Άλλη μια παραγγελία εδώ με παράδοση μέσα στο Δεκέμβρη. 120 mpack skyscraper gray, με μοναδικό extra το πίσω μεσαίο κάθισμα που πέφτει (για αποθήκευση μεγάλων αντικείμενων αλλά και ποτηροθηκες για τα παιδιά).
Σας διαβάζω και μόλις παραλάβω θα είμαι πιο ενεργό μέλος της ομάδας...
Best posts made by vagreek
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
-
RE: Lynk & Co
Τελικά διστασα κυρίως για το θέμα μεταπώλησης και το ότι στην οικογένειά θα υπάρχει ένα suv, οπότε ήθελα ένα πιο παιχνίδιαρικο για 2ο στο σπίτι και τελικά έκλεισα την bmw 120 F70.
Οποίος πάρει το lynk co είναι δεδομένο πως θα το καταευχαριστηθει. Είναι αμαξάρα σε σούπερ τιμή... -
RE: MG ZS
Πάντως κάτι μου λέει πως το νέο ZS είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου, δεν είναι εξολοκλήρου νέο αυτοκινητο. Απλώς το τράβηξαν λίγο σε διαστάσεις.
Έχοντας οδηγήσει 3 φορές σε test drive (!) το zs Hybrid Max plus θα έλεγα ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το προηγούμενο zs. Οδηγικα, κινητήρας, ποιότητα εσωτερικού κλπ. Αν διαβάσεις και ξένα reviews θα δεις ότι αναφέρεται σαν το πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο μεταξύ 2 γενιών... Το zs Max plus με έχει αφήσει κι εμένα πολύ ικανοποιημένο. Ευκολοδηγητο, και ρεπριζ που αν μη τι άλλο ικανοποιούν απόλυτα...
-
RE: Lynk & Co
Το οδήγησα σήμερα.
Αμαξάρα παιδιά έτσι απλά.
Φοβερή ποιότητα απτή, αλλά και κύλιση, ηχομόνωση, πολυτέλεια. Φοβερός ήχος επίσης από τα 10 ηχεία και πολύ καλή η 3d camera.
Τι να πω.
Είμαι έτοιμος να κάνω κίνηση.
Είμαι μεταξύ μεταχειρισμένου με 9000 χιλιόμετρα στα 30700 ή Κούτας στα 35150.
Θα κάνω την κίνηση άμεσα, με έπεισε το αυτοκίνητο ότι αξίζει τα χρήματα του
ΥΓ από Κοντά το μπλε ήταν πιο όμορφο από αυτό που έβλεπα στα βίντεο.
Θα μείνω όμως στο κλασικό μαύρο... -
RE: Lynk & Co
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες.
Αυτή τη στιγμή έχω ένα εταιρικό cupra formentor και έδωσα το kia Stonic της συζύγου και ψάχνω ένα ακόμα αξιόπιστο αμάξι να της κάνω δώρο (το Stonic είχε πιάσει τα 100Κ χιλιόμετρα και ήθελα να της πάρω ένα αυτόματο πολυτελές αυτοκίνητο να διασκεδάζει τις εντυπώσεις στις 2ωρες καθημερινές της μετακινήσεις) ... Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω... -
RE: Lynk & Co
@antonmone said in Lynk & Co:
@antoniokon said in Lynk & Co:
Το παραλαμβάνω κι εγώ στις 20 του μηνός για μια εβδομάδα. Λέτε να είναι αφόρτιστο; Καλά, δε με πολυνοιάζει, φορτίζω στο σπίτι.
Τι εννοείς για μια εβδομάδα; το νοικιάσες;
Δοκιμές αυτοκινήτων κάνει ο φίλος...
Κάθε βδομάδα κι από ένα αυτοκίνητο...
Σούπερ!!
Οπως ειπα ηταν εντελως αφορτιστο οποτε ηταν μονο με θερμικο.Το εσωτερικο ειναι αρκετα ποιοτικο,μοναδικο μειον το υφασμα των καθισματων που ειναι πολυ μετριο ποιοτικα.
Η οθονη δεν ηταν κατι τι εξαιρετικο,ουτε τοσο γρηγορη στην αποκριση αλλα την δουλεια σου θα την κανεις σιγουρα.
Στα συν για μενα και πολυ σημαντικο οτι εχει φυσικους διακοπτες για κλιματισμο και ενταση μουσικης.
Κιβωτιο δεν καταλαβαινεις αλλαγες ειναι αρκετα γρηγορο ο κινητηρας φαινεται επαρκης ειδικα αν εχει και ηλεκτρικη υποβοηθηση γιστι το βαρος ειναι αρκετο.
Η αποσβεση της αναρτησης ειναι ποιοτικη αλλα θα την ηθελα πιο ανετη και χωρις 20ρες.
Αν σου αρεσει φυσικα και να το παρεις ,ειναι ενα phev Volvo σε τιμη ευκαιριας!
Στα 50.000 ευρω με τιποτα,στα χρηματα που εχει τωρα ο ανταγωνισμος με ιδια ιπποδυναμη και εξοπλισμο ειναι μονο ηλεκτρικα.
Σε θερμικο πρεπει να εισαι σιγουρα απο 10.000 ευρω και πανω.
Για την καταναλωση θεωρω αστειο να κοιταζει καποιος αυτοκινητα σ εαυτα τα χρηματα και να κολλαει στο ποσο καιει.Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αν στο είχαν φορτίσει και επέλεγες sport mode νομίζω θα έβλεπες και την καλή δύναμη του αυτοκινήτου αν του ζητήσεις άμεση επιτάχυνση.
Για τα καθίσματα η lynco προτάσσει το "οικολογικό στοιχείο", θα μπορούσε πράγματι να έχει διαφορετικά υλικά, αλλά το design τους προσωπικά μου αρέσει (νεανική εμφάνιση τύπου bucket).
Πιθανότατα προχωράω με μαύρο καινούριο lync co 01 την επόμενη εβδομάδα. Έκανα narrow down κι άλλα μοντέλα (hyundai tucson), κι έφτασα σε αυτό, κρατώντας και μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία στον εξοπλισμό (όπως πχ τον πολύ ωραίο ambient φωτισμό στο εσωτερικό του ή την ηλιοροφη με πολύ καλό - χοντρό ηλεκτρικο σκιαδιο).
Θα σας κρατήσω ενήμερους, άλλωστε βλέπω να είμαι ο μοναδικός εδώ μέσα που έχει /θα αποκτήσει αυτό το όχημα... -
RE: Lynk & Co
@katafractos17 said in Lynk & Co:
Έκανα narrow down κι άλλα μοντέλα (hyundai tucson), κι έφτασα σε αυτό, κρατώντας και μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία στον εξοπλισμό (όπως πχ τον πολύ ωραίο ambient φωτισμό στο εσωτερικό του ή την ηλιοροφη με πολύ καλό - χοντρό ηλεκτρικο σκιαδιο).
Θα σας κρατήσω ενήμερους, άλλωστε βλέπω να είμαι ο μοναδικός εδώ μέσα που έχει /θα αποκτήσει αυτό το όχημα...Κάνε την αρχή εσύ και ποτέ δεν ξέρεις. Όλο και κάποιοι μπορεί να βρεθούν.
Το Tucson πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αλλά σε αυτά τα χρήματα το παίρνεις απλά mild hybrid. Αν έβγαινε PHEV με φουλ εξοπλισμό στα 35Κ θα έκαναν ουρά όλοι έξω από τις αντιπροσωπίες.
Ακριβώς. Στο αυτόματο θερμικό tucson distinctive στα 34500 έχω απλό θερμικό, σαφώς λιγότερο ισχυρό στο δρόμο και με το μισό εξοπλισμό. Όσο και "εμπορικό" να είναι το tucson vs lynco, απλά δε μπορώ να στοιχειοθετησω την αγορά του πρώτου...
-
RE: Lynk & Co
Θα τους ρωτήσω από κοντά την Τετάρτη. Αν και μου έβαλες υποψίες, μήπως πάνε για αναχώρηση. Αν και σιγά μην το πουν.
Σε σχετική μου ερώτηση ανέφεραν ότι θα κάνουν expand και σε άλλα brands, ενώ πλέον περιμένουν ταξινομήσεις του facelift 01 2025 model, αλλά και από Γενάρη το ηλεκτρικό 02...
-
RE: Lynk & Co
Να κατάθεσω και κάτι που δεν είδα να αναφέρεται παραπάνω. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η φοβερή ηχομόνωση (δίπλα τζάμια γαρ) και η επίσης εξαιρετική εναλλαγή θερμικού - ηλεκτρικού, ακόμα και στο sport mode. Στην καμπίνα δεν περνάει τίποτα από θόρυβο, σε αντίθεση πχ με ένα chr 2 (κουκλί αυτοκίνητο) που οδήγησα πρόσφατα (140ps) και μούγκριζε σαν διάολος...
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
Άλλη μια παραγγελία εδώ με παράδοση μέσα στο Δεκέμβρη. 120 mpack skyscraper gray, με μοναδικό extra το πίσω μεσαίο κάθισμα που πέφτει (για αποθήκευση μεγάλων αντικείμενων αλλά και ποτηροθηκες για τα παιδιά).
Σας διαβάζω και μόλις παραλάβω θα είμαι πιο ενεργό μέλος της ομάδας...Kαλορίζικο!
Από Σφακ. στην Κηφισίας είναι;
Eίχε στο site της Bmw μια τέτοια μέχρι χθες και σήμερα δεν την βλέπω (33000 και κάτι ψιλά,νομίζω).Ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Όχι, από Σφακιανάκη Περιστέρι (από όπου είχα εξαιρετική εξυπηρέτηση btw και πιο συγκεκριμένα από τον κ. Μανούσο, τον οποίο και ευχαριστώ)...Ο Ανδρέας Μανούσος είναι το καλύτερο παιδί. Νέος με όρεξη και γνώσεις. Χθες μίλησα μαζί του για ευχές και ήταν στην έκθεση. Πάνε καλά και οι Χ1-Χ2 και οι Άσσοι.
Μας έχει βοηθήσει απίστευτα στο Χ1 club και είναι πάντα προσιτός και διαθέσιμος.
Για όσους πάνε στο Σφακ Περιστέρι είναι μονόδρομος.Να συμπληρώσω ότι γουστάρει τρελά bmw, οπότε κατέχει το άθλημα όσο λίγοι πωλητές.
-
RE: Lynk & Co
Στα 35Κ είναι κλοπή. Δεν το έχω οδηγήσει (το είχα κανονίσει για μέσα Οκτώβρη αλλά μου άλλαξαν την ημερομηνία, θα το έχω τέλος Νοέμβρη). Δε μου αρέσουν οι μεγαλοστομίες για μοντέλα που δεν έχω δοκιμάσει και ζήσει εβδομάδα μαζί τους. Αλλά αφού τα μηχανικά μέρη είναι XC40, ε, αυτό το έχω ξεσκίσει σε όλες τις μορφές του (εκτός diesel).
Λοιπόν, αν δεν πας για Model 3 (που είναι σα να κλέβεις την Αρχιεπισκοπή), το 01 είναι σα να κλέβεις μητροπολιτικό ναό. Το περιεργάστηκα στατικά στην Auto Athina 2024 κι ήταν ένα πολύ καλύτερο XC40. Πιο όμορφο (όχι πίσω) και σίγουρα πολύ λιγότερο φορεμένο από το 40άρι, μεγαλύτερη μπαταρία, πολύ ανώτερος εξοπλισμός. Οδηγικά πρέπει να υστερεί λίγο, γιατί έχει 100+ επιπλέον κιλά λόγω μπαταρίας. Αλλά ακόμα και στα 50, είναι πολύ ανώτερο από το Volvo. Τώρα, στα 35, δεν ξέρω τι πετριά έφαγαν και το χαρίζουν έτσι. Ίσως δεν έχουν πουλήσει κομμάτι ως τώρα, είδαν που ήρθε και το Seal U PHEV στα 38-39 και σου λέει ή θα το ρίξουμε τόσο ή θα μας μείνουν να τα κοιτάμε.
ΟΡΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Ένα μειονέκτημα έχει μόνο: ότι θα πρέπει να εξηγείς σε όλους τι είναι αυτό το παράξενο όνομα και να απολογίσε για την κινεζική καταγωγή.Χαχαχα. Τα είπες όλα.
Αύριο έχω κανονίσει test drive και μετά να πάρω απόφαση είτε μεταχειρισμένο με 15Κ χιλιόμετρα στα 30Κ, είτε καινούριο στα 35Κ.
Το model 3 το άφησα γιατί προτίμησα τελικά phev αντί για ev, συν ότι ήθελα οπωσδήποτε suv γιατί έχω εθιστεί σε αυτοκίνητα με ψηλή θέση οδήγησης...
Κι εγώ από αυτά που είδα σε βίντεο, reviews και στατικό έλεγχο στην auto athina, έχω πειστεί ότι αξίζει τα 35Κ. Έχει σοβαρή απτή ποιότητα και δεν βρήκα να του λείπει τίποτα. Απολύτως...
Μείον η εντελώς αμφίβολη μεταπώληση και το μέλλον της εταιρίας στην Ελλάδα...Άμα το έχεις πάρει 35 στα @@ σου η μεταπώληση. Πόσο θα χάσει πια. Αφού κανονικά θα είχε πολύ περισσότερο.
Αλλά πάρε το καινούργιο , κρίμα είναι να πάρεις το μεταχειρισμένο αφού έτσι και αλλιώς είναι πάρα πολύ καλή η τιμή. Άλλο πράγμα το καινουργιο
Με το καλο
Η σύζυγος λέει το μεταχειρισμένο γιατί 5Κ με 15Κ χιλιόμετρα είναι σούπερ έκπτωση.
Αλλα λέω να την κάνω και να πάω στο καινούριο.
ΕΚΚΑ αντιπρόσωπος. Τι γνώμη έχετε;
Καταλαβαίνω πάντως ότι πλέον εστιάζουν στο 02, που περιμένουν να πουλήσει πολύ...Εγώ ψηφίζω το καινούργιο , δεν λέω ότι η έκπτωση είναι καλή αλλά άλλο το καινούργιο
Μαζί σου. Λογικά εκεί θα κινηθώ. Αύριο θα το οδηγήσω για να πάρω την τελική απόφαση.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
Άλλη μια παραγγελία εδώ με παράδοση μέσα στο Δεκέμβρη. 120 mpack skyscraper gray, με μοναδικό extra το πίσω μεσαίο κάθισμα που πέφτει (για αποθήκευση μεγάλων αντικείμενων αλλά και ποτηροθηκες για τα παιδιά).
Σας διαβάζω και μόλις παραλάβω θα είμαι πιο ενεργό μέλος της ομάδας...Kαλορίζικο!
Από Σφακ. στην Κηφισίας είναι;
Eίχε στο site της Bmw μια τέτοια μέχρι χθες και σήμερα δεν την βλέπω (33000 και κάτι ψιλά,νομίζω).Ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Όχι, από Σφακιανάκη Περιστέρι (από όπου είχα εξαιρετική εξυπηρέτηση btw και πιο συγκεκριμένα από τον κ. Μανούσο, τον οποίο και ευχαριστώ)... -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@ilias-a said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
Όλες οι ίδιες ζημιες αποζημιώνονται αφαιρώντας το ποσό απαλλαγής.
Το θέμα είναι με τι ταχύτητα και αν είναι απόλογιστικά ή με απευθείας αποζημίωση στο συνεργείο επιλογήςΥπάρχουν ασφαλιστικές που δεν καλύπτουν ζημιές που προέρχονται από αιχμηρά αντικείμενα (π.χ. γρατζουνιές που έγιναν με πρόθεση)
Ενδιαφέρον
Κακόβουλες πράξεις πάντως (όπως το keying) καλύπτονται θεωρητικά από μικτη Hellas direct, anytime.
Ου μπλέξεις είναι το θέμα... -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
Προς τυχερούς κατόχους : Ποια μικτη ασφάλεια έχετε επιλέξει και με τι ποσό απαλλαγής;
Εμπειρίες - εντυπώσεις;
ΕυχαριστώHellas Direct με μεγαλη απαλλαγη 1500 ευρω.
Μεγάλο νούμερο ρε παιδιά το 1500. Εγώ που δεν έχω πάρκινγκ και στο δρόμο μπορεί να συμβεί οτιδήποτε ψάχνω τη χαμηλότερη δυνατή απαλλαγή. Βρίσκω στα 500 ευρώ απαλλαγή σε Hellas direct και 350 ευρώ anytime αν πας σε δικό τους συνεργείο ή στα 600 σε επιλογής σου. Έχετε κάτι να προτείνετε;
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagreek said in BMW 1 Series F70 (2024):
Προς τυχερούς κατόχους : Ποια μικτη ασφάλεια έχετε επιλέξει και με τι ποσό απαλλαγής;
Εμπειρίες - εντυπώσεις;
ΕυχαριστώHellas Direct με μεγαλη απαλλαγη 1500 ευρω.
Μεγάλο νούμερο ρε παιδιά το 1500. Εγώ που δεν έχω πάρκινγκ και στο δρόμο μπορεί να συμβεί οτιδήποτε ψάχνω τη χαμηλότερη δυνατή απαλλαγή. Βρίσκω στα 500 ευρώ απαλλαγή σε Hellas direct και 350 ευρώ anytime αν πας σε δικό τους συνεργείο ή στα 600 σε επιλογής σου. Έχετε κάτι να προτείνετε;
τι ασφαλιζομενη αξια σου βγαζει στην Hellas direct?
Eγω εχω το προηγουμενο μοντελο οποτε η αξια ειναι χαμηλη στο σαιτ αυτης της εταιρειας με 1500 απαλλαγη μου βγηκε η μικτη κανα 70 ευρω πρπ δηλ αμελητεο κοστος γιαυτο το εκανα ετσι.
33000 το μέγιστο που μπορείς να επιλέξεις...
-
RE: BMW FORUM
Ξέρουμε πόσο κοστίζει η διετής επέκταση εγγύηση της Allianz για την bmw και αν αξίζει από άποψη καλύψεων;
Κάποιος είχε γράψει για 1000€ περίπου για +2 χρόνια. Ψάξε λίγο στο τοπικό της νέας σειράς 1
517 ευρώ για την 120 για διετή επέκταση...
-
RE: BMW FORUM
Ξέρουμε πόσο κοστίζει η διετής επέκταση εγγύηση της Allianz για την bmw και αν αξίζει από άποψη καλύψεων;
Κάποιος είχε γράψει για 1000€ περίπου για +2 χρόνια. Ψάξε λίγο στο τοπικό της νέας σειράς 1
517 ευρώ για την 120 για διετή επέκταση...
Πωπω, το στρογγυλοποίησα παρά πολύ
Εσύ το είχες γράψει;Όχι, κάποιο άλλο μέλος. Το 517 (519 ευρώ για την ακρίβεια) προέρχεται από Ινφο - προσφορά που έχω από bmw Σφακιανάκη για επέκταση για 2ετη για τη bmw 120 που θα παραλάβω σύντομα.
-
RE: Lynk & Co
Στα 35Κ είναι κλοπή. Δεν το έχω οδηγήσει (το είχα κανονίσει για μέσα Οκτώβρη αλλά μου άλλαξαν την ημερομηνία, θα το έχω τέλος Νοέμβρη). Δε μου αρέσουν οι μεγαλοστομίες για μοντέλα που δεν έχω δοκιμάσει και ζήσει εβδομάδα μαζί τους. Αλλά αφού τα μηχανικά μέρη είναι XC40, ε, αυτό το έχω ξεσκίσει σε όλες τις μορφές του (εκτός diesel).
Λοιπόν, αν δεν πας για Model 3 (που είναι σα να κλέβεις την Αρχιεπισκοπή), το 01 είναι σα να κλέβεις μητροπολιτικό ναό. Το περιεργάστηκα στατικά στην Auto Athina 2024 κι ήταν ένα πολύ καλύτερο XC40. Πιο όμορφο (όχι πίσω) και σίγουρα πολύ λιγότερο φορεμένο από το 40άρι, μεγαλύτερη μπαταρία, πολύ ανώτερος εξοπλισμός. Οδηγικά πρέπει να υστερεί λίγο, γιατί έχει 100+ επιπλέον κιλά λόγω μπαταρίας. Αλλά ακόμα και στα 50, είναι πολύ ανώτερο από το Volvo. Τώρα, στα 35, δεν ξέρω τι πετριά έφαγαν και το χαρίζουν έτσι. Ίσως δεν έχουν πουλήσει κομμάτι ως τώρα, είδαν που ήρθε και το Seal U PHEV στα 38-39 και σου λέει ή θα το ρίξουμε τόσο ή θα μας μείνουν να τα κοιτάμε.
ΟΡΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Ένα μειονέκτημα έχει μόνο: ότι θα πρέπει να εξηγείς σε όλους τι είναι αυτό το παράξενο όνομα και να απολογίσε για την κινεζική καταγωγή.Χαχαχα. Τα είπες όλα.
Αύριο έχω κανονίσει test drive και μετά να πάρω απόφαση είτε μεταχειρισμένο με 15Κ χιλιόμετρα στα 30Κ, είτε καινούριο στα 35Κ.
Το model 3 το άφησα γιατί προτίμησα τελικά phev αντί για ev, συν ότι ήθελα οπωσδήποτε suv γιατί έχω εθιστεί σε αυτοκίνητα με ψηλή θέση οδήγησης...
Κι εγώ από αυτά που είδα σε βίντεο, reviews και στατικό έλεγχο στην auto athina, έχω πειστεί ότι αξίζει τα 35Κ. Έχει σοβαρή απτή ποιότητα και δεν βρήκα να του λείπει τίποτα. Απολύτως...
Μείον η εντελώς αμφίβολη μεταπώληση και το μέλλον της εταιρίας στην Ελλάδα... -
RE: Lynk & Co
Στα 35Κ είναι κλοπή. Δεν το έχω οδηγήσει (το είχα κανονίσει για μέσα Οκτώβρη αλλά μου άλλαξαν την ημερομηνία, θα το έχω τέλος Νοέμβρη). Δε μου αρέσουν οι μεγαλοστομίες για μοντέλα που δεν έχω δοκιμάσει και ζήσει εβδομάδα μαζί τους. Αλλά αφού τα μηχανικά μέρη είναι XC40, ε, αυτό το έχω ξεσκίσει σε όλες τις μορφές του (εκτός diesel).
Λοιπόν, αν δεν πας για Model 3 (που είναι σα να κλέβεις την Αρχιεπισκοπή), το 01 είναι σα να κλέβεις μητροπολιτικό ναό. Το περιεργάστηκα στατικά στην Auto Athina 2024 κι ήταν ένα πολύ καλύτερο XC40. Πιο όμορφο (όχι πίσω) και σίγουρα πολύ λιγότερο φορεμένο από το 40άρι, μεγαλύτερη μπαταρία, πολύ ανώτερος εξοπλισμός. Οδηγικά πρέπει να υστερεί λίγο, γιατί έχει 100+ επιπλέον κιλά λόγω μπαταρίας. Αλλά ακόμα και στα 50, είναι πολύ ανώτερο από το Volvo. Τώρα, στα 35, δεν ξέρω τι πετριά έφαγαν και το χαρίζουν έτσι. Ίσως δεν έχουν πουλήσει κομμάτι ως τώρα, είδαν που ήρθε και το Seal U PHEV στα 38-39 και σου λέει ή θα το ρίξουμε τόσο ή θα μας μείνουν να τα κοιτάμε.
ΟΡΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Ένα μειονέκτημα έχει μόνο: ότι θα πρέπει να εξηγείς σε όλους τι είναι αυτό το παράξενο όνομα και να απολογίσε για την κινεζική καταγωγή.Χαχαχα. Τα είπες όλα.
Αύριο έχω κανονίσει test drive και μετά να πάρω απόφαση είτε μεταχειρισμένο με 15Κ χιλιόμετρα στα 30Κ, είτε καινούριο στα 35Κ.
Το model 3 το άφησα γιατί προτίμησα τελικά phev αντί για ev, συν ότι ήθελα οπωσδήποτε suv γιατί έχω εθιστεί σε αυτοκίνητα με ψηλή θέση οδήγησης...
Κι εγώ από αυτά που είδα σε βίντεο, reviews και στατικό έλεγχο στην auto athina, έχω πειστεί ότι αξίζει τα 35Κ. Έχει σοβαρή απτή ποιότητα και δεν βρήκα να του λείπει τίποτα. Απολύτως...
Μείον η εντελώς αμφίβολη μεταπώληση και το μέλλον της εταιρίας στην Ελλάδα...Άμα το έχεις πάρει 35 στα @@ σου η μεταπώληση. Πόσο θα χάσει πια. Αφού κανονικά θα είχε πολύ περισσότερο.
Αλλά πάρε το καινούργιο , κρίμα είναι να πάρεις το μεταχειρισμένο αφού έτσι και αλλιώς είναι πάρα πολύ καλή η τιμή. Άλλο πράγμα το καινουργιο
Με το καλο
Ευχαριστώ.
Θα σας κρατήσω ενήμερους. Η σύζυγος λέει το μεταχειρισμένο γιατί 5Κ με 15Κ χιλιόμετρα είναι σούπερ έκπτωση.
Αλλα λέω να την κάνω και να πάω στο καινούριο.
ΕΚΚΑ αντιπρόσωπος. Τι γνώμη έχετε;
Καταλαβαίνω πάντως ότι πλέον εστιάζουν στο 02, που περιμένουν να πουλήσει πολύ... -
RE: Lynk & Co
ΥΓ από Κοντά το μπλε ήταν πιο όμορφο από αυτό που έβλεπα στα βίντεο.
Θα μείνω όμως στο κλασικό μαύρο...Κρίμα να το πάρεις μαύρο. Μπλε σαφώς καλύτερο!
Ωραία και τα 2. Στο μαύρο μου αρέσει η αντίθεση του χρώματος με τις - πολλές - μπλε λεπτομέρειες που έχει το αυτοκίνητο...