@vagkirk said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;
Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.
Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .
Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες.
Αυτή τη στιγμή έχω ένα εταιρικό cupra formentor και έδωσα το kia Stonic της συζύγου και ψάχνω ένα ακόμα αξιόπιστο αμάξι να της κάνω δώρο (το Stonic είχε πιάσει τα 100Κ χιλιόμετρα και ήθελα να της πάρω ένα αυτόματο πολυτελές αυτοκίνητο να διασκεδάζει τις εντυπώσεις στις 2ωρες καθημερινές της μετακινήσεις) ... Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...