-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για αυτό όπως έχω γράψει πρέπει να λέμε και ευχαριστώ στους νεόπλουτους που κάνουν επίδειξη τα ev τους (είναι η αλήθεια για ένα ποσοστό αυτών, δεν τους τσουβαλιάζω όλους μη με κρίνεται αυστηρά) διότι με αυτόν τον τρόπο, εκμεταλευόμενοι ως κοινωνία το ‘’ψώνιο’’ τους, έχουμε οφέλη για το αστικό μικροκλίμα.
Κάτι παρόμοιο αναφέρω πιο πάνω για τους τζογαδόρους
Σιγά την επίδειξη.
Τα μισά είναι κινέζικα και τα άλλα μισά ό,τι πιο βαρετό σε design υπάρχει.
Επίδηξη θα ήταν το SU7.
Περισσότερο επιδειξίες είναι οι γυφτοκάγκουρες με τα σαξόραλα και τα smart , παρά οι "νεόπλουτοι" με τα άσπρα tesla. -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αυτό το πραγμα με τον τζόγο ειναι γνώρισμα ΟΛΩΝ των πολύ φτωχων χωρών , δεν ειναι Ελληνικη πρωτοτυπία
οταν οι ανθρωποι ειναι φτωχοι δυστηχως εχουν ουτοπικα ονειρα οτι με κάποιο μαγικο τροπο οπως ο τζογος θα αποκτησουν χρήματα
και εκτος των αλλων ο τζογος ειναι εθιστικός οπότε γινεται και αρρωστια τους. Πολύ λυπηρο
Δεν είναι θέμα φτώχειας, είναι αμορφωσιάς και τεμπελιάς.
Θέλουν όλοι να γίνουν πλούσιοι γρήγορα και ανώδυνα, αλλά κανείς δε τους έχει εξηγήσει την επιστήμη της στατιστικής.δεν ειμαι ειδικος να το εξηγησω
μπορει να ειναι και αλλα οπως απελπισία γιατι δεν βγαινουν οικονομικα και ρισκάρουν τα πάντα για να ρεφαρουν με το αντιθετο αποτελεσμα απο οτι νομίζουν. Μπορει και αλλα , δεν ξερω
το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι κοινο γνωρισμα η αυξηση του τζογου σε χωρες που δεν πάνε καλά οικονομικα
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για αυτό όπως έχω γράψει πρέπει να λέμε και ευχαριστώ στους νεόπλουτους που κάνουν επίδειξη τα ev τους (είναι η αλήθεια για ένα ποσοστό αυτών, δεν τους τσουβαλιάζω όλους μη με κρίνεται αυστηρά) διότι με αυτόν τον τρόπο, εκμεταλευόμενοι ως κοινωνία το ‘’ψώνιο’’ τους, έχουμε οφέλη για το αστικό μικροκλίμα.
Κάτι παρόμοιο αναφέρω πιο πάνω για τους τζογαδόρους
Σιγά την επίδειξη.
Τα μισά είναι κινέζικα και τα άλλα μισά ό,τι πιο βαρετό σε design υπάρχει.
Επίδηξη θα ήταν το SU7.
Περισσότερο επιδειξίες είναι οι γυφτοκάγκουρες με τα σαξόραλα και τα smart , παρά οι "νεόπλουτοι" με τα άσπρα tesla.Τι λες ?
Εγω ειμαι νεοπλουτος και επιδεικνυω το YUDO παντου να το ζηλεύουν οπως και αυτοί με τα τεσλα
σταματανε τα merc και τα καγιέν στην ακρη του δρομου , με θαυμάζουν και κλαίνε που δεν μπορουν να εχουν τετοια αμαξάρα
ΥΓ με τεσλα, yudo και κινεζικο αμαξι δεν μαμησε ποτέ κανένας , σιγα την επιδειξη και τους νεοπλουτους. Αν θες επιδειξη δεν παίρνεις τέτοια αμαξια. Αυτά ειναι VFM αμαξια οχι επιδειξης. Παιρνεις πολλα για τα χρηματα τους και μεχρι εκει.
Αν θες επίδειξη παίρνεις ενα suzuki swift valentino rossi edition που ειναι σουπερ γρηγορο με μονο κακο οτι θελει 46 μέτρα να φρεναρει. Αλλα του βαζεις και ενα αναπνευστήρα αν μενεις σε νησι σε περιπτωση που φρεναρεις κοντα σε θαλασσα.
-
Πώς γίνεται να κάνεις 46 μπλοκ έναν μπλοκαρισμένο;
-
-
άκλαφτο θα πάει, όπως το ανάλογο της bmw:
BMW has sparked debate after offering an online subscription to turn on heated front seats in its cars in the UK for £15 per month.
A monthly heated steering wheel subscription costs £10.
(13 July 2022)
BMW drops plan to charge a monthly fee for heated seats
Customers can now toast their tushies without paying a monthly subscription after the German automaker removed it from its digital store of added features.
(Sep 7, 2023) -
Εγώ θα το δεχομουν αν αυτό προϋποθέτει αρκετά αρχική χαμηλή τιμή αγοράς.
Αν πχ το πολυαναμενόμενο νέο μικρό ηλεκτρικό της VW (το Golf των ηλεκτρικών δηλαδή που θα γράψει ιστορία) που λένε πως θα έρθει με τιμή κάτω των 25κ άρα στα 22κ περίπου μετά την επιδότηση είναι ένα πραγματικά καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κορυφαίες μπαταρίες, δύναμη και οδηγική συμπεριφορά, 300-500 ευρώ το χρόνο επιπλέον για κάποια features όταν τα χρειαζόμαστε θα μπορούσε να είναι μια αποδεκτή επιλογή.
-
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
άκλαφτο θα πάει, όπως το ανάλογο της bmw:
BMW has sparked debate after offering an online subscription to turn on heated front seats in its cars in the UK for £15 per month.
A monthly heated steering wheel subscription costs £10.
(13 July 2022)
BMW drops plan to charge a monthly fee for heated seats
Customers can now toast their tushies without paying a monthly subscription after the German automaker removed it from its digital store of added features.
(Sep 7, 2023)Όλα αυτά είναι ιδέες νεαρών στελεχών του μάρκετινγκ που προσπαθούν να τις φέρουν στο ΔΣ ώστε να πάνε στον απάνω όροφο και να τους φτιάχνει μια γραμματέας τον καφέ το πρωί.
Δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Απλώς προσπαθούν μπας και πετύχουν κάτι. Μπορεί ο τύπος που το σκέφτηκε να μην οδηγεί καν αυτοκίνητο και να χρησιμοποεί τα ΜΜΜ ενώ το βράδυ να βλέπει Νετφλιξ τρώγοντας κατεψυγμένες κοτομπουκιες
Βλαμμένοι
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ θα το δεχομουν αν αυτό προϋποθέτει αρκετά αρχική χαμηλή τιμή αγοράς.
Αν πχ το πολυαναμενόμενο νέο μικρό ηλεκτρικό της VW (το Golf των ηλεκτρικών δηλαδή που θα γράψει ιστορία) που λένε πως θα έρθει με τιμή κάτω των 25κ άρα στα 22κ περίπου μετά την επιδότηση είναι ένα πραγματικά καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κορυφαίες μπαταρίες, δύναμη και οδηγική συμπεριφορά, 300-500 ευρώ το χρόνο επιπλέον για κάποια features όταν τα χρειαζόμαστε θα μπορούσε να είναι μια αποδεκτή επιλογή.
Για σένα όποια μλκια της βάγκ θα ήταν αποδεκτή επιλογή...
Μέχρι να έρθει το μικρό ηλεκτρικό χρέπι της φόλκς, το σε τρίο θα έχει κάνει φέισλιφτ...
Εν τω μεταξύ αυτό το χρέπι θα έχει να αντιμετωπίσει σε 3, πάντα, κόρσα, 208, ρενώ 5 και ρενώ 4 συν τα κινέζικα...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ θα το δεχομουν αν αυτό προϋποθέτει αρκετά αρχική χαμηλή τιμή αγοράς.
Αν πχ το πολυαναμενόμενο νέο μικρό ηλεκτρικό της VW (το Golf των ηλεκτρικών δηλαδή που θα γράψει ιστορία) που λένε πως θα έρθει με τιμή κάτω των 25κ άρα στα 22κ περίπου μετά την επιδότηση είναι ένα πραγματικά καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κορυφαίες μπαταρίες, δύναμη και οδηγική συμπεριφορά, 300-500 ευρώ το χρόνο επιπλέον για κάποια features όταν τα χρειαζόμαστε θα μπορούσε να είναι μια αποδεκτή επιλογή.
Για σένα όποια μλκια της βάγκ θα ήταν αποδεκτή επιλογή...
Μέχρι να έρθει το μικρό ηλεκτρικό χρέπι της φόλκς, το σε τρίο θα έχει κάνει φέισλιφτ...
Εν τω μεταξύ αυτό το χρέπι θα έχει να αντιμετωπίσει σε 3, πάντα, κόρσα, 208, ρενώ 5 και ρενώ 4 συν τα κινέζικα...
-
Ο Μπέζος σε σκέφτηκε.
Πετα και 4-5 πάνελς ως οροφή στο πάρκινγκ σου, και το κινείς τζάμπα
Είναι και DIY. Του αλλάζεις σχήμα και χρώμα οποτε γουστάρεις.
-
καλυτερα hilux του 70 παρα να δωσω λεφτα στον βλαμμενο
οπως δεν δινω ποτε και στο αμαζον . ειναι θεμα αρχών . -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ θα το δεχομουν αν αυτό προϋποθέτει αρκετά αρχική χαμηλή τιμή αγοράς.
Αν πχ το πολυαναμενόμενο νέο μικρό ηλεκτρικό της VW (το Golf των ηλεκτρικών δηλαδή που θα γράψει ιστορία) που λένε πως θα έρθει με τιμή κάτω των 25κ άρα στα 22κ περίπου μετά την επιδότηση είναι ένα πραγματικά καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κορυφαίες μπαταρίες, δύναμη και οδηγική συμπεριφορά, 300-500 ευρώ το χρόνο επιπλέον για κάποια features όταν τα χρειαζόμαστε θα μπορούσε να είναι μια αποδεκτή επιλογή.
Για σένα όποια μλκια της βάγκ θα ήταν αποδεκτή επιλογή...
Μέχρι να έρθει το μικρό ηλεκτρικό χρέπι της φόλκς, το σε τρίο θα έχει κάνει φέισλιφτ...
Εν τω μεταξύ αυτό το χρέπι θα έχει να αντιμετωπίσει σε 3, πάντα, κόρσα, 208, ρενώ 5 και ρενώ 4 συν τα κινέζικα...
Ε καλά τώρα ,
Δεν είναι σοβαρά ηλεκτρικά τα θερμικά της Stellantis που ουσιαστικά είναι μετατροπές σε ηλεκτρικά, ειδικά τα μικρά αλλά και τα μεγάλα 3008/5008 αποτυχίες είναι, ούτε το καλώδιο τροφοδοσίας δεν στέκεται σωστά για να φορτίσουν, θυμήσου εκείνον τον Bjorn πως τον λένε που έβαζε την εταζιερα και κάδους από σκουπίδια για να στηρίξει το καλώδιο για να φορτίσουν.
Φαντάσου τώρα τι μαιμουδιες έχουν κάνει στα υπόλοιπα μηχανολογικά, δεν έχουν προλάβει να πάρουν την τεχνογνωσία των Κινέζων που πρόσφατα ξεκίνησαν συνεργασία.Από τον Μακρόν και τον Μητσοτάκη περιμένουν να πουλήσουν τίποτα βάζοντας το χέρι βαθειά στην τσέπη των Ευρωπαίων φορολογουμένων μέσω επιδοτήσεων.
Τα Ρενώ είναι καλά αλλά ακριβά αυτή την στιγμή.
Από κινέζικα μικρά τα οποία είναι κορυφαία, μόνο το Dolphin ουσιαστικά έρχεται εδώ και είναι η καλύτερη επιλογή στην αγορά αυτή την στιγμή.
Η VW έχει αποκλειστικά πλατφόρμες για ηλεκτρικά με τα ID μοντέλα, τα οποία σύμφωνα με τους γνώστες περί ηλεκτροκίνησης είναι εξαιρετικά, απλά δεν είναι Tesla σε efficiency και VFM σε σχέση με την τιμή/εξοπλισμό που προσφέρουν.
Για αυτό περιμένουμε κάτι πολύ καλό με το νέο μικρό, θεωρώ πως οι Γερμαναραδες θα κάνουν κίνηση ΜΑΤ .
Έρχεται και η παρουσίαση του νέου Troc σε λίγες μέρες που θα έχει όπως λένε και HEV έκδοση, αν δεν είναι καμία απατεωνιστικη έκδοση όπως το hybrid κιβώτιο της Stellantis θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον.
Έχω πει πως στο τέλος στην αγορά θα κυριαρχήσουν 2-3 μεγάλοι Κινέζοι όπως η Xiaomi σε 10 χρόνια μαζί με την BYD και άλλη μία, από Ευρωπαίους μόνο η VAG , και από τους υπόλοιπους η Toyota που θα κάνει την κατάλληλη στιγμή μεγάλη ρελανς με τα ηλεκτρικά της , θα έχει μαζέψει τόσο χρήμα από τα υβριδικά που η επένδυση στην τεχνολογία των ηλεκτρικών που θα υπάρχει το 2035 θα γίνει με υπεράμεσες αποδόσεις.
Η Stellantis δυστυχώς είναι μια χρηματοοικονομική οντότητα που αποθησαυριζει ότι μπορεί προς όφελος των μετόχων της , δεν έχει μακρόπνοη στρατηγική επενδύσεων στο πραγματικό business της καινοτομίας στην αυτοκινητοβιομηχανία πλέον.
-
Μόλις διαβάσαμε το Δελτίο Τύπου του Εμπορικού Ακολούθου της Γερμανικής Πρεσβείας...
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης