-
Αν ειναι να δωσεις πανω απο 10k καλυτερα να κοιταξεις για καινουριο και ιδανικα υβριδικο.
Πρεπει να σκεφτεις και ποσο σκεφτεσαι να το κρατησεις, 5 χρονια η 15; Στην πρωτη περιπτωση θα σε συνεφερε μεταχειρισμενο. Επισης πρεπει να συνυπολογισεις και τις μελλοντικες σου αναγκες, οικογενεια κλπ. -
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@tgd : Δεν θεωρεις οτι υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας σε μη δημοφιλες μοντελα; Επισης μπορεις να δωσεις ενα παραδειγμα μη δημοφιλους μοντελου;
Άλλο δημοφιλές, άλλο αναξιόπιστο. Προφανώς κάποια μπορεί να είναι μην δημοφιλή γιατί προέκυψαν αναξιόπιστα, αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας. Δες -ας πούμε- πόσο ακριβότερα είναι τα Yaris από τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Έχω γνωστό ο οποίος αγόραζε πάντα Starlet και μετά Yaris μεταχειρισμένα πενταετίας και τα κρατούσε άλλη μία πενταετία. Ε, φέτος μου είπε "δεν ξαναπέρνω Yaris αφού βρήκα μέχρι και Α2 σε συγκρίσιμη τιμή".
Γιατί να λοιπόν να μην κινηθείς προς εναλλακτικές; Τα Hyundai είναι ακριβότερα από τα Kia και τα Seat έχουν συχνά χαμηλότερες τιμές από τα Skoda, ενώ δεν έχουν μεγάλες διαφορές ως αυτοκίνητα.
Πρόπερσι αγόρασα μεταχειρισμένη BMW Gran Tourer, δίλιτρο και τετρακίνητο. Την πλήρωσα 7 χιλιάρικα λιγότερο απ' ότι έβρισκα τα Χ1 με την ίδια μηχανή και την ίδια ηλικία και τα ίδια χιλιόμετρα. Γιατί να πάω στο Χ1, να πάρω μικρότερο αμάξι για να έχω σούβ;
-
@Lap: To ειχα πιο πολυπλοκο ειναι η αληθεια και κυριως πιστευα οτι θα υπαρχουν θεματα με την συνδεσμολογια ή οτι η οθονη και το καθε εξτρα θα φαινεται λιγο ξενο στο αυτοκινητο.
@panos2171: Δεν ειμαι των συχνων αλλαγων οποτε δεν με βλεπω να το πουλαω σε 5-6 χρονια. Σχετικα με οικογενεια πιστευω αργει ακομα σαν προοπτικη. Αλλα αυτη ακριβως η λογικη ειναι ο πυρηνας της σκεψης γυρω απο υβριδικο yaris με την εννοια οτι και να το πουλησω θα μπορω σε πεντε χρονια με μικροτερη ζημια απ ο,τι αλλη εναλλακτικη (λεμε τωρα) και πως αντεχει μια μικρη οικογενεια κατα την γνωμη μου (Εκτος και αν αρχισει η καρπερη περιοδος μου και αμολαω παιδια)
@tgd: Οκ clear η λογικη σου. Δεν το ειχα σκεφτει ετσι..Ειδικα μεταξυ εταιριων ιδιου ομιλου με ιδιες πλατφορμες και μηχανικα μερη να υπαρχει τιμη ειναι οντως παραλογο.
@lap: Το swift σαν ηπιο υβριδικο (διορθωσε με αν κανω λαθος) θεωρείται καλύτερη επιλογή απο αντιστοιχα ηπια υβριδικα i20/rio? Εχουν μελλον στη νεα πιο ηλεκτρικη εποχη; Αν και απ οσο ξερω τα i20/rio χανουν χωρο απο αποσκευες και εχουν και πιο μεγαλη καταναλωση απο swift. Ισως να κερδιζουν σε χωρο εντος αυτοκινητου βεβαια
-
Πώς φαίνεται ότι μας διαβάζεις. Δεν θα σε μαλώσουμε αν το πεις "ψευτουβριδικο"....για μια φορά τουλάχιστον
Δεν μπορώ να έχω άποψη τεκμηριωμένη διότι δεν έχω οδηγήσει το mhev i20.
Είναι πιο "αυτοκίνητο" σε διαστάσεις και μόνο η Αχ Κούλα συγκρίνεται σε αυτόν τον τομέα μαζί του, αλλά την κατήργησαν.Όντως έχουν μεγαλύτερη μπαταρία, 48v εναντι 12v του swift.
Και στα δύο τα ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργούν υποστηρικτικά σε κάποιες στιγμές που ο κινητήρας θα ζητούσε παραπάνω βενζίνη, και αντί για βενζίνη καταναλώνουν ρεύμα.
Και στα δύο παράγουν 5,5 κιλά έξτρα ηλεκτρικής ροπής. Δηλαδή αν το αυτοκίνητο απαιτεί 10κιλα ροπής μια στιγμή θα το χωρίσει σε 5,5 και 4,5. Τα 4,5 θα παραχθούν από βενζίνη, συνεπώς θα χρειαστεί λιγότερη βενζίνη στον θάλαμο καύσης. Αυτό όμως συμβαίνει για όσο υπάρχει ρεύμα ...δηλαδή μικρο χρονικό διάστημα μέχρι να ξαναφρεναρεις ή να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι προκειμένου να γεμίσει η μπαταρία. Γεμίζουν πολύ εύκολα και γρήγορα.
ΔΕΝ είναι full hybrids όπου σε μόνιμη βάση το ρεύμα εμπλέκεται στην κίνηση του αυτοκινήτου.Τώρα για τα hyundai/kia σε κάποιες δοκιμές αναφέρουν υψηλα νούμερα κατανάλωσης, ενώ σε κάτι γαλλικά sites περιοδικών με στρωτή οδήγηση είδα να αναγράφουν πολύ κοντινές καταναλώσεις με το swift.
Άρα ένα πλεονέκτημα του swift έναντι των καλών χώρων του κορεάτικων χάνεται.Δεν ξέρω τι συμβαίνει στην πράξη.
Αυτό που μπορώ να πω είναι πως σε μικτη οδήγηση για το πλούσιο και πιο βαρύ swift από αυτό της αγγελίας,δηλαδή πόλη περιφερειακοι και 120-130 εθνική βλέπεις αρκετά εύκολα 4.8-5.0λ/100.
Αν το μάθεις το ρίχνεις και στα 4.2λ/100χλμ κτλΑυτό που ξέρω να σου περιγράψω σχεδόν άψογα είναι το Σουζούκι. Ότι απόρροια έχεις να μου την γράψεις.
Το καλοκαίρι του 2022 έρχεται το νέο swift με όπως λένε οι φήμες 48v mhev σύστημα με αρεκτα καλύτερη κατανάλωση και μεγαλύτερους χώρους.Για το μέλλον δε το ξέρω. Άμεσα έχουν μέλλον καθώς έχουν τα νεότερα πρότυπα και δεν πληρώνουν τέλη. Τουλάχιστον το swift. Στο πολύ μέλλον δεν νομίζω να έχουν τη μοίρα των full hybrids. Αλλά αυτό είναι μια τελείως αστήρικτη εικασία της στιγμής.
Για το multimedia, αν είναι καλό και από κάποια σωστή εταιρία μια χαρά θα τα πάει.
-
@LAP: Ευχαριστω για την αναλυση! Η αληθεια ειναι οτι εχω δει πως τα i20 καινε παραπανω και μου ειχε κανει εντυπωση να πω την αληθεια και με δεδομενη την υβριδικη τεχνολογια αλλα και σαν αυτοκινητα αυτο καθ αυτο. Δηλαδη και χωρις υβριδικο κινητηρα σε συγκριση με corsa πχ. Anyway
Στο cargr εχει και καινουργια μοντελα; Ειναι επισημες αντιπροσωπειες; Δεν το ειχα προσεξει ποτε. Νομιζα οτι ειναι ελαφρως μεταχειρισμενα.
-
Είναι βαριές κατασκευές τα κορεατικα για αυτό και έχουν υψηλότερη κατανάλωση.
Έχουν ποιοτικες πλατφόρμες και πολύ μέταλλο πάνω τους. Είναι η φιλοσοφία τους. Άλλωστε τον χάλυβα λογικά τον βρίσκουν φθηνότερα μιας και τον παράγουν οι ίδιοι.Εμένα μου αρέσει κάπως το rio να σου πω την αλήθεια, μου θυμίζει έντονα γερμανικό αυτοκίνητο ιδιαίτερα στο εσωτερικό του.
Πάνε δες τα και μετά γράψε μας τις εντυπώσεις σου -
Με παλαιοcorsa B, o,τι και να καβαλήσει θα του φανεί διαστημόπλοιο.
Και εγώ με ένα τέτοιο έβγαλα τα μνημόνια, αλλά 14αρι 16v με a/c. Μιλάμε για τρελά γούστα ανιωθιλας (σέρβις...όποτε, κοπανηματα διαφόρων ενοχλητικών αντικειμένων, παρατημα ξεκλειδωτο και άλλα πολλά). Ασπαστο.
-
Here I am again.
Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν και παρακάτω θα είναι η συντομη αποψη μου
208: Πολυ ιδιαίτερο που ισως κάνει δυσκολη την μεταπωληση του. Φοβαμαι μηπως σε πεντε-δεκα χρονια αυτο που φαινεται καινοτομια τωρα φαινεται κιτς τοτε και αποθαρρυνει αλλους να το αγορασουν. Επισης το τιμονι δεν ξερω ποσο βολικο θα ειναι. (17600)
Corsa: Μου αρεσε. Εξω εχει τις καμπυλες που μου αρεσουν και μεσα θεωρω πως δενουν ολα στο σαλονι με ωραιο τροπο (17400 elegance + more opel)
Clio LPG: Ωραιο απ εξω. Μεσα εχω την αισθηση πως ειχαν ξεχασει να βαλουν την οθονη και καποιος μηχανικος ειπε καπου "πεταξτε ενα ταμπλετ μεσα". Κατ αλλα εβγαλε μια ποιοτητα στο εσωτερικο του και με ωραιους χωρους. (Τιμη 19000 dynamic LPG)
Ibiza CNG: Πηγα πιο πολυ for fun. Μου αρεσε το ανανεωμενο μοντελο αλλα πιο πολυ απ ολα μου αρεσε η τιμη του. 17000 για φυσικο αεριο. Δηλαδη ιδια τιμη με corsa και θα εχεις αμεσο οφελος απο μετακινηση. Δυο αρνητικα ικανα για deal breaker, το δικτυο και το 9λιτρο ντεποζιτο βενζινης.
i20: Ωραιο αμαξι. Δεν μπορω να αποφασισω αν μου αρεσει το πισω μερος του. Μεσα ωραιος σχεδιασμος και απιστευτοι χωροι. Αλλα μου εβγαλε πολυ φθηνη κατασκευη κυριως λογω των πλαστικων. Η τιμη του ειναι καλυτερη απ ολους. (16500 για πριμιουμ)
Fiesta: Δεν το δειχνουν ακομα αλλα πιστευω θα τσιμπησει κανα χιλιαρικο οποτε ξεφευγει απο το μπατζετ μου για βενζινης
Yaris (Hybrid): Το θεωρω πολυ ακριβο στα 20 χιλιαρικα και ας ειναι τογιοτα και ας ειναι υβριδικο. Επισης απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι για παραγγελια εχει αναμονη 13 μηνες. Μια αλλη αντιπροσωπεια μου ειπε βεβαια 7 μηνες. Δεν με τρελαινει πολυ το πισω μερος. Γενικα, αν επαιρνα το γιαρις θα ηταν γαμος συμφεροντων (ισως βέβαια η πιο λογικη προσεγγιση οταν αγοραζεις κατι που θα το κρατησεις για πολλα χρονια)
Suzuki Swift: Ok. Δεν με ξετρελανε. Ισως να γινοταν και γι αυτο ενας γαμος συμφεροντων με πολυ μικροτερο τιμημα απο το Yaris
Γενικοτερα θεωρω πως παιζω μεταξυ Corsa, clio LPG, i20 και ισως Yaris Hybrid.
Θα ηθελα τις σκεψεις σας για οσα ειπα αλλα κυριως για τα παρακατω:
-
Διαβαζω στο νημα του Clio πως εχει εμφανισει θεματα με τα ηλεκτρολογικα που επιβεβαιωνουν την φημη της μαρκας και της εθνικοτητας. Με ξενερωνει το να εχω καινουργιο αυτοκινητο και να πηγαινω συνεργεια και με φοβιζει το κοστος μετα την εγγυηση.
-
Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν ακριβα ανταλλακτικα; Αν ναι, ποιες μαρκες θεωρουνται οτι εχουν φτηνα ανταλλακτικα; Η Opel? Επισης η Opel θεωρειται γερμανικη εταιρια οταν ανηκει στην PSA?
-
Στο Yaris θα κοιτουσα και την εκδοση Active αλλα με ξενερωνει απιστευτα οτι εχει δυο ηχεια, το δερματινο τιμονι/επιλογεας που λειπει και διαφορα τετοια μικρα μικρα. Μου φαινεται αστειο να δινεις 18500 για μικρο αυτοκινητο και να μην εχει αυτα. Ισως παλι να ειμαι και ασχετος.
-
Ξερουμε για Fiesta ποτε θα βγουν τιμες; Σε μια τιμη 17000 αναλογα τον εξοπλισμο πιστευω θα εμπαινε σφηνα με corsa. Δεν ξερω τι χωρους εχει αλλα μου αρεσει πολυ περισσοτερο το σαλονι του.
-
-
Κοίτα
Το yaris hybrid συγκρίνεται μόνο με τις αυτόματες εκδόσεις των υπόλοιπων. Σε αυτή τη σύγκριση είναι το καλύτερο. Έχει το καλύτερο κιβώτιο όλων και το καλύτερο μηχανικό σύνολο. Έχει επίσης ενδιάμεσο αερόσακο και στάνταρντ το acc. Πάρα πολύ σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού. Αν βάλεις το acc και αυτόματο κιβώτιο στα υπόλοιπα θα φτάσεις και θα περάσεις τα 20.000 ευρώ.
Επίσης το yaris στην πράξη χώρα στο πορτπαγκαζ τις ίδιες αποσκευές με το πολύ μεγαλύτερο χώρο του polo!!!!
Αν πεις να πας σε χειροκίνητες εκδόσεις του yaris τότε αλλάζουν τα δεδομένα.
Τότε θα κοιτούσα και το κλιο αλλά και το fiesta.
Μιας και σου άρεσε το κορσα με τα πλαστικά του κτλ θα σου πρότεινα να δεις όπωσδηποτε το νέο sandero, πιστεύω θα σου αφήσει πάρα πολύ καλή εντύπωση όταν δεις και την τιμή. Με 15.500 ευρώ έχεις τα πάντα με lpg και αρκετά πρακτικά έξτρα που βοηθούν την οδήγηση. Δεν έχει όμως αναγνώριση πεζών και lane assist.
Το swift στην gl+ είναι η καλύτερη επιλογή για λίγα χρήματα και κίνηση μέσα στην πόλη. Αλλά όπως αναφέρουν και άλλα μέλη πάσχει κάπως σε ηχομόνωση ταξιδιού. Το 2022 αλλάζει και έρχεται το νέο, οπότε χμμμμ μάλλον ούτε εγώ θα το επέλεγα σήμερα.
Αυτά...πάντως πολύ ωραία αναζήτηση. Είσαι στα οχήματα που απασχολούν τους περισσότερους Έλληνες και είναι ρεαλιστικά για ένα μεγάλο μέρος αυτών. Οπότε μου φαίνεται πολυ ενδιαφέρουσα η αναζήτηση σου. Και εγώ σε τέτοια κυβικά παίζω.
-
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
- Ξερουμε για Fiesta ποτε θα βγουν τιμες;
Αναμένονται εντός του Οκτωβρίου, από μέρα σε μέρα ουσιαστικά.
-
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Here I am again.
Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν
Δεν συμφωνώ απαραίτητα με όλα τα συμπεράσματα και τους φόβους σου, αλλά, επειδή εσύ πρόκειται να αγοράσεις και όχι εγώ, θα σου πρότεινα από αυτά που περιέγραψες ότι μάλλον τα Corsa και Swift θα σου ταιριάσουν περισσότερο. Στα υπόλοιπα, κάτι θα σε τρώει συνέχεια...
-
@manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Here I am again.
Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν
Δεν συμφωνώ απαραίτητα με όλα τα συμπεράσματα και τους φόβους σου, αλλά, επειδή εσύ πρόκειται να αγοράσεις και όχι εγώ, θα σου πρότεινα από αυτά που περιέγραψες ότι μάλλον τα Corsa και Swift θα σου ταιριάσουν περισσότερο. Στα υπόλοιπα, κάτι θα σε τρώει συνέχεια...
Μα γι'αυτο τα εγραψα! Για να παρω και αλλες γνωμες! Αν δεν βαριεσαι πες μου τις διαφωνιες σου!
-
Εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση πριν λίγο καιρό ήμουν μεταξύ clio i20 και yaris. Το clio αποκλείστηκε γιατί με αυτά τα λεφτά έπαιρνα i30 πχ και μεταξύ yaris (το απλό) και i20 κατέληξα στο τελευταίο καθαρά για θέμα χώρων και να πω την αλήθεια μου άρεσε περισσότερο ο σχεδιασμός του εσωτερικού παρότι έχει πλαστικό φουλ. Και τα δύο για μένα είναι οι τοπ προτάσεις στην κατηγορία.
Βέβαια τώρα θα πρέπει να λάβεις υπόψιν και τον χρόνο αναμονής που έχει το κάθε αυτοκίνητο.
-
@cynic9 said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση πριν λίγο καιρό ήμουν μεταξύ clio i20 και yaris. Το clio αποκλείστηκε γιατί με αυτά τα λεφτά έπαιρνα i30 πχ και μεταξύ yaris (το απλό) και i20 κατέληξα στο τελευταίο καθαρά για θέμα χώρων και να πω την αλήθεια μου άρεσε περισσότερο ο σχεδιασμός του εσωτερικού παρότι έχει πλαστικό φουλ. Και τα δύο για μένα είναι οι τοπ προτάσεις στην κατηγορία.
Βέβαια τώρα θα πρέπει να λάβεις υπόψιν και τον χρόνο αναμονής που έχει το κάθε αυτοκίνητο.
Σιγουρα απο χωρους ειναι πολυ ανωτερο το i20 οπως και απο τεχνολογια απ οσα εχω συγκρατησει. Εσυ το i20 το εχεις παραλαβει; εισαι ικανοποιημενος; Απο καταναλωση πως ειναι;
-
@johanndelta said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Και εγώ με ένα τέτοιο έβγαλα τα μνημόνια, αλλά 14αρι 16v με a/c. Μιλάμε για τρελά γούστα ανιωθιλας (σέρβις...όποτε, κοπανηματα διαφόρων ενοχλητικών αντικειμένων, παρατημα ξεκλειδωτο και άλλα πολλά). Ασπαστο.
Και εγω corsa B είχα παλιά 1,2 16V 65 (ψωφα)άλογα 2000 μοντέλο. Αγάπη μεγάλη. Αλλά μετά από αυτό όντως όλλα τα άλλα διαστημόπλοια.
-
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@cynic9 said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση πριν λίγο καιρό ήμουν μεταξύ clio i20 και yaris. Το clio αποκλείστηκε γιατί με αυτά τα λεφτά έπαιρνα i30 πχ και μεταξύ yaris (το απλό) και i20 κατέληξα στο τελευταίο καθαρά για θέμα χώρων και να πω την αλήθεια μου άρεσε περισσότερο ο σχεδιασμός του εσωτερικού παρότι έχει πλαστικό φουλ. Και τα δύο για μένα είναι οι τοπ προτάσεις στην κατηγορία.
Βέβαια τώρα θα πρέπει να λάβεις υπόψιν και τον χρόνο αναμονής που έχει το κάθε αυτοκίνητο.
Σιγουρα απο χωρους ειναι πολυ ανωτερο το i20 οπως και απο τεχνολογια απ οσα εχω συγκρατησει. Εσυ το i20 το εχεις παραλαβει; εισαι ικανοποιημενος; Απο καταναλωση πως ειναι;
Τέλος Οκτωβρίου το περιμένω!
-
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Here I am again.
Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν
Δεν συμφωνώ απαραίτητα με όλα τα συμπεράσματα και τους φόβους σου, αλλά, επειδή εσύ πρόκειται να αγοράσεις και όχι εγώ, θα σου πρότεινα από αυτά που περιέγραψες ότι μάλλον τα Corsa και Swift θα σου ταιριάσουν περισσότερο. Στα υπόλοιπα, κάτι θα σε τρώει συνέχεια...
Μα γι'αυτο τα εγραψα! Για να παρω και αλλες γνωμες! Αν δεν βαριεσαι πες μου τις διαφωνιες σου!
Πρώτα πρώτα, εγώ δεν είμαι 29 χρονών. Πολύ ζηλεύω αλλά, είμαι σχεδόν τα διπλάσια! Να σου πω βέβαια τελείως φιλικά τη γνώμη μου ότι δεν αξίζει να χολοσκάς για το αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις τώρα , όταν θα είσαι 40φεύγα, θα πουλιέται 2000 ή 2500€; Αν το πουλήσεις πολύ νωρίτερα ίσως αυτό αλλάζει οπτική. Εγώ επίσης (αν μπορώ να αγοράσω καινούριο), δεν θα εξέταζα ποτέ μεταχειρισμένο-εκτός εξαιρέτων περιπτώσεων που θα ήξερα από πριν το αυτοκίνητο. Στην ηλικία σου λοιπόν εγώ θα κοίταζα το i10N, το 500, το 208, Picando GT, το i20, (αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους). Αφήνω απ'έξω το Swift γιατί στην έκδοση που μου αρέσει και έχω δεν παίζει πια.
Ομως μιλάμε για σένα. Βλέπω λοιπόν ότι το νέο Corsa σου αρέσει μάλλον παραπάνω και σαφώς είναι καλό, γι'αυτό το επέλεξα από τη λίστα σου, όπως και το Swift, αν τελικά καταλήξεις να δεχτείς το ...προξενιό, (περισσότεροι συμβιβασμοί δηλαδή τελικά με προσδοκόμενα παράπλευρα οφέλη). Δεν ξέρω αν σου έδωσα τον τρόπο προσέγγισής μου καθαρά.
Καλή απόφαση! -
Εγώ πάλι τον καταλαβαίνω ως προς το ότι δεν γνωρίζει αν θα μπορεί να αγοράσει οικογενειακό αυτοκίνητο τα επόμενα έτη όταν θα κάνει οικογένεια.
Δηλαδή ωραίο είναι ένα 500αρακι αλλά όταν έχεις πολλά έξοδα ή περιμένεις να έχεις πολλά έξοδα σε λίγα έτη και δεν ζεις υπό την στέγη των γονιών σου και τα πληρωμένα έξοδα που σου προσφέρουν τότε μια έξυπνη αγορά που θα σε καλύπτει αρκετά χρόνια είναι η πιο λογική.
Παρ όλα αυτά εύχομαι να μπορεί να αλλάζει όσες φορές θέλει αυτοκίνητο και φυσικά αν μπορεί να αγοράσει σπορτίφ αυτοκίνητα. -
@manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@manast said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
@michaliskal said in Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;:
Here I am again.
Λοιπον πηγα και ειδα τα περισσοτερα απ' όσα με ενδιαφεραν
Δεν συμφωνώ απαραίτητα με όλα τα συμπεράσματα και τους φόβους σου, αλλά, επειδή εσύ πρόκειται να αγοράσεις και όχι εγώ, θα σου πρότεινα από αυτά που περιέγραψες ότι μάλλον τα Corsa και Swift θα σου ταιριάσουν περισσότερο. Στα υπόλοιπα, κάτι θα σε τρώει συνέχεια...
Μα γι'αυτο τα εγραψα! Για να παρω και αλλες γνωμες! Αν δεν βαριεσαι πες μου τις διαφωνιες σου!
Πρώτα πρώτα, εγώ δεν είμαι 29 χρονών. Πολύ ζηλεύω αλλά, είμαι σχεδόν τα διπλάσια! Να σου πω βέβαια τελείως φιλικά τη γνώμη μου ότι δεν αξίζει να χολοσκάς για το αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις τώρα , όταν θα είσαι 40φεύγα, θα πουλιέται 2000 ή 2500€; Αν το πουλήσεις πολύ νωρίτερα ίσως αυτό αλλάζει οπτική. Εγώ επίσης (αν μπορώ να αγοράσω καινούριο), δεν θα εξέταζα ποτέ μεταχειρισμένο-εκτός εξαιρέτων περιπτώσεων που θα ήξερα από πριν το αυτοκίνητο. Στην ηλικία σου λοιπόν εγώ θα κοίταζα το i10N, το 500, το 208, Picando GT, το i20, (αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους). Αφήνω απ'έξω το Swift γιατί στην έκδοση που μου αρέσει και έχω δεν παίζει πια.
Ομως μιλάμε για σένα. Βλέπω λοιπόν ότι το νέο Corsa σου αρέσει μάλλον παραπάνω και σαφώς είναι καλό, γι'αυτό το επέλεξα από τη λίστα σου, όπως και το Swift, αν τελικά καταλήξεις να δεχτείς το ...προξενιό, (περισσότεροι συμβιβασμοί δηλαδή τελικά με προσδοκόμενα παράπλευρα οφέλη). Δεν ξέρω αν σου έδωσα τον τρόπο προσέγγισής μου καθαρά.
Καλή απόφαση!Σε ευχαριστω πολυ! Η αληθεια ειναι οτι εχω φυγει απο το διλημμα μεταχειρισμενο/καινουργιο και ψαχνω ποιο καινουργιο θα αγορασω. Επισης απ οσο με ξερω δεν θα το αλλαξω συντομα το αυτοκινητο.
H αληθεια επισης ειναι οτι αφου επισκεφτηκα και παλι τις αντιπροσωπειες ειμαι μεταξυ:
- Του Corsa που μου αρεσει μεσα εξω με καλο εξοπλισμο και φυσιολογικη τιμη με μονο μειον το καυσιμο
- Το i20 που μου αρεσει λιγοτερο απο το Corsa αλλα νομιζω εχει καλυτερο εξοπλισμο με ιδια τιμη (με 48v) με το Corsa. Και σιγουρα με καλυτερους χωρους απο το Corsa
- Ibiza CNG, που μου αρεσει μεσα- εξω αλλα λιγοτερο απο Corsa και περισσοτερο απο το i20. Με βασικο ατου οτι καιει πολυ πολυ λιγοτερο.. Υπολογιζω το χρονο ενα οφελος γυρω στα 400 ευρω
Αυτα! Με πιανει μια καρμιριαση ειναι η αληθεια κατα διαστηματα αλλα θελω να εχω Peace of mind σε κοστος χρησης και γενικα να ειναι value for money η αγορα.
Επισης δεν ειμαι του γκαζιου αλλα θα ηθελα να το εχω οταν το χρειαστω. Θεωρω πως το ibiza το χανει αυτο λογω ιππων, ροπης και καυσιμου απ οσο εχω διαβασει. Ενώ το corsa θεωρω πως ειναι πολυ δυνατο και πιο ελαφρυ απο τα αλλα με το i20 να ειναι καπου στην μεση.
Ο πωλητης της Seat μου μιλησε για το μετατροχιο και οτι παταει πιο καλα στο δρομο. Με ψαρωσε να πω την αληθεια και μπηκα στο τριπακι να το δω. Ισχυει; Τι κριτηρια πρεπει να λαβω υποψη σχετικα με αυτο; Επισης, μου μιλησε για ποιοτητα κατασκευης και μου αναφερε σαν παραδειγμα το βαρος της πορτας. Ισχυει; ή είναι πωλησιακα τρικ;
@lap, η αληθεια ειναι οτι δεν σκεφτομαι καθολου την οικογενεια αλλα σαν χαρακτηρας θελω να εχω μια ελευθερια κινησεων και θεωρω πως με ενα μικρο αμαξι δεν κερδιζεις απαραιτητα σε κοστος χρησης παρα μονο σε κοστος αγορας και χανεις σε ανεση στον δρομο και ενδεχομενως σε ενα ταξιδι.
Επισης, ειναι η πρωτη πολυ μεγαλη αγορα που θα κανω και θελω να ειναι οσο πιο καλα δομημενη γινεται. Γι αυτο το λογο προσπαθω να σκεφτω τι μπορει να με προβληματισει σε 3-4 χρονια. Θα με εχει κουρασει το μικρο πορτπαγκαζ του ιμπιζα με cng ή θα ειμαι μονος και ερημος οποτε κλαιν; Θα εχω βαρεθει να βλεπω το πολυ ομορφο (για εμενα) corsa και θα σιχτιριζω καθε φορα που θα πηγαινω βενζιναδικο ή θα λεω χαλαλι γιατι δεν θα εχω πολλες υποχρεωσεις.
Και ετσι φιλοι μου μπαινεις σε εναν αεναο κυκλο overthinking και μεχρι να παρεις αμαξι θα εχει ανακαλυφθει η τηλεμεταφορα.
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις! Οποιοδηποτε σχολιο ευπροσδεκτο!
-
Ωραία περίοδο αυτή της αγοράς αυτοκινήτου.
Ευχάριστοι πονοκέφαλοι.Το μέλλον κανείς δεν το ξέρει. Εφόσον δεν βλέπεις τον εαυτό σου με οικογένεια στα επόμενα 10 έτη τότε η βεντάλια ανοίγει πολύ και μπορείς να πας σε πραγματικά σπορτίφ επιλογές ώστε να ευχαριστηθεις αυτοκίνητο. Το φιέστα είναι μια καλή επιλογή ή και το i10 n line turbo
Πρέπει να σκεφτείς και το εισόδημα σου. Να πάρεις το χειρότερο σενάριο κατα νου. Δηλαδή θα μπορείς να αλλάζεις εύκολα αυτοκίνητο σε 7-10 έτη;;
Αν η απάντηση είναι ναι, τότε και πάλι η επιλογή ενός σπορτίφ όμορφου αυτοκινήτου γίνεται μονόδρομος.
Αν όμως η απάντηση θα είναι πιθανότερα όχι, τότε πρέπει να δεις τι αυτοκίνητο θα σε καλύπτει στις ανάγκες σου όταν θα είσαι κοντά στα 36-40 ετών.Αυτή η σκέψη είναι με βάση τη λογική.
Αλλά στην ζωή τα περισσότερα πράγματα γινοται με βάση το συναίσθημα οπότε εκεί μόνο εσύ θα αποφασίσεις ποιο είναι το σωστό και τι ζητά η καρδιά σου.Κανείς άλλος δεν μπορεί να σου δώσει την απάντηση που ψάχνεις.
Έτσι όπως τα περιγράφεις πάρε αυτό που θέλεις πραγματικά.
Καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο;