-
@netgeo said in Cupra Formentor:
@jg4 Καλοτάξιδο να το χαρείτε με την οικογένεια!
Αυτό που βλέπουμε είναι το Candy White?
Καλημέρα. Ναι το candy white
-
Καλοτάξιδο!
Με υγεία να το χαρείτε! -
-
Εντωμεταξύ η Cupra Μακρής επιμένει ότι το 1.5 έχει ξηρού τύπου. Ρωτάνε λέει το service και λέει ξηρού. Τρέχα γύρευε... Όχι ότι αποτελεί λόγο απόρριψης απλά να έχουμε να λέμε.
-
Σιγά μη το έψαξε κανεις. Ότι τους έρθει στο μυαλό λένε. Πραγματικά με βάζει σε σκέψεις και για το golf
-
DQ381 φοράει το Formentor. Τουτέστιν ίδιο κιβώτιο με Cupra Leon, Golf R, S3 κτλ.
-
Δηλαδή υγρού τύπου;
Διαφορετικό από τα υπόλοιπα 1.5 dsg? -
Δεν έχω ψάξει τι φοράνε τα υπόλοιπα 1.5 αλλά νομίζω τα μικρότερα σκαριά φοράνε το ξηρό DQ200 και τα μεγαλύτερα σαν το Formentor το DQ381. Με κάθε επιφύλαξη αυτά. Εάν είχα PR numbers συγκεκριμένων αυτοκίνητων θα μπορούσα να βρω ακριβώς τι φοράει.
-
@netgeo said in Cupra Formentor:
Εντωμεταξύ η Cupra Μακρής επιμένει ότι το 1.5 έχει ξηρού τύπου. Ρωτάνε λέει το service και λέει ξηρού. Τρέχα γύρευε... Όχι ότι αποτελεί λόγο απόρριψης απλά να έχουμε να λέμε.
Όπως είπα ζήτησα να μου εκτυπώσουν τη λίστα με τα μηχανικά μέρη για το δικό μου αριθμό πλαισίου. Αυτές είναι οι 2 καταχωρήσεις που σχετίζονται με το κιβώτιο:
-
Για τη ρεζερβα ρωτησα και εγω.
ή την παραγγέλνεις 75€ ή μετα 500€
αλλα αν θες μονο αυτο το εχτρα θα περιμενεις 4 μηνες (γιατι υπάρχουν και λιγα ετοιμοπαράδοτα που θα μπορουσες να παρεις χωρις αλλα extra)
και εμενα για ξηρού τυπου μου ειπαν.
Απλά διαβαζω για πολλα προβληματα και σε σχεση με το οσο πιο πολλα συστηματα του εχεις βάλει τοσο πιο ορατα ειναι.
-
@k-m said in Cupra Formentor:
Για τη ρεζερβα ρωτησα και εγω.
ή την παραγγέλνεις 75€ ή μετα 500€
αλλα αν θες μονο αυτο το εχτρα θα περιμενεις 4 μηνες (γιατι υπάρχουν και λιγα ετοιμοπαράδοτα που θα μπορουσες να παρεις χωρις αλλα extra)
και εμενα για ξηρού τυπου μου ειπαν.
Απλά διαβαζω για πολλα προβληματα και σε σχεση με το οσο πιο πολλα συστηματα του εχεις βάλει τοσο πιο ορατα ειναι.
Εμένα δε μου είπαν ποτέ ότι θα μπορούσες να βάλεις από την αρχή ρεζέρβα με 75 ευρώ. Βασικά στην έκθεση είχαν το ΜΥ2021 που την είχε ως στανταρ και δε τέθηκε καν θέμα συζήτησης (θα το είχα πάρει με κλειστά μάτια)
Για το DSG και εμένα αρχικώς μου είπαν ξηρού τύπου. Μόνο όταν επέμεινα και μπήκαν στο σύστημα διαπίστωσαν ότι είναι υγρού. Κάτι λέει αυτό για την εκπαίδευση που τους κάνουν ... (θα το διαπιστώσουν στα πρώτα service)
-
Το DQ381 να ξέρετε παίρνει 6λτ "βαλβολινες" και θέλει αλλαγή υγρών & φίλτρου κάθε 60Κ χλμ. Με τιμές αντιπροσωπείας μόνο τα αναλώσιμα είναι 170-180€ και άλλο κάνα 80αρι τα εργατικά.
Καλού κακού πάντως εγώ αυτό το 60.000χλμ θα το έκανα 45-50.000χλμ μόνο και μόνο για το ψυχολογικό του πράγματος. Έτσι έκανα και στο δικό μου τουλάχιστον κι ας βγήκαν τα υγρά πεντακάθαρα.
-
@lap said in Cupra Formentor:
Σιγά μη το έψαξε κανεις. Ότι τους έρθει στο μυαλό λένε. Πραγματικά με βάζει σε σκέψεις και για το golf
Μην έχεις καθόλου σκέψεις για το Golf...
1.To DSG σε όλα τα 1.5tsi Α3, Leon, Golf είναι ξηρά και μόνο με ενυδατική υγραίνονται...
2.To DSG στα 1.5tsi Tiguan, Tarraco, Kodiaq και Formentor είναι υγρού τύπου.
3.Με καποια επιφύλαξη, νομίζω ότι στα 1,5 tsi Ateca και Karoq είναι ξηρού στα 2wd και υγρού στα 4wd.
4.Όπου μπαίνει ο δίλιτρος tsi είναι παντού υγρού τύπου τα κιβώτια.Απλά(;) πράγματα....
edit: Να προσθέσω ότι το DSG7 στον 1.8tsi 180ps (στα Α3 και Leon προηγούμενης γενιάς) ήταν ξηρού τύπου. Εξαίρεση αποτελεί το 1.8 180ps Leon ST Xperienece 4wd το οποίο είχε DSG6 υγρού τύπου και η ροπή του κινητήρα ανέβαινε στα 28 κιλά από τα 25 στις άλλες εφαρμογές του.
-
@jg4 Καλορίζικο, κουκλί είναι
-
@stefan147 πως ήταν οι συμπλέκτες; Μπορείς να τους δεις με την αλλαγή;
-
Οχι δε φαινονται προφανως. Τα ζουμια μονο αλλαζονται και το φιλτρο. Μετα κανεις κι ενα reset τις ρυθμισεις και γινεται βουτυρο.
-
Να ρωτήσω μιας και είσαι ευκαιρος
Σε σύγκριση με άλλα κιβώτια πως σου φαίνεται;
Μέχρι την αλλαγή είχε χάσει την ρύθμιση του και είχε κομπιασματα;
-
@stefan147 said in Cupra Formentor:
Το DQ381 να ξέρετε παίρνει 6λτ "βαλβολινες" και θέλει αλλαγή υγρών & φίλτρου κάθε 60Κ χλμ. Με τιμές αντιπροσωπείας μόνο τα αναλώσιμα είναι 170-180€ και άλλο κάνα 80αρι τα εργατικά.
Να κάνω και μια φορά τον δικηγόρο του διαβόλου υπέρ του VAG; Κάθε ποίο σέρβις και πόσο κοστίζει η αλλαγή του ειδικού λαδιού του eCVT των Toyota hybrids είπαμε; Θέλω να πω ότι τα γούστα πληρώνονται κύριοι. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Του ξηρού τύπου το βλέπουμε και αλλάζουμε οικοδομικό τετράγωνο, το υγρού τύπου που αντέχει έχει ανάγκη ακριβό τακτικό σέρβις. Μήπως τελικά δεν ξέρουμε τι θέλουμε; Δεν το λέω για τον συμφορουμιτη ανωτέρω γενικά το λέω. Έχει και manual το Formentor
-
@lap said in Cupra Formentor:
Να ρωτήσω μιας και είσαι ευκαιρος
Σε σύγκριση με άλλα κιβώτια πως σου φαίνεται;
Μέχρι την αλλαγή είχε χάσει την ρύθμιση του και είχε κομπιασματα;
Κομπιασματα δεν ειχε απλα ειχε γινει λιγο πιο τραχυ και καμια φορα μπορει λιγο να πατηναρε ή να χαζευε. Μιλαω για καταστασεις που το 80% των οδηγων δεν θα καταλαβαινε τπτ.
Οταν δουλευει ομως ειναι το καλυτερο 2πλοσυμπλεκτο σε νορμαλ λεφτα -. Εχω πληρωσει στο προηγουμενο αμαξι 2 φορες mechatronic και μια πολυδισκο και παρολα αυτα το ξαναγορασα. Αν δε με πουλαγε και στην πιστα που δεν κραταει ταχυτητα στον κοφτη θα ηταν το τελειο.
Παντα ομως θα σε χει στην τσιτα γιατι ειναι δεδομενο οτι αργα ή γρηγορα κατι θα χαλασει.
-
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Να κάνω και μια φορά τον δικηγόρο του διαβόλου υπέρ του VAG; Κάθε ποίο σέρβις και πόσο κοστίζει η αλλαγή του ειδικού λαδιού του eCVT των Toyota hybrids είπαμε;
Εχεις πολύ δίκιο!!!
ΥΓ: Κάθε 90.000χλμ με κόστος περί τα €150-200.
Cupra Formentor