-
Προφανώς γι αυτό έχουν ριχτεί όλοι οι δημοσιογραφίσκοι στην προβολή της μεγαλύτερης παπάντζας του αιώνος χωρίς αναστολές, μέχρι στο τηλεοπτικό ΣΚΑΪ και τις γνωστές φυλλάδες.
Έχει προμελετηθεί μασαμπούκα ολκής, θα βρεθεί και κάποιος λαμόγιος πολιτικάντης με εμπειρία σ' αυτά (προβλέπω Άδωνη αν τα βρουν στα λεφτά) να παραστεί σε "παρουσίαση απ' το Κράτος" που λέει κι ο μάστορας στο βίντεο, και θα αρχίσει η μάσα για όλα τα φιλαράκια, γι αυτό και προβάλλεται ως "Εθνικό εγχείρημα" το θέμα, γιατί όποιος συνεχίσει την κριτική θα είναι "ανθέλλην εθνομηδενιστής"...
Κάποια στιγμή θα το κυκλοφορήσουν για ένα γύρο σε πίστα, με ένα φουτουριστικό πολυεστερικό καπάκι σε κάποιον ντραγκστεροκινητήρα κι έτοιμο το κινούμενο μακέτο για τη μάσα. -
Πιλουριτη λίγο προσοχή πλέον σε παρακαλώ στα γραφόμενα σου.
Ψηφίστηκε αν δεν κάνω λάθος τροποποίηση του αρ.191 του ΠΚ περί διασποράς ψευδών ειδήσεων που περιλαμβάνει και τον φόβο / κλονισμό στην εμπιστοσύνη του κόσμου στην εθνική οικονομία , και νομίζω πως ένα τέτοιο τεράστιο πρότζεκτ 100εκ ευρώ ίσως να εντάσσεται στο πνεύμα του νόμου.
Μήπως και η διαχείριση να εξετάσει την διαγραφή του συγκεκριμένου θέματος για αποφυγή μελλοντικών νομικών επιπλοκών;
Και στα θέματα πολιτικής και υγείας στον αντίλογο ίσως είναι καλό να οριστεί μια αυστηρή επιτροπή δεοντολογίας πλέον , το άρθρο αφορά και την άμυνα της χώρας ( πχ η υπεράσπιση της Ολλανδέζας πρακτορισας του Ερντογάν που έγινε από κάποιους προσφάτως) και την δημόσια υγεία ( πόσοι εγκάθετοι εδώ μέσα δεν αναγνωρίζουν την επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας) -
Τότε ας ονομαστούν όλα τα φόρα gov.gr και ας βγαίνουν από εκεί όλες η κυβερνητικές οδηγίες- ανακοινώσεις.
-
@vagkirk said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Πιλουριτη λίγο προσοχή πλέον σε παρακαλώ στα γραφόμενα σου.
Ψηφίστηκε αν δεν κάνω λάθος τροποποίηση του αρ.191 του ΠΚ περί διασποράς ψευδών ειδήσεων που περιλαμβάνει και τον φόβο / κλονισμό στην εμπιστοσύνη του κόσμου στην εθνική οικονομία , και νομίζω πως ένα τέτοιο τεράστιο πρότζεκτ 100εκ ευρώ ίσως να εντάσσεται στο πνεύμα του νόμου.
Μήπως και η διαχείριση να εξετάσει την διαγραφή του συγκεκριμένου θέματος για αποφυγή μελλοντικών νομικών επιπλοκών;
Και στα θέματα πολιτικής και υγείας στον αντίλογο ίσως είναι καλό να οριστεί μια αυστηρή επιτροπή δεοντολογίας πλέον , το άρθρο αφορά και την άμυνα της χώρας ( πχ η υπεράσπιση της Ολλανδέζας πρακτορισας του Ερντογάν που έγινε από κάποιους προσφάτως) και την δημόσια υγεία ( πόσοι εγκάθετοι εδώ μέσα δεν αναγνωρίζουν την επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας)ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ !!!
Μου βγήκε ο καφές απ' τη μύτη... -
ποιες ψευδεις ειδησεις; Οτι καποιος παρουσιασε ενα αυτοκινητο στον ...υπολογιστη του;
-
Από τη στιγμή που ο "πολύς" Στρατισσίνο κι η ΕΡΤ (που υπάγεται από σχεδόν αμέσως μετά τις εκλογές του 2019 απευθείας στον πρωθυπουργό, βλέπε DPRK) δώσανε endorsement στο "πρότζεκτ" του Πανόπουλου, να έχετε σίγουρη την κρατική χρηματοδότηση προς αυτόν. Τέλος πάντων, αφήνω απαλά αυτό εδώ:
Και μάλλον θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη απ'τα alt-rightάκια της CD Projekt RED για το δούλεμα που τους έριξα για το Clusterf*ck 2077... εεεεε, εννοώ Cyberpunk 2077. Αυτοί φτιάξανε ένα overhyped, κακοφτιαγμένο, εντελώς ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ παιχνίδι (και πήραν και πολύ ΕΣΠΑ, λόγω διαπλοκής με την πολωνική κυβέρνηση), αλλά τουλάχιστον το προϊόν τους υπάρχει.
-
Η υπόθεση CHAOS δείχνει ότι όντως η "δημοσιογραφία" στην Ελλάδα (και ειδικά η αυτοκινητιστική) έχει πέσει κάτω κι απ'τα επίπεδα της βορειοκορεατικής. Όλοι αυτοί οι "δημοσιογράφοι" που σκίζουν τα ιμάτιά τους πως ο Πανόπουλος όντως το εννοεί πήγαν να δουν το πρωτότυπο; Έφεραν τεκμήρια πραγματικά για την ύπαρξή του; Όχι. Απλά κάνανε κοπυπάστα τις δημοσιεύσεις του στα σόσιαλ μύδια και μας λένε "πιστέψτε τον, γιατί εμείς τον πιστεύουμε κι ας μην του ζητήσαμε να μας αποδείξει τίποτα".
-
Όπως όλοι εδώ, είμαι και εγώ δύσπιστος.
Όμως αυτό που γράφεται για ΕΣΠΑ, είναι αδύνατο να συμβεί χωρίς να βάλει χρήματα και ο ίδιος.
Βέβαια μπορεί να φουσκώσει με διάφορους τρόπους τη συμμετοχή του ώστε να πιάσει το αναγκαίο ποσοστό.
Είναι κάτι που το κάνουν πολλοί, γίνεται με πολλούς νόμιμους τρόπους και είναι και σε κάποιο βαθμό και επιθυμητό.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να βάλει χρήματα, να κάνει εκταμιεύσεις με βάση εκ των προτέρων καθορισμένα ποσοστά ολοκλήρωσης και να παραδώσει "φυσικό αντικείμενο". Μόνο ερευνητικά προγράμματα δεν αποδίδουν κάτι σε παραγωγή (και για αυτό τα επιθυμούν τόσο οι πανεπιστημιακοί).
Με όλη αυτή τη δημοσιότητα θα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικός πριν μπει σε επιδοτούμενο καθεστώς. -
@zoom_out said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Με όλη αυτή τη δημοσιότητα θα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικός πριν μπει σε επιδοτούμενο καθεστώς.
Αν δεν είχα εμπειρία από συνεδριάσεις σε εμπορικά επιμελητήρια, θα συμφωνούσα.
-
Έχουμε και λέμε. Από επίσημα χείλη πλέον, αυτή τη στιγμή "κατασκευάζεται" το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αργότερα θα τοποθετηθεί ο κινητήρας. Δηλαδη στην έκθεση της Βιέννης πριν 1-2 χρόνια είχε σκοπό να παρουσιάσει ένα σκάφος-κουφάρι?
-
@megane98hp said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Έχουμε και λέμε. Από επίσημα χείλη πλέον, αυτή τη στιγμή "κατασκευάζεται" το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αργότερα θα τοποθετηθεί ο κινητήρας. Δηλαδη στην έκθεση της Βιέννης πριν 1-2 χρόνια είχε σκοπό να παρουσιάσει ένα σκάφος-κουφάρι?
και οχι μονο αυτο, εχει ανακοινωσει πως οι επιδοσεις που παρεθεσε ηταν αποτελεσμα μετρησεων, αρα το αμαξι ηδη υπαρχει και δοκιμαστηκε στο δρομο!
-
@spiros-0 said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
@megane98hp said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Έχουμε και λέμε. Από επίσημα χείλη πλέον, αυτή τη στιγμή "κατασκευάζεται" το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αργότερα θα τοποθετηθεί ο κινητήρας. Δηλαδη στην έκθεση της Βιέννης πριν 1-2 χρόνια είχε σκοπό να παρουσιάσει ένα σκάφος-κουφάρι?
και οχι μονο αυτο, εχει ανακοινωσει πως οι επιδοσεις που παρεθεσε ηταν αποτελεσμα μετρησεων, αρα το αμαξι ηδη υπαρχει και δοκιμαστηκε στο δρομο!
Σε ποιο δρόμο ή σε ποια πίστα έκανε 0-100 σε κάτω από 2"; Σε ποιο δρόμο ή σε ποια πίστα έπιασε τα 500 χλμ/ώρα; Ή, επειδή δεν έχουμε αρκετά μεγάλες πίστες αυτοκινήτου, σε ποιο αεροδρόμιο; Ειδικά για το τελευταίο, πολύ αμφιβάλλω αν με αυτό το σχήμα θα μπορούσε να μείνει στο δρόμο. Εδώ τα μονοθέσια της F1 έχουν ανάγκη από κτηνώδεις αεροτομές μπρος-πίσω, χώρια ο διαχύτης (diffuser) στο δάπεδο. Δηλαδή κάπου ώπα, θα ξεχάσουμε κι όσα μάθαμε.
Άραγε ο κύριος Χατζηπαναγιώτου έκανε κανένα τηλεφώνημα στις πίστες των Μεγάρων και των Σερρών ή στα αεροδρόμια της χώρας για να πιστοποιήσει αν ο Πανόπουλος πήγε εκεί το αυτοκίνητο για δοκιμή;
Αλλά τι λέω; Πώς στην ευχή το δοκίμασε και το μέτρησε χωρίς κινητήρα μέσα;
-
Να σημειώσω ότι περιμένω να δω βίντεο (Real Life, όχι στο Blender ή στο Maya ή στο 3DS Max ή ό,τι άλλο) των δοκιμών που πιστοποιούν τις επιδόσεις που ανακοινώνει ο Πανόπουλος.
-
@skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Να σημειώσω ότι περιμένω να δω βίντεο (Real Life, όχι στο Blender ή στο Maya ή στο 3DS Max ή ό,τι άλλο) των δοκιμών που πιστοποιούν τις επιδόσεις που ανακοινώνει ο Πανόπουλος.
Θα περιμένεις αρκετά....!!
-
Βίντεο θα δεις, αλλά με τις ελλείψεις gpu στην αγορά και τις τιμές στα ουράνια, θα αργήσει λίγο.
-
Λάστιχα για να το τρέχει αυτό το "θηρίο" έχει ή θα τα εκτυπώσει και αυτά στον 3d printer;
-
Θα τα κατεβάσει από το Google Play Store...
-
To οποίο λάστιχο πρέπει να είναι one off με ότι αυτό συνεπάγεται. Της bugatti νομίζω ότι κάνει 50k το ένα και αυτό γιατί είναι μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο.
-
Θα μπορούσε να βάλει το ίδιο με τη Bugatti, και να ρίξει την τιμη στα 49!
-
@panos2171 said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
To οποίο λάστιχο πρέπει να είναι one off με ότι αυτό συνεπάγεται. Της bugatti νομίζω ότι κάνει 50k το ένα και αυτό γιατί είναι μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Αμάν πια, τι μίζεροι παλιοσταλινομαδούροι που είστε όλοι εδώ μέσα! Αφού θα γίνει! Με τα εκατό εκατομμυριάκια που θα του δώσουμε μπικόζ ΑΡΟΙΣΤΗΑ ΚΕ ΑΙΘΝΗΚΕΙ ΠΑΙΡΙΦΑΝΥΑ θα κάνει αρ εντ ντι με κραντς πολύ άγριο και σε πέντε μήνες θα το έχει έτοιμο ρε το λάστιχο. Και θα το φτιάχνει με ΑΝΤΙΤΙΒ ΜΑΝΙΦΑΚΤΣΟΥΡΙΝΚ ρε, όπως και θα κάνει και το μοτέρ! Και σε συνεργασία με Μηλιώνη και Φλώρο θα εξελίξει και την ηλεκτρική έκδοση που θα βγάζει 8000 άτια και θα κάνει το 0-100 σε 0,2 δεύτερα!
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός