Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 319
    • 320
    • 321
    • 322
    • 323
    • 430
    • 431
    • 321 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus @harisma23 last edited by

      @harisma23 said in Peugeot 3008 2016:

      Σοβαρά τώρα σας φαίνεται τσιμπημένη η κατανάλωση των 7,9 lt/100Km σε ταξίδι, φορτωμένο, με A/C και σταθερά 140, ενός C-SUV με 300 άλογα;
      Και με τί το συγκρίνετε; Με τα 180 του Mazda; Που αν κάνουν κόντρα, οι διαφορές δεν θα μετρώνται σε κολώνες αλλά σε ταχυδρομικούς κώδικες;

      Εγώ ξεκίνησα να ρωτάω διότι ακούω για ηλεκτρικά και πλαγκ ιν κτλ κτλ. και καθώς δεν έχω (πέραν των Toyota) εμπειρία με κανένα άλλο τύπο εξηλεκτρισμού, είχα στο μυαλό μου κάτι σύμφωνα με το οποίο μου φάνηκε πολύ μεγάλη η κατανάλωση των 7,9. Όπως εξήγησαν όμως διάφορα παιδιά εδώ, η κατανάλωση φαίνεται μια χαρά.
      Μια σημείωση όμως: δε νομίζω ότι πρέπει να επικαλείσαι την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου καθώς στο παράδειγμα του φίλου απλά δε χρησιμοποιείται. Τουναντίον ίσως είναι και προς όφελος της κατανάλωσης. Δηλαδή αν πηγαίνεις με 140 σταθερά στο ACC τότε είτε έχεις 300 άλογα ή 150 δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά στην κατανάλωση. Μπορεί κιόλας το 300άρι να καίει και λιγότερο.

      H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Όπως και να χει το plug in είναι ημίμετρο. Από μία ταχύτητα και πάνω, όπως σωστά ειπώθηκε, ίσα ίσα που επιβαρύνει με το βάρος του το σύστημα αυτό. Κουβαλάς 200+ κιλά έρμα. Οπότε με αυτά τα δεδομένα τα 7.9 είναι μια χαρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 @sargus last edited by

          @sargus said in Peugeot 3008 2016:

          Μια σημείωση όμως: δε νομίζω ότι πρέπει να επικαλείσαι την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου καθώς στο παράδειγμα του φίλου απλά δε χρησιμοποιείται. Τουναντίον ίσως είναι και προς όφελος της κατανάλωσης. Δηλαδή αν πηγαίνεις με 140 σταθερά στο ACC τότε είτε έχεις 300 άλογα ή 150 δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά στην κατανάλωση. Μπορεί κιόλας το 300άρι να καίει και λιγότερο.

          Βεβαίως και στη σύγκριση καταναλώσεων πρέπει να μπαίνει και η παράμετρος της ιπποδύναμης. Όλα τα αυτοκίνητα (τα κανονικά - όχι τα γιαλαντζί σαν το Ami) μπορούν να πιάσουν τα 140. Θα συγκρίνουμε επί παραδείγματι καταναλώσεις σε ταξίδι με 140 Km/h χιλιαριών πόλης με αυτοκίνητα 200, 300 ή 500 ίππων;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gtsartsal
            gtsartsal last edited by

            Περίμενα μικρότερη κατανάλωση από το πεζό σε ταχύτητες 140 και αυτός ήταν ο λόγος που ανέφερα την κατανάλωση του δικού μου αυτοκινήτου...

            Από αυτά που καταλαβαίνω και διάβασα...

            Τα 300 άλογα και η έξτρα δύναμη επιτυγχάνεται από τον ηλεκτροκινητήρα.
            Στα 140 μάλλον δεν συμμετέχει πολύ ο ηλεκτροκινητήρας (οποτε δεν μιλάμε για 300 άλογα) και η κατανάλωση προκύπτει λίγο αυξημένη
            εξαιτίας και του έξτρα βάρους των μπαταριών

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @stefan147 last edited by gatoz

                @stefan147 said in Peugeot 3008 2016:

                Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.

                μπα....
                πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
                ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
                το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
                ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι.

                #milf-a-man

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • sargus
                  sargus last edited by

                  Το αμάξι είναι τούμπανο, τι να λέμε τώρα;
                  Η κουβέντα περί καταναλωσεων -αν και μεμψίμοιρη- γίνεται για ακαδημαικους λόγους και μόνο.

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • gatoz
                    gatoz @sargus last edited by gatoz

                    @sargus said in Peugeot 3008 2016:

                    Το αμάξι είναι τούμπανο, τι να λέμε τώρα;
                    Η κουβέντα περί καταναλωσεων -αν και μεμψίμοιρη- γίνεται για ακαδημαικους λόγους και μόνο.

                    η ομορφια ειναι το παπουδε αισθημα που νοιωθει ο φαουτζης ή ο αουντας και θελει να σε περασει.
                    και μετά σιωπή
                    και μετά γκρεμός
                    και μετά το τέρμα
                    και κανείς κανενός

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • T
                      teo-mak last edited by

                      Έλα μωρέ με τις μλκιες για αυτοκίνητο......
                      Αν δεν κάνει χλατς χλουτς.....τι να συζητάμε...
                      😆

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        stefan147 @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                        @stefan147 said in Peugeot 3008 2016:

                        Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.

                        μπα....
                        πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
                        ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
                        το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
                        ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι.

                        Ε το ίδιο λέμε. Ναι μεν πάντα κρατάει λίγο ενέργεια για να δουλέψουν τα μοτέρ αλλά εάν θελήσεις διάρκεια που ζητάς full power δε θα σου δώσει για πάντα 300 άλογα όπως ένα θερμικό ας πούμε. Θα φθίνει.

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @stefan147 last edited by gatoz

                          @stefan147 said in Peugeot 3008 2016:

                          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                          @stefan147 said in Peugeot 3008 2016:

                          Τα 300 είναι αθροιστικά και τα έχεις στη διάθεσή σου μόνο με φορτισμένη μπαταρία. 225 είναι κανονικά το αμάξι.

                          μπα....
                          πρακτικα παντα κραταει ενεργεια και παντα φορτιζει και λιγο μπαταρια ωστε να την εχει.
                          ο πισω ηλεκτροκινητηρας, αυτος συμμετεχει με τον θερμικο και αθροιζει τα 300, ανοιγει μαζι με τον θερμικο και οχι μονος του και ψηλα. χαμηλα και μεχρι τα 135 δουλευει και μονος του. αλλιως ειναι παραλογες οι επιταχυνσεις και οι τελικες που εχει με μονο 225.
                          το 300αρι εχει δυο ηλεκτρομοτερ οχι, ενα, 113 και 115 αλογα. απλα το μπροστινο δεν συμμετεχει παντα.
                          ο μονος τροπος που εχω βρει να του πιεις το ρευμα, ειναι σανιδα, μιλαμε για 235 σε ανηφορες και 253 σε κατηφορες, για 5-10 λεπτα κατα συναισθηση γατου..... εχασα και μια ζωη απο τις εφτα μαζι.... και την αισθηση του χρονου, ειναι πραπανω απο γρηγορα για ελληνικο δρομο ακομη και αν ειναι δρομαρα και 4 τα ξημερωματα.... μολις πεσεις καπου στα 200 ξαναφορτιζει και δινει παλι.

                          Ε το ίδιο λέμε. Ναι μεν πάντα κρατάει λίγο ενέργεια για να δουλέψουν τα μοτέρ αλλά εάν θελήσεις διάρκεια που ζητάς full power δε θα σου δώσει για πάντα 300 άλογα όπως ένα θερμικό ας πούμε. Θα φθίνει.

                          ναι άι ντου αγκρί
                          αλλα μιλαμε για ταχυτητες πανω απο 230....
                          ασεμνο το περιεχομενο....
                          στο παραμικρο κοψιμο ή ας πουμε αν κυνηγας δρομο που σημαινει τερμα αλλα και φρενα, γεμιζει συνεχεια.

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • monman2
                            monman2 last edited by monman2

                            Δεν μπορώ να καταλάβω πως εμπιστεύεστε τόσο βαριά αυτοκίνητα σε τόσο μεγάλες ταχύτητες με συμβατικά φρένα ...
                            να ήταν κάποιο θερμικό 1,5 -1,6 τόνο 300-400 άλογα ευγενικής πρόελευσης (AMG ,M, RS) με τετραπίστονα εξαπίστονα φρένα θα έλεγα ναι και μόνο 4 το πρωι στην αουτομπαν ...

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Σε απόλυτα νούμερα δεν υστερούν κάπου δραματικά τα συμβατικά (μονοπίστονα) φρένα. Στην επαναληψιμότητα είναι το πρόβλημα. Οπότε εάν χρειαστεί 1 φρενάρισμα πανικού με 200+ θα είναι το ίδιο πράγμα πάνω κάτω είτε με μονοπίστονα είτε με πολυπίστονα-διαιρούμενους πλευστούς-αγωνιστικό τακάκι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                george1977 last edited by

                                H επόμενη κυβέρνησης εθνικής ενότητας στα πλαίσια των αυξημένων αναγκών χρηματοδότησης της ενεργειακής κρίσης και της προστασίας του περιββάλοντος αποφάσισε στην επιβολή φόρων στα εταιρικά αυτοκίνητα Plug-in. (στα μεγάλα ζορια και στα ηλεκτρικά)

                                Μηνυμα από το μέλλον: με την αρχη απροσδιοριστίας του Χαιζενμπεργκ (δεν μπορεί να προβλέψει τον ακριβή χρόνο και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο που θα το ξεστομίσει).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  https://www.autoblog.gr/2022/08/08/argos-thanatos-ton-plug-in-yvridikon/

                                  "Για παράδειγμα, το Ηνωμένο Βασίλειο κατάργησε τις επιδοτήσεις αγοράς ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου το 2018, ενώ η Γερμανία ανακοίνωσε πως οι επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά θα σταματήσουν φέτος."

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @dublin last edited by

                                    @dublin said in Peugeot 3008 2016:

                                    https://www.autoblog.gr/2022/08/08/argos-thanatos-ton-plug-in-yvridikon/

                                    "Για παράδειγμα, το Ηνωμένο Βασίλειο κατάργησε τις επιδοτήσεις αγοράς ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου το 2018, ενώ η Γερμανία ανακοίνωσε πως οι επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά θα σταματήσουν φέτος."

                                    α ρε καημοι που υπαρχουν....
                                    https://forum.4troxoi.gr/post/11000061844

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      Επιβεβαίωση λέγεται.

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @dublin last edited by lap

                                        @dublin said in Peugeot 3008 2016:

                                        Επιβεβαίωση λέγεται.

                                        Ως προς τα ηλεκτρικά,όχι ως προς τα diesel.
                                        Το άρθρο αναφέρει πτωση των πωλήσεων των phev ως προς τα ηλεκτρικά. Δεν γυρίζει ο κόσμος πίσω στο diesel. Κάνει το επόμενο βήμα. Κυρίως στα εταιρικά οχήματα και αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιων πολιτικών προώθησης

                                        Γενικά είπαμε, το πρώτο στάδιο είναι αντικατάσταση των μεγάλων diesel suv με τα phev. Όταν γίνει αυτό, τότε το επόμενο στάδιο είναι με τα ηλεκτρικά.

                                        Η μόνη ένσταση που υπάρχει είναι στα βιοκαύσιμα διότι γίνονται και εκεί επενδύσεις. Αλλά και πάλι αυτά θα εξυπηρετούν τα phev

                                        Κρατώ ένα μικρό καλάθι για κάποιες περιπτώσεις που κάποιες τεχνολογικές λύσεις όντως δώσουν νέα ζωή στο diesel

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by gatoz

                                          @criuser said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:

                                          @harisma23 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:

                                          @fanis75 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:

                                          Πολλά φρου φρου και ομορφιά αλλά με την εργονομία είναι τσακωμένοι χρόνια τώρα!

                                          Ακόμη γελάω όταν το θυμάμαι συγκριτικό προ 30ετίας (πάνω κάτω) στο L' Automobile μεταξύ γαλλικού και γερμανικού μικρομεσαίου, όπου στα αρνητικά του δεύτερου αναφερόταν και η κακή εργονομία της κόρνας!
                                          Η οποία ήταν στη μέση του τιμονιού (εκεί δηλαδή που βολεύει κάθε λογικό άνθρωπο) ενώ το γαλλικό την είχε πάνω στο μοχλοδιακόπτη, με αποτέλεσμα σε κορνάρισμα πανικού, να ανάβεις προβολείς, να βγάζεις φλας και να πλένεις το παρμπρίζ ταυτόχρονα!!! 🤣

                                          Το παρμπρίζ το πλένεις με το δεξί διακόπτη.
                                          Το κορνάρισμα ήταν στον αριστερό.
                                          Επίσης τα γαλλικά εδώ και χρόνια έχουν αυτόματα φώτα και καθαριστήρες.

                                          Να θυμηθώ τις μπεμβέ που είχαν τα αλάρμ, χαμηλά μπροστά από το χειρόφρενο και μιλάνε για εργονομία ?

                                          κατσε-κατσε
                                          το παρπριζ λοιπον λες το πλενεις.
                                          με τον δεξι μοχλοδιακοπτη.
                                          ναι.
                                          στο γκεικο λοιπον τραβας τον μαχλοδιακοπτη επιμονα και σηκωνει υαλοκαθαριστηρες και ψεκαζει νερο απο μπεκ που ειναι μεσα στα μπρατσα.
                                          ας το δουμε αυτο

                                          1. τα σωληνακια που πανε στα μπρατσα κρατιουνται πανω τους με κατι πλαστικα κλιπσακια. εαν σπασουν, συμβαινει συχνοτατα, πρεπει να αλλαξει μπρατσο. στα 180. μολις. αλλιως βλεπεις ενα σωληνακι να κοπανιεται στο παρπριζ.
                                          2. ριχνει λοιπον νερο και καθαριζει. ποσο νερο ριχνει? παιρνει μολις 1.5 λιτρο για μπρος και πισω. δηλαδη ισα να υγρανει την περιοχη σαν κλειτοριδοτριψιμο. χειμωνα με υγρασια στο δρομο βγαζεις μονο αθηνα χαλκιδα και οχι επιστροφη.
                                          3. εριξε, οτι εριξε. το ψεκαζει λοιπον και οπως περναει ο τζαμοκαθαριστηρας το απομακρυνει προς το πανω μερος του παρπριζ. το σκουπισμα ειναι μονο μια σκουπισια. δεν ανοιγει μετα απο λιγο και για να ξανανανοιξει πρεπει να ΞΑΝΑψεκασεις. δηλαδη να στειλεις περισσοτερο νερο προς την οροφη. φυσικα το νερο που ειναι στην οροφη σταζει ακριβως στη μεση του οπτικου πεδιου του οδηγου και δεν υπαρχει τροπος να αποφυγεις τη τρεξια στη μεση. μονο αν δεις τη γραμμη απο τα αλατα σαν σκοπευτρο.
                                          4. εστω και ετσι εγινε η σκουπισια. οταν λοιπον κανεις τη κινηση του πλυστικου, ο αριστερος υαλοκαθαριστηρας φτανει στα 4cm απο τη κολωνα. οποτε αφηνει καλο περιθωριο οπτικο. ΑΝ ομως ανοιξεις τις κανονικες σκαλες του υαλοκαθαριστηρα τοτε ο αριστερος φτανει στα 8 εκατοστα μειωνοντας το οπτικο πεδιο και αφηνωντας μονιμα μεσα στη μπιχλα το αριστερο μερος το παρπριζ. που πρεπει να ξαναπλυνεις. που αμα κανεις τη τραβηξια, μετα τρεχουν τα νερα στο κεντρο του παρπριζ. ή αφoυ εχει τoσο μικρο δοχειο, μενεις απο νερο.
                                          5. φυσικα σκαλα για σκετη σκουπισια ΔΕΝ υπαρχει! αν κανεις το λεβιεδακι προς τα κατω που καποιος θα υπεθετε οτι ειναι για αυτο λογο, πραγματι σηκωνονται οι υαλοκαθαριστηρες, μεχρι τα 8 cm ομως, αλλα δεν μπορεις αυτο να το κανεις πανω απο μια φορα. εξηγω. οι αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες δεν διατηρουν την ρυθμιση, δηλαδη οτι ειναι στο αυτοματο, αν σβησεις το αμαξι. πρεπει καθε φορα που μπαινει να κανεις κατω το λεβιε, που σηκωνει οπως ειπα τους υαλοκαθαριστηρες, για να ενεργοποιηθει το αυτοματο. αν το ξανακανεις το απενεργοποιεις. και θα μου πεις, οκ και? συστηνει λοιπον στο μάνιουλ οτι δεν πρεπει να το κανεις γιατι θα καταστρεψεις το συστημα πλυσης.
                                          6. στα φωτα ειναι η αληθεια οτι εχουν ψιλοσυμμορφωθει και λειτουργουν περιπου οπως και στα αλλα αμαξια. οχι βεβαια εντελως. ας πουμε για να βαλεις τους προβολεις σε λειτουργια ομιχλης, το 3008 δεν εχει προβολεις ομιχλης αλλα τα ιδια τα φαναρια εχουν λειτουργια για ομιχλη, πρεπει οπωσδηποτε να ανοιξεις τον πισω προβολεα ομιχλης. αν ας πουμε τον ανοιξεις γιατι εχει καταιγιδα και οχι βροχα, σου γυριζει τους προβολεις απο μονο του σε λειτουργια ομιχλης και δειχνουν στα 3m μονο.
                                            #french_tromba
                                            #mono_vitara

                                          #milf-a-man

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Αχαχαχα....κλαίω με την περιγραφή γάτου!! 😀

                                            Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό θέμα εργνομίας, εαν τα πιάσεις όλα δεν τελειώνεις ποτέ...αχαχα!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 321 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr