-
Ούτε μένα έχει θέμα στην ζέστη, μάλλον η βενζίνη έχει θέμα, ή η αντλία θα έχει πιάσει μάκα από το καθησιό (από καμιά βενζίνη της κακιάς ώρας που μπορεί να έβαλες).
98αρα Shell βάζω
αλλά θα δοκιμάσω από αλλού να δώ.
Κι εγω τακτική Αστέριου έχω ακολουθήσει, απλή σιδερένια ζάντα & μια αγορά μπουλονόκλειδο+γρύλο (και με 30-40 ευρω βρίσκεις), γιατί ντάξει να είσαι στην πόλη θα στο πάρει η οδική στην χειρότερη, αλλά αν σου κάτσει κανα σκίσιμο σε εκδρομή ποιος περιμένει πότε θα ρθει η mapfre? Λάστιχο αν είσαι λίγο large, βρίσκεις και καινούργιο καλής μάρκας με 80-90€ αν δε θές μεταχειρισμένο. Το συνολικό κόστος βγαίνει πιο κάτω από το να πάρει ρεζερβα (230 στο σκρουτζ) και έχεις μεγαλύτερη άνεση από τους περιορισμούς της ρεζέρβας
-
Παιδιά θα ήθελα την βοήθειά σας. Επειδή στο αυτοκίνητο (ClioV cdi 85hp) θέλω τον χειμώνα να βάλω χειμερινά λάστιχα σε ξεχωριστές ζάντες, μπορώ να βάλω 15αρες αντί για τις 16αρες της μάνας του? Ξέρετε που μπορώ να βρω σιδερένιες ζάντες να ταιριάζουν για να έχω τα χειμερινά? Βολεύει πολύ να είναι ζανταρισμένα
-
Θες λάστιχο 185/65/15 και ζάντες από προηγούνα Clio. Ή από Clio V αν αλλάξει κανείς στο απλό μοντέλο να βάλει αλουμινίου. Δες αγγελίες στο Car και στα forum της Renault. Προσοχή, το V έχει μικρότερο offset, 37 από 43 νομίζω. Ενδέχεται οι ζάντες του 4 να μπαίνουν, αλλά να είναι οριακά στην δαγκάνα, και ίσως τα μπουλόνια να είναι κοντά, θέλει δοκιμή. Το έψαχνα και γω για χειμωνιάτικα και για την ρεζέρβα.
-
Περασε κιολας ενας χρονος με την Κλειώ....Μολις βγήκαμε απ το πρώτο σέρβις....Λαδια, Φίλτρο και μια ροδέλα στεγανοποίησης 72 ευρω με δωρεαν εργατικά λογω 1ου σέρβις...Μια χαρα...
Στα δυο vw που ειχα παρει καινούργια ουδείς μου έκανε δωρεάν εργατικά στα πρωτα σέρβις αλλά ούτε και στο Αιγκο της γυναίκας μου (δεν την ειχα γνωρίσει ακόμα τότε που το πήρε)......
Θα μου επιτρέψετε να γράψω τις εντυπώσεις μου απ τον ενα χρόνο μαζι.... προσεχώς....
-
Περασε κιολας ενας χρονος με την Κλειώ....Μολις βγήκαμε απ το πρώτο σέρβις....Λαδια, Φίλτρο και μια ροδέλα στεγανοποίησης 72 ευρω με δωρεαν εργατικά λογω 1ου σέρβις...Μια χαρα...
Στα δυο vw που ειχα παρει καινούργια ουδείς μου έκανε δωρεάν εργατικά στα πρωτα σέρβις αλλά ούτε και στο Αιγκο της γυναίκας μου (δεν την ειχα γνωρίσει ακόμα τότε που το πήρε)......
Θα μου επιτρέψετε να γράψω τις εντυπώσεις μου απ τον ενα χρόνο μαζι.... προσεχώς....
Καλησπέρα, ποια εκδοση εχεις; Βενζινη ή LPG; Περιμενουμε τις εντυπωσεις.
Το κοιταω για αγορα αλλα μου βγαζουν την Dynamic στα 18500€ και τα θεωρω πολλα, Βεβαια ειναι ωραιο το ατιμο και εξωτερικα και εσωτερικα.
-
Θα σε δυσαρεστησω φιλε μου δεν εχω κάποιο απο αυτα που λες...Εχω το απλο 75αρι sce expression.... Εν ολίγοις το χαίρομαι καθε φορα που το οδηγω και σς λείπει η δυναμη....Για τη Σύρο ειναι μια χαρα.....
-
Θα σε δυσαρεστησω φιλε μου δεν εχω κάποιο απο αυτα που λες...Εχω το απλο 75αρι sce expression.... Εν ολίγοις το χαίρομαι καθε φορα που το οδηγω και σς λείπει η δυναμη....Για τη Σύρο ειναι μια χαρα.....
Οχι καθολου, το εχω κανει test drive οποτε ξερω τι γινεται οσον αφορα τις επιδοσεις. Περισσοτερο απο θεματα χωρων αξιοπιστιας κλπ θελω να μαθω.
Πανεμορφο νησι η Συρος!
-
Απο χώρους ειμαστε τριμελής οικογένεια.Με ενα μωρό 20 μηνών.Μας χωράει ανετα.Εγω 1,77 και κάθομαι ανετα απο πισω μου.Το πορτπαγκαζ χώρεσε το καρότσι του μικρου,οριακά βεβαια.Ειναι βαθυ και βοηθησε αυτο.Χωραει επισης και ενα μικρο ποδηλατακι που εχω με τρεις ροδες.....
Όσο για την αξιοπιστία, μέχρι τώρα δε με έχει απασχολήσει τίποτα.Ολα δουλεύουν οπως πρέπει.Το μελλον θα δείξει....
-
Περασε κιολας ενας χρονος με την Κλειώ....Μολις βγήκαμε απ το πρώτο σέρβις....Λαδια, Φίλτρο και μια ροδέλα στεγανοποίησης 72 ευρω με δωρεαν εργατικά λογω 1ου σέρβις...Μια χαρα...
ξερεις εάν τα δωρεάν εργατικά είναι ενέργεια της Renault ή δώρο του αντιπροσώπου?
-
Διαθέσιμο ξανά με κινητήρα diesel 100hp με προδιαγραφές Euro 6d final:
**1.5 DCI 100 HP AUTHENTIC** **16990** **1.5 DCI 100 HP BUSINESS** **17790** **1.5 DCI 100 HP BUSINESS PLUS** **18890** **1.5 DCI 100 HP DYNAMIC** **20380**
-
Συνολικά οι τρέχουσες εκδόσεις του Clio V:
**1.0 SCE 65 HP AUTHENTIC** **13790** **1.0 TCE 90 HP AUTHENTIC** **15640** **1.0 TCE 90 HP EXPRESSION** **16440** **1.0 TCE 90 HP EXPRESSION PLUS** **17440** **1.0 TCE 90 HP DYNAMIC** **18140** **1.0 TCE 90 HP EXPRESSION CVT** **18370** **1.0 TCE 90 HP EXPRESSION PLUS CVT** **19370** **1.0 TCE 100 HP DYNAMIC CVT** **20040** **1.0 TCE 100 HP GPL AUTHENTIC** **15640** **1.0 TCE 100 HP GPL EXPRESSION** **16440** **1.0 TCE 100 HP GPL EXPRESSION PLUS** **17440** **1.0 TCE 100 HP GPL DYNAMIC** **18140** **1.5 DCI 100 HP AUTHENTIC** **16990** **1.5 DCI 100 HP BUSINESS** **17790** **1.5 DCI 100 HP BUSINESS PLUS** **18890** **1.5 DCI 100 HP DYNAMIC** **20380** **HYBRID E-TECH 140 HP EXPRESSION** **22990** **HYBRID E-TECH 140 HP EXPRESSION PLUS** **23990** **HYBRID E-TECH 140 HP DYNAMIC** **25230** **HYBRID E-TECH 140 HP RS LINE** **26190**
-
Αξιζουν τα επιπλεον 700€ απο την expression plus στην dynamic lpg; Αν τα εχω δει σωστα οι διαφορες ειναι τα led νυχια, ο ψηφιακος πινακας οργανων και η καμερα οπισθοπορειας.
Τα φωτα και στην expression plus led δεν ειναι;
-
Extra
-
Σύστημα Renault Multi-Sense
-
Sportive υφασμάτινη/velour επένδυση καθισμάτων μαύρη με γκρι τμήματα
-
Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7”
-
Ρυθμιζόμενο ύψος καθίσματος συνοδηγού
-
Pack STREET: Κάμερα οπισθοπορείας **και **Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος
-
Εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision σε σχήμα 'C'
-
Φιλέτο χρωμίου στα παράθυρα
-
Ζάντες αλουμινίου 17'' VIVA STELLA Μαύρες
Εγώ βλέπω αυτές τις διαφορές , οι οποίες αν όντως ισχύουν υπερκαλύπτουν όχι τα 700ε αλλά και άλλα τόσα !
Αυτά που έχω υπογραμμίσει τα θεωρώ πολύ καλά έξτρα.
Νομίζω ότι και τα 2 φοράνε Full led Pure vision η διαφορά είναι στις 'φλεφαρίδες' ( και όχι νύχια , τι είμαστε τίποτα γκατάκια?
)
EDIT: στον διαμορφωτή βλέπω σημειωμένο ότι η expression plus έχει Κεντρικό υποβραχιόνιο με χώρο αποθήκευσης ενώ η Dynamic όχι , νομίζω έχει λάθος το site ή όχι?
-
-
Extra
- Σύστημα Renault Multi-Sense
- Sportive υφασμάτινη/velour επένδυση καθισμάτων μαύρη με γκρι τμήματα
- Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7”
- Ρυθμιζόμενο ύψος καθίσματος συνοδηγού
- Pack STREET: Κάμερα οπισθοπορείας **και **Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος
- Εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision σε σχήμα 'C'
- Φιλέτο χρωμίου στα παράθυρα
- Ζάντες αλουμινίου 17'' VIVA STELLA Μαύρες
Εγώ βλέπω αυτές τις διαφορές , οι οποίες αν όντως ισχύουν υπερκαλύπτουν όχι τα 700ε αλλά και άλλα τόσα !
Αυτά που έχω υπογραμμίσει τα θεωρώ πολύ καλά έξτρα.
Νομίζω ότι και τα 2 φοράνε Full led Pure vision η διαφορά είναι στις 'φλεφαρίδες' ( και όχι νύχια , τι είμαστε τίποτα γκατάκια?
)
EDIT: στον διαμορφωτή βλέπω σημειωμένο ότι η expression plus έχει Κεντρικό υποβραχιόνιο με χώρο αποθήκευσης ενώ η Dynamic όχι , νομίζω έχει λάθος το site ή όχι?
Στο dymamic της εκθεσης δεν ειχε οντως υποβραχιονιο ενω στο expression plus του test drive ειχε αρα ετσι ειναι. Καμια λογικη!
Βασικα τωρα που τα βλεπω οντως αξιζει την διαφορα αλλα ειμαι διστακτικος για την 17αρα ζαντα, το test drive με την 16αρα ηταν απλα τελειο για τα δικα μου γουστα.
Πιο πολυ την καμερα θελω αλλα απο οτι μου ειπε δεν μπαινει εξτρα στην plus..
-
Βρες τον πωλητή και ζήτα του τον τιμοκατάλογο με τα έξτρα , είναι πολύ αναλυτικός και κατατοπιστικός εμένα μου τον είχαν στείλει με email από την AUTOMOTIVO (σσ για το captur τον Ιούνιο του 2020) λογικά και εδώ θα υπάρχει κάποιος κατάλογος.
Η κάμερα και 7' στα όργανα είναι πολύ καλή προσθήκη , τώρα για τις ζάντες έχεις ένα δίκιο , είναι υπερβολικές οι 17' αλλά του πάνε πολύ.
-
Τις θέλω εγώ τις 17άρες, κράτα τες...
-
Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα γύρισα με προσφορά από αντιπροσωπεία για το μοντέλο που γράφω στον τίτλο. 18.200 σε χρώμα Blue Iron, με έξτρα υποβραχιόνιο, φιμέ τζάμια και συναγερμό... Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; Να το κάνω το έγκλημα ή είναι πολλά τα λεφτά;
-
ξερεις εάν τα δωρεάν εργατικά είναι ενέργεια της Renault ή δώρο του αντιπροσώπου?
[/quote]
Δεν το γνωρίζω.....
-
Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα γύρισα με προσφορά από αντιπροσωπεία για το μοντέλο που γράφω στον τίτλο. 18.200 σε χρώμα Blue Iron, με έξτρα υποβραχιόνιο, φιμέ τζάμια και συναγερμό... Πως σας φαίνεται σαν προσφορά; Να το κάνω το έγκλημα ή είναι πολλά τα λεφτά;
17.600 πήρα το δικό μου τον Οκτώβριο, Dynamic σε κόκκινο τριπλής, με κάμερα 360 και κόκκινο-μαύρο σαλόνι, συν δερμάτινο τιμόνι, προβολάκια ομίχλης και τεμπέλη έξτρα. Τα ξανάδινα. Τώρα θα έδινα και τα 400 να πάρω το Relax Pack. Και τότε θα τα έδινα, αν τα ΖΩΑ στην αντιπροσωπεία ξέρανε την δουλειά τους και παίρναν χαμπάρι ότι μαζί με το αυτόματο χειρόφρενο ερχόταν και τα πίσω δισκόφρενα και μου το λέγανε...
Τώρα στην Dynamic δίνουν επιπλέον από τότε, το Multi-sense και τις 17άρες. Και αυτές θα τις έπαιρνα, αν γύριζε ο χρόνος πίσω...
-
Ενας χρονος Κλιο.....Ας δουμε λοιπον τι αγορασαμε.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
Πήρα το απλο 75αρι γνωρίζοντας εξ αρχης οτι θα ειναι αδύναμο.Και όντως ετσι ειναι.Για ρην Σύρο είναι μια χαρα,εαν ομως εμενα σε μεγαλύτερο νησι ή στην ηπειρωτική Ελλαδα τοτε θα προτιμουσα το τουρμπο.Το οδηγησα σαν test drive και ουσιαστικά η μονη διαφορα ειναι η δυναμη/ροπη του κινητηρα.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ -ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Είναι αστείο να μιλάμε για επιδόσεις σε ενα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με 75 αλογα απλα θα αναφέρω οτι ειναι πιο ζωηρό απο το επισης 75αρι ατμοσφαιρικό Γκλοφ 5 που ειχα.Η κατανάλωση μου ειναι μεσο ορο στα 6 λιτρα/100χλμ.Εννοειται οτι το σασι αντέχει πολλα αλογα ακομα και κριμα που δεν θα δούμε μια καθαρη RS έκδοση...
ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΧΩΡΟΙ:
Η ποιότητα αν και -μαλλον- τουρκικό ειναι σε άριστα επιπεδα, εννοείται καλύτερα απο το Γκολφ που ειχα,οπου παρουσιάστηκαν θεματα απ τον πρωτο χρονο.Οι χωροι πολυ καλοι δεν νοιωθω στριμογμενος (είμαι 1,77) Κάθομαι άνετα πισω μου ενω και ο μικρός κάθεται αναπαυτικά στο καθισματακι του.Ο χώρος αποσκευων ειναι καλος και βαθυς ωστε να χωράει το καροτσάκι και το ποδηλατακι του παιδιού.Οχι μαζί βέβαια...Και ολα αυτά έχοντας κανονική ρεζέρβα.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ:
Εξαιρετικο στο δρόμο με αριστη κατευθυντικοτητα και κοφτερό τιμονι.Δεν φτάνει το Φιέστα αλλα έχει αμεσότητα και πολυ καλο πατημα λογω των ελαστικών 16 ιντσων.Επισης στις ανωμαλίες του δρομου δεν κοπαναει και έχει ασφαλη οδική συμπεριφορά.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ:
Δεν με έχει απασχολήσει τιποτα στον ενα χρονο και μετα απο 5000 χλμ.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
Κάνεις δεν ειναι τελειος σωστα;Τοτε γιατι να ειναι ενα αυτοκινητο;Τα αρνητικά που εχω παρατηρήσει με βάση τα δικά μου μάτια ειναι το χειρόφρενο που ειναι στην πλευρά του συνοδηγού (εχει ποτηροθηκες στη δική μου πλευρά).Ο αισθητήρας των φώτων που τα ανάβει νωρίς.Και τελος η οθόνη που παραμένει ανοιχτή και μετα την εξοδο μας απο το αυτοκίνητό και σβήνει μόνο οταν το κλειδωσω.Εχω κανονικό κλειδί.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Θεωρώ οτι εχω κάνει την καλύτερη επιλογη σε αυτό που έψαχνα.Φυσικα και το προτεινω και σε άλλους.Χαιρομαι κάθε φορά που μπαίνω μεσα εστω και για μια μικρή βόλτα.Και απ οτι βλεπω η προσφορά που το πήρα δεν εχει ξαναβγεί απο την Ρενο.Το δικό μου πορτοκαλί και το κόκκινο ειναι τα δυο πιο όμορφα χρώματα του αυτοκινήτου.Αυτο που ίσως προσθεσω κάποια στιγμή είναι ζάντες αλουμινίου.Ενω εχω ηδη βαλει ανεμοθραυστες.
Συγνωμη για το σεντόνι αλλα....τοσο πολύ βγηκε;
Renault Clio V