Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1480
    • Best 1
    • Groups 0

    Best posts made by asteris

    • RE: FIAT FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

      Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;

      μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
      αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμαντας

      Λοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
      το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
      παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
      η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
      θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
      και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο!

      Αυτό που λες είναι φλάντζα κεφαλής. Το βγάζαν κατά κόρον όλα τα μικρά FIAT, κυρίως λόγω ελλειπούς συντήρησης και αντικατάστασης του παραφλού με νερό. Τα κακόμοιρα τα μικρά, σπάνια τυγχάνανε πλήρους συντήρησης (πχ ρωτήστε πόσοι αλλάζουν το παραφλού ή τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια που απαιτείται...). Τσιφουτιά σε όλο της το μεγαλείο, ειδικά σε τόσο οικονομικά αυτοκινητάκια.

      Ειδικά το πατραφλού αν μείνει και τρίτο χρόνο μέσα στην μηχανή, από αλκαλικό γίνεται όξινο και αρχίζει να αντιδρά με τα μέταλλα και καταφέρνουν να τρυπώνει ανάμεσα στην φλάντζα και την κεφαλή ή τον κορμό. Εγώ προσωπικά από την ενασχόληση με το clubcento, 4-5 περιπτώσεις φλάντζας που τύχανε έτσι στο άσχετο (γιατί και εγώ έπαθα φλάντζα, αλλά ήταν από το turbo), όλες ήταν με σκέτο νερό στο κύκλωμα, ο κάτοχος συμπλήρωνε μόνο νερό τα τελευταία 2-3 χρόνια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asteris
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr