Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 12440
    • Best 46
    • Groups 0

    skullone

    @skullone

    98
    Reputation
    38
    Profile views
    12440
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skullone Unfollow Follow

    Best posts made by skullone

    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Λοιπόν παιδγιά μου, σήμερις έχω σκοπό να στενοχωρήξω πολλούς. Θυμάστε που το αγαπημένο έντυπο, το "κομμάτι του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού" (ώπα ρε μάστορα, μάζεψε λίγο τον αυτοθαυμασμό), ομού μετά διαφόρων άλλων εντύπωνε, καναλιώνε, σάιτζ καιταλιμπάν καιταλιμπάν, σας πιπιλούσε το μυαλό πως τάχαμ δήθεν στον τόπο τούτονε δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία μπικόζ γκουμουνιστέ, πασόκοι, ξύσται του δημοσίου κακοί εργάτες που κάνανε απεργίες και καταπιέζανε τους καλοκάγαθους εργοστασιάρχες καιταλιμπάν καιταλιμπάν;

      Σας προειδοποιάω, ακολουθάει σεντόνι.

      Για σκεφτείτε λίγο τι σημαίνει αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι αυτοκινητοβιομηχανία ο κάθε επίδοξος ανθυπογκιόλβας ή γουόναμπι Τρέβορ Μίλτον της Κάτω Τραχανοπλαγιάς; Είναι ο κάθε Νεώριος με το Ένφιλντ και το Τσικάγκο (που μας έκανε να ξερνάμε απ'τα μάτια); Είναι άραγε η Βιαμάξ των 400 (στα καλύτερά της) εργαζομένων που, κατά το γνωστό αφήγημα, "είχε τεχνολογία τέτοια που τη ζήλευε κι η Μερτσεντέ" (και μετά ξυπνήσαμε); Είναι το κάθε συναρμολογητήριο τύπου Τεοκάρ που συναρμολογούσε CKDs για να παρακάμψει η μαμά εταιρεία τον προστατευτισμό (δηλαδής τους δασμοί) της ΕΟΚ και που μετά έκλεισε γιατί η μαμά εταιρεία είχε ήδη απ'το 1984 φκιάσει μια φαμπρικούρα ΝΑ με το συμπάθιο στο Σάντερλαντ, με ερευνητικά κέντρα, με κέντρα δοκιμών, με σοβαρή (κι όχι "θα διδάσκεις αυτό που λέω ΕΓΩ") συνεννόηση με τα ντόπια πανεπιστήμια και πολυτέκνικζ (σαν τα δικά μας τα ΤΕΙ ήταν αυτά) και την Άρτα με τα Γιάννενα και δεν είχε πια ανάγκη την κάθε Τεοκάρ;

      Όχι παιδγιά μου. Δεν είναι τίποτα απ'όλα αυτά. Και δε μας φταίνε ούτε τα γκουμούνια ούτε οι εργατοϋπάλληλοι που διεκδικούν να πληρώνονται σαν άνθρωποι εργαζόμενοι κι όχι σαν ανπέηντ ιντέρνζ ή σαν οχτάχρονα που βγάζουν κοβάλτιο απ'τα ορυχεία του Κογκό για τα αειφώνια και τα αντρόιντ και τα "οικολογικά" υβριδικά και ζήρο εμίσιον βίχικουλζ, ούτε κανείς. Φταίνε άλλα πράγματα και πρώτα απ'όλους θα δείξω τους ιδιοκτήτες των μέσων τση παραγωγής, για να σας το πω και μαρξιστικά.

      Οι ιδιοκτήτες των μέσων τση παραγωγής στη χώρα μας ποτέ δε λειτούργησαν με σκοπό να κάνουν κάτι σοβαρό. Ήταν πάντα, όπως είχαν πει κι οι απεσταλμένοι του Τρούμαν (τότε με το σχέδιο Μάρσαλ), αρπακολλατζήδες κι αεριτζήδες. Μόνο τους μέλημα ήταν να φάνε, να φάνε, να φάνε. Όχι να στήσουν κάτι που να δημιουργεί πλούτο, τεχνογνωσία, θέσεις εργασίας με αξιοπρεπείς μισθούς, όχι - αυτά είναι τζιζ, φτου κακά, των μπολσεβίκωνε (πόσο μπολσεβίκους θα μπορούσε να πει κανείς τους Αμερικανούς του μακαρθισμού είναι άλλο θέμα βέβαια). Τους ένοιαζε και τους νοιάζει να κάνουνε την αρπαχτή τους και μετά να κλείσουνε το μαγαζί γιατί "ΔΕΒΓΑΙΝΩΜΑΝΑΜ". Τους ένοιαζε να κάνουν τη φιγούρα τους, πασπαλισμένη με μπόλικη ΑΙΘΝΗΚΕΙΠΑΙΡΥΦΑΝΟΙΑ και μια γερή δόση ταρατατζούμ κι ανωτερότητα της φυλής (να δείτε, ποιος άλλος έσκουζε για το πόσο ανώτερη ήτουνα η φυλή του...) και μετά, όταν το πρότζεκτ κατέληγε στα σκουπίδια, ΦΤΕΝΑΙΗΓΚΟΥΜΟΥΝΗΣΤΑΙΚΕΗΔΙΜΩΣΥΕΙΙΠΑΛΙΛΗ. Πώς το τραγουδάγανε τα ΗΜΙΖ; "Τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, παζαρεύω ό,τι θέλω κι αν δε γίνει το δικό μου, θα το κλείσω το μπουρδέλο" - ε, κάπως έτσι.

      Όποιος έχει σπουδάσει μηχανικός παραγωγής καταλαβαίνει ότι, για να φτιάξεις γραμμή παραγωγής αμαξιώνε πρέπει να έχεις πρόσβαση σε πρώτες ύλες, να έχεις έκταση ικανή για επέκταση - αν χρειαστεί - του εργοστασίου, να έχεις πρόσβαση σε καλά εκπαιδευμένο προσωπικό (όχι μόνο για συναρμολόγηση, αλλά και για κάτι που λέγεται έρευνα και εξέλιξη, αλλά τι κάθομαι και λέω κι εγώ τώρα), να υπάρχουν υποδομές για να στεγαστεί, να ψωνίσει, να πάει τα παιδιά του σχολειό αυτό το προσωπικό, και να έχεις και υποδομές ρεύματος και μεταφορών για να λειτουργήσει το φαμπρικόνι και να στείλεις και το προϊόν σου στις αγορές. Και να έχεις γύρω σου κι ένα οικοσύστημα (είναι και τση μοδός ο όρος) προμηθευτώνε, να σου φέρνουσι βίδες, παξιμάδια, μπουλόνια, ζαντολάστιχα, εγκεφαλάκια, μπαρμπρίζια, διακόφτες και το λουρί τση μάνας.

      Τι από όλα αυτά υπάρχει στη χώρα μας, που εν έτει 1997 ο τότε πρόεδρας της ΕΕΔΕ έπαιρνε ζβάρνα τα πανεπιστήμια (τότε μας τον είχε φέρει καλεζμένο ο Ζοπουνίδης σε μας στο Πολυτεχνάτο τση Κρήτης να μας πει τις σοφίες Σειράχ του) κι έλεγε ότι δε χρειαζόμαστε πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, παρά μόνο τουρισμό και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες; Απροπό, ξέχασε να μας πει ο μάγκας ποιο διεθνές λαμόγιο θα είχε το γιώτα του αρκετά μεγάλο για να'ρθει να κάνει ξέπλυμα χρήματος στην Ελλάδα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, άλλο κεφάλαιο και στην ουσία κάτι τέτχοια δε λέγονται τραγουδισθά. Μηνγουάηλ, η ΕΕΔΕ, το εθνικό μας θινκ τανκ της Διοίκησης Επιχειρήσεων, έχει βαρέσει ένα κανόνι από δω ως τη Μεσοποταμία, αλλά είπαμε, δεν ξέρουμε εμείς, ξέρουν αυτοί.

      Με δεδομένα αυτά, θα μπορούσε κανείς να πάρει στα σοβαρά τα πυροτεχνήματα του Γουλανδρή; Σοβαρά τώρα, θα έφτιαχνε αυτοκίνητα στη ΣΥΡΟ; Γελάει ο κόσμος ρε! Και τι αυτοκίνητα θα έφτιαχνε; ένα ηλεκτρικό microcar σε φάση Isetta και SMZ cyclecar, κάτι δηλαδή που κανένας πια δεν ήθελε, ούτε καν στο Ελλάντα. Και τι του έφταιγε που το πρότζεκτ πήγε άκλαφτο; Ό,τι φταίει της κοντής πάντα, οι τρίχες φυσικά - το ότι δεν υπήρχε νομικό πλαίσιο όχι για να υπολογιστεί η φορολόγηση του οχήματος, αλλά ούτε καν για να βγάλει έγκριση τύπου. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; Γκοτζαμάν εφοπλ*σταρος, δηλαδής εκπρόσωπος της μόνης τάξης που μετρούσε και μετράει πάντα στο γιδότοπο, της τάξης που'χει για γιο-γιο (απ'αυτό που χρησιμοποιούν τα νήπια) τον κάθε πρωθυπουργό, της τάξης που πάντα έδινε έτοιμους τους νόμοι στη βουλή να ψηφιστούνε αβλεπί, δε μπορούσε να βάλει έναν κολαούζο να μεταφράσει νόμοι απ'την Ιγγλατέρα ή τη Φραγκιά ή την Αλεμανία; ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; Ή μήπως δε μπορούσε να βγάλει έγκριση τύπου στην Αγγλία;

      Να πάμε λίγο στο άλλο του το πρότζεκτ, το Τσικάγκο το 4x4; Μου ήθελε με σασί AMC V8, με ένα αμάξωμα που αισθητικά θύμιζε κάτι αυτοσχέδια φορτηγοκάτι που χρησιμοποιούσαν οι αγρότες στον Κάμπο το Θεσσαλικό, χωρίς να έχει ίχνος προϋπηρεσίας κι ενσήμων στην παραγωγή όχι αμαξιώνε πολυτελείας (είπαμε, οι αγορασθαί των Ροζρόις, των Τζαγκουάρ, των Μερτσεντέ και των Μπέντλεϊ είναι αυτοί που είναι, αλλά κορόιδα δεν είναι), αλλά ούτε καν οποιουδήποτε οχήματος, να μπει και μάλιστα... δυναμικά στο παιχνίδι. Κι αυτό που έδειξε έκανε τους άλλους πλούσιους του πλανήτη να γελάνε κι όσους χαμπαρίζουν από ντιζάιν να τρέχουν ν'αγκαλιάσουν τη λεκάνη της τουαλέτας τους. Ο Ελληνάρας όμως; Ο συντάκτης ο αυτοκινητιστικός; Έκατσε καθόλου να δει κριτικά το εγχείρημα; Έκατσε να σκεφτεί αν ήταν ένα πιαρατζίδικο παπατζιλίκι ή αν υπήρχε κάποια μελέτη από πίσω; Μπααααα... Του'χε σηκωθεί η σημαία και δε μπορούσε να δει πέρα απ'αυτήνα. Μεσσίας ο Γουλανδρής κι αδικημένος απ'το "κακό" κράτος που δεν τόνε βοήθησε, κλαψ λυγμ δεινοπάθ κλαψομ*ν. Ο Γουλανδρής. Αδικημένος. Πάμε άλλη μία: ο Γουλανδρής. Αδικημένος. Και μάλιστα από δεξιά κυβέρνηση. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;

      Θυμάστε μήπως ένα TWT Aletis, αυτό το κόνσεπτ του Δημήτρη του Βαρτζιώτη; Έλεγε πως υπήρχε ενδιαφέρον από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων σε τουριστικούς προορισμούς για να το αγοράσουν ως κάτι ανάλογο του Mini Moke; Οκέεεεεεεεη... Δγιάολε, μόλις είχα πάρει τότε το πτυχίο μου το πρώτο και, παρόλο που δεν ήμουν αρνητικός - κάθε άλλο - στην ιδέα, κάτι δε μου κόλλαγε. Ναι, ήταν ένα λειτουργικό τουτού. Καλά ως εδώ. Αλλά μήπως παραήταν εξειδικευμένο και, ως εκ τούτου, υπερβολικά δεσμευτικό για τις εταιρείες ενοικιάσεων; Επίσης, δείτε το λίγο ξανά: σας πείθει σε ό,τι αφορά την παθητική ασφάλεια, ακόμα και με τα στάνταρ του 2000; Από μένα είναι όχι.

      ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δε βγήκε στην παραγωγή. Όπως και το Aztec και το Aspid της Italdesign. Ήταν κάτι που επιδείκνυε δυνατότητες, μια έκθεση ιδεών αν θέλετε. Ο Βαρτζιώτης έριξε μια ΙΔΕΑ κι είπε "ξέρετε, εγώ μπορώ να κάνω μερικά πράγματα". Είμαι απόλυτα σίγουρος πως είχε κατά νου να τσιμπήξει και καμιά κοινοτικιά (κρατικιά δηλαδής, αλλά μην κολλάμε στα σεμάντικς και μην το ψειρίζουμε τόσο πολύ) χρηματοδότηση, αλλά τέτοιο πράγμα στο Ελλάντα της πλήρους αποβιομηχανοποίησης (είπαμε, μόνο τουρίζμο, παράγωγα και μετοχομούρηδες χρειαζόμαστε για να πάει ΒΖΙΙΙΙΙΙΙΙΝ η ανάφτυξη) δεν έπαιζε.

      Και φυσικά, τα ΑΡΔάκια μετά δεν είπαν τίποτις για το ότι η επιχειρηματική τάξη στην Ελλάδα δεν έχει πιέσει καμία κυβέρνηση και κανέναν κομισάριο στην Κομισιόνα ώστε να μην έχουμε αποκλειστικά γερμανοκεντρικό μοντέλο (η Γερμανία παράγει κι οι άλλοι αγοράζουν). Ούτε είπαν τίποτα για το κυρίαρχο αφήγημα κυβέρνησης και "θινκ τανξ", ότι δε χρειαζόμαστε βιομηχανία παρά μόνο τριτογενή τομέα. Μόκο γι'αυτά, τζιζ, μη θίξουμε τον βασικό το μέτοχο, ξες τι ανεργία έχει έξω; Όλοι τους τα βάλανε πάλι με όποιον προσπαθεί να βρει δουλειά και να πληρώνεται γι'αυτή. Ποτέ μ'αυτούς που'χουν το μαχαίρι και το πεπόνι. Δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί απλά λείπουν όλα όσα απαιτούνται για στήσιμο αυτοκινητοβιομηχανίας, με πρώτο απ'όλα μια σοβαρή επιχειρηματική τάξη. Κι έχουμε και τη δημοσιογραφίλα που μας αξίζει.

      Κι απορούμε μετά που έχουμε τα ΑΡΔόνια να μας τα κάνουσι πλανήτες με το πόσο σουπερντουπερουάου θα είναι το CHAOS του Πανόπουλου και για το πόσο ΑΙΘΝΗΚΕΙ ΙΠΠΩΧΡΑΙΟΣΥ είναι να του δώκουμε μπαγιόκο κρατικό, αναπαράγοντας όλα τα απίθανα που αμολάει αυτός κι οι τελάληδές του, αποδεχόμενοι πλήρως όλες τις εθνοστεντόν κορώνες, χωρίς ΕΝΑΣ "δημοσιογράφος" αυτοκινητιστικού σάιτ να έχει πάει να κάνει πραγματικό ρεπορτάζ; Απορούμε ακόμα;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @spiros-0 said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      @megane98hp said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Έχουμε και λέμε. Από επίσημα χείλη πλέον, αυτή τη στιγμή "κατασκευάζεται" το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αργότερα θα τοποθετηθεί ο κινητήρας. Δηλαδη στην έκθεση της Βιέννης πριν 1-2 χρόνια είχε σκοπό να παρουσιάσει ένα σκάφος-κουφάρι?

      και οχι μονο αυτο, εχει ανακοινωσει πως οι επιδοσεις που παρεθεσε ηταν αποτελεσμα μετρησεων, αρα το αμαξι ηδη υπαρχει και δοκιμαστηκε στο δρομο!

      Σε ποιο δρόμο ή σε ποια πίστα έκανε 0-100 σε κάτω από 2"; Σε ποιο δρόμο ή σε ποια πίστα έπιασε τα 500 χλμ/ώρα; Ή, επειδή δεν έχουμε αρκετά μεγάλες πίστες αυτοκινήτου, σε ποιο αεροδρόμιο; Ειδικά για το τελευταίο, πολύ αμφιβάλλω αν με αυτό το σχήμα θα μπορούσε να μείνει στο δρόμο. Εδώ τα μονοθέσια της F1 έχουν ανάγκη από κτηνώδεις αεροτομές μπρος-πίσω, χώρια ο διαχύτης (diffuser) στο δάπεδο. Δηλαδή κάπου ώπα, θα ξεχάσουμε κι όσα μάθαμε.

      Άραγε ο κύριος Χατζηπαναγιώτου έκανε κανένα τηλεφώνημα στις πίστες των Μεγάρων και των Σερρών ή στα αεροδρόμια της χώρας για να πιστοποιήσει αν ο Πανόπουλος πήγε εκεί το αυτοκίνητο για δοκιμή;

      Αλλά τι λέω; Πώς στην ευχή το δοκίμασε και το μέτρησε χωρίς κινητήρα μέσα;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      @gatoz said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      σκουλονε μαζι σου να εχουμε παραπανω μεθ. αλλα θα συμβει οσες μεθ και να εχουμε.
      θα γεμιζουν.
      και δεν θα υπαρχει προσωπικο. που ουτε τωρα υπαρχει.
      οποτε καλυτερα να παμε στην αιτια που γεμιζουν.
      και αυτη τη στιγμη ειναι οι ανεμβολιαστοι.
      μια δημοσια διοικηση που θα σεβοταν τον πολιτη θα επρεπε να εχει υποχρεωσει στην προληψη. τωρα ειναι αργα. οκ, καλα εκανε για τους 60+ αλλα αργησε. και επειδη θα αργησει ακομη περισσοτερο να ανοιξει, αν το κανει, μεθ, καλυτερα να επεκτεινει την υποχρεωση. αλλα ψηφαλακια βλεπεις.
      αλλωστε τελικα οι δικες τους κεφαλαιοκρατικες πολιτικες που εφαρμοζονται διαχρονικα εχουν οδηγησει στην υπαρξη αρνητων. ποτε νοιαστηκε η πολιτεια για παροχη εκπαιδευσης, μορφωσης, κουλτουρας στο ποπολο? μονο για επιβολη καταναλωτικων προτυπων, νεο άι φον 19, το φεβ με τα 861 αλογα. ειναι μεγαλο το κοτερο και εχει εξοδα, κρατα τον αλλον βλακα να μεγαλωνει τη προικα του δημαρχου.

      Προσωπικά είμαι απόλυτα υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού για ΟΛΟΥΣ, ανεξαρτήτως ηλικίας, με μοναδική εξαίρεση αυτούς που όντως αδυνατούν - κι αυτό να πιστοποιείται από επιστημονική επιτροπή (π.χ. του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας). Do it like Lenin.

      Ο εμβολιαστικός προγραμματισμός που έγινε στην Ελλάδα, με μοναδικό κριτήριο την ηλικία, αγνόησε εντελώς το γεγονός ότι στις ηλικίες 18-50 υπάρχουν/υπήρχαν άνθρωποι που έπρεπε να πάρουν προτεραιότητα για να εμβολιαστούν - χαρακτηριστικό παράδειγμα φίλος μου, ηλικίας 46 ετών, με αυτοάνοσα, που δεν πρόλαβε να εμβολιαστεί: νόσησε πριν ανοίξει η ηλικιακή του ομάδα, μπήκε στη ΜΕΘ και πέθανε μετά από σχεδόν έξι μήνες νοσηλείας.

      Επίσης, να τονίσω εδώ ότι καθυστέρησε υπερβολικά - σε παγκόσμια κλίμακα - να διερευνηθεί η εφικτότητα του εμβολιασμού των παιδιών. Τα αφήσαμε (ειδικά στην Ελλάδα με τις εξυπνάδες της Καντηλανάφτρας) να πηγαινοέρχονται στα σχολεία, να κολλάνε το ένα το άλλο και μετά να μεταφέρουν τη νόσο στους γονείς και στους παππούδες τους. Το ότι το παιδί κατά κανόνα περνάει ελαφρά τη νόσο δε σημαίνει ότι δεν τη μεταδίδει.

      Αλλά τι λέω; Εδώ καθόμαστε και συζητάμε για το αν το να γλείφεις το ίδιο κουτάλι με σαράντα νοματαίους παίζει να σου κολλήσει ιό του αναπνευστικού συστήματος. Συζητάμε για το αν τα παιδιά έχουν "ειδικό ένζυμο" (γεια σου Σωτήρη σαμάνε ιεροψάλτη!) στη μύτη που τα προστατεύει από τη νόσηση. Συζητάμε για το αν οι ένστολοι κι οι παπάδες έχουν κάποιο εγγενές (ίσως να ανήκουν σε διαφορετικό είδος του ζωικού βασιλείου) είδος ανοσίας στην Covid-19 και να μην κολλάνε και να μην τη μεταδίδουν.

      Καθόμαστε κι ακούμε με προσοχή κι ευγένεια τον κάθε alt-right ή τραμπιστερό ψέκα να μας λέει ότι τα εμβόλια mRNA είναι... γονιδιακές θεραπείες (spoiler: δεν είναι), ότι είναι πειραματικά, ότι μας βάζουν τσιπάκι (ναι καλά, μας βάζουν Intel 4004, λες κι έχουμε στις κούτρες μας κανέναν i7 48πύρηνο να τρέχει στα 40 TeraHertz). Καθόμαστε κι ακούμε, χωρίς να τους πάρουμε με τις πέτρες, αυτούς που τάσσονται κατά της άρσης των πατεντών για τα εμβόλια, που εξαιτίας τους έχουμε τεράστιες περιοχές του πλανήτη χωρίς πρόσβαση σ'αυτά, με αποτέλεσμα να γίνεται της μουρλής από νέες παραλλαγές του SARS-CoV-2.

      Κι απορούμε για το γενικότερο και ειδικότερο state of affairs της χώρας μας; Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.

      Η αλήθεια είναι πως παλιότερα μάλλον αντιπαθούσα τις Mercedes. Τις είχα ταυτίσει με φορτηγά, ταξί, προκλητικά μεγάλες λιμουζίνες πολιτικάντηδων και οχήματα 'κοινωνικής ανόδου' νεόπλουτων (ιδίως στις ημέρες που το ΧΑΑ ήταν στα πάνω του). Μου φαίνονταν υπερβολικά συντηρητικές, υπερβολικά τετράγωνες, βαριές... Χώρια που, οδηγικά, μου φαίνονταν μάλλον πλαδαρές.

      Από την άλλη, λάτρευα τις BMW. Σχεδόν ιταλική γραμμή στα μοντέλα της περιόδου 1989-1998, σπορτίφ αίσθηση, απευθύνονταν ξεκάθαρα σε οδηγούς που διατηρούσαν τη νεανικότητά τους.

      Και ξαφνικά είδα το face lift για τη σειρά 3. Αν πω ότι ενθουσιάστηκα θα είμαι ψεύτης.

      Είδα τη σειρά 7. Σίγουρα δεν είναι συντηρητική αισθητικά, αλλά δεν είναι και κομψή. Είδα τη Ζ4. Δε μου άρεσε. Και η Daewoo μπορεί να σχεδιάσει τέτοιο σχήμα. Και πάει λέγοντας...

      Και, κατά το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα, έχουμε την SLK να βρίσκεται στην παραγωγή (κρίμα που έχει επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια στο τιμόνι, εκατό φορές κρίμα!). Έχουμε τη νέα σειρά C, η οποία αποκτά ένα πιο σωστό σανζμάν και κρεμαγιέρα στο τιμόνι, ενώ η αισθητική της δεν είναι πια τόσο συντηρητική - ειδικά η Sportscoupe είναι πολύ όμορφη. Έρχεται η SL, η οποία, βέβαια, μόνο Sportlich und Leicht δεν είναι, αλλά είναι κομψότατη. Και τώρα, η CLK... Κι αρχίζω να μουρμουρίζω 'κοίτα να δεις που θ' αρχίσουν να μου αρέσουν οι Mercedes...' κι αυτό όχι γιατί 'μεγάλωσα', αλλά γιατί άλλαξε η σχεδιαστική προσέγγιση της εταιρείας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      @skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      mea culpa

      Αυτό θα μας πει και ο ΣΧ στο τέλος. Ή απλά θα αφήσουν όλοι οι δημοσιογράφοι να πεθάνει το όλο θέμα.

      Στο μεταξύ όμως, μια ολόκληρη γενιά μεγάλωσε με ένα αφήγημα που η Ayn Rand (Δημου*ίδου από τα Lidl που παρίστανε τη φιλόσοφο) θα το ζήλευε: ο ιδιοφυής εφευρέτης ή/και επιχειρηματίας που έχει την καλύτερη ιδέα του κόσμου και τον καταστρέφουν το κράτος, οι άπληστοι εργάτες, οι εργατοπατέρες και, φυσικά, οι "ανθέλληνες", "εθνομηδενιστές", "αναρχοάπλυτοι", "σταλινομαδούροι", "θολοκουλτουριάρηδες" και δε συμμαζεύεται. Εννοείται ότι ποτέ ο "ήρωας" του αφηγήματος δεν έχει την παραμικρή ευθύνη για την αποτυχία του, ούτε όσοι του κάνανε PR και overhyping.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Και τελικά αποδείχτηκε ότι ο Άγγελος Κυρίτσης έχει απόλυτο δίκιο... Ξαναρίχνω το +Ιερόν Βίδεον+ για να μην ξεχνιόμαστε:

      Youtube Video

      Να συνοψίσουμε λίγο την επιχειρηματολογία της κάθε πλευράς;

      Επικριτές του Πανόπουλου

      • Σε μια χώρα χωρίς καμία υποδομή θα βγάλει ο άλλος με 100 εκατομμύρια ευρώ υπεραυτοκίνητο που θα ρίχνει ξύλο σε Bugatti και Pagani και με ΑΥΤΕΣ τις εγκαταστάσεις που γνωρίζουμε ότι έχει; ΟΚ...
      • 500 χλμ/ώρα τελική; 0-100 σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα; Λιγότερους δράκους έχουμε ακούσει από κοντράκηδες της Βούτας, αλλά ΟΚ...
      • Έστω όμως, 500 χλμ/ώρα τελική κλπ. Να το δεχτούμε. Με τι λάστιχα θα παραμείνει στο δρόμο;
      • Με τόσο ανύπαρκτο ground clearance σε ποιον ακριβώς δρόμο θα κυκλοφορήσει;
      • Σοβαρά τώρα, θα πειστούμε από ένα 3D render με τη μπροστινή αεροτομή κοπυπάστα απ'το GrabCAD και όλο superimposed σε φωτογραφία εγκαταστάσεων που δε βρίσκονται καν στην Ελλάδα;
      • 3D printing σε μεταλλικά εξαρτήματα κινητήρων και σε ογκώδη εξαρτήματα; Σε ΑΥΤΕΣ τις εγκαταστάσεις; Γελάει ο κόσμος!
      • ΟΛΑ τα εξαρτήματα θα παραχθούν στην Ελλάδα; Σοβαρά τώρα;
      • Ψύξη σε -300 ΤΙ; Βαθμούς Κελσίου; Κέλβιν; Φαρενάιτ; Volt; Ohm; N·m; Πατατάκια; Πακοτίνια;
      • Δε μας λέτε, ακόμα και τα υπερσουπερντούπερ λάστιχα που θα χρειαστούν για να το κρατήσουν στο δρόμο θα παράγονται στην Ελλάδα; Σε ποιο εργοστάσιο; Σε ποιες εγκαταστάσεις; Ποιος θα τα σχεδιάσει;
      • Εχμ, ένας Έλληνας σχεδιαστής ΔΕΝ κάνει για δέκα ξένους. Για τόσο θαυματουργό το έχετε το γονίδιο Αίπσηλων™;
      • Μπερδεγουέι, ποια είναι είπαμε η σχεδιαστική σας ομάδα;
      • Σε ποια πίστα κάνατε τις δοκιμές είπαμε;
      • Εσείς οι lato sensu δημοσιογράφοι του ειδικού "Τύπου" που σκίζετε τα ιμάτιά σας ότι πρόκειται για πραγματικό πρότζεκτ το είδατε με τα μάτια σας το αμάξι; Μπήκατε μέσα; Το οδηγήσατε; Ανοίξατε καπό; Είδατε specs κλπ; Ή απλά αναπαράγετε ό,τι λέει η ομάδα του Πανόπουλου θεωρώντας ότι ισχύει μόνο και μόνο επειδή το είπε;
      • Extraordinary claims require extraordinary evidence. Bring it!
      • Σίγουρα δεν έχουμε να κάνουμε με άλλη μια φάση τύπου Nikola και Theranos;

      Υπερασπιστές του Πανόπουλου

      • Είστε ανθέλληνες κι απάτριδες!
      • Είστε χέητερζ!
      • Θέλετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!
      • Είστε ξύστες!
      • Άμα το βγάλει, μην το αγοράσετε!
      • Δοκιμάστε ΕΣΕΙΣ να φτιάξετε υπεραυτοκίνητο, αφού είστε πιο έξυπνοι απ'τον Πανόπουλο!
      • Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

      Need I say more?

      Ή μάλλον, θα προσθέσω κι αυτό, αφιερωμένο εκεί που χρειάζεται:
      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Λίγο μπλεγμένα μας τα λες, σωστά δεν υπήρχε επιχειρηματική τάξη στην Ελλάδα, οι εφοπλιστές όμως στο διεθνές κομμάτι που δεν υπάρχουν πολιτικοί λαμόγια ούτε υπάλληλοι διεφθαρμένοι, μία χαρά δουλέψανε και δουλεύουνε.
      Για το ότι κράζεις τις αρπαχτες των επιχειρηματιών, ενώ αθωωνεις τους ξυστες έχει μεγάλη πλάκα.

      Αχ πάλι το αφήγημα περί ξυστών... Λοιπόν, για να πούμε και μερικά σοβαρά λόγια για τους εφοπλιστές: λαμόγια είναι παντού, σε όλο τον κόσμο. Ο χώρος της ναυτιλίας είναι από τους πιο σάπιους, σε όλο τον κόσμο - δεν είναι ελληνική πατέντα αυτό. Και φυσικά, επειδή μεταφέρουν αυτά που χρειαζόμαστε για να λειτουργήσει η οικονομία, κρατάνε τους πάντες απ'τα αχαμνά κι έτσι περνάνε ό,τι νομοθέτημα θέλουν, ό,τι φοροαπαλλαγή θέλουν κλπ. Να θυμίσω ότι κατάφεραν οι εφοπλιστές να καταργήσουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο το όριο ηλικίας στα φέρι μποτ, αρκεί να πληρούν (και καλά) τους όρους της SOLAS; Ή μήπως να θυμίσω ότι είναι ο μοναδικός επιχειρηματικός κλάδος που είναι νόμιμη η πλήρης αδιαφάνεια ως προς το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εκάστοτε εταιρείας ή του εκάστοτε πλοίου; Αλλά νταξ, οι ξύστες.

      Αν είχες προσπαθήσει μέχρι πριν 5-6 χρόνια να ανοίξεις ένα τυροπιτάδικο έπρεπε να πάρεις όλο το δημοτικό συμβούλιο και τους μισούς υπαλλήλους για να σου δώσουν προέγκριση. Όποιος δεν τα ξέρει αυτά και μιλάει ή ακόμα χειρότερα όποιος τα ξέρει και τα κρύβει για να στηρίξει την κάστα του αν είναι ξύστης και ο ίδιος απλά εξοργίζει αυτούς που ζούσαν όλα αυτά τα πράγματα.

      Αχ καλέ, πάλι οι ξύστες που εμπόδιζαν την επιχειρηματικότητα. Αμ δεν ήταν οι ξύστες, ήταν ένα πολύπλοκο νομικό πλαίσιο δεκαετιών, το οποίο υπήρχε και λειτουργούσε μόνο και μόνο για να πετυχαίνει τα εξής:

      • Να ελέγχεται πλήρως το ποιος κάνει τι ώστε οι ενωμοτάρχες, κοινοτάρχες, δήμαρχοι, παραδήμαρχοι και λοιποί ρουφιάνοι να παρενοχλούν τους μη "αρεστούς" (μετά τον Εμφύλιο, και ειδικά επί "Εθνοσωτηρίου" με το οικονομικό της "θαύμα" που άφησε στις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις ένα τρελά αυξημένο δημόσιο χρέος, αυτή η πρακτική εντάθηκε τρελά κι ο νοών νοείτω).
      • Εννοείται πως, όποιος είχε τα κοννέ ή ήταν στην κατάλληλη κάστα (μην τρελαθούμε, οι μεγαλοβιομήχανοι πάντα κάναν ό,τι γούσταραν και μόνο ένας ιδεοληπτικός θα μπορούσε να νομίσει ότι το πλαίσιο ΔΕΝ ήταν στημένο στα μέτρα τους με νόμους γραμμένους απ'αυτούς γι'αυτούς) δεν είχε κανένα εμπόδιο.
      • Ο "ξύστης" υπάλληλος, πιστός στην 11η Εντολή ("Ου Μπλέξεις"), απέφευγε να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη. Πού ήξερε αν αυτός που είχε μπροστά του είχε κόντρα με τον προϊστάμενο ή με οποιονδήποτε από τους συν-συν-συν-συν-συναρμοδιοαναρμόδιους και μετά τον τρέχανε με απανωτά πειθαρχικά; Πόσο μάλλον αν ο "ξύστης" καλείται να υπογράψει για να δοθεί χρήμα κρατικό σε κάποιον...

      Αλλά ας ακούσουμε λίγο για τους "ξύστες" και τους "ανθέλληνες" που δε θέλουν να προκόψει ο Πανόπουλος...

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Η Ευρώπη (βασικά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, δηλαδή το συνονθύλευμα κομμάτων που δημιουργήθηκαν μεταπολεμικά για να ξεπλύνουν τα μούλικα του Φράνκο, του Πεταίν, του Ντεγκρέλ, του Σαλαζάρ, του Χίτλερ, του Μουσολίνι και του Μεταξά) δεν αρνείται ότι έχουμε στασιμοπληθωρισμό. Αρνείται ότι υπάρχει άλλη λύση πέρα από τη διαιώνιση του στασιμοπληθωρισμού.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @spiros-0 said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      ο ΣΧ πιστευει πως υπαρχει το αυτοκινητο αλλα μετα το κραξιμο που επεσε δεν τομλαει να το πει ανοιχτα, οποτε εγραψε αυτο το κειμενο στα Κινεζικα για να μας πει τη γνωμη του

      Ο δημοσιογράφος, ΑΝ θέλει να λέγεται δημοσιογράφος, ποτέ δεν παίρνει at face value καμία δήλωση. Κάνει ρεπορτάζ και κοιτάζει να διασταυρώσει την πληροφορία και συμβουλεύεται και επαΐοντες (δηλαδή ανθρώπους με τα απαραίτητα τυπικά προσόντα) για πιο εξειδικευμένα θέματα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone

    Latest posts made by skullone

    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      3d printed Drachmas. 14 πολυεκατομμύρια για τον Σπυρέτο.

      Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να είναι καλύτερα να του φτιάξει η Εύα, αυτή που ξέρει από ΠΛΩΚΤΣΕΗ, ΘΡΙΝΤΙΠΡΙΝΤΙΝΤ ΕΝΕΦΤΙ από unobtainium για να το χρηματοδοτήσει.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      3d printed Drachmas. 14 πολυεκατομμύρια για τον Σπυρέτο.

      Ένα Κόστος Βαρουφάκη™ για τον Σπύρο ρε. Θα του το τυπώσει η Naomi Wu όταν έρθει για διακοπές στη Μύκονοοοοοοοοος™.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @yem said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      @skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Τελικά τι έγινε; Το έβγαλε σε δημόσια θέα ο Πανόπουλας το ούλτρα κάρο να το δει το πόπολο πώς τσουλάει ή μπα;

      Δεν του έχει φτιάξει η Castrol τα λάδια ...είναι ακόμα στην απόσταξη

      Τι να μας πει κι η Castrol ρε, ρακοκάζανο κρητικό, 10000% ελληνικό!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skullone
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      @fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @skullone said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @piliourits said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @gatoz said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      https://www.in.gr/2021/12/03/greece/kataggelia-poedin-meteferan-ton-mitropoliti-apo-agrinio-se-meth-kai-afisan-50xrono-emvoliasmeno-se-lista-anamonis/

      οκ, σεσημασμενος ο γατος στα θρησκευτικα. αλλα δεν θα επρεπε να ειναι αυτο το πνευμα ενος πιστου, πολυ περισσοτερο ενος μητροπολιτη και της κουστωδιας του

      Το κάνε πάλι το θαύμα της η Παναγιά και βρέθηκε μεθ για τον Δέσποτα.
      Περιμένουμε ευχαριστήριο τουιτ (στην Παναγιά) μετά την ανάρρωση, όπως έκανε ο άλλος για τον οποίο είχε σηκώσει ελικόπτερο (η Παναγιά).

      edit:
      Όσοι από εσάς βρίσκετε τις μεθ πολλές και περριτες κι άχρηστα έξοδα και μπράβο του Άδωνη που κλείνει νοσοκομεία, το νου σας αν αρρωστήσει, τρακάρει κλπ. κανείς απ την οικογένεια, γιατί μπορεί να αρρωστήσει και κάνας παπάς όταν τη χρειάζεστε (χτυπά ξύλο).

      Κι αυτός θα χει και τη Παναγιά στο πλευρό του...

      Εμ για αυτό κανείς την ιδιωτική ασφάλεια... Γιατί ζεις στην Ελλάδα και για μητροπολίτες, κυριακους, τσίπρες και κουτσουμπες πάντα θα υπάρχει θεσουλα. Εκτός και αν πιστεύεις πχ ότι αν χρειαστεί δεν θα πάρει ο Γιάνης θέση και θα σου την παραχωρήσει. Η ότι τον Γιάνη δεν θα τον επιβλέπει ο καθηγηταρας πνευμονολογος κι εσένα ο ειδικευόμενος νεοπας.

      Ιδιωτική ασφάλεια; Εδώ γελάνε! Για να τους πληρώνεις, μια χαρά είναι! Μόλις όμως χρειαστείς νοσηλεία, πάνε να σε βγάλουν ότι προσπαθείς να τους κλέψεις. Τους έχω ζήσει από μέσα και τους ξέρω τι κουμάσια είναι.

      Έχω λάβει συνολικες αποζημιώσεις (δυστυχώς μου χρειάστηκε) που κινούνται σε εξαψηφιο νούμερο. Οπότε δεν γελάω καθόλου.

      Ξέρω δυο τουλάχιστον εταιρείες που για μικρές δαπάνες νοσηλείας-χειρουργείου (συνολικό κόστος της τάξης των 3500 ευρώ) προσπαθούσαν να αποφύγουν την καταβολή αποζημίωσης με ένα απίστευτο γαϊτανάκι καφκικής γραφειοκρατίας και αγένειας που έκανε τις σκηνές δημόσιας υπηρεσίας που βλέπαμε στις βιντεοταινίες του Στάθη Ψάλτη να ωχριούν. Άσε που ζητάνε - κατά παράβαση του ΓΚΠΔ - πρόσβαση σε δεδομένα υγείας πολύ πέραν των απαραίτητων.

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics

      @piliourits said in Capitalism vs Communism Mother of all topics:

      @skullone said in Capitalism vs Communism Mother of all topics:

      @jamesd said in Capitalism vs Communism Mother of all topics:

      Καταρχάς αναφορικά με το ερώτημα, καπιταλισμός ή κομμουνισμός να πω ότι και τα δυο είναι ακραία συστήματα με το πρώτο να πάσχει από την αδηφαγία και το δεύτερο από την τεμπελιά. Τι είναι καλύτερο; Φυσικά ο καπιταλισμός, για τον εξής λόγο:

      • Γιατί εξασφαλίζει απείρως καλύτερη κατανομή πόρων που μόνο με το κυάλι μπορεί να δει ένα κομμουνιστικό σύστημα. Ωστόσο, ο καπιταλισμός είναι γεμάτος στρεβλώσεις και εκεί βρίσκεται η πρόκληση του συστήματος αυτού. Έχεις την ελεύθερη αγορά που είναι η Ferrari την οποία όμως είναι δύσκολο να διαχειριστεί κανείς. Αν κρατηθεί μια καλή ισορροπία και δημιουργηθεί ένα πλαίσιο ρύθμισης που λειτουργεί έχεις το «the best of all worlds”.

      Ωραία. Εξήγησέ μας τότε τους λιμούς που προκλήθηκαν από τις πολιτικές του ΔΝΤ στην Αφρική. Ή τις τρομακτικές οικονομικές ανισότητες στις ΗΠΑ, που είναι η Μέκκα του καπιταλισμού.

      Ήταν θέλημα Θεού.

      Ήταν κι ο Ερμής ανάδρομος, ήταν βαρύς κι ο στίβος, φάγανε και τ'αγριογούρουνα κάτι αηδίες...

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Μάλιστα το ΕΛΚ είναι τα μουλικα του Αδόλφου. Έτσι μας λένε τα εγγόνια του Στάλιν.
      Σου απαντάω ήπια γιατί μας το παίζεις και ευθικτος αλλά μας βρίζεις μια χαρά

      Και πολύ επιεικής είμαι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skullone
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      @fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @piliourits said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      @gatoz said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      https://www.in.gr/2021/12/03/greece/kataggelia-poedin-meteferan-ton-mitropoliti-apo-agrinio-se-meth-kai-afisan-50xrono-emvoliasmeno-se-lista-anamonis/

      οκ, σεσημασμενος ο γατος στα θρησκευτικα. αλλα δεν θα επρεπε να ειναι αυτο το πνευμα ενος πιστου, πολυ περισσοτερο ενος μητροπολιτη και της κουστωδιας του

      Το κάνε πάλι το θαύμα της η Παναγιά και βρέθηκε μεθ για τον Δέσποτα.
      Περιμένουμε ευχαριστήριο τουιτ (στην Παναγιά) μετά την ανάρρωση, όπως έκανε ο άλλος για τον οποίο είχε σηκώσει ελικόπτερο (η Παναγιά).

      edit:
      Όσοι από εσάς βρίσκετε τις μεθ πολλές και περριτες κι άχρηστα έξοδα και μπράβο του Άδωνη που κλείνει νοσοκομεία, το νου σας αν αρρωστήσει, τρακάρει κλπ. κανείς απ την οικογένεια, γιατί μπορεί να αρρωστήσει και κάνας παπάς όταν τη χρειάζεστε (χτυπά ξύλο).

      Κι αυτός θα χει και τη Παναγιά στο πλευρό του...

      Εμ για αυτό κανείς την ιδιωτική ασφάλεια... Γιατί ζεις στην Ελλάδα και για μητροπολίτες, κυριακους, τσίπρες και κουτσουμπες πάντα θα υπάρχει θεσουλα. Εκτός και αν πιστεύεις πχ ότι αν χρειαστεί δεν θα πάρει ο Γιάνης θέση και θα σου την παραχωρήσει. Η ότι τον Γιάνη δεν θα τον επιβλέπει ο καθηγηταρας πνευμονολογος κι εσένα ο ειδικευόμενος νεοπας.

      Ιδιωτική ασφάλεια; Εδώ γελάνε! Για να τους πληρώνεις, μια χαρά είναι! Μόλις όμως χρειαστείς νοσηλεία, πάνε να σε βγάλουν ότι προσπαθείς να τους κλέψεις. Τους έχω ζήσει από μέσα και τους ξέρω τι κουμάσια είναι.

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Η Ευρώπη (βασικά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, δηλαδή το συνονθύλευμα κομμάτων που δημιουργήθηκαν μεταπολεμικά για να ξεπλύνουν τα μούλικα του Φράνκο, του Πεταίν, του Ντεγκρέλ, του Σαλαζάρ, του Χίτλερ, του Μουσολίνι και του Μεταξά) δεν αρνείται ότι έχουμε στασιμοπληθωρισμό. Αρνείται ότι υπάρχει άλλη λύση πέρα από τη διαιώνιση του στασιμοπληθωρισμού.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skullone
    • RE: Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;

      Αποφεύγω να διαβάζω ελληνικές σελίδες αυτοκινήτου. Χίλιες φορές προτιμώ το Motor1 και το Driven To Write.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skullone
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      @criuser said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:

      Γιατί μόνο 1500 ΜΕΘ ?
      5000 τουλάχιστον ,
      Τζάμπα είναι...
      Τα λόγια....

      Ενώ τα 20+20+βάλε κι άλλα μάστορα εκατομμύρια της Λίστας Πέτσα πιάνουν τόπο. ΟΚ. Να υπογράψεις πάντως μια δηλωσούλα ότι, αν οι γιατροί κρίνουν ότι πρέπει να μπεις σε ΜΕΘ, εσύ αρνείσαι γιατί δε θες να επιβαρύνεις τον κρατικό προϋπολογισμό, γιατί οι ΜΕΘ είναι περιττές δαπάνες.

      posted in Αντίλογος
      S
      skullone
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr