Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13
    • Best 5
    • Groups 0

    michalis93

    @michalis93

    13
    Reputation
    4
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    michalis93 Unfollow Follow

    Best posts made by michalis93

    • RE: Επιλογή οχήματος ή αναμονή;

      Καλησπερα!! Αν πας σε μεταχειρισμενο θα πηγαινα και εγω στα approved της toyota.

      Για καινουριο, εγω εκλεισα το yaris cross με παραλαβη τελος σεπτεμβρη οποτε δεν ξερω αν θα σου εκανε ετσι και αλλιως. Απο οταν δοκιμασα αυτοματο κιβωτιο δεν νομιζω πως υπαρχει περιπτωση να γυρισω στο χειροκινητο εκτος αν αποκτησω σοφερ.

      Επειδη σε κοβω πολυ cost oriented οπως εμενα που με ενοιαζε η τιμη αγορας, μεταπωλησης, χρησης (service/κινηση) δεν νομιζω οτι στην ελλαδα με τα τωρινα δεδομενα υπαρχει αλλη επιλογη απο toyota.

      Για το κοστος χρησης του υβριδικου, σε κινηση εγω με το απλο yaris ειχα το πολυ 3,5-4,0 αναλογα ποσο κρυο ειχε σε ταξιδι με ταχυτητες 130-140 ειχα γυρω στο 5,2-5,5.
      Για Service, μπορεις να δεις ποσο θα σου κοστισει γιατι το εχουν στο Site τους τα Service μεχρι και τα 12 ετη απλα δεν ειναι συγκρισιμο με αλλη μαρκα γιατι δεν δημοσιευουν τιμοκαταλογο.
      Για μεταπωληση θα σου προτεινα να κανεις στο Car.gr δυο συγκρισεις: πρωτον, toyota yaris vs renault clio πχ ιδιας χρονολογιας 2019-2021 πχ, με ιδια χιλιομετρα 60-70 χιλιαδες πχ χωρις ζημια και να δεις τι αποκλισεις εχουν στις τιμες. δευτερον να συγκρινεις toyota yaris βενζινη με toyota yaris υβριδικο με την ιδια λογικη (σε χρονολογια και χιλιομετρα). Ετσι θα μπορεις να εχεις εναν καλο οδηγο ως προς την διαφορα τιμης μεταξυ ενος υβριδικου yaris με ενα clio βενζινης πχ.

      Παντως, επειδη εισαι ελ επαγγελματιας δεν μπορεις να περνας τα κοστη βενζινης στα εξοδα οποτε να μην σε νοιαζει πολυ και να διαλεξεις με μεγαλυτερη ελευθερια ισως πιο πολυ την εμφανιση, την ανεση κλπ κλπ;

      Απο εκει και περα σε αλλες επιλογες και αφηνοντας νεες μαρκες εκτος (BYD, MG που εχει κανει μπασιμο, Lync & Co κλπ κλπ) δεν νομιζω οτι εχεις επιλογες πολλες με βαση αυτα που ιεραρχεις τοσο ψηλα. Δηλαδη, καταναλωση, αξιοπιστια, Service μεταπωληση. Σε ολα η toyota ειναι η καλυτερη ή εχει τη φημη της καλυτερης. Σε εμφανιση εμενα το cross μου αρεσει αλλα δεν ειπα ποτε ουαου (το mokka πχ μου αρεσε φουλ και με εβαλε σε σκεψεις αλλα φοβηθηκα Stellantis και υβριδικο σε μια εταιρια που δεν εχει την τεχνογνωσια της toyota). Ισως εναλλακτικα να κοιτουσα το clio LPG και μετα Cintroen C3. Τα υπολοιπα ειναι ακριβα για εμενα.

      Επειδη ειμαι σε αντιστοιχο επιπεδο αναλυση-παραλυση αν θες βοηθεια στο Overthinking πες μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;

      @manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:

      @michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:

      @manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:

      @michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:

      Here I am again.

      Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν

      Δεν συμφωνώ απαραίτητα με όλα τα συμπεράσματα και τους φόβους σου, αλλά, επειδή εσύ πρόκειται να αγοράσεις και όχι εγώ, θα σου πρότεινα από αυτά που περιέγραψες ότι μάλλον τα Corsa και Swift θα σου ταιριάσουν περισσότερο. Στα υπόλοιπα, κάτι θα σε τρώει συνέχεια...

      Μα γι'αυτο τα εγραψα! Για να παρω και αλλες γνωμες! Αν δεν βαριεσαι πες μου τις διαφωνιες σου!

      Πρώτα πρώτα, εγώ δεν είμαι 29 χρονών. Πολύ ζηλεύω αλλά, είμαι σχεδόν τα διπλάσια! Να σου πω βέβαια τελείως φιλικά τη γνώμη μου ότι δεν αξίζει να χολοσκάς για το αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις τώρα , όταν θα είσαι 40φεύγα, θα πουλιέται 2000 ή 2500€; Αν το πουλήσεις πολύ νωρίτερα ίσως αυτό αλλάζει οπτική. Εγώ επίσης (αν μπορώ να αγοράσω καινούριο), δεν θα εξέταζα ποτέ μεταχειρισμένο-εκτός εξαιρέτων περιπτώσεων που θα ήξερα από πριν το αυτοκίνητο. Στην ηλικία σου λοιπόν εγώ θα κοίταζα το i10N, το 500, το 208, Picando GT, το i20, (αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους). Αφήνω απ'έξω το Swift γιατί στην έκδοση που μου αρέσει και έχω δεν παίζει πια.
      Ομως μιλάμε για σένα. Βλέπω λοιπόν ότι το νέο Corsa σου αρέσει μάλλον παραπάνω και σαφώς είναι καλό, γι'αυτό το επέλεξα από τη λίστα σου, όπως και το Swift, αν τελικά καταλήξεις να δεχτείς το ...προξενιό, (περισσότεροι συμβιβασμοί δηλαδή τελικά με προσδοκόμενα παράπλευρα οφέλη). Δεν ξέρω αν σου έδωσα τον τρόπο προσέγγισής μου καθαρά.
      Καλή απόφαση!

      Σε ευχαριστω πολυ! Η αληθεια ειναι οτι εχω φυγει απο το διλημμα μεταχειρισμενο/καινουργιο και ψαχνω ποιο καινουργιο θα αγορασω. Επισης απ οσο με ξερω δεν θα το αλλαξω συντομα το αυτοκινητο.

      H αληθεια επισης ειναι οτι αφου επισκεφτηκα και παλι τις αντιπροσωπειες ειμαι μεταξυ:

      1. Του Corsa που μου αρεσει μεσα εξω με καλο εξοπλισμο και φυσιολογικη τιμη με μονο μειον το καυσιμο
      2. Το i20 που μου αρεσει λιγοτερο απο το Corsa αλλα νομιζω εχει καλυτερο εξοπλισμο με ιδια τιμη (με 48v) με το Corsa. Και σιγουρα με καλυτερους χωρους απο το Corsa
      3. Ibiza CNG, που μου αρεσει μεσα- εξω αλλα λιγοτερο απο Corsa και περισσοτερο απο το i20. Με βασικο ατου οτι καιει πολυ πολυ λιγοτερο.. Υπολογιζω το χρονο ενα οφελος γυρω στα 400 ευρω

      Αυτα! Με πιανει μια καρμιριαση ειναι η αληθεια κατα διαστηματα 😛 αλλα θελω να εχω Peace of mind σε κοστος χρησης και γενικα να ειναι value for money η αγορα.

      Επισης δεν ειμαι του γκαζιου αλλα θα ηθελα να το εχω οταν το χρειαστω. Θεωρω πως το ibiza το χανει αυτο λογω ιππων, ροπης και καυσιμου απ οσο εχω διαβασει. Ενώ το corsa θεωρω πως ειναι πολυ δυνατο και πιο ελαφρυ απο τα αλλα με το i20 να ειναι καπου στην μεση.

      Ο πωλητης της Seat μου μιλησε για το μετατροχιο και οτι παταει πιο καλα στο δρομο. Με ψαρωσε να πω την αληθεια και μπηκα στο τριπακι να το δω. Ισχυει; Τι κριτηρια πρεπει να λαβω υποψη σχετικα με αυτο; Επισης, μου μιλησε για ποιοτητα κατασκευης και μου αναφερε σαν παραδειγμα το βαρος της πορτας. Ισχυει; ή είναι πωλησιακα τρικ;

      @lap, η αληθεια ειναι οτι δεν σκεφτομαι καθολου την οικογενεια αλλα σαν χαρακτηρας θελω να εχω μια ελευθερια κινησεων και θεωρω πως με ενα μικρο αμαξι δεν κερδιζεις απαραιτητα σε κοστος χρησης παρα μονο σε κοστος αγορας και χανεις σε ανεση στον δρομο και ενδεχομενως σε ενα ταξιδι.

      Επισης, ειναι η πρωτη πολυ μεγαλη αγορα που θα κανω και θελω να ειναι οσο πιο καλα δομημενη γινεται. Γι αυτο το λογο προσπαθω να σκεφτω τι μπορει να με προβληματισει σε 3-4 χρονια. Θα με εχει κουρασει το μικρο πορτπαγκαζ του ιμπιζα με cng ή θα ειμαι μονος και ερημος οποτε κλαιν; Θα εχω βαρεθει να βλεπω το πολυ ομορφο (για εμενα) corsa και θα σιχτιριζω καθε φορα που θα πηγαινω βενζιναδικο ή θα λεω χαλαλι γιατι δεν θα εχω πολλες υποχρεωσεις.

      Και ετσι φιλοι μου μπαινεις σε εναν αεναο κυκλο overthinking και μεχρι να παρεις αμαξι θα εχει ανακαλυφθει η τηλεμεταφορα.

      Σας ευχαριστω για τις απαντησεις! Οποιοδηποτε σχολιο ευπροσδεκτο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      @a-d-p said in Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?:

      ήταν από τα πρώτα που είδαμε όταν ξεκινήσαμε την αναζήτηση, τότε κόστιζε από 28000 το αυτόματο μη υβριδικό και το απορρίψαμε λόγω μικρών χώρων, ειδικά αυτός των αποσκευών. μετέπειτα συνάντησα έναν κάτοχο, όταν είχα πάει αντιπροσωπεία για να παραλάβω το t-roc, και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος. το είχε ένα χρόνο και είχε έρθει να το κάνει ανταλλαγή με t-roc. Δεν του άρεσε καθόλου το "πάτημα" κ η απόκριση του κινητήρα.

      Ωραιος, τετοιες κριτικες θελω... γιατι απο εμφανιση ειμαι Mokka αλλα το μυαλο λεει yaris cross

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

      Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

      Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      Τα εχω οδηγησει και τα δυο. Εχουμε yaris hybrid στην οικογενεια που το χρησιμοποιω και για δουλεια και το Mokka το οδηγησα σε test drive του 5λεπτου.

      Ωραια αισθηση το Mokka και μου φανηκε πιο ευρυχωρο μεσα αν και δεν ειχε υποβραχιονιο που με βολευει και μου φανηκε και πιο αμαξι με τη εννοια της απτης ποιοτητας πιο βαριες πορτες (οτι και αν σημαινει αυτο)

      Το yaris η αληθεια ειναι οτι δεν με ενοχλουσε ιδιαιτερα στο θορυβο αλλα δεν ηταν ποτε προβλημα στα ταξιδια. Οικονομικα νομιζω ειναι ασυγκριτο, τωρα το cross δεν ξερω ποσο παραπανω θα γραψει.

      Πιο πολυ με νοιαζει η αξιοπιστια (10 χρονια εγγυηση vs 5) και τι προβληματα μπορει να βγαλει το Opel. Πιο παλια ειχαμε Opel που δεν εβγαλε ποτε κατι εκτος των service. Δεν ξερω κατα ποσο ειναι φοβος ή πραγματικη πληγη.

      Εχει κανεις εμπειρια απο Mokka ή Opel γενικα μετα την στελαντις; Βγαζουν προβληματα και κυριως κοστιζουν τα προβληματα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93

    Latest posts made by michalis93

    • RE: Επιλογή οχήματος ή αναμονή;

      Καλησπερα!! Αν πας σε μεταχειρισμενο θα πηγαινα και εγω στα approved της toyota.

      Για καινουριο, εγω εκλεισα το yaris cross με παραλαβη τελος σεπτεμβρη οποτε δεν ξερω αν θα σου εκανε ετσι και αλλιως. Απο οταν δοκιμασα αυτοματο κιβωτιο δεν νομιζω πως υπαρχει περιπτωση να γυρισω στο χειροκινητο εκτος αν αποκτησω σοφερ.

      Επειδη σε κοβω πολυ cost oriented οπως εμενα που με ενοιαζε η τιμη αγορας, μεταπωλησης, χρησης (service/κινηση) δεν νομιζω οτι στην ελλαδα με τα τωρινα δεδομενα υπαρχει αλλη επιλογη απο toyota.

      Για το κοστος χρησης του υβριδικου, σε κινηση εγω με το απλο yaris ειχα το πολυ 3,5-4,0 αναλογα ποσο κρυο ειχε σε ταξιδι με ταχυτητες 130-140 ειχα γυρω στο 5,2-5,5.
      Για Service, μπορεις να δεις ποσο θα σου κοστισει γιατι το εχουν στο Site τους τα Service μεχρι και τα 12 ετη απλα δεν ειναι συγκρισιμο με αλλη μαρκα γιατι δεν δημοσιευουν τιμοκαταλογο.
      Για μεταπωληση θα σου προτεινα να κανεις στο Car.gr δυο συγκρισεις: πρωτον, toyota yaris vs renault clio πχ ιδιας χρονολογιας 2019-2021 πχ, με ιδια χιλιομετρα 60-70 χιλιαδες πχ χωρις ζημια και να δεις τι αποκλισεις εχουν στις τιμες. δευτερον να συγκρινεις toyota yaris βενζινη με toyota yaris υβριδικο με την ιδια λογικη (σε χρονολογια και χιλιομετρα). Ετσι θα μπορεις να εχεις εναν καλο οδηγο ως προς την διαφορα τιμης μεταξυ ενος υβριδικου yaris με ενα clio βενζινης πχ.

      Παντως, επειδη εισαι ελ επαγγελματιας δεν μπορεις να περνας τα κοστη βενζινης στα εξοδα οποτε να μην σε νοιαζει πολυ και να διαλεξεις με μεγαλυτερη ελευθερια ισως πιο πολυ την εμφανιση, την ανεση κλπ κλπ;

      Απο εκει και περα σε αλλες επιλογες και αφηνοντας νεες μαρκες εκτος (BYD, MG που εχει κανει μπασιμο, Lync & Co κλπ κλπ) δεν νομιζω οτι εχεις επιλογες πολλες με βαση αυτα που ιεραρχεις τοσο ψηλα. Δηλαδη, καταναλωση, αξιοπιστια, Service μεταπωληση. Σε ολα η toyota ειναι η καλυτερη ή εχει τη φημη της καλυτερης. Σε εμφανιση εμενα το cross μου αρεσει αλλα δεν ειπα ποτε ουαου (το mokka πχ μου αρεσε φουλ και με εβαλε σε σκεψεις αλλα φοβηθηκα Stellantis και υβριδικο σε μια εταιρια που δεν εχει την τεχνογνωσια της toyota). Ισως εναλλακτικα να κοιτουσα το clio LPG και μετα Cintroen C3. Τα υπολοιπα ειναι ακριβα για εμενα.

      Επειδη ειμαι σε αντιστοιχο επιπεδο αναλυση-παραλυση αν θες βοηθεια στο Overthinking πες μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      @gatoz said in Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?:

      @michalis93 said in Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?:

      Τα εχω οδηγησει και τα δυο. Εχουμε yaris hybrid στην οικογενεια που το χρησιμοποιω και για δουλεια και το Mokka το οδηγησα σε test drive του 5λεπτου.

      Ωραια αισθηση το Mokka και μου φανηκε πιο ευρυχωρο μεσα αν και δεν ειχε υποβραχιονιο που με βολευει και μου φανηκε και πιο αμαξι με τη εννοια της απτης ποιοτητας πιο βαριες πορτες (οτι και αν σημαινει αυτο)

      Το yaris η αληθεια ειναι οτι δεν με ενοχλουσε ιδιαιτερα στο θορυβο αλλα δεν ηταν ποτε προβλημα στα ταξιδια. Οικονομικα νομιζω ειναι ασυγκριτο, τωρα το cross δεν ξερω ποσο παραπανω θα γραψει.

      Πιο πολυ με νοιαζει η αξιοπιστια (10 χρονια εγγυηση vs 5) και τι προβληματα μπορει να βγαλει το Opel. Πιο παλια ειχαμε Opel που δεν εβγαλε ποτε κατι εκτος των service. Δεν ξερω κατα ποσο ειναι φοβος ή πραγματικη πληγη.

      Εχει κανεις εμπειρια απο Mokka ή Opel γενικα μετα την στελαντις; Βγαζουν προβληματα και κυριως κοστιζουν τα προβληματα;

      σοβαρά τώρα?

      χαχαχα... σοβαρα παντα- EURONICS

      ρε συ δεν ξερω καθολου εχω καιρο να ασχοληθω με αυτοκινητα και το εχω χασει δεν ξερω τι ειναι φημη και τι πραγματικοτητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      @a-d-p said in Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?:

      ήταν από τα πρώτα που είδαμε όταν ξεκινήσαμε την αναζήτηση, τότε κόστιζε από 28000 το αυτόματο μη υβριδικό και το απορρίψαμε λόγω μικρών χώρων, ειδικά αυτός των αποσκευών. μετέπειτα συνάντησα έναν κάτοχο, όταν είχα πάει αντιπροσωπεία για να παραλάβω το t-roc, και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος. το είχε ένα χρόνο και είχε έρθει να το κάνει ανταλλαγή με t-roc. Δεν του άρεσε καθόλου το "πάτημα" κ η απόκριση του κινητήρα.

      Ωραιος, τετοιες κριτικες θελω... γιατι απο εμφανιση ειμαι Mokka αλλα το μυαλο λεει yaris cross

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      Τα εχω οδηγησει και τα δυο. Εχουμε yaris hybrid στην οικογενεια που το χρησιμοποιω και για δουλεια και το Mokka το οδηγησα σε test drive του 5λεπτου.

      Ωραια αισθηση το Mokka και μου φανηκε πιο ευρυχωρο μεσα αν και δεν ειχε υποβραχιονιο που με βολευει και μου φανηκε και πιο αμαξι με τη εννοια της απτης ποιοτητας πιο βαριες πορτες (οτι και αν σημαινει αυτο)

      Το yaris η αληθεια ειναι οτι δεν με ενοχλουσε ιδιαιτερα στο θορυβο αλλα δεν ηταν ποτε προβλημα στα ταξιδια. Οικονομικα νομιζω ειναι ασυγκριτο, τωρα το cross δεν ξερω ποσο παραπανω θα γραψει.

      Πιο πολυ με νοιαζει η αξιοπιστια (10 χρονια εγγυηση vs 5) και τι προβληματα μπορει να βγαλει το Opel. Πιο παλια ειχαμε Opel που δεν εβγαλε ποτε κατι εκτος των service. Δεν ξερω κατα ποσο ειναι φοβος ή πραγματικη πληγη.

      Εχει κανεις εμπειρια απο Mokka ή Opel γενικα μετα την στελαντις; Βγαζουν προβληματα και κυριως κοστιζουν τα προβληματα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      @a-d-p said in Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?:

      από YARIS Cross δεν έχω εμπειρία, αλλά αποκλείεται να είναι πιο μαπα από το Μόκκα.
      πέρα από την εμφάνιση, ίσως, σε όλα τα υπόλοιπα το Yaris cross μου φαίνεται καλύτερο, ειδικά στην έκδοση με τα 130 άλογα.
      υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, από το Mokka, για να βάλεις απέναντι στο Yaris cross.

      Γιατι το λες αυτο; Δεν εχω καμια εμπειρια απο Mokka ουτε καποιον να το εχει. Ειχα καταληξει στο Yaris αλλα πηγα σημερα φευγαλεα απο την Opel και ειπα να το δω και μου αρεσε καθαρα αισθητικα. Στο test drive που εκανα δεν καταλαβα και πολλα γιατι ειχα το νου μου στην οδηγηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση. Η αληθεια ειναι πως οσο εχω υπολογισει κανω περιπου 12 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο με τα 4000 να ειναι σε ταξιδια/διακοπες και τα υπολοιπα στην πολη. Πιο πολυ με προβληματιζει η αξιοπιστια ποσο προβληματα βγαζουν και ποσο σοβαρα και η μεταπωλητικη αξια. Επισης η toyota εχει εγγυηση 10 ετη ενω η opel 5.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • Opel Mokka Mild Hybrid 145hp ή Yaris Cross 130hp full hybrid?

      Καλησπέρα σας! Γνωμες για το παραπανω διλειμμα; Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο. Αυτη τη στιγμη το Mokka εχω προσφορα για 24900 ενω για το yaris cross στα 25400. Επιπεδα εξοπλισμου πανω κατω τα ιδια αν το εχω ψαξει καλα με μονη διαφορα την ελλειψη καμερας οπισθοποριας στο Mokka. Εμφανισιακα μου αρεσει πιο πολυ το Mokka αλλα με προβληματιζει η αξιοπιστια, η καταναλωση και η μεταπωλητικη αξια. Ποσο μεγαλη διαφορα εχουν; Καμια γνωμη/εμπειρια;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Καλησπέρα σας! Εχω μια ερωτηση για το Yaris Cross. Διαβαζω σε δημοσιευματα πως η παραγωγη του καινουριου yaris θα ξεκινησει τον Μαιο. Αυτο σημαινει πως αν το παραγγειλουμε τωρα θα παραλαβουμε το καινουριο; Επισης τι διαφορες εχει; Διαβαζω πως δινεται εμφαση στο GR και σε καποιες βελτιωσεις σε οθονες και συστηματα για τις υπολοιπες εκδοσεις. Αυτο σημαινει πως η τιμη που εχει τωρα στο Site Αφορουν αυτη την εκδοση; Επισης πλεον η toyota κλειδωνει τιμη με την παραγγελια ή παιζει μεχρι να το παραλαβουμε; Τέλος, καπου ειχα διαβασει πως στη ανανεωση που εγινε πριν κατι μηνες φτιαχτηκε η ηχομονωση με επενδυση στα τζαμια, ισχυει; Εχει ουσιαστικη διαφορα; ειναι τοσο ενοχλητικο σε οποιο το εχει δοκιμασει;

      Επισης μετα τις μειωσεις τιμων σε Hyundai Kona Hybrid και τα hybrid της Renault λετε να κανει και η toyota τιποτα; Ξερουμε γιατι κανουν μειωσεις;

      Ευχαριστω πολυ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      michalis93
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @digital-centaur said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;

      Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.

      Το e-corsa για παραδειγμα κοστιζει περιπου 25 χιλιαδες με την επιδοτηση δηλαδη περιπου 8 χιλιαδες παραπανω απο το βενζινοκινητο 100hp. Μεχρι τοτε λιγο να ανεβουν οι τιμες των βενζινοκινητων και λιγο να πεσουν αυτες των ηλεκτρικων, δεν θα τιθεται διαφορα στη τιμη.

      Το θεμα ειναι οτι οδευουμε σε εποχη πιο ακριβης ζωης και αυτο συμπαρασυρει και τα αυτοκινητα. Ο CEO της Renault ειχε πει οτι με το euro7 (σε 4 χρονια) ολα τα μικρα θα δουν σημαντικες αυξησεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      michalis93
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πολύ φιλόδοξο , εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
      Mad max σκηνικό προβλέπω στην επαρχία , με χιλιομπαλωμενα θερμικά 30ετιας + , με τα πετρελαιοκίνητα να είναι περιζήτητα .
      Η μεσαία τάξη θα τα κουτσοκαταφερνει με τα υβριδικά της δεκαετίας του 20 και η elit μόνο θα έχει καλά ηλεκτρικά.
      Οι υπόλοιποι στην Αθήνα θα είναι μεταξύ ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών κουβαδων εντός πόλης και μεγαλύτερων με το κόστος μέσα στο πακέτο ολιγοημερων διακοπών το χειμώνα - καλοκαίρι.

      Με ποια λογική σκέφτεσαι πως θα ειναι περιζήτητα τα πετρελαιοκίνητα; Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου και προσπαθω να δω τι συμφερει για καινουργιο.

      Με την έννοια πως τα επομενα 3-5 έτη θα σπανίζουν τα καινούρια diesel , ειδικά τα μικρά κυβικά , οι περισσότεροι σταματάνε την παραγωγή τους άμεσα, ενώ και μετά την απαγόρευση το 2030 τα υπάρχοντα θα είναι τα πιο συμφέροντα οικονομικά για ταξίδια και επαρχία με τις τιμές καυσίμων να είναι λογικά στα 3 ευρώ. Τα υβριδικά θεωρώ πως θα τα απαγορεύσουν εντός πόλεων οπότε με βενζίνη στα 3.5 ευρώ καλύτερα με diesel.
      Ένα δίλιτρο TDI σε καλή τιμή όπως ένα σημερινό leon ή Golf θα ήταν η ιδανική επιλογή , με χαμηλους ρύπους και το πιο πρόσφατο πρότυπο Euro.

      Αυτη τη στιγμη κοιτάω το Clio με LPG και τωρα με έβαλες σε σκεψεις μηπως ειναι καλυτερη επιλογη το πετρελαιο.

      Σε καθε περιπτωση, θεωρω πως θα ηταν λαθος να εμπιστευτουμε το ελληνικο κρατος. Οταν μεγαλυτερες οικονομιες με καλυτερη οργανωση θετουν τον πηχη πιο χαμηλα, θεωρω λαθος να πιστεψουμε πως το 2030 θα ειναι ολα ηλεκτρικα.

      Αν θεωρησουμε πως τα βασικα κριτηρια ειναι:

      1. Η υποδομη σε ταχυφορτιστες που δεν υπαρχει τωρα
      2. Το κόστος φορτισης εκτος σπιτιου το οποιο θα αυξηθει λογικα εκτος και αν το φορτιζεις σπιτι που αφορα λιγους
      3. Το κόστος αγοράς που σε λιγα χρονια θα εξισωθει με αυτα των εσωτερικής καύσης αλλα οχι μονο επειδη θα πεσει αυτο των ηλεκτρικων αλλα επειδη θα ανέβει και αυτο των εσωτερικής καύσης. Ποιος θα μπορει να το υποστηριξει;

      Ισως βεβαια να οδευουμε σε ενα "τελος" της εποχης της αφθονιας και μαζι με λογικες τηλεργασιας και εκρηξης της ενοικιασης αυτοκινητων για διακοπες/εκδρομες κλπ μιλαμε για εναν καινουργιο κοσμο με λεξιλογιο και Mindset ενος παλιου κοσμου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      michalis93
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr