-
Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα γύρισα με προσφορά από αντιπροσωπεία για το μοντέλο που γράφω στον τίτλο. 18.200 σε χρώμα Blue Iron, με έξτρα υποβραχιόνιο, φιμέ τζάμια και συναγερμό... Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; Να το κάνω το έγκλημα ή είναι πολλά τα λεφτά;
17.600 πήρα το δικό μου τον Οκτώβριο, Dynamic σε κόκκινο τριπλής, με κάμερα 360 και κόκκινο-μαύρο σαλόνι, συν δερμάτινο τιμόνι, προβολάκια ομίχλης και τεμπέλη έξτρα. Τα ξανάδινα. Τώρα θα έδινα και τα 400 να πάρω το Relax Pack. Και τότε θα τα έδινα, αν τα ΖΩΑ στην αντιπροσωπεία ξέρανε την δουλειά τους και παίρναν χαμπάρι ότι μαζί με το αυτόματο χειρόφρενο ερχόταν και τα πίσω δισκόφρενα και μου το λέγανε...
Τώρα στην Dynamic δίνουν επιπλέον από τότε, το Multi-sense και τις 17άρες. Και αυτές θα τις έπαιρνα, αν γύριζε ο χρόνος πίσω...
-
Ενας χρονος Κλιο.....Ας δουμε λοιπον τι αγορασαμε.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
Πήρα το απλο 75αρι γνωρίζοντας εξ αρχης οτι θα ειναι αδύναμο.Και όντως ετσι ειναι.Για ρην Σύρο είναι μια χαρα,εαν ομως εμενα σε μεγαλύτερο νησι ή στην ηπειρωτική Ελλαδα τοτε θα προτιμουσα το τουρμπο.Το οδηγησα σαν test drive και ουσιαστικά η μονη διαφορα ειναι η δυναμη/ροπη του κινητηρα.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ -ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Είναι αστείο να μιλάμε για επιδόσεις σε ενα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με 75 αλογα απλα θα αναφέρω οτι ειναι πιο ζωηρό απο το επισης 75αρι ατμοσφαιρικό Γκλοφ 5 που ειχα.Η κατανάλωση μου ειναι μεσο ορο στα 6 λιτρα/100χλμ.Εννοειται οτι το σασι αντέχει πολλα αλογα ακομα και κριμα που δεν θα δούμε μια καθαρη RS έκδοση...
ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΧΩΡΟΙ:
Η ποιότητα αν και -μαλλον- τουρκικό ειναι σε άριστα επιπεδα, εννοείται καλύτερα απο το Γκολφ που ειχα,οπου παρουσιάστηκαν θεματα απ τον πρωτο χρονο.Οι χωροι πολυ καλοι δεν νοιωθω στριμογμενος (είμαι 1,77) Κάθομαι άνετα πισω μου ενω και ο μικρός κάθεται αναπαυτικά στο καθισματακι του.Ο χώρος αποσκευων ειναι καλος και βαθυς ωστε να χωράει το καροτσάκι και το ποδηλατακι του παιδιού.Οχι μαζί βέβαια...Και ολα αυτά έχοντας κανονική ρεζέρβα.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ:
Εξαιρετικο στο δρόμο με αριστη κατευθυντικοτητα και κοφτερό τιμονι.Δεν φτάνει το Φιέστα αλλα έχει αμεσότητα και πολυ καλο πατημα λογω των ελαστικών 16 ιντσων.Επισης στις ανωμαλίες του δρομου δεν κοπαναει και έχει ασφαλη οδική συμπεριφορά.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ:
Δεν με έχει απασχολήσει τιποτα στον ενα χρονο και μετα απο 5000 χλμ.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
Κάνεις δεν ειναι τελειος σωστα;Τοτε γιατι να ειναι ενα αυτοκινητο;Τα αρνητικά που εχω παρατηρήσει με βάση τα δικά μου μάτια ειναι το χειρόφρενο που ειναι στην πλευρά του συνοδηγού (εχει ποτηροθηκες στη δική μου πλευρά).Ο αισθητήρας των φώτων που τα ανάβει νωρίς.Και τελος η οθόνη που παραμένει ανοιχτή και μετα την εξοδο μας απο το αυτοκίνητό και σβήνει μόνο οταν το κλειδωσω.Εχω κανονικό κλειδί.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Θεωρώ οτι εχω κάνει την καλύτερη επιλογη σε αυτό που έψαχνα.Φυσικα και το προτεινω και σε άλλους.Χαιρομαι κάθε φορά που μπαίνω μεσα εστω και για μια μικρή βόλτα.Και απ οτι βλεπω η προσφορά που το πήρα δεν εχει ξαναβγεί απο την Ρενο.Το δικό μου πορτοκαλί και το κόκκινο ειναι τα δυο πιο όμορφα χρώματα του αυτοκινήτου.Αυτο που ίσως προσθεσω κάποια στιγμή είναι ζάντες αλουμινίου.Ενω εχω ηδη βαλει ανεμοθραυστες.
Συγνωμη για το σεντόνι αλλα....τοσο πολύ βγηκε;
-
Υπέροχα! Είναι πάντα ευχάριστο να διαβάζεις μια ολοκληρωμένη θετική κριτική, σωστά δομημένη και αιτιολογημένη. Έχουμε κουραστεί είτε από κριτικές - λιβανιστήρια είτε από κριτικές - καταπέλτες μέσα στη μίρλα και τη μιζέρια.
Εύχομαι πάντα να σου δίνει τέτοια χαρά το Clio σου!
-
..και να μας υπενθυμίζουν ότι ένα παλιότερο Golf είναι χειρότερο από ένα καινουργιοτερο έστω και μικρότερης κατηγορίας!
(Σας πειράζω Golf-ακηδες!).
Να το χαίρεσαι και να κάνετε πολλά χιλιόμετρα με υγεία.
Το σημαντικότερο είναι ο κάτοχος να χαίρεται την επιλογή του, δεν τα οδηγούμε μαζί!!
Υπέροχο και το νησί, τα έχουμε ξαναπεί..
-
..και να μας υπενθυμίζουν ότι ένα παλιότερο Golf είναι χειρότερο από ένα καινουργιοτερο έστω και μικρότερης κατηγορίας!
(Σας πειράζω Golf-ακηδες!).
Να το χαίρεσαι και να κάνετε πολλά χιλιόμετρα με υγεία.
Το σημαντικότερο είναι ο κάτοχος να χαίρεται την επιλογή του, δεν τα οδηγούμε μαζί!!
Υπέροχο και το νησί, τα έχουμε ξαναπεί..
Μεσα στον πρώτο χρόνο μου ξεκολλήσε το πλαστικό κούμπωμα του λεβιέ ταχυτήτων που γράφει τις ταχύτητες και ξεκόλλησε επισης και το περιμετρικό λάστιχο της πόρτας του οδηγού.Για το Γκολφ 5ης γενιάς μιλαω...
-
Ε όχι και καλύτερο το κλιο από πενταρι γκολφ επειδή έπεσε το πλαστικό κούμπωμα του λεβιέ ταχυτήτων και ένα λάστιχο στην πόρτα του οδηγού. Μην λέμε υπερβολές.
-
Ε όχι και καλύτερο το κλιο από πενταρι γκολφ επειδή έπεσε το πλαστικό κούμπωμα του λεβιέ ταχυτήτων και ένα λάστιχο στην πόρτα του οδηγού. Μην λέμε υπερβολές.
Καθόλου υπερβολές.Ολα αυτα στον πρώτο χρόνο και αμα θες λεω και για τα υπόλοιπα χρόνια τι έβγαλε.Επιεθκως απαράδεκτο.
-
Η Γκόλφω νο5 είναι σεσημασμένος κατιμάς.
-
VAGKIRK wrote:
Ε όχι και καλύτερο το κλιο από πενταρι γκολφ επειδή έπεσε το πλαστικό κούμπωμα του λεβιέ ταχυτήτων και ένα λάστιχο στην πόρτα του οδηγού. Μην λέμε υπερβολές.
Καθόλου υπερβολές.Ολα αυτα στον πρώτο χρόνο και αμα θες λεω και για τα υπόλοιπα χρόνια τι έβγαλε.Επιεθκως απαράδεκτο.
Μην λες αλήθειες! Θα στενοχωρηθεί το τεράστιο κοινό της VW στην Ελλάδα, που δεν ξέρει ότι μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο και να μην σου βγάλει θέματα στα πρώτα χρόνια! Νομίζουν ότι όλα έτσι είναι!
-
Βρε παιδιά λέω σαν αυτοκίνητο , οδηγικά , πάτημα , χώρους. Δεν αναφέρομαι στις βλάβες και τα προβλήματα.
-
To golf 5 δεν έχει χειρότερους χωρους από το clio. Το αντίθετο.
Οπως επίσης το glof 5 έχει πολύ καλό πατημα, αν όχι καλύτερο, τουλάχιστον ίδιο με το clio.
Ισως να νιώθεις πιο σφιχτό ή πιο απότομο το τιμονι στο clio και γενικότερα το μπροστινό τμήμα, αλλά γενικότερα ως πατημα και γενικότερη κίνηση δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα Golf 5 είναι χειρότερο από το clio.
Πιο σπορτιφ όμως το δέχομαι ότι μπορώ να είναι το clio.
Δεν ξέρω αν έχετε δρόμους εκεί για να το διαπιστώσεις αλλά αυτά που γράφεις είναι ελαφρώς υπερβολικά.
Απο αξιοπιστια οντως δεν ήταν και ότι καλύτερο το golf.
-
Αλλο αυτο και αλλο το γεγονος πως το κρατημα τους ειναι υποδειγματικο. Το οτι μας αρεσουν πολλα αυτοκινητα στη συγκριση με τα γερμανικα ειναι προιον της τασης των αλλων κατασκευαστων να αφομοιωνουν γερμανικα προτυπα. Ακομη και το μπουπ της πορτας.
-
Παδιά έχεις κανείς έκδοση με το cvt; Δυσκολεύομαι να βρω κάτι στα προηγούμενα post.
-
Για τους χωρους τα δυο μοντέλα ειναι σχεδον ισαξια με ενα κλικ καλυτερο το Γκολφ,αλλα ενα κλικ.Οι δρομοι εδω στη Συρο σαφως και δεν βοηθουν ώστε να κρίνεις ακριβως την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.Το Γκολφ το εχω οδηγήσει και εκτός Συρου και στην Αθήνα και σε αλλα μεγαλύτερα νησια με καλυτερους δρόμους, οπότε μπορω να το κρινω.Αλλωστε 16 χρόνια το ειχα.Απλα το Γκολφ ειχε πολλαπλους πισω και αυτο ηταν ενα συν.
Φιλε Lap το Κλιο ειναι ισαξιο ενος Γκολφ σε οδηγηση είτε θες να το πιστέψεις ειτε οχι.Ημουν κολλημένος στα γερμανικά αυτοκίνητα καθως πριν το Γκολφ ειχα Κορσα και Πολο...Αλαξοπιστησα ομως βκεποντας ολα αυτα τα γελοία προβλήματα που μου εβγαλε το Γκολφ.Το κερασάκι στην τούρτα ηταν η ταπετσαρία του ουρανού.Ομοια προβλήματα σε πολλα αυτοκίνητα του ομιλου,ξερω Πολο,Τζεττα,Λεον,Οκταβια
Τα προβλήματα μου ηταν ΜΟΝΟ ποιοτητας γιατί μηχανικα το αυτοκίνητο ηταν άψογο.δεν μου εβγαλε τίποτα εκτακτο μετα απο 120.000χλμ και 16 χρόνια.Ετσι για να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκάφη
-
Ο ουρανός που πέφτει συμβαίνει σε ολα τα αυτοκινητα. Από Porsche μέχρι Mercedes μέχρι ότι θέλεις.
Πέφτει διοτι η κόλλα της μοκέτα ξεραινεται και πέφτει. Όσο καλή κόλλα και αν βαλεις θα ξεκολλήσει. Στα αυτοκίνητα που δεν πέφτουν, ΔΕΝ έχουν μοκέτα αλλά αφρολέξ ως ενιαίο σώμα.
Ναι έχω αλλάξει οροφές και έχω εμπειρία, για να προλάβω.
Το προηγούμενο clio το γνωρίζω πολύ καλά. Μετά από κάποια χιλιόμετρα έγινε πολύ μέτριο αυτοκινητο στην ποιότητα κύλισης. Έχει όμως 17αρες ζαντες και σκληρουτσικο set up.
Το νέο έχει άλλη πλατοφρομα γεγονός που αλλάζει αρκετά πράγματα..
-
Ακριβώς ετσι είναι τα πράγματα....
Οσο για τους ουρανούς το θεωρώ απαράδεκτο.Συγκεκριμενα το δικό μου ηταν μπλε σκούρο το αυτοκίνητο και ΠΑΝΤΑ ηταν σε κλειστό γκαραζ,οποτε δεν υπαρχει δικαιολογία για τις κολες.Εκτος γκρουπ κατι ανάλογο εχω δει σε Αστρα του 1999 που το τρωγε ο ηλιος ολη μερα και η υγρασία ολη νυχτα....
-
Ακριβώς ετσι είναι τα πράγματα....
Οσο για τους ουρανούς το θεωρώ απαράδεκτο.Συγκεκριμενα το δικό μου ηταν μπλε σκούρο το αυτοκίνητο και ΠΑΝΤΑ ηταν σε κλειστό γκαραζ,οποτε δεν υπαρχει δικαιολογία για τις κολες.Εκτος γκρουπ κατι ανάλογο εχω δει σε Αστρα του 1999 που το τρωγε ο ηλιος ολη μερα και η υγρασία ολη νυχτα....
Όπως ίσως θυμάσαι είχα το golf v 1600fsi αγορασμενο καινούριο το 2006.
Το μόνο πρόβλημα στα 10 χρόνια ήταν ο κρεμασμένος ουρανός που φτιάχτηκε με 120 ευρω.
Κάποια στιγμή το 2015-16 πήγα να το δώσω για ένα καινούριο κλιο sportwagon (κάπως έτσι λέγονταν) για καλύτερους χώρους και ανανέωση αυτοκινήτου.
Σε πληροφορω ότι δεν είχαν επαφή ΠΟΥΘΕΝΑ και ας τα χώριζαν κάποια χρόνια κατασκευής.
Ούτε σαν πάτημα στο δρόμο, ούτε σαν εξοπλισμό (το κλιο δεν είχε ούτε καν φως στα σκιαδα,ούτε διζωνικο), ούτε σαν χώρους (αφού το γκολφ ήταν υποδειγματικό στην εκμετάλλευση χώρων).
Μιλάμε για μια κατηγορία πάνω και όσο και να μην αρέσει είναι σημείο αναφοράς στη κατηγορία γιατί τα κάνει όλα από καλά έως άριστα. Άρα δε γίνεται να μπει μέσα στη εξίσωση το κλιο επ ουδενι
-
Ακριβώς... τα προηγουμενο Κλιο Για μπες σε ενα νεο να δεις...:)
-
νικ αν ενθυμασαι ειχα και εγω πενταρι. τσι. και εχει η γατα κλιο, το προηγουμενο. πραγματι δειχνει κατηγορια πανω το γκολφ αλλα παταει καλυτερα το κλιο, τα εχω στριψει καλα και τα 2, και σιγουρα το κλιο δειχνει μια κλαση πανω καλυτερη κατασκευη: εξηγω: ακομη εχω στα αυτια μου τον ηχο του γκολφ οταν εμπαινα σε παρκιν και ανεβαινα ρειθρο: τριζαν οι τσιμουχες στις πορτες απο τις στρεβλωσεις. το εδιωξα τοτε αν θυμαμαι καλα στο 11μηνο. και αν. φυσικα ταπετσαριες κλπ εδειχναν στο γκολφ καλυτερες αλλα εκοψαν το πρωτο καλοκαιρι, ενα αλλωστε εμεινε στα χερια μου, απο χρωμα. επισης κακιστη εντυπωση οι φουσκαλες στο χρωμα στο καπω που φτιαχτηκαν βεβαια εγγυηση. και βλεπεις, δεν μιλαω καν για τον τσι γιατι πραγματι ηταν επανασταση και οπως καθε τετοια εχει παρενεργειες. μετα πηρα το σιβικ το αυγο και εδειχνε αυτο πραγματι αλλη κλαση. και απο το γκολφ. που ειχε απλα λιγο μεγαλυτερη τιμη. βεβαια και αυτο με τρελλανε στα συνεργεια, εχω αναφερει πολλακις.
πριν λιγο καιρο ειχα ενα τιγκουαν αρ λάιν. που ειχε 2 ελλατωματα, μικρο κινητηρα 130 και ζαντες λαθος νουμερο, 19αρες. ηταν ομως εξαιρετο αμαξι σε καθε αποψη πλην του χτυπηματος απο τις ζαντες και του ψοφιου κινητηρα. το εκτιμησα αρκετα που αν ειχα αναλογο πλαγκ ιν με το τριοοχτω ισως και να το προτιμουσα, αυτο που εχει και ψοφιο ειναι και δικουνητο.
-
Έχει ανέβει τόσο πολύ το νέο κλιο από το προηγούμενο?
Renault Clio V