Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 898
    • 899
    • 218 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17973
    408691
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michalis93 @digital-centaur last edited by

      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

      Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

      Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

      D S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • D
        digital-centaur @michalis93 last edited by

        @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

        Μα δεν διαφωνώ πως πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατεύθυνση (αν και για μένα το υδρογόνο είναι η λύση, απλά αυτή την περίοδο κερδίζει άλλο λόμπι) αλλά η εμμονή ενός πρωθυπουργού να φανεί βασιλικότερος του βασιλέως. Από τη στιγμή που η κεντρική απόφαση μιλά για το 2035, εμφανίζεται ως μεσσίας του πράσινου στην Ελλάδα χωρίς καμιά μελέτη και σχεδιασμό. Περιμένω στις επόμενες εκλογές να δοθούν ηλεκτρικά στους βουλευτές, εξάλλου εμείς θα τα πληρώσουμε.
        Το ίδιο, σε επίπεδο απόφασης ώστε να δείξουμε ότι είμαστε μπροστά σε σχέση με τους άλλους, έγινε και με τα λιγνιτικά οπότε και λήφθηκε απόφαση για κλείσιμο (για το οποίο συμφωνώ) αλλά χωρίς καμιά μελέτη, ακόμα και ο Μυτιληναίος είπε ότι βιαστήκαμε και φέτος το χειμώνα θα το πληρώσουμε ακριβά.

        Καλή η πρωτοπορία αλλά όχι όταν γίνεται σε βάρος του μέσου Έλληνα που ήδη βλέπει τις τεράστιες αυξήσεις στα θερμικά το τελευταίο διάστημα και δεν μπορεί να αλλάξει αυτοκίνητο. Επίσης περιμένει κάποιος οι εταιρίες με τα ηλεκτρικά, που έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και επακόλουθα βλάβες, να μην βρουν τρόπο να πάρουν τα χρήματά τους; Περιμένει δηλαδή κανείς Qashqai ηλεκτρικό στη μεσαία έκδοση στα 23-24K όπως πριν λίγα χρόνια;

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          super-t @michalis93 last edited by

          @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

          Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

          Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

          Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

          Το ηλεκτρικό, προ επιδότησης, στην τιμή μέσα έχει φπα και άλλους φόρους; Γιατί νομίζω είναι ελάχιστα για αυτά.
          Θα είναι ελάχιστα τα ίδια σε 8 χρόνια όταν δεν θα πουλιούνται καινούργια τα θερμικά και από κάπου πρέπει να βρεθούν τα ίδια έσοδα;

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap @civil357 last edited by lap

            @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Πρωτοπορία ! η χώρα με ίσως τη μικρότερη κάλυψη σε φορτιστές , με συγκριτικά μικρότερες επιδοτήσεις ηλεκτρικών , αποφασίζει να επισπεύσει κατά 5 χρόνια την απαγόρευση των θερμικών σε σχέση με την υπόλοιπη Ε.Ε.
            Αλήθεια δεν αναλογίζεται την αναταραχή που θα φέρει αυτή η δήλωση στην αγορά αυτοκινήτου στο σήμερα;

            Αυτό ακριβώς.

            Είναι στα καλά τους;;;; Διέλυσαν την αγορά όχι μόνο αυτοκινήτων αλλά και ακινήτων με κλειστό γκαραζ με αυτήν την δήλωση

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by piliourits

              Οι δηλώσεις είναι τζάμπα.
              Ειδικά όταν ξέρεις πως θα τις λουστει άλλος μέχρι τότε.
              Κι άλλωστε, εκτός τόπου και χρόνου φανφαρονικές δηλώσεις απ αυτή την Κυβέρνηση, ποιος να το περίμενε...
              Θέλουμε και μελέτη και προσαρμογή των ανακοινώσεων στην πραγματικότητα.
              Λες κι έχει γίνει κάτι άλλο στην Ελλάδα τα τελευταία 50 χρόνια με μελέτη και προσοχή και σύμφωνα με τις ανάγκες, για να γίνει κι η ηλεκτροκίνηση...

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Αστεία αστεία εμένα με αγχωσε κάπως αυτή η δήλωση.

                Δεν υπάρχει καμια υποδομή σήμερα. Μηδενική. Πότε θα γίνουν τέτοιες υποδομές που θα υποστηρίξουν εκατομμύρια αυτοκίνητα;

                Ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να έχουμε φθηνό ρεύμα να ζεσταθούμε που και πότε θα γεμίσουμε φορτιστές στα στενά των πόλεων;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tgd last edited by tgd

                  Ε, τώρα. Η απόφαση λέει ότι δεν θα πωλούνται. Δεν λεει αν θα αγοράζονται!

                  Όπως πάει η ακρίβεια, θα μείνουμε με τα αρχαία ντηζελάκια.

                  ΥΓ Μόλις μου ήρθαν οι καλοκαιρινοί λογαριασμοί ενέργειας. Διπλάσιο αέριο, 60% περισσότερο ρεύμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • .SPIROS. 0
                    .SPIROS. 0 last edited by

                    Σπευδει ξανα η κυβερνηση οπως και με τον λιγνιτη να δειξει ποσο πρωτοπορα(;) ειναι σε σχεση με τους υπολοιπους Ευρωπαιους.

                    Σε μια χωρα που ουτε εγχωρια βιομηχανια εχει ουτε υποδομες. Σπευδει τοσο πολυ που αρχιζει και βρωμαει η υποθεση, πολυ!

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      michaliskal @digital-centaur last edited by

                      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

                      Μα δεν διαφωνώ πως πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατεύθυνση (αν και για μένα το υδρογόνο είναι η λύση, απλά αυτή την περίοδο κερδίζει άλλο λόμπι) αλλά η εμμονή ενός πρωθυπουργού να φανεί βασιλικότερος του βασιλέως. Από τη στιγμή που η κεντρική απόφαση μιλά για το 2035, εμφανίζεται ως μεσσίας του πράσινου στην Ελλάδα χωρίς καμιά μελέτη και σχεδιασμό. Περιμένω στις επόμενες εκλογές να δοθούν ηλεκτρικά στους βουλευτές, εξάλλου εμείς θα τα πληρώσουμε.
                      Το ίδιο, σε επίπεδο απόφασης ώστε να δείξουμε ότι είμαστε μπροστά σε σχέση με τους άλλους, έγινε και με τα λιγνιτικά οπότε και λήφθηκε απόφαση για κλείσιμο (για το οποίο συμφωνώ) αλλά χωρίς καμιά μελέτη, ακόμα και ο Μυτιληναίος είπε ότι βιαστήκαμε και φέτος το χειμώνα θα το πληρώσουμε ακριβά.

                      Καλή η πρωτοπορία αλλά όχι όταν γίνεται σε βάρος του μέσου Έλληνα που ήδη βλέπει τις τεράστιες αυξήσεις στα θερμικά το τελευταίο διάστημα και δεν μπορεί να αλλάξει αυτοκίνητο. Επίσης περιμένει κάποιος οι εταιρίες με τα ηλεκτρικά, που έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και επακόλουθα βλάβες, να μην βρουν τρόπο να πάρουν τα χρήματά τους; Περιμένει δηλαδή κανείς Qashqai ηλεκτρικό στη μεσαία έκδοση στα 23-24K όπως πριν λίγα χρόνια;

                      Ναι σε ολα (Συμφωνω)

                      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

                      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

                      Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

                      Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

                      Το ηλεκτρικό, προ επιδότησης, στην τιμή μέσα έχει φπα και άλλους φόρους; Γιατί νομίζω είναι ελάχιστα για αυτά.
                      Θα είναι ελάχιστα τα ίδια σε 8 χρόνια όταν δεν θα πουλιούνται καινούργια τα θερμικά και από κάπου πρέπει να βρεθούν τα ίδια έσοδα;

                      σωστη σκεψη, δεν το ειχα σκεφτει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jamesd @super-t last edited by

                        @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

                        Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

                        Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

                        Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

                        Το ηλεκτρικό, προ επιδότησης, στην τιμή μέσα έχει φπα και άλλους φόρους; Γιατί νομίζω είναι ελάχιστα για αυτά.
                        Θα είναι ελάχιστα τα ίδια σε 8 χρόνια όταν δεν θα πουλιούνται καινούργια τα θερμικά και από κάπου πρέπει να βρεθούν τα ίδια έσοδα;

                        Τα ηλεκτρικά έχουν ΦΠΑ 24% και δεν έχουν τέλος ταξινόμησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          digital-centaur @.SPIROS. 0 last edited by

                          @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Σπευδει ξανα η κυβερνηση οπως και με τον λιγνιτη να δειξει ποσο πρωτοπορα(;) ειναι σε σχεση με τους υπολοιπους Ευρωπαιους.

                          Σε μια χωρα που ουτε εγχωρια βιομηχανια εχει ουτε υποδομες. Σπευδει τοσο πολυ που αρχιζει και βρωμαει η υποθεση, πολυ!

                          Και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ είναι κομμάτι αυτής της υπόθεσης καθώς θα της δώσει την ευκαιρία να δημιουργήσει καρτέλ με τους άλλους παραγωγούς που θα οδηγήσει σε οργανωμένη αύξηση τιμών. Μια κρατική ΔΕΗ θα λειτουργεί με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον και θα κρατά τις τιμές χαμηλά, μια ιδιωτική θα φροντίζει μόνο για το κέρδος (και πάντα σε συνεννόηση με τους άλλους). Θα ήθελα να διαψευστώ για το συμφέρον όλων μας αλλά δεν το βλέπω να γίνεται, εδώ είμαστε και θα σχολιάζουμε και τα επόμενα χρόνια.
                          Πάντως, το ίδιο έγινε και με τις τηλεπικοινωνίες και τη δημιουργία του αντίστοιχου καρτέλ που μας προσφέρει τις ακριβότερες υπηρεσίες στην Ευρώπη. Και ενώ έχει επισημανθεί ότι υπάρχει καρτέλ από αρμόδιες αναφορές, τίποτα απολύτως δεν γίνεται.

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            skullone @digital-centaur last edited by

                            @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Σπευδει ξανα η κυβερνηση οπως και με τον λιγνιτη να δειξει ποσο πρωτοπορα(;) ειναι σε σχεση με τους υπολοιπους Ευρωπαιους.

                            Σε μια χωρα που ουτε εγχωρια βιομηχανια εχει ουτε υποδομες. Σπευδει τοσο πολυ που αρχιζει και βρωμαει η υποθεση, πολυ!

                            Και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ είναι κομμάτι αυτής της υπόθεσης καθώς θα της δώσει την ευκαιρία να δημιουργήσει καρτέλ με τους άλλους παραγωγούς που θα οδηγήσει σε οργανωμένη αύξηση τιμών. Μια κρατική ΔΕΗ θα λειτουργεί με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον και θα κρατά τις τιμές χαμηλά, μια ιδιωτική θα φροντίζει μόνο για το κέρδος (και πάντα σε συνεννόηση με τους άλλους). Θα ήθελα να διαψευστώ για το συμφέρον όλων μας αλλά δεν το βλέπω να γίνεται, εδώ είμαστε και θα σχολιάζουμε και τα επόμενα χρόνια.
                            Πάντως, το ίδιο έγινε και με τις τηλεπικοινωνίες και τη δημιουργία του αντίστοιχου καρτέλ που μας προσφέρει τις ακριβότερες υπηρεσίες στην Ευρώπη. Και ενώ έχει επισημανθεί ότι υπάρχει καρτέλ από αρμόδιες αναφορές, τίποτα απολύτως δεν γίνεται.

                            Μην ξεχνάς ότι ανέκαμψε ο Μηλιώνης της Energa...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tgd last edited by

                              @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Πάντως, το ίδιο έγινε και με τις τηλεπικοινωνίες και τη δημιουργία του αντίστοιχου καρτέλ που μας προσφέρει τις ακριβότερες υπηρεσίες στην Ευρώπη. Και ενώ έχει επισημανθεί ότι υπάρχει καρτέλ από αρμόδιες αναφορές, τίποτα απολύτως δεν γίνεται.

                              Λογικό είναι. Θα μπει ανταγωνισμός στην ενέργεια και θα πέσουν οι τιμές. Αφού πρώτα ανέβουν τόσο ώστε η χαμηλότερη τιμή να είναι υψηλότερη από την προηγούμενη!

                              Βέβαια, έχουμε κι άλλα παραδείγματα αυτής της πρακτικής. Οι κρατικοδίαιτες αεροπορικές εταιρίες της Μέσης Ανατολής ζουν και βασιλεύουν και οι Ευρωπαϊκές χρεωκοπούν. Και υποτίθεται ότι είναι καλό γιατί έτσι πρέπει να γίνεται αν δεν είσαι ανταγωνιστικός.

                              Αλήθεια, στην Κίνα έχει ιδιώτες ή είναι κρατικό μονοπώλειο το ρεύμα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • babisstinson
                                babisstinson @vagkirk last edited by

                                @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Πολύ φιλόδοξο , εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
                                Mad max σκηνικό προβλέπω στην επαρχία , με χιλιομπαλωμενα θερμικά 30ετιας + , με τα πετρελαιοκίνητα να είναι περιζήτητα .
                                Η μεσαία τάξη θα τα κουτσοκαταφερνει με τα υβριδικά της δεκαετίας του 20 και η elit μόνο θα έχει καλά ηλεκτρικά.
                                Οι υπόλοιποι στην Αθήνα θα είναι μεταξύ ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών κουβαδων εντός πόλης και μεγαλύτερων με το κόστος μέσα στο πακέτο ολιγοημερων διακοπών το χειμώνα - καλοκαίρι.
                                Θεωρώ πως για όσους αγαπούν την αυτοκίνηση η αγορά ενός καλού διλιτρου βενζινοκίνητου η diesel αυτοκινήτου είτε καινούργιου είτε καινούργιου είτε μεταχειρισμένου είναι επιτακτική ανάγκη ως κληρονομικό στοιχείο, να το δείχνουμε στα εγγόνια , να το βάζουμε λίγο μπροστά στα γεράματα μας να μυρίζουμε βενζινουλα και να αναπολούμε...
                                Ένα ωραιο golf Gti νομίζω θα ήταν η τέλεια δική μου κληρονομιά σε αυτό το ζήτημα προς τα παιδιά μου.

                                Τα πες όλα εδώ. Μακάρι να μπορούσα να έχω την δυνατότητα για κάτι τέτοιο. Όποιος μπορεί να το κάνει πιστεύω δεν θα το μετανιώσει. Αυτό λέμε και με φίλους (35αρηδες σε ηλικία όπως εγώ), να προλάβουμε να πάρουμε ένα τελευταίο καλό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, ότι μπορεί ο καθένας.

                                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Στην Κίνα δεν σε νοιάζει η τιμή του ρεύματος και άλλα πράγματα.

                                  Αν σε νοιάζουν , γίνεσαι πρώτα δωρητής σώματος...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Γι αυτό φωνάζουν στα γήπεδα:
                                    "Δεν θα γίνεις Κινέζοος ποτέεεε,
                                    Ελληναρέε, Ελληναρέεε..."

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Στα γήπεδα της Κίνας υποθέτω...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Μα με την Κίνα δεν γίνεται η σύγκριση, για την Κίνα δε λέγαμε;

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/pano_apo_to_50_ton_idioktiton_ilektrikon_oximaton_stin_europi_den_einai_ikanopoiimenoi_apo_tis_ypodomes_fortisis-7804149/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Κάτσε να αυξηθούν κι άλλο τα ηλεκτρικά, να δείτε τότε πανηγύρι που έχει να γίνει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 218 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr