Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cupra Formentor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cupra Formentor
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 70
    • 71
    • 11 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    1418
    106209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jg4 @netgeo last edited by

      @netgeo said in Cupra Formentor:

      @jg4 Καλοτάξιδο να το χαρείτε με την οικογένεια!

      Αυτό που βλέπουμε είναι το Candy White?

      Καλημέρα. Ναι το candy white

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Καλοτάξιδο!
        Με υγεία να το χαρείτε!

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jg4 @katafractos17 last edited by

          @katafractos17 said in Cupra Formentor:

          Καλοτάξιδο!
          Με υγεία να το χαρείτε!

          Ευχαριστώ να'σαι καλά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            netgeo last edited by netgeo

            Εντωμεταξύ η Cupra Μακρής επιμένει ότι το 1.5 έχει ξηρού τύπου. Ρωτάνε λέει το service και λέει ξηρού. Τρέχα γύρευε... Όχι ότι αποτελεί λόγο απόρριψης απλά να έχουμε να λέμε.

            J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Σιγά μη το έψαξε κανεις. Ότι τους έρθει στο μυαλό λένε. Πραγματικά με βάζει σε σκέψεις και για το golf

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                DQ381 φοράει το Formentor. Τουτέστιν ίδιο κιβώτιο με Cupra Leon, Golf R, S3 κτλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Δηλαδή υγρού τύπου;
                  Διαφορετικό από τα υπόλοιπα 1.5 dsg?

                  i30 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Δεν έχω ψάξει τι φοράνε τα υπόλοιπα 1.5 αλλά νομίζω τα μικρότερα σκαριά φοράνε το ξηρό DQ200 και τα μεγαλύτερα σαν το Formentor το DQ381. Με κάθε επιφύλαξη αυτά. Εάν είχα PR numbers συγκεκριμένων αυτοκίνητων θα μπορούσα να βρω ακριβώς τι φοράει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jg4 @netgeo last edited by

                      @netgeo said in Cupra Formentor:

                      Εντωμεταξύ η Cupra Μακρής επιμένει ότι το 1.5 έχει ξηρού τύπου. Ρωτάνε λέει το service και λέει ξηρού. Τρέχα γύρευε... Όχι ότι αποτελεί λόγο απόρριψης απλά να έχουμε να λέμε.

                      Όπως είπα ζήτησα να μου εκτυπώσουν τη λίστα με τα μηχανικά μέρη για το δικό μου αριθμό πλαισίου. Αυτές είναι οι 2 καταχωρήσεις που σχετίζονται με το κιβώτιο:

                      InkedIMG_6109_LI.jpg
                      InkedIMG_6110_LI.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • k-m
                        k-m last edited by

                        Για τη ρεζερβα ρωτησα και εγω.

                        ή την παραγγέλνεις 75€ ή μετα 500€

                        αλλα αν θες μονο αυτο το εχτρα θα περιμενεις 4 μηνες (γιατι υπάρχουν και λιγα ετοιμοπαράδοτα που θα μπορουσες να παρεις χωρις αλλα extra)

                        και εμενα για ξηρού τυπου μου ειπαν.

                        Απλά διαβαζω για πολλα προβληματα και σε σχεση με το οσο πιο πολλα συστηματα του εχεις βάλει τοσο πιο ορατα ειναι.

                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jg4 @k-m last edited by

                          @k-m said in Cupra Formentor:

                          Για τη ρεζερβα ρωτησα και εγω.

                          ή την παραγγέλνεις 75€ ή μετα 500€

                          αλλα αν θες μονο αυτο το εχτρα θα περιμενεις 4 μηνες (γιατι υπάρχουν και λιγα ετοιμοπαράδοτα που θα μπορουσες να παρεις χωρις αλλα extra)

                          και εμενα για ξηρού τυπου μου ειπαν.

                          Απλά διαβαζω για πολλα προβληματα και σε σχεση με το οσο πιο πολλα συστηματα του εχεις βάλει τοσο πιο ορατα ειναι.

                          Εμένα δε μου είπαν ποτέ ότι θα μπορούσες να βάλεις από την αρχή ρεζέρβα με 75 ευρώ. Βασικά στην έκθεση είχαν το ΜΥ2021 που την είχε ως στανταρ και δε τέθηκε καν θέμα συζήτησης (θα το είχα πάρει με κλειστά μάτια)

                          Για το DSG και εμένα αρχικώς μου είπαν ξηρού τύπου. Μόνο όταν επέμεινα και μπήκαν στο σύστημα διαπίστωσαν ότι είναι υγρού. Κάτι λέει αυτό για την εκπαίδευση που τους κάνουν ... (θα το διαπιστώσουν στα πρώτα service)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Το DQ381 να ξέρετε παίρνει 6λτ "βαλβολινες" και θέλει αλλαγή υγρών & φίλτρου κάθε 60Κ χλμ. Με τιμές αντιπροσωπείας μόνο τα αναλώσιμα είναι 170-180€ και άλλο κάνα 80αρι τα εργατικά.

                            Καλού κακού πάντως εγώ αυτό το 60.000χλμ θα το έκανα 45-50.000χλμ μόνο και μόνο για το ψυχολογικό του πράγματος. Έτσι έκανα και στο δικό μου τουλάχιστον κι ας βγήκαν τα υγρά πεντακάθαρα.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lapin @lap last edited by lapin

                              @lap said in Cupra Formentor:

                              Σιγά μη το έψαξε κανεις. Ότι τους έρθει στο μυαλό λένε. Πραγματικά με βάζει σε σκέψεις και για το golf

                              Μην έχεις καθόλου σκέψεις για το Golf...

                              1.To DSG σε όλα τα 1.5tsi Α3, Leon, Golf είναι ξηρά και μόνο με ενυδατική υγραίνονται...
                              2.To DSG στα 1.5tsi Tiguan, Tarraco, Kodiaq και Formentor είναι υγρού τύπου.
                              3.Με καποια επιφύλαξη, νομίζω ότι στα 1,5 tsi Ateca και Karoq είναι ξηρού στα 2wd και υγρού στα 4wd.
                              4.Όπου μπαίνει ο δίλιτρος tsi είναι παντού υγρού τύπου τα κιβώτια.

                              Απλά(;) πράγματα....

                              edit: Να προσθέσω ότι το DSG7 στον 1.8tsi 180ps (στα Α3 και Leon προηγούμενης γενιάς) ήταν ξηρού τύπου. Εξαίρεση αποτελεί το 1.8 180ps Leon ST Xperienece 4wd το οποίο είχε DSG6 υγρού τύπου και η ροπή του κινητήρα ανέβαινε στα 28 κιλά από τα 25 στις άλλες εφαρμογές του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                @jg4 Καλορίζικο, κουκλί είναι

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  @stefan147 πως ήταν οι συμπλέκτες; Μπορείς να τους δεις με την αλλαγή;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Οχι δε φαινονται προφανως. Τα ζουμια μονο αλλαζονται και το φιλτρο. Μετα κανεις κι ενα reset τις ρυθμισεις και γινεται βουτυρο.

                                    link text

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Να ρωτήσω μιας και είσαι ευκαιρος

                                      Σε σύγκριση με άλλα κιβώτια πως σου φαίνεται;

                                      Μέχρι την αλλαγή είχε χάσει την ρύθμιση του και είχε κομπιασματα;

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sabas_thess @stefan147 last edited by

                                        @stefan147 said in Cupra Formentor:

                                        Το DQ381 να ξέρετε παίρνει 6λτ "βαλβολινες" και θέλει αλλαγή υγρών & φίλτρου κάθε 60Κ χλμ. Με τιμές αντιπροσωπείας μόνο τα αναλώσιμα είναι 170-180€ και άλλο κάνα 80αρι τα εργατικά.

                                        Να κάνω και μια φορά τον δικηγόρο του διαβόλου υπέρ του VAG; Κάθε ποίο σέρβις και πόσο κοστίζει η αλλαγή του ειδικού λαδιού του eCVT των Toyota hybrids είπαμε; Θέλω να πω ότι τα γούστα πληρώνονται κύριοι. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Του ξηρού τύπου το βλέπουμε και αλλάζουμε οικοδομικό τετράγωνο, το υγρού τύπου που αντέχει έχει ανάγκη ακριβό τακτικό σέρβις. Μήπως τελικά δεν ξέρουμε τι θέλουμε; Δεν το λέω για τον συμφορουμιτη ανωτέρω γενικά το λέω. Έχει και manual το Formentor

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 @lap last edited by

                                          @lap said in Cupra Formentor:

                                          Να ρωτήσω μιας και είσαι ευκαιρος

                                          Σε σύγκριση με άλλα κιβώτια πως σου φαίνεται;

                                          Μέχρι την αλλαγή είχε χάσει την ρύθμιση του και είχε κομπιασματα;

                                          Κομπιασματα δεν ειχε απλα ειχε γινει λιγο πιο τραχυ και καμια φορα μπορει λιγο να πατηναρε ή να χαζευε. Μιλαω για καταστασεις που το 80% των οδηγων δεν θα καταλαβαινε τπτ.

                                          Οταν δουλευει ομως ειναι το καλυτερο 2πλοσυμπλεκτο σε νορμαλ λεφτα -. Εχω πληρωσει στο προηγουμενο αμαξι 2 φορες mechatronic και μια πολυδισκο και παρολα αυτα το ξαναγορασα. Αν δε με πουλαγε και στην πιστα που δεν κραταει ταχυτητα στον κοφτη θα ηταν το τελειο.

                                          Παντα ομως θα σε χει στην τσιτα γιατι ειναι δεδομενο οτι αργα ή γρηγορα κατι θα χαλασει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

                                            @sabas_thess said in Cupra Formentor:

                                            Να κάνω και μια φορά τον δικηγόρο του διαβόλου υπέρ του VAG; Κάθε ποίο σέρβις και πόσο κοστίζει η αλλαγή του ειδικού λαδιού του eCVT των Toyota hybrids είπαμε;

                                            Εχεις πολύ δίκιο!!!

                                            ΥΓ: Κάθε 90.000χλμ με κόστος περί τα €150-200.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 11 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr