-
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
Ελλαδα απο 3.000 εως 5.000 ευρω ακριβοτερη. Μηπως η ελληνικη αντιπροσωπεια θεωρει τους πελατες προβατα;
Έχουμε κανει εκατοντάδες φορές την ιδια κουβέντα: στην Ελλάδα η τιμή επιβαρύνεται με ΕΤΤ και μεγαλύτερο ΦΠΑ. Μόνο το ΕΤΤ να προσθέσουμε που ειναι 3-4.000€, να η διαφορά. Μετά φυσικά ειναι και θέμα εμπορικής πολιτικής αλλά και δυνατότητα πίεσης για χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή. Με πωλήσεις 100 αυτοκίνητα τον χρόνο δεν υπάρχει δυνατότητα πίεσης στο εργοστάσιο, με 10.000 πωλήσεις υπάρχει, απλά πράγματα.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
Ελλαδα απο 3.000 εως 5.000 ευρω ακριβοτερη. Μηπως η ελληνικη αντιπροσωπεια θεωρει τους πελατες προβατα;
Έχουμε κανει εκατοντάδες φορές την ιδια κουβέντα: στην Ελλάδα η τιμή επιβαρύνεται με ΕΤΤ και μεγαλύτερο ΦΠΑ. Μόνο το ΕΤΤ να προσθέσουμε που ειναι 3-4.000€, να η διαφορά. Μετά φυσικά ειναι και θέμα εμπορικής πολιτικής αλλά και δυνατότητα πίεσης για χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή. Με πωλήσεις 100 αυτοκίνητα τον χρόνο δεν υπάρχει δυνατότητα πίεσης στο εργοστάσιο, με 10.000 πωλήσεις υπάρχει, απλά πράγματα.
ΟΚ αλλα η τιμολογιακη πολιτικη ειναι επιλογη. το iphone πουλιεται ιδια τιμη σε μερη με ΦΠΑ μηδεν και στην ελλαδα με ΦΠΑ 24%. Η διαφορα 5χιλιαρικα με την διπλανη ιταλια (οκ, κατασκευαζεται εκει αλλα και παλι) ειναι σκανδαλωδης.
-
Έχει να κάνει με το μέγεθος της αγοράς πιστεύω, η δική μας σαφώς μικρότερη σε δυναμική συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες συνεπώς, κάπως πρέπει να αντισταθμιστεί αυτή η διαφορά. Να πω επίσης ότι και με την περίπτωση του iPhone που αναφέρθηκε, ας συγκρίνει κάποιος τιμές στο εξωτερικό και τις αντίστοιχες τιμές στα μέρη μας, μπορεί να υπάρξει απόκλιση κάπου στα 100€, τα παλιά μοντέλα τα πληρώνουμε χρυσά ενώ στο εξωτερικό, είναι σαφώς πιο προσιτά.
Μεγάλο ρόλο παίζει η φορολογία στα μέρη μας, προκειμένου να βγάλουν κέρδος οι εταιρείες, ανεβάζουν το κασέ τους, με ότι αυτό συνεπάγεται....
-
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
H διαφορα 5χιλιαρικα με την διπλανη ιταλια (οκ, κατασκευαζεται εκει αλλα και παλι) ειναι σκανδαλωδης.
Δεν είναι σκανδαλώδης, γιατί από τις 5.000 που λές οι 4.000€ ειναι φόροι. Απο εκεί και πέρα εαν το εργοστάσιο έχει γραμμένη την Ελληνικά αγορά (γιατί δεν πουλάει) και άρα δεν κάνει έκτπωση 3-4.000€ (όπως π.χ. κάνει η BMW) στον εισαγωγέα λογικό να έχουμε διαφορά. Έχει σχέση με την εμπορική πολιτική της εταιρίας, όχι του εισαγωγέα.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
H διαφορα 5χιλιαρικα με την διπλανη ιταλια (οκ, κατασκευαζεται εκει αλλα και παλι) ειναι σκανδαλωδης.
Δεν είναι σκανδαλώδης, γιατί από τις 5.000 που λές οι 4.000€ ειναι φόροι. Απο εκεί και πέρα εαν το εργοστάσιο έχει γραμμένη την Ελληνικά αγορά (γιατί δεν πουλάει) και άρα δεν κάνει έκτπωση 3-4.000€ (όπως π.χ. κάνει η BMW) στον εισαγωγέα λογικό να έχουμε διαφορά. Έχει σχέση με την εμπορική πολιτική της εταιρίας, όχι του εισαγωγέα.
Σωστο οτι η ΒΜW το κανει αυτο, οποτε ΒΜW καρφωτο και χωρις πολλες σκεψεις.
-
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
Σωστο οτι η ΒΜW το κανει αυτο, οποτε ΒΜW καρφωτο και χωρις πολλες σκεψεις.
Για αυτό η bmw πούλησε 6.200 αμάξια το 2023 και η Άλφα 380. Όλα είναι θέμα εμπορικής πολιτικής.
-
Στην μπριζάτη , επιμένω, εκεί όπου οι φόροι μας δεν είναι τόσο μεγάλοι , οι τιμές της είναι και πάλι αδικαιολόγητα πιο ακριβές.
Θα μου πεις , και αυτοί δε θα ήθελαν να πουλήσουν;;; Δε ξέρω.
Πάντως τα παλιά χρόνια η άλφα στην Ελλάδα το συνήθιζε να χαμηλώνει ξαφνικά τις τιμές της όταν έβλεπε ότι το προϊόν δεν πουλούσε. Πιθανόν τότε να προσπαθούσε να ξεστοκάρει. Τελευταία μείωση τιμών ήταν κάπου το 20 όταν το δίδυμο stelvio - guilia , ιδίως η stelvio που τη θυμάμαι, μπορούσε να αγοραστεί με πέριξ των 45Κ , είχε δεχτεί μείωση μεγαλύτερη των 5Κ ( με μία σχετική μείωση του εξοπλισμού βέβαια) .
Από τότε ο πήχης της πριμιοσύνης σκαρφάλωσε στα ύψη πάλι.
-
H BMW πούλησε τόσα γιατί έχει γκάμα με 948729358 μοντέλα ενώ η Alfa έχει 3.
Επίσης η Alfa έχει αστεία τιμολόγηση στα έξτρα της. Όταν μια ηλιοροφή κοστίζει 1500 σε μια Χ1 πχ, στην Τονάλε ζητάνε 2.5-3Κ. Γελάει ο κόσμος. Δε μπορείς να πουλάς premium και στην ουσία να ακυρώνεις τη δυνατότητα customization. Μια βασική διαφοροποίηση στην επιλογή premium (που σ' αυτή την κατηγορία ο θεός να τα κάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) είναι ότι χτίζεις το αμάξι ανάλογα τις επιθυμίες σου και δεν παίρνεις γουρούνι στο σακί Τούοτα δηλ όπως το διάλεξε ο εισαγωγέας ανά έκδοση.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
H BMW πούλησε τόσα γιατί έχει γκάμα με 948729358 μοντέλα ενώ η Alfa έχει 3.
Πούλησε τόσα γιατί είναι καλύτερα αυτοκίνητα....τέλος!! BMW uber alles!!
-
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
Με τις τιμες τι παιζει; Στην Ελλαδα η Tonale veloce με επιλογη χρωματος + premium pack στα 51.500. Στα ιδια ακριβως spec:
Γερμανια 48.750
Ισπανια 48.500
Ιταλια 46.350Ελλαδα απο 3.000 εως 5.000 ευρω ακριβοτερη. Μηπως η ελληνικη αντιπροσωπεια θεωρει τους πελατες προβατα;
Τις τιμες προ φορων κοιτα
-
-
@alexandros-k said in Alfa Romeo Tonale:
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
Με τις τιμες τι παιζει; Στην Ελλαδα η Tonale veloce με επιλογη χρωματος + premium pack στα 51.500. Στα ιδια ακριβως spec:
Γερμανια 48.750
Ισπανια 48.500
Ιταλια 46.350Ελλαδα απο 3.000 εως 5.000 ευρω ακριβοτερη. Μηπως η ελληνικη αντιπροσωπεια θεωρει τους πελατες προβατα;
Τις τιμες προ φορων κοιτα
ΟΚ ενταξει, αλλα εγω θα κοιταξω τις τιμες με τους φορους γιατι αυτο θα πληρωσω. Σε αυτο το φορολογικο περιβαλλον ας κοιταξει και η alfa romeo την τιμολογιακη της πολιτικη ωστε να ισορροπησει τις τιμες. Η ΒΜW πουλαει στην ελλαδα σε χαμηλοτερο τιμες απο γερμανια/ισπανια/ιταλια γιατι -εκτος απο τα αλλα που ειπωθηκαν- διαμορφωνει τις τιμες της και με βαση την αγοραστικη δυναμη καθε χωρας.
-
@sportseat23 said in Alfa Romeo Tonale:
ΟΚ ενταξει, αλλα εγω θα κοιταξω τις τιμες με τους φορους γιατι αυτο θα πληρωσω.
Σαφώς, αλλά όλα τα σχολία είναι για το ότι η διαφορά δεν είναι "σκανδαλώδης", είναι αναμενόμενη λόγω φόρων. Τώρα το τι θα κάνει κάθε εταιρία και εαν θέλει να πουλήσει ειναι δικό της θέμα - προφανώς η Άλφα έχει χεσμένη την Ελληνική αγορά για τους δικούς της λόγους. Αλλά η διαφορά τιμής ειναι λόγω φόρων, όχι λόγω εισαγωγέα. Τέλος μην ξεχνάμε ότι η εισαγωγική της bmw (για παράδειγμα) ειναι θυγατρική της BMW AG, ενώ η εισαγωγική της Άλφα είναι απλά ένας έμπορος που δεν έχει καμία σχέση με την μητρική.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
H BMW πούλησε τόσα γιατί έχει γκάμα με 948729358 μοντέλα ενώ η Alfa έχει 3.
Επίσης η Alfa έχει αστεία τιμολόγηση στα έξτρα της. Όταν μια ηλιοροφή κοστίζει 1500 σε μια Χ1 πχ, στην Τονάλε ζητάνε 2.5-3Κ. Γελάει ο κόσμος. Δε μπορείς να πουλάς premium και στην ουσία να ακυρώνεις τη δυνατότητα customization. Μια βασική διαφοροποίηση στην επιλογή premium (που σ' αυτή την κατηγορία ο θεός να τα κάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) είναι ότι χτίζεις το αμάξι ανάλογα τις επιθυμίες σου και δεν παίρνεις γουρούνι στο σακί Τούοτα δηλ όπως το διάλεξε ο εισαγωγέας ανά έκδοση.
Είναι το ζήτημα το οποίο έχω εκφράσει και άλλη φορά, είναι το γεγονός ότι η Alfa, εν μία νυκτί αποφάσισε να γίνει premium. Όταν ο καταναλωτής με παρόμοια χρήματα, μπορεί να αγοράσει κάτι από τους καταξιωμένους παίκτες της κατηγορίας, προφανώς και θα στραφεί προς τα εκεί, πιστεύω ότι οι περισσότεροι με αυτό το σκεπτικό κινούνται, άλλο να δώσει κάποιος 40000€ για BMW, Mercedes, Lexus και άλλο να δώσει τα αντίστοιχα λεφτά για Alfa Romeo, η τελευταία, δεν έχει δώσει ακόμα τα διαπιστευτήρια της. Ειδικά και στα 50000€ που αναφέρονται εν προκειμένω, προφανώς και κάποιος θα προτιμήσει την δοκιμασμένη λύση των Γερμανών, εφόσον είναι και φθηνότερες ως επιλογές, είναι επένδυση το αυτοκίνητο και καλώς η κακώς, η Alfa δεν το έχει.
Εδώ διάβασα το σχόλιο ότι τα Alfa αποτελούν απλά αυτοκίνητα με πιο σπορ αίσθηση, δεν θα έλεγα ότι διαφωνώ και τόσο με τη σκέψη αλλά, άπαξ και υπάρχει μια τέτοια θεώρηση, προφανώς και θα θεωρήσει ο οποιοδήποτε ότι δεν αξίζει πραγματικά ως επιλογή, είναι χαρακίρι. Αν έπρεπε να είναι ανταγωνιστική, θα έπρεπε να προσφέρει αντίστοιχα πράγματα, σε μια σεβαστή διαφορά τιμής και επίσης, είναι το βασικό που έθιξε κάποιος πιο πριν, η Alfa δεν έχει πλήρη γκάμα, όπως οι ανταγωνιστές της. Εκείνοι, πιάνουν και ένα ευρύ φάσμα τιμών, από χαμηλές προς υψηλές, η Alfa παίζει κατευθείαν στα σαλόνια με τη Jaguar, σε τιμές, έτσι απλά, επομένως, ότι κι αν γίνεται με τον εισαγωγέα, παίζει ρόλο και το πώς την έχει δει και η ίδια η μάρκα.
Σε αυτό που αναφέρθηκε για τις εκπτώσεις της BMW, πέραν αυτών, δεν σκέφτηκαν ότι προκειμένου να διαφυλαχθεί το ίματζ της φίρμας, πρέπει να κυκλοφορούν μόνο ακριβά μοντέλα, διαθέτει και πιο προσιτές επιλογές (σειρά 1), δεν έγινε ξαφνικά γαλαζοαιματη και θέλει συγκεκριμένο κοινό, απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό, κάτι αντίστοιχο έχει κάνει και η Mercedes (A- Class), η Alfa ξαφνικά έγινε Jaguar, χωρίς πως και γιατι, απλά έτσι, δεν το "έχτισαν" σωστά κατά τη γνώμη μου, κάτι το οποίο έχουν κάνει οι ανταγωνιστές.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
Τέλος μην ξεχνάμε ότι η εισαγωγική της bmw (για παράδειγμα) ειναι θυγατρική της BMW AG, ενώ η εισαγωγική της Άλφα είναι απλά ένας έμπορος που δεν έχει καμία σχέση με την μητρική.
Πολύ σημαντικό κι αυτό.
Θυμάμαι όταν η Alfa (μαζί με Lancia) είχαν εισαγωγική εδώ την FAH(FiatAutoHellas) θυγατρική τoυ gruppo Fiat Ιταλίας,είχαν καλύτερες τιμές και χρηματοδοτικά (κι άτοκα πολλές φορές ) από τον ανταγωνισμό. Από τότε που ο εισαγωγέας έγινε ένας τοπικός έμπορος (βλ. Συγγελίδης πρώτα και τώρα Βελμάρ),ξέφυγε..
-
@panormus772 said in Alfa Romeo Tonale:
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
Τέλος μην ξεχνάμε ότι η εισαγωγική της bmw (για παράδειγμα) ειναι θυγατρική της BMW AG, ενώ η εισαγωγική της Άλφα είναι απλά ένας έμπορος που δεν έχει καμία σχέση με την μητρική.
Πολύ σημαντικό κι αυτό.
Θυμάμαι όταν η Alfa (μαζί με Lancia) είχαν εισαγωγική εδώ την FAH(FiatAutoHellas) θυγατρική τoυ gruppo Fiat Ιταλίας,είχαν καλύτερες τιμές και χρηματοδοτικά (κι άτοκα πολλές φορές ) από τον ανταγωνισμό. Από τότε που ο εισαγωγέας έγινε ένας τοπικός έμπορος (βλ. Συγγελίδης πρώτα και τώρα Βελμάρ),ξέφυγε..
Μιλώντας για εισαγωγείς, μάλλον η απάντηση στην απορία μας, δίνεται με το εξής μαντάτο που μόλις ψάρεψα:
https://www.autoliveris.gr/2024/02/telos-epochis-gia-fca-greece/
Πάντως, τα νούμερα που αναφέρει εδώ, τα λένε όλα πιστεύω....
-
@tsimisde said in Alfa Romeo Tonale:
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
H BMW πούλησε τόσα γιατί έχει γκάμα με 948729358 μοντέλα ενώ η Alfa έχει 3.
Επίσης η Alfa έχει αστεία τιμολόγηση στα έξτρα της. Όταν μια ηλιοροφή κοστίζει 1500 σε μια Χ1 πχ, στην Τονάλε ζητάνε 2.5-3Κ. Γελάει ο κόσμος. Δε μπορείς να πουλάς premium και στην ουσία να ακυρώνεις τη δυνατότητα customization. Μια βασική διαφοροποίηση στην επιλογή premium (που σ' αυτή την κατηγορία ο θεός να τα κάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) είναι ότι χτίζεις το αμάξι ανάλογα τις επιθυμίες σου και δεν παίρνεις γουρούνι στο σακί Τούοτα δηλ όπως το διάλεξε ο εισαγωγέας ανά έκδοση.
Είναι το ζήτημα το οποίο έχω εκφράσει και άλλη φορά, είναι το γεγονός ότι η Alfa, εν μία νυκτί αποφάσισε να γίνει premium. Όταν ο καταναλωτής με παρόμοια χρήματα, μπορεί να αγοράσει κάτι από τους καταξιωμένους παίκτες της κατηγορίας, προφανώς και θα στραφεί προς τα εκεί, πιστεύω ότι οι περισσότεροι με αυτό το σκεπτικό κινούνται, άλλο να δώσει κάποιος 40000€ για BMW, Mercedes, Lexus και άλλο να δώσει τα αντίστοιχα λεφτά για Alfa Romeo, η τελευταία, δεν έχει δώσει ακόμα τα διαπιστευτήρια της. Ειδικά και στα 50000€ που αναφέρονται εν προκειμένω, προφανώς και κάποιος θα προτιμήσει την δοκιμασμένη λύση των Γερμανών, εφόσον είναι και φθηνότερες ως επιλογές, είναι επένδυση το αυτοκίνητο και καλώς η κακώς, η Alfa δεν το έχει.
Εδώ διάβασα το σχόλιο ότι τα Alfa αποτελούν απλά αυτοκίνητα με πιο σπορ αίσθηση, δεν θα έλεγα ότι διαφωνώ και τόσο με τη σκέψη αλλά, άπαξ και υπάρχει μια τέτοια θεώρηση, προφανώς και θα θεωρήσει ο οποιοδήποτε ότι δεν αξίζει πραγματικά ως επιλογή, είναι χαρακίρι. Αν έπρεπε να είναι ανταγωνιστική, θα έπρεπε να προσφέρει αντίστοιχα πράγματα, σε μια σεβαστή διαφορά τιμής και επίσης, είναι το βασικό που έθιξε κάποιος πιο πριν, η Alfa δεν έχει πλήρη γκάμα, όπως οι ανταγωνιστές της. Εκείνοι, πιάνουν και ένα ευρύ φάσμα τιμών, από χαμηλές προς υψηλές, η Alfa παίζει κατευθείαν στα σαλόνια με τη Jaguar, σε τιμές, έτσι απλά, επομένως, ότι κι αν γίνεται με τον εισαγωγέα, παίζει ρόλο και το πώς την έχει δει και η ίδια η μάρκα.
Σε αυτό που αναφέρθηκε για τις εκπτώσεις της BMW, πέραν αυτών, δεν σκέφτηκαν ότι προκειμένου να διαφυλαχθεί το ίματζ της φίρμας, πρέπει να κυκλοφορούν μόνο ακριβά μοντέλα, διαθέτει και πιο προσιτές επιλογές (σειρά 1), δεν έγινε ξαφνικά γαλαζοαιματη και θέλει συγκεκριμένο κοινό, απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό, κάτι αντίστοιχο έχει κάνει και η Mercedes (A- Class), η Alfa ξαφνικά έγινε Jaguar, χωρίς πως και γιατι, απλά έτσι, δεν το "έχτισαν" σωστά κατά τη γνώμη μου, κάτι το οποίο έχουν κάνει οι ανταγωνιστές.
Οι Alfa πάντα εκεί κάπου κινούνταν από άποψη κατηγοριοποίησης και τιμής (δες πχ. 156 vs E46, 166 vs E39). Δεν την "είδαν ξαφνικά" premium.
-
Ήτο πρίμιουμ η άλφα μέχρι και τα σίξτις. Από τα σέβεντις και μετά άρχισε να μαζικοποιεί τη γκάμα της: αρχής γενόμενης από την άλφασούντ: εν συνεχεία την 33: μετά ήρθαν υα κολλητηλήκια με την ανυπόληπτη τότες νισσάν: μετά ήρθε η εξαγορά από την πλέμπα του Τορίνο: μετά ήρθε αναπόφευκτη φιατοποίηση της γκάμας λόγω τεράστιας έλλειψης επενδύσεων επί σειράς δεκαετιών: λέγεται και οικονομίες κλίμακος: μετά ήρθε η αδυσώπητη συρρίκνωση της γκάμας και των πωλήσεων εν τέλει σε δύο μόλις μικρά αυτοκινητάκια καραμαζικής παραγωγής που βρώμαγαν φίατ από την κορυφή μέχρι τα νύχια: μετά αποφάσισαν να την ξαναδούν πρίμιουμ από το σχεδόν μηδέν: μετά ήρθαν οι στέλιοι με 15 μάρκες στη μασχάλη τους: και μετά δεν ξέρουμε τι θα συμβεί: αλλά το μελανούρι: ο πελάτης δηλαδή: τώρα είναι χορτάτος και δεν πολυτσιμπάει πια...
-
Η alfa romeo του 21ου αιώνα υπάρχει και λέγεται Tesla.
premium και παραπάνω απο οσο χρειάζεται , μόνο S class είναι καλλίτερη (με αερανάρτηση χωρίς amg πακέτο )
Sport και παραπάνω απο οσο πρέπει , απο BMW M3 και πάνω στέκονται δίπλα του
5 χρόνια μπροστά τεχνολογικά απο τον κοντινότερο ανταγωνιστή
και όλα αυτά σε τιμή FΙΑΤ 500e
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338342755-fiat-500e -
Ίδια ή και πιο ακριβή τιμή από τις αντίστοιχες bmw η alfa , εγώ δε θυμάμαι να είχε. Στα λεφτά π.χ. μιας 316 , σίγουρα έπαιρνες 156 1,8 ( μη πω και δίλιτρη ) .
Μέχρι σχετικά πρόσφατα μια stelvio έκανε από 45-55Κ, στα ίδια λεφτά βρίσκονταν και η αντίστοιχη Χ1 ( δίλιτρη πετρέλαιο και τετρακίνητη) .
Έχει τα τελευταία χρόνια που οι τιμές της έχουν ξεφύγει. Η ίδια η τονάλε με το συνδυασμό των 160 αλόγων είναι ( μάλλον) πιο ακριβή από την αντίστοιχη Χ1.
Alfa Romeo Tonale