νομού Θεσσαλονίκης (Σταυρό-Ολυμπιάδα), με τον δρόμο να μην επιτρέπει ταχύτητες εθνικής, όριο 90 περίπου και λιγότερο εντός χωριών, αποτέλεσμα, μετά από 300 χλμ, το trip να δείχνει 6.2lt υγραέριο στα 100χλμ, όλα με το clima αναμμένο.
LPG rocks τελικά. Και το κυριώτερο χωρίς το άγχος που είχα πιό πριν με το diesel, όχι ματζούνια, όχι ενισχυμένο, όχι χημικά, όχι πάτα 110 να κάνει αναγέννηση...
-
RE: Renault Clio V
Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα γύρισα με προσφορά από αντιπροσωπεία για το μοντέλο που γράφω στον τίτλο. 18.200 σε χρώμα Blue Iron, με έξτρα υποβραχιόνιο, φιμέ τζάμια και συναγερμό... Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; Να το κάνω το έγκλημα ή είναι πολλά τα λεφτά;
17.600 πήρα το δικό μου τον Οκτώβριο, Dynamic σε κόκκινο τριπλής, με κάμερα 360 και κόκκινο-μαύρο σαλόνι, συν δερμάτινο τιμόνι, προβολάκια ομίχλης και τεμπέλη έξτρα. Τα ξανάδινα. Τώρα θα έδινα και τα 400 να πάρω το Relax Pack. Και τότε θα τα έδινα, αν τα ΖΩΑ στην αντιπροσωπεία ξέρανε την δουλειά τους και παίρναν χαμπάρι ότι μαζί με το αυτόματο χειρόφρενο ερχόταν και τα πίσω δισκόφρενα και μου το λέγανε...
Τώρα στην Dynamic δίνουν επιπλέον από τότε, το Multi-sense και τις 17άρες. Και αυτές θα τις έπαιρνα, αν γύριζε ο χρόνος πίσω...
-
RE: Renault Captur II
+1 στον Φάνη, άκουσα ότι το μπροστινό φανάρι LED από το Clio (σχεδόν ίδιο με του Captur) πάει κοντά στα 750€...
Με τις υγείες μας.
Έχω βάλει διαφανείς ζελατίνες στα φανάρια, από το πρώτο δεκαήμερα, πριν καν μπουν τα φυμέ στα τζάμια. Και για να γλυτώσω το θόλωμα όταν έρθει η ώρα και για να αντέξει λίγο παραπάνω αν φάει κάνα χαλίκι σε καμιά εθνική...
-
RE: Renault Clio V
Θες λάστιχο 185/65/15 και ζάντες από προηγούνα Clio. Ή από Clio V αν αλλάξει κανείς στο απλό μοντέλο να βάλει αλουμινίου. Δες αγγελίες στο Car και στα forum της Renault. Προσοχή, το V έχει μικρότερο offset, 37 από 43 νομίζω. Ενδέχεται οι ζάντες του 4 να μπαίνουν, αλλά να είναι οριακά στην δαγκάνα, και ίσως τα μπουλόνια να είναι κοντά, θέλει δοκιμή. Το έψαχνα και γω για χειμωνιάτικα και για την ρεζέρβα.
-
RE: Renault Clio V
100ε για ρεζέρβα ασφαλείας χωρίς γρύλο και κλειδί ?Υπάρχουν κιτ με ρεζέρβα ασφαλείας (μικρή και ελαφριά) μαζί με γρύλο κτλ αλλά τσιμπάει λίγο. Τώρα Αθήνα -Θεσσαλονίκη πόση γκαντεμιά να σκίσεις λάστιχο... άλλοι θα σου πούνε ότι χρειάζεσαι εγώ θα σου πω όχι.
@asteris καλά κάνεις με την ρεζέρβα δεν λέω ότι εγώ που δεν έχω είμαι ο εξυπνάκιας αλλά λάστιχο μεταχείρο κόκκαλο καμμένο να το βάλω και στο τιμόνι και να πάω και με 100 ?
https://www.skroutz.gr/c/1882/Eidi-Ektaktis-Anagkis-Aytokinitou.html?keyphrase=Kit
Λάστιχο του 2018 βρήκα, με 6mm τακούνι ακόμα πάνω. Δεν μιλάω για παρτάλια τελείως. Έχει από τύπους που εμπορεύονται μεταχειρισμένα λάστιχα με 20-25€ το λάστιχο.
Τα leasing αλλάζουν λάστιχα ανά διετία, ή στα 40.000χλμ. Έχω φορέσει στο προηγούμενο αμάξι, λάστιχο 18 μηνών, με 7mm πέλμα από τέτοια αλλαγή, από γνωστό.
-
RE: Renault Clio V
Θεσσαλονίκη- Αθήνα και πίσω έχει το πρόγραμμα για αυτο ελεγα να εχω καμια ρεζέρβα καλού κακού. Βέβαια μου ζήτησαν 100αρι σύνολο για την ρεζέρβα και δεν μου έκατσε καλά η ιδέα..
Σε Clio LPG δεν εχω κανένα θέμα με την ζέστη και το μπούκωμα...
Άμα το ταξίδι το κάνεις μέρα, θα σε πάει η οδική σε βουλκανιζατέρ, φορτωμένο. Αν είναι να κάνεις κάνα νυχτερινό ταξίδι και φοβάσαι μην μείνεις στην μέση του πουθενά και να περιμένεις με τις ώρες, πάρε μιά σιδερένα ζάντα, κάνει 25€, ένα μεταχειρισμένο λάστιχο σε καλή κατάσταση, γρύλλο και μπουλονόκλειδα δανεικά και κάνε το ταξίδι σου.
Ούτε μένα έχει θέμα στην ζέστη, μάλλον η βενζίνη έχει θέμα, ή η αντλία θα έχει πιάσει μάκα από το καθησιό (από καμιά βενζίνη της κακιάς ώρας που μπορεί να έβαλες).
-
RE: Renault Clio V
Και την ρεζέρβα και το μεταχειρισμένο, είναι μέχρι να πας σε βουλκανιζατέρ. Όχι να κάνεις τον γύρο της Πελοποννήσου. Απλά με το κανονικό λάστιχο (έστω και μεταχειρισμένο, σε καλή κατάσταση), πας 10-20 χιλιόμετρα μέχρι τον κοντινότερο λαστιχά, σαν άνθρωπος, πατάς και 100 άμα χρειαστεί. Με την ανάγκης, θέλει να πηγαίνεις 70-80 max και φυσικά αν πρέπει να μπει μπροστά, θες διπλή αλλαγή, να βάλεις κανονικό λάστιχο μπροστά και την ρεζέρβα πίσω...