-
Και κατι ιδιαιτερα περίεργο για φραντζιοζους απατεωνες. Η ενδειξη του κοντερ ειναι ακριβεστατη! Δειτε και τα βιντεακια των γερμανων της apex που βαζουν συγκριτικα και τις ενδειξεις του vbox στην ιδια οθονη
-
Ολλανδοί δεν είναι;
-
Σοβαρά τώρα σας φαίνεται τσιμπημένη η κατανάλωση των 7,9 lt/100Km σε ταξίδι, φορτωμένο, με A/C και σταθερά 140, ενός C-SUV με 300 άλογα;
Και με τί το συγκρίνετε; Με τα 180 του Mazda; Που αν κάνουν κόντρα, οι διαφορές δεν θα μετρώνται σε κολώνες αλλά σε ταχυδρομικούς κώδικες; -
@harisma23 said in Peugeot 3008 2016:
Σοβαρά τώρα σας φαίνεται τσιμπημένη η κατανάλωση των 7,9 lt/100Km σε ταξίδι, φορτωμένο, με A/C και σταθερά 140, ενός C-SUV με 300 άλογα;
Και με τί το συγκρίνετε; Με τα 180 του Mazda; Που αν κάνουν κόντρα, οι διαφορές δεν θα μετρώνται σε κολώνες αλλά σε ταχυδρομικούς κώδικες;Εγώ ξεκίνησα να ρωτάω διότι ακούω για ηλεκτρικά και πλαγκ ιν κτλ κτλ. και καθώς δεν έχω (πέραν των Toyota) εμπειρία με κανένα άλλο τύπο εξηλεκτρισμού, είχα στο μυαλό μου κάτι σύμφωνα με το οποίο μου φάνηκε πολύ μεγάλη η κατανάλωση των 7,9. Όπως εξήγησαν όμως διάφορα παιδιά εδώ, η κατανάλωση φαίνεται μια χαρά.
Μια σημείωση όμως: δε νομίζω ότι πρέπει να επικαλείσαι την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου καθώς στο παράδειγμα του φίλου απλά δε χρησιμοποιείται. Τουναντίον ίσως είναι και προς όφελος της κατανάλωσης. Δηλαδή αν πηγαίνεις με 140 σταθερά στο ACC τότε είτε έχεις 300 άλογα ή 150 δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά στην κατανάλωση. Μπορεί κιόλας το 300άρι να καίει και λιγότερο. -
Όπως και να χει το plug in είναι ημίμετρο. Από μία ταχύτητα και πάνω, όπως σωστά ειπώθηκε, ίσα ίσα που επιβαρύνει με το βάρος του το σύστημα αυτό. Κουβαλάς 200+ κιλά έρμα. Οπότε με αυτά τα δεδομένα τα 7.9 είναι μια χαρά.
-
@sargus said in Peugeot 3008 2016:
Μια σημείωση όμως: δε νομίζω ότι πρέπει να επικαλείσαι την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου καθώς στο παράδειγμα του φίλου απλά δε χρησιμοποιείται. Τουναντίον ίσως είναι και προς όφελος της κατανάλωσης. Δηλαδή αν πηγαίνεις με 140 σταθερά στο ACC τότε είτε έχεις 300 άλογα ή 150 δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά στην κατανάλωση. Μπορεί κιόλας το 300άρι να καίει και λιγότερο.
Βεβαίως και στη σύγκριση καταναλώσεων πρέπει να μπαίνει και η παράμετρος της ιπποδύναμης. Όλα τα αυτοκίνητα (τα κανονικά - όχι τα γιαλαντζί σαν το Ami) μπορούν να πιάσουν τα 140. Θα συγκρίνουμε επί παραδείγματι καταναλώσεις σε ταξίδι με 140 Km/h χιλιαριών πόλης με αυτοκίνητα 200, 300 ή 500 ίππων;
-
Περίμενα μικρότερη κατανάλωση από το πεζό σε ταχύτητες 140 και αυτός ήταν ο λόγος που ανέφερα την κατανάλωση του δικού μου αυτοκινήτου...
Από αυτά που καταλαβαίνω και διάβασα...
Τα 300 άλογα και η έξτρα δύναμη επιτυγχάνεται από τον ηλεκτροκινητήρα.
Στα 140 μάλλον δεν συμμετέχει πολύ ο ηλεκτροκινητήρας (οποτε δεν μιλάμε για 300 άλογα) και η κατανάλωση προκύπτει λίγο αυξημένη
εξαιτίας και του έξτρα βάρους των μπαταριών -
Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.
μπα....
πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι. -
Το αμάξι είναι τούμπανο, τι να λέμε τώρα;
Η κουβέντα περί καταναλωσεων -αν και μεμψίμοιρη- γίνεται για ακαδημαικους λόγους και μόνο. -
@sargus said in Peugeot 3008 2016:
Το αμάξι είναι τούμπανο, τι να λέμε τώρα;
Η κουβέντα περί καταναλωσεων -αν και μεμψίμοιρη- γίνεται για ακαδημαικους λόγους και μόνο.η ομορφια ειναι το παπουδε αισθημα που νοιωθει ο φαουτζης ή ο αουντας και θελει να σε περασει.
και μετά σιωπή
και μετά γκρεμός
και μετά το τέρμα
και κανείς κανενός -
Έλα μωρέ με τις μλκιες για αυτοκίνητο......
Αν δεν κάνει χλατς χλουτς.....τι να συζητάμε...
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.
μπα....
πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι.Ε το ίδιο λέμε. Ναι μεν πάντα κρατάει λίγο ενέργεια για να δουλέψουν τα μοτέρ αλλά εάν θελήσεις διάρκεια που ζητάς full power δε θα σου δώσει για πάντα 300 άλογα όπως ένα θερμικό ας πούμε. Θα φθίνει.
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.
μπα....
πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι.Ε το ίδιο λέμε. Ναι μεν πάντα κρατάει λίγο ενέργεια για να δουλέψουν τα μοτέρ αλλά εάν θελήσεις διάρκεια που ζητάς full power δε θα σου δώσει για πάντα 300 άλογα όπως ένα θερμικό ας πούμε. Θα φθίνει.
ναι άι ντου αγκρί
αλλα μιλαμε για ταχυτητες πανω απο 230....
ασεμνο το περιεχομενο....
στο παραμικρο κοψιμο ή ας πουμε αν κυνηγας δρομο που σημαινει τερμα αλλα και φρενα, γεμιζει συνεχεια. -
Δεν μπορώ να καταλάβω πως εμπιστεύεστε τόσο βαριά αυτοκίνητα σε τόσο μεγάλες ταχύτητες με συμβατικά φρένα ...
να ήταν κάποιο θερμικό 1,5 -1,6 τόνο 300-400 άλογα ευγενικής πρόελευσης (AMG ,M, RS) με τετραπίστονα εξαπίστονα φρένα θα έλεγα ναι και μόνο 4 το πρωι στην αουτομπαν ... -
Σε απόλυτα νούμερα δεν υστερούν κάπου δραματικά τα συμβατικά (μονοπίστονα) φρένα. Στην επαναληψιμότητα είναι το πρόβλημα. Οπότε εάν χρειαστεί 1 φρενάρισμα πανικού με 200+ θα είναι το ίδιο πράγμα πάνω κάτω είτε με μονοπίστονα είτε με πολυπίστονα-διαιρούμενους πλευστούς-αγωνιστικό τακάκι.
-
H επόμενη κυβέρνησης εθνικής ενότητας στα πλαίσια των αυξημένων αναγκών χρηματοδότησης της ενεργειακής κρίσης και της προστασίας του περιββάλοντος αποφάσισε στην επιβολή φόρων στα εταιρικά αυτοκίνητα Plug-in. (στα μεγάλα ζορια και στα ηλεκτρικά)
Μηνυμα από το μέλλον: με την αρχη απροσδιοριστίας του Χαιζενμπεργκ (δεν μπορεί να προβλέψει τον ακριβή χρόνο και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο που θα το ξεστομίσει).
-
https://www.autoblog.gr/2022/08/08/argos-thanatos-ton-plug-in-yvridikon/
"Για παράδειγμα, το Ηνωμένο Βασίλειο κατάργησε τις επιδοτήσεις αγοράς ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου το 2018, ενώ η Γερμανία ανακοίνωσε πως οι επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά θα σταματήσουν φέτος."
-
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
https://www.autoblog.gr/2022/08/08/argos-thanatos-ton-plug-in-yvridikon/
"Για παράδειγμα, το Ηνωμένο Βασίλειο κατάργησε τις επιδοτήσεις αγοράς ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου το 2018, ενώ η Γερμανία ανακοίνωσε πως οι επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά θα σταματήσουν φέτος."
α ρε καημοι που υπαρχουν....
https://forum.4troxoi.gr/post/11000061844 -
Επιβεβαίωση λέγεται.
Peugeot 3008 2016