Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 1
    • Groups 0

    Nikos1052

    @Nikos1052

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Nikos1052 Unfollow Follow

    Best posts made by Nikos1052

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.

      Το μοτέρ είναι εξαιρετικό και το κιβώτιο επίσης. Απο κατανάλωση είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος, στο ταξίδι καίει λίγο πάνω απο 6.2/100χλμ με ταχύτητες 130-140 που το θεωρώ εξαιρετικό νούμερο. Το συστημα πολυμέσων της Τογιότα είναι της πλάκας, πάλι καλά που έρχεται by default με Apple Car Play.

      Αισθητήρες που είδα οτι αναφέρατε αρκετοί πήρα δώρο απο την αντιπροσωπεία. Με λίγη πίεση θα σας τους δώσουν (προφανώς όχι η Πόλις). Στα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι 1. ο χώρος πίσω καθώς το κάθισμα πίσω απο τον οδηγό είναι πρακτικά αχρηστευμένο, προς το παρόν βέβαια δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο 2. Ο θόρυβος που έρχεται απο τα ξύλινα λάστιχα με τα οποία εξόπλισε το αυτοκίνητο η Τογιότα που είναι πολύ κουραστικός ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos1052

    Latest posts made by Nikos1052

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @realzeus said in Toyota Corolla 2019:

      Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που ρυθμίζεται η θέση οδήγησης:

      1. Αν υπάρχει συμπλέκτης, το γόνατο πρέπει να είναι πολύ ελαφρώς λυγισμένο όταν τον πατάει τέρμα. Αν δεν υπάρχει, το ίδιο ισχύει για το γκάζι.
      2. Σε πλήρη έκταση των χεριών, οι καρποί πρέπει να ακουμπάνε στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού.
      3. Το τιμόνι πρέπει να είναι σε μια νοητή ευθεία με το στέρνο μας. Οι αγκώνες πρέπει να είναι λυγισμένοι περίπου 90 μοίρες όταν πιάνουμε το τιμόνι στην θέση 9:15.
      4. Καθόμαστε όσο γίνεται πιο χαμηλά, αρκεί να τηρούνται οι παραπάνω παράμετροι και να βλέπουμε τις γωνίες του αυτοκινήτου.
      5. Οι πλευρικοί καθρέπτες πρέπει να πιάνουν ίσα-ίσα το πίσω φτερό του αυτοκινήτου στην εσωτερική τους γωνία, από την γωνία θέασης του οδηγού. Η καθ' ύψος μετατόπιση τους (που λέμε και στον Στρατό) θα πρέπει να είναι τέτοια που να φαίνεται η ευθεία πίσω από το αυτοκίνητο - όχι κάτω προς το οδόστρωμα, ούτε πάνω προς τον ουρανό. Όλα αυτά από την θέση (τα μάτια δηλαδή) του οδηγού.
      6. Ο εσωτερικός καθρέπτης θα πρέπει να κοιτάει (από τα μάτια του οδηγού πάντα) κατευθείαν πίσω, με το μεγαλύτερο εύρος από το πίσω τζάμι. Όχι στα πόδια των πίσω, ούτε στον ουρανό του αυτοκινήτου. Η πλάγια μετατόπιση του πρέπει να είναι επίσης ακριβώς στο κέντρο. Βάλτε ως σημάδια τις πίσω κολώνες (C Pillars) ή τα πίσω προσκέφαλα. Πρέπει να φαίνονται ακριβώς τα ίδια και από τις δύο πλευρές, όχι το ένα προσκέφαλο περισσότερο από το άλλο.

      Αυτά για αρχή και μετά θα περάσουμε στα πιο προχωρημένα...

      Και; Δε καταλαβαίνω το νόημα του μηνύματος, απλά δασκαλίστικο ή ήθελες να πεις κάτι παραπάνω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos1052
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:

      @nikos1052 said in Toyota Corolla 2019:

      Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.

      Το ότι είναι 3κύλινδρα τα μοτέρ το αναφέρεις ως αρνητικό; Διότι δεν έχει καμία σημασία... Του ford μάλιστα είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και με τεράστια εγγύηση.

      Η επιλογή που έκανες είναι εξαιρετική σε αυτά τα χρήματα. Δεν τίθεται θέμα "αίρεσης". Ο καθένας παίρνει ό,τι τον βολεύει και τον εξυπηρετεί. Αφού σου κάνει, εμας μας περισεύει! Είναι και το πρώτο όμορφο Corolla!

      Σχετικά με αυτό που λες πως το κάθισμα πίσω από τον οδηγό είναι άχρηστο, τι ύψος έχεις αν επιτρέπεται; Θεωρείς πως καθισματάκι παιδιού πίσω από τον οδηγό δεν χωράει με τίποτα; Ρωτάω γιατί είναι ένα απο τα αυτοκίνητα που κοιτάμε και δεν υπάρχει στην έκθεση προς το παρόν να το δούμε από κοντά.

      Οι αισθητήρες που σου βάλανε πίσω είναι μόνο με ήχο φαντάζομαι έτσι; Δεν συνεργάζονται με την οθόνη. Αν θέλεις να τους απενεργοποιήσεις για λίγο μπορείς; Κανονικά γίνεται μέσα από το μενού στο καντράν (στους εργοστασιακούς).

      Άντε και στα 150000 χμ τώρα! 😄

      Είμαι 1.85 και γενικά οδηγώ με αρκετά πίσω το κάθισμα γιατί αλλιώς βρισκουν τα πόδια μου στην κολώνα του τιμονιού. Δε ξέρω το παιδικό καθισματάκι αν χωράει, πάντως επιβάτης (λεπτή κοπέλα κιόλας) δε χωρούσε να κάτσει με τίποτα.

      Αυτό όμως πρέπει να το δεις μόνος σου, άλλος οδηγεί πολύ πιο κοντά στο τιμόνι, ειδικά αν πάρεις το Hybrid και δεν έχεις πεντάλ συμπλέκτη. Είναι σημαντικό να σε βολεύει το κάθισμα, για να πάρω τέταρτο επιβάτη πρέπει να το βάλω σε στάση που δε με βολεύει. Αν ήταν να έχω σταθερά κάποιον απο πίσω μου, ακόμα και έναν μπόμπιρα, δε θα το έπαιρνα το Corolla.

      Οι αισθητήρες μόνο ήχο έχουν, αλλά ενεργοποιούνται με την όπισθεν απ' όσο έχω καταλάβει. Πιο πολύ λειτουργούν συμπληρωματικά στην κάμερα, ιδιαίτερα για σημεία στα πλάγια που δεν έχεις ορατότητα ούτε με την κάμερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos1052
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Μόλις έκλεισα 1500χλμ με το ΗΒ 1.2/116. Ξέρω πως είμαι κάτι σαν αίρεση εδώ μέσα καθώς δε πήρα το υβριδικό μοντέλο. Στα 18,500 που το πήρα (Eco) ήταν πραγματικά vfm και το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του που έπαιζε σε αυτά τα λεφτά, τα Focus/Golf ήταν με τρικύλινδρα μοτέρ 2,000€ πάνω.

      Το μοτέρ είναι εξαιρετικό και το κιβώτιο επίσης. Απο κατανάλωση είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος, στο ταξίδι καίει λίγο πάνω απο 6.2/100χλμ με ταχύτητες 130-140 που το θεωρώ εξαιρετικό νούμερο. Το συστημα πολυμέσων της Τογιότα είναι της πλάκας, πάλι καλά που έρχεται by default με Apple Car Play.

      Αισθητήρες που είδα οτι αναφέρατε αρκετοί πήρα δώρο απο την αντιπροσωπεία. Με λίγη πίεση θα σας τους δώσουν (προφανώς όχι η Πόλις). Στα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι 1. ο χώρος πίσω καθώς το κάθισμα πίσω απο τον οδηγό είναι πρακτικά αχρηστευμένο, προς το παρόν βέβαια δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο 2. Ο θόρυβος που έρχεται απο τα ξύλινα λάστιχα με τα οποία εξόπλισε το αυτοκίνητο η Τογιότα που είναι πολύ κουραστικός ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos1052
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr