-
Ομ ς όπως λες είναι σε βαθος χρόνου. Πρακτικά αυτό αλλάζει παρα πολλά. Σε βαθος χρόνου αυτά τα 3800 αντιστοιχούν σε ετήσια εισοδήματα δέκα ετών!!!!
Επισης παραλαμβάνεις σήμερα κάτι πολύ φθηνότερα από τον ανταγωνισμό (λόγω τρελού vfm) και πλησιάζεις την τιμη του ανταγωνισμού σε δόσεις δέκα ετών
Δηλαδη είναι και λίγο η οπτική του πράγματος. Αν πας με πορτοφόλι για 30000 ευρώ τότε κοίτας και την δίλιτρη corolla στα 27000 έστω και με τους φόρους. Αν πας με πορτοφόλι 27000 ευρώ προφανώς ΔΕΝ κοιτάς την δίλιτρη.
Αν βαλεις μέσα και την κατά 3-4 λιτρα καλύτερη καταναλωση τότε η ψαλίδα κλείνει αισθητά αν κάνεις 20.000 χλμ το ετος.
Και έχεις μια αμαξάρα με 180 αλογα, αυτοματο κιβωτιο και πολύ καλές επιδόσεις.
-
Το ts εχει άλλο μεταξονιο;
Αν ναι ε τότε ρε παιδια..... Τι ψαχνόμαστε τόσο καιρό; Διλιτρο corolla hybrid η επιλογή για μη suv
Τώρα που κόψανε το focus station 182 ίσως
-
-
@sabas_thess έχουμε πληροφορίες για αυτό το σύστημα info? Εγώ με το iPhone δεν έχω παράπονο μέχρι τώρα αλλά το ραδιόφωνο θα μπορούσε να είναι πολύ πιο εύχρηστο…
-
Αυτή η οθονη βγαίνει και για το yaris;
-
@orestis82 όχι φίλε δυστυχώς, στην τύχη έπεσα επάνω του προσπαθώντας να δω review/pov για το 1,5.
-
Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.
Το μοτέρ είναι εξαιρετικό και το κιβώτιο επίσης. Απο κατανάλωση είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος, στο ταξίδι καίει λίγο πάνω απο 6.2/100χλμ με ταχύτητες 130-140 που το θεωρώ εξαιρετικό νούμερο. Το συστημα πολυμέσων της Τογιότα είναι της πλάκας, πάλι καλά που έρχεται by default με Apple Car Play.
Αισθητήρες που είδα οτι αναφέρατε αρκετοί πήρα δώρο απο την αντιπροσωπεία. Με λίγη πίεση θα σας τους δώσουν (προφανώς όχι η Πόλις). Στα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι 1. ο χώρος πίσω καθώς το κάθισμα πίσω απο τον οδηγό είναι πρακτικά αχρηστευμένο, προς το παρόν βέβαια δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο 2. Ο θόρυβος που έρχεται απο τα ξύλινα λάστιχα με τα οποία εξόπλισε το αυτοκίνητο η Τογιότα που είναι πολύ κουραστικός ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες
-
@nikos1052 said in Toyota Corolla 2019:
Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.
Το ότι είναι 3κύλινδρα τα μοτέρ το αναφέρεις ως αρνητικό; Διότι δεν έχει καμία σημασία... Του ford μάλιστα είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και με τεράστια εγγύηση.
Η επιλογή που έκανες είναι εξαιρετική σε αυτά τα χρήματα. Δεν τίθεται θέμα "αίρεσης". Ο καθένας παίρνει ό,τι τον βολεύει και τον εξυπηρετεί. Αφού σου κάνει, εμας μας περισεύει! Είναι και το πρώτο όμορφο Corolla!
Σχετικά με αυτό που λες πως το κάθισμα πίσω από τον οδηγό είναι άχρηστο, τι ύψος έχεις αν επιτρέπεται; Θεωρείς πως καθισματάκι παιδιού πίσω από τον οδηγό δεν χωράει με τίποτα; Ρωτάω γιατί είναι ένα απο τα αυτοκίνητα που κοιτάμε και δεν υπάρχει στην έκθεση προς το παρόν να το δούμε από κοντά.
Οι αισθητήρες που σου βάλανε πίσω είναι μόνο με ήχο φαντάζομαι έτσι; Δεν συνεργάζονται με την οθόνη. Αν θέλεις να τους απενεργοποιήσεις για λίγο μπορείς; Κανονικά γίνεται μέσα από το μενού στο καντράν (στους εργοστασιακούς).
Άντε και στα 150000 χμ τώρα!
-
Είμαι 1.82 και 80 κιλά. Πίσω από εμένα κάθομαι οριακά. Γυναίκα 1.60 κάθεται μια χαρά. Χώροι μέτριοι όπως έχουμε πει, μου θυμίζει την 116 που είχα. Για εμένα οι χώροι είναι μια χαρά (3μελής οικογένεια).
-
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
@nikos1052 said in Toyota Corolla 2019:
Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.
Το ότι είναι 3κύλινδρα τα μοτέρ το αναφέρεις ως αρνητικό; Διότι δεν έχει καμία σημασία... Του ford μάλιστα είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και με τεράστια εγγύηση.
Η επιλογή που έκανες είναι εξαιρετική σε αυτά τα χρήματα. Δεν τίθεται θέμα "αίρεσης". Ο καθένας παίρνει ό,τι τον βολεύει και τον εξυπηρετεί. Αφού σου κάνει, εμας μας περισεύει! Είναι και το πρώτο όμορφο Corolla!
Σχετικά με αυτό που λες πως το κάθισμα πίσω από τον οδηγό είναι άχρηστο, τι ύψος έχεις αν επιτρέπεται; Θεωρείς πως καθισματάκι παιδιού πίσω από τον οδηγό δεν χωράει με τίποτα; Ρωτάω γιατί είναι ένα απο τα αυτοκίνητα που κοιτάμε και δεν υπάρχει στην έκθεση προς το παρόν να το δούμε από κοντά.
Οι αισθητήρες που σου βάλανε πίσω είναι μόνο με ήχο φαντάζομαι έτσι; Δεν συνεργάζονται με την οθόνη. Αν θέλεις να τους απενεργοποιήσεις για λίγο μπορείς; Κανονικά γίνεται μέσα από το μενού στο καντράν (στους εργοστασιακούς).
Άντε και στα 150000 χμ τώρα!
Οι 3κυλινδροι έχουν το χαρακτηριστικό ήχο που κάποιους ενδεχομένως τους ενοχλεί. Επίσης όπως και να το κάνεις 116 από 1200 είναι λιγότερο πιεσμένος από 115 ή 125 ή 155 από 1000.
-
@nascar1 Τα περί "πίεσης" δεν τα καταλαβαίνω. Όλα είναι θέμα σχεδιασμού. ο 3κύλινδρος 1000άρης για παράδειγμα έχει πολύ μεγαλύτερους κυλίνδρους και έμβολα από τον 4κυλινδρο. Όσο για τον 155, έχει και την μπαταρία επικουρικά να βοηθάει έστω και λίγο. Επίσης μεγαλύτερη τουρμπίνα. Η τεχνολογία προχωρά και όλο και βελτιώνεται... Δες πχ τον 3κύλινδρο 1600άρη με 260 άλογα του GR Yaris!
Στο παρελθόν υπήρχαν και 3λιτρα 4λιτρα ατμοσφαιρικά με 150 άλογα μαξ. Γιατί δεν τα προτιμούμε αφού σίγουρα είναι "άνετα";
Όσο για τον ήχο είναι απλά και μόνο αυτό. Ήχος. Σε κάποιους αρέσει μάλιστα και περισσότερο η ιδιαίτερη χροιά του 3κύλινδρου.
-
@dimitriscsd
Μπορείς να ψάξεις να βρεις γιατί οι κατασκευαστές σχεδιάζουν V8 ή V6 ή Ι6 ή VR6.Οι τρικύλινδροι όπως και να το κάνουμε δεν θα έχουν το ζύγισμα ενός τετρακύλινδρου, είναι θέμα σχεδιασμού.
Από εκεί και πέρα έχουν ως βασικό πλεονέκτημα τις μικρότερες αντιστάσεις αλλά και το μικρότερο μέγεθος. Προσωπικά δεν τους προτιμώ αν και καθημερινά 3p οδηγώ. -
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
@nascar1 Τα περί "πίεσης" δεν τα καταλαβαίνω. Όλα είναι θέμα σχεδιασμού. ο 3κύλινδρος 1000άρης για παράδειγμα έχει πολύ μεγαλύτερους κυλίνδρους και έμβολα από τον 4κυλινδρο. Όσο για τον 155, έχει και την μπαταρία επικουρικά να βοηθάει έστω και λίγο. Επίσης μεγαλύτερη τουρμπίνα. Η τεχνολογία προχωρά και όλο και βελτιώνεται... Δες πχ τον 3κύλινδρο 1600άρη με 260 άλογα του GR Yaris!...
Ίδια ισχύς/ροπή για λιγότερη κυβικά σημαίνει μεγαλύτερη πίεση καύσης μέσα στον κύλινδρο (μέση&μέγιστη).
Όχι ότι έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία.
-
@super-t Ακριβώς αυτό εννοώ. Ότι δεν έχει σημασία.
-
το software που ελεγχει το ACC, τη διατηρηση λωριδας κτλ, παιρνει αναβαθμισεις απο την εταιρια;
-
Φάνη καλημέρα και καλό μήνα. Δεν ξέρω αν έχεις προλάβει να κάνεις κάποιο ταξίδι με την οικογένεια αλλά θέλω να μου πεις την άποψή σου για τον 18αρι εκτός πόλης που βρίσκεται "έξω από τα νερά του". Έχω δύο φίλους οικογενειάρχες που ενδιαφέρονται άμεσα για αγορά και η μόνη τους ανησυχία είναι η απόδοση του 1.8 μοτέρ όταν το αμάξι είναι φορτωμένο. Μιλάμε για ταχύτητες στα όρια του νόμου περί τα 130 απλά το όχημα να έχει άνεση να κάνει μια προσπέραση όταν χρειαστεί ή να μην βλαστημάει σε ένα ταξίδι σε ορεινό χωριό πχ (ο ένας φίλος πηγαινοέρχεται Κοζάνη Θεσσαλονίκη και τείνει προς Diesel ως εκ τούτου). Έχω διαβάσει παραπάνω το πολύ ευχάριστο πως το clima δεν τρώει δύναμη από τον κινητήρα οπότε αφήνω εκτός το θέμα αυτό για να μην λέμε τα ίδια και τα ίδια όπως και το ότι σε μικτή χρήση δεν είναι το ίδιο οικονομικό.
Οι φίλοι ενδιαφέρονται για sedan/ts γιατί έχουν δύο παιδιά έκαστος και ο ένας περιμένει 3ο (του πρότεινα και δεν θέλει 5008/C5 aircross/Kodiaq) οπότε οι χώροι είναι must. Οπότε να ρωτήσω αν κάποιος έχει μπει και στα δύο ποίο θεωρεί ότι έχει τους καλύτερους χώρους πίσω, κυρίως για το κεφάλι καθώς TS Θεσσαλονίκη δεν βρίσκουμε για να συγκρίνουμε και βλέπω σε reviews ότι λίγο κόβει αέρα από το κεφάλι λόγω σχεδίασης σε σχέση με το πιο άνετο sedan. Προσωπικά στο sedan θυμάμαι ότι ήμουν μπρος πίσω πολύ άνετα αλλά στο TS δεν μπορώ να θυμηθώ αν είχα κάτσει πίσω και πλέον δεν το έχουν στην έκθεση ανατολικά.
Το ακουστικό παρμπρίζ είναι στάνταρ ή υπάρχει μόνο στο Lounge αν και πλέον η έκδοση είναι διαθέσιμη και σε TS (μάλιστα στο TS με 17" αν αντί 18" του sedan, τουλάχιστον σύμφωνα με τον διαμορφωτή);
Ο θόρυβος κύλισης που βλέπω παίζει πολύ στα σχόλια (καμία σχέση με το ακουστικό παρμπρίζ προφανώς και δεν τα συνδέω) είναι θέμα ελαστικών, έχει αλλάξει κάνεις τα σκληρά λάστιχα της μάνας του με ένα primacy 4 πχ να μας πει, ή είναι απλά θέμα έλλειψης επαρκούς μόνωσης στους θόλους;
Κανένας κάτοχος sedan έχει διαπιστώσει προβλήματα συναρμογής σε σχέση με τα hatchback/TS; Πριν καιρό είχα διαβάσει έναν υπαινιγμό σε online άρθρο ότι τάχα το made in Turkey "δεν είναι συναρμολογημένο με την ίδια ευλάβεια" και είχα ρωτήσει εδώ χωρίς να λάβω απάντηση. Η "διαβεβαίωση" του πωλητή πως το quality control αλλά και τα υλικά είναι ίδιου επιπέδου φυσικά δεν μας έκανε να νιώσουμε σίγουροι.
Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση από ιδιοκτήτη ως προς την οικογενειακή χρήση κυρίως στα ταξίδια (στην πόλη είναι πραγματικά άριστο γι'αυτό το κάνω συγκεκριμένο) ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
This post is deleted! -
@strom said in Toyota Corolla 2019:
Sorry παιδιά για το άσχετο, γιατί δε μου έρχονται ειδοποιήσεις πια στο email όταν υπάρχει καινούργιο σχόλιο στα θέματα στα οποία έχω συμμετάσχει;;
Ευτυχώς όχι πια, στο μενού σου έχει ειδοποίηση για τα καινούρια που σε ενδιαφέρουν και στην σελίδα του θέματος έχει επιλογέα (εικονίδιο με κουδούνα) για να σε ειδοποιεί
-
@strom said in Toyota Corolla 2019:
Sorry παιδιά για το άσχετο, γιατί δε μου έρχονται ειδοποιήσεις πια στο email όταν υπάρχει καινούργιο σχόλιο στα θέματα στα οποία έχω συμμετάσχει;;
Στις ρυθμίσεις μπορείς να το παραμετροποιήσεις αυτό.
-
Μην το φοβάστε για ταξίδια το αμάξι εδώ με το 2008 φορτωμένο με κλίμα με τον 1.2 100(το ψόφιο)στο ταξίδι για Κέρκυρα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Με 5η προφανώς ανέβαινα μετά τη Βέροια (120-130) και όλοι ήταν δεξιά με χαμηλότερες ταχύτητες. Μόνο χρειαζόταν να βάλω 4η όταν έβγαινε να προσπεράσει νταλίκα άλλη νταλίκα σε ανηφορικό δρόμο(Δεν έχουν το Θεό τους 5 λεπτά προσπέραση). Έκανα και 1300 χλμ στο σύνολο με 6.3 κατανάλωση.
Toyota Corolla 2019