Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi Q2 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi Q2 2016
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    176
    4664
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 last edited by

      Service νομίζω περιλαμβάνει. Για ασφάλεια πολύ αμφιβάλλω.
      Η Allianz που συνεργάζεται η Karenta μου χρεωνει μικτή για το T-Roc 1k ετησίως. Τόσο θσ είναι και για το Q2. Αποκλείεται να σου χαρίζουν 1.000€ κάθε χρόνο.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @andya3 last edited by fanis75

        @andya3 said in Audi Q2 2016:

        Η Allianz που συνεργάζεται η Karenta μου χρεωνει μικτή για το T-Roc 1k ετησίως. Τόσο θσ είναι και για το Q2. Αποκλείεται να σου χαρίζουν 1.000€ κάθε χρόνο.

        Εχει ασφάλεια δανείου και ασφάλεια αυτοκινήτου για 12 μήνες:

        "περιλαμβάνει άτοκα έξοδα διαχ/σης υπέρ τρίτων και προστασία δανείου και 12 μήνες ασφάλιση"

        Για αυτό λέω ότι ειναι άτοκο, αρκεί κάποιος να καταλαβαίνει ότι άτοκο σημαίνει χωρίς τόκο, όχι χωρίς επιβάρυνση γενικά.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Αυτά που χρεώνουν οι αντιπρόσωποι ως ασφάλεια δανείων και αυτοκινήτων είναι ακριβότερα από τις τιμές αγοράς.

          Προφανώς υπάρχει προμήθεια

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Audi Q2 2016:

            @andya3 said in Audi Q2 2016:

            Πήρε γνωστός προσφορά. Από τον υπολογισμό του προκύπτει ότι στην τελεταία δόση εξόφλησης που είναι 15k ενσωματώνονται τόκοι 2,5k. Που νόμιζες ότι του γλύτωσες τα προηγούμενα χρόνια.

            Δεν είναι τόκοι, απλά ο γνωστός σου είναι άσχετος με τραπεζικά. Είναι έξοδα φακέλου και δανείου, ασφάλεια, καθώς και το 0.6% της εισφορά του Ν128 (φόρος του κράτους). Το γράφει εξάλλου για ΣΕΠΕ 1.29%, αλλά δεν είναι τόκος αυτό. Και δεν είναι 2.500€, είναι κάπου 1.800 εαν κάνεις τον υπολογισμό, για την βασική τιμή των 26.900.

            οπως και να βαφτιζεται, ειναι επιβάρυνση στην τιμη μετρητοίς

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              plev last edited by plev

              εγω παντως καταλαβα οτι δεν ειναι ατοκο..ειτε το απλο ειτε το ballon εχουν επιτοκιο και τελικα ειναι το ιδιο πραγμα.Επιτοκιο στο 9% τελικο.(σταθερο )
              Ουσιαστικα παιρνεις δανειο το ποσο που χρειαζεσαι απο τη VW bank.πχ το αμαξι κανει 30.000 ευρω ,και δινεις προκαταβολη 10.000 ευρω, τα αλλα 20.000 τα παιρνεις με τη μορφη δανειου απο τη VW bank.Tωρα στο απλο εχει επιτοκιο 9%.Αρα μετα απο 4 χρονια θα εχεις δωσει στη VW 23.000 ευρω (τυχαιο το νουμερο). Και στο balloon το ιδιο ισχυει και εας λεει επιτοκιο 6% στο τελος θα δωσεις 23.200 .ΠΑντα στο ballon στο τελος θα εχεις δωσει κατι παραπανω απο το απλο.100 μεχρι 300 ευρω αναλογως.Τι κανουν στο ballon θα σας πω.Στο παραπανω παραδειγμα δινεις 10.000 προκαταβολη , και παιρνεις δανειο για 20.000 παλι..μετα απο 4 χρονια με χαμηλες πολυ δοσεις για να ερθει στη κατοχη σου το αμαξι πρεπει να πληρωσεις τη μεγαλη δοση στα 15.000 ευρω στην οποια εχουν ενσωματωθει ολοι οι τοκοι των 6% αλλα επειδη ειναι πολυ μεγαλη αυτη η δοση και τοκιζεται για 4 χρονια εστω και με μικροτερο επιτοκιο ,ουσιαστικα πηρωνεις ακριβως τα ιδια με το κανονικο χρηματοδοτικο(παντα λιγο ελαχιστα παραπανω).
              Τωρα την ασφαλεια την πληρωνεις δεν ειναι δωρο,Μπαινει στη τιμη του δανειου.Οπως και τα service το ιδιο.Η ασφαλεια ειναι καλη και πιο φτηνη του ανταγωνισμου, αρα αξιζει να τη βαλεις.
              Το service eιναι ακριβως το ιδιο στη τιμη.Μιλαμε για τα προγραματισμενα service που γινονται καθε 2 χρονια.550 ευρω εκαστο.Αρα δεν συμφερει να το βαλεις στο δανειο γιατι πηρωνεις τοκους.Το ballon απο οτι καταλαβα ειναι ουσιαστικα ενα καλο leasing..πιο φτηνο απο τις αλλες εταιρειες(avis κτλ).δινεις μια καλη προκαταβολη ,μετα για 4 χρονια χαμηλες δοσεις και στο τελος εαν θες δινεις τη μεγαλη δοση για να το παρεις στη κατοχη σου ή δεν τη δινεις και συνεχιzεις το ιδιο με αλλο καινουργιο audi.
              Αυτο που εχεις σαν δωρο ειναι 4 χρονια εγγυηση .2 εργοστασιακα και 2 της allianz.Και τη δωρεαν ασφαλιση δανειου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andya3 last edited by

                Σιγά την παροχή με την εγγύηση. Κι εμένα την 4ετή εγγύηση στο T-Roc δώρο μου την έκανε η Karenta. Αξία 420€.
                Δεν είναι της Allianz η 2ετής επέκταση εγγύησης. Της vw είναι.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • limited_one
                  limited_one moderator last edited by

                  Αγορά του δικού μου golf με ballon,
                  22500 αξία αυτοκινήτου
                  Προκαταβολή 6000€ που περιλαμβάνει 4 χρόνια service και ασφάλεια και 3,9% τόκο.
                  Το συνολικό ποσο για τους τόκους και τις υπόλοιπες χρεώσεις είναι 2307,25 €

                  Στην περίπτωση που πήγαινα με κανονικο χρηματοδοτικό με 8,9% για 84 μήνες με 5000€ προκαταβολή το συνολικό ποσον που θα εδινα θα ήταν 31900€

                  A A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    andya3 @limited_one last edited by

                    @limited_one said in Audi Q2 2016:

                    Αγορά του δικού μου golf με ballon,
                    22500 αξία αυτοκινήτου
                    Προκαταβολή 6000€ που περιλαμβάνει 4 χρόνια service και ασφάλεια και 3,9% τόκο.
                    Το συνολικό ποσο για τους τόκους και τις υπόλοιπες χρεώσεις είναι 2307,25 €

                    Στην περίπτωση που πήγαινα με κανονικο χρηματοδοτικό με 8,9% για 84 μήνες με 5000€ προκαταβολή το συνολικό ποσον που θα εδινα θα ήταν 31900€

                    Δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα έτσι που το θέτεις.
                    Πόσα χρήματα θα σου κοστίσει τελικά το αυτοκίνητο αν το αγοράσεις στο τέλος της 4ετίας. Και πόσα θα σου κόστιζε αν το έπαιρνες με το επιτόκιο της κλασσικής χρηματοδότησης. Για την ίδια προκαταβολή πάντα και για 4 χρόνια δόσεις.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • polioan
                      polioan last edited by

                      Εγώ όταν έβλεπα για baloon το seat Leon μου έβγαινε παραπάνω από απλή χρηματοδότηση. Δεν θυμάμαι πόσο παραπάνω...

                      CUPRA LEON 2025
                      1.5cc 150Hp MHV

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • limited_one
                        limited_one moderator @andya3 last edited by limited_one

                        @andya3 said in Audi Q2 2016:

                        @limited_one said in Audi Q2 2016:

                        Αγορά του δικού μου golf με ballon,
                        22500 αξία αυτοκινήτου
                        Προκαταβολή 6000€ που περιλαμβάνει 4 χρόνια service και ασφάλεια και 3,9% τόκο.
                        Το συνολικό ποσο για τους τόκους και τις υπόλοιπες χρεώσεις είναι 2307,25 €

                        Στην περίπτωση που πήγαινα με κανονικο χρηματοδοτικό με 8,9% για 84 μήνες με 5000€ προκαταβολή το συνολικό ποσον που θα εδινα θα ήταν 31900€

                        Δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα έτσι που το θέτεις.
                        Πόσα χρήματα θα σου κοστίσει τελικά το αυτοκίνητο αν το αγοράσεις στο τέλος της 4ετίας. Και πόσα θα σου κόστιζε αν το έπαιρνες με το επιτόκιο της κλασσικής χρηματοδότησης. Για την ίδια προκαταβολή πάντα και για 4 χρόνια δόσεις.

                        Με ίδια προκαταβολή, 8,9 επιτόκιο, 48 δόσεις σε ένα υπολογιστικό δανείου βγαίνει τόκος 3200€

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Κι εγώ στο T-Roc το είχα υπολογίσει λίγο ακριβότερο το Ballon. Νομίζω ότι το έχουν πιο πολύ για να πάρουν κομμάτι από την πίτα των leasing.

                          Υπάρχει η vw bank από πίσω, έχουν και την 4ετή εγγύηση από τη vw, καλύπτουν και την ασφάλεια με την επίσης Γερμανική Allianz και έχει στηθεί καλή μπίζνα. Είναι μικρό το ρίσκο της Ελληνικής εισαγωγικής.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            atari70 @limited_one last edited by

                            @limited_one said in Audi Q2 2016:

                            Αγορά του δικού μου golf με ballon,
                            22500 αξία αυτοκινήτου
                            Προκαταβολή 6000€ που περιλαμβάνει 4 χρόνια service και ασφάλεια και 3,9% τόκο.
                            Το συνολικό ποσο για τους τόκους και τις υπόλοιπες χρεώσεις είναι 2307,25 €

                            Στην περίπτωση που πήγαινα με κανονικο χρηματοδοτικό με 8,9% για 84 μήνες με 5000€ προκαταβολή το συνολικό ποσον που θα εδινα θα ήταν 31900€

                            Άλλες εποχές. Τωρα με 22000 παίρνεις Ibiza.

                            limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vastil @lap last edited by

                              @lap said in Audi Q2 2016:

                              Αυτά που χρεώνουν οι αντιπρόσωποι ως ασφάλεια δανείων και αυτοκινήτων είναι ακριβότερα από τις τιμές αγοράς.

                              Προφανώς υπάρχει προμήθεια

                              Τα ίδια έλεγα και εγώ αλλά δεν ισχύουν. Είσαι ελευθέρος να πας όπου θες. Εγώ που ήθελα να πάω σε άλλη της allianz δεν με συνέφερε. Η απαλλαγή που μου έδιναν ήταν 300 ευρώ από την allianz με μικτή και πλήρωνα 800 το χρόνο με εγγύηση για τα χρήματα μου σε περίπτωση κλοπής. Στα ίδια που έκανα για να δω άλλη ασφαλιστική groupama η τιμή ξέφευγε πάνω από χιλιάρικο.

                              limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • limited_one
                                limited_one moderator @atari70 last edited by limited_one

                                @atari70 said in Audi Q2 2016:

                                @limited_one said in Audi Q2 2016:

                                Αγορά του δικού μου golf με ballon,
                                22500 αξία αυτοκινήτου
                                Προκαταβολή 6000€ που περιλαμβάνει 4 χρόνια service και ασφάλεια και 3,9% τόκο.
                                Το συνολικό ποσο για τους τόκους και τις υπόλοιπες χρεώσεις είναι 2307,25 €

                                Στην περίπτωση που πήγαινα με κανονικο χρηματοδοτικό με 8,9% για 84 μήνες με 5000€ προκαταβολή το συνολικό ποσον που θα εδινα θα ήταν 31900€

                                Άλλες εποχές. Τωρα με 22000 παίρνεις Ibiza.

                                Με 22000 κάποτε έπαιρνες και Kodiak

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • limited_one
                                  limited_one moderator @vastil last edited by

                                  @vastil said in Audi Q2 2016:

                                  @lap said in Audi Q2 2016:

                                  Αυτά που χρεώνουν οι αντιπρόσωποι ως ασφάλεια δανείων και αυτοκινήτων είναι ακριβότερα από τις τιμές αγοράς.

                                  Προφανώς υπάρχει προμήθεια

                                  Τα ίδια έλεγα και εγώ αλλά δεν ισχύουν. Είσαι ελευθέρος να πας όπου θες. Εγώ που ήθελα να πάω σε άλλη της allianz δεν με συνέφερε. Η απαλλαγή που μου έδιναν ήταν 300 ευρώ από την allianz με μικτή και πλήρωνα 800 το χρόνο με εγγύηση για τα χρήματα μου σε περίπτωση κλοπής. Στα ίδια που έκανα για να δω άλλη ασφαλιστική groupama η τιμή ξέφευγε πάνω από χιλιάρικο.

                                  Σωστά γιατί προφανώς έχουν μεγαλύτερη έκπτωση.
                                  Εγώ πάντως δεν ξέρω αν θα συνεχίσω με Allianz όταν τελειώσει το συμβόλαιο διότι εδώ δεν έχουν πραγματογνώμονα και είναι λίγο ζόρικα τα πράγματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus last edited by cirus

                                    Τωρα που γυρισαμε από το χωριο και κάναμε ενα ταξιδακι με το Q2 ας γραψω πως μου φαίνεται.

                                    εξωτερικα είναι ενα διαχρονικά ομορφο αυτοκίνητο. Λιγο βαρετο για μενα αλλά ομορφο δεν μπορω να πω. Μεγαλες διαστασεις, μεγαλος χώρος αποσκευων βαρυ αμάξωμα.

                                    Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμός, πολυ ωραια κεντρικη κονσόλα με 2 ποτηροθήκες μπροστα που βολεύουν παρα πολυ σε σχεση με τις πτηροθηκες στο πλαι. Απλετος χώρος κανει να μου φαινεται το puma στενοχωρο. ωραιο ταμπο αν και με αναλογικά οργανα και με infortainement μια οθονιτσα μια σταλια με χαλια γραφικα και χωρις καμια συνδεσιμότητα με android. Ειναι βεβαια η εκδοση φτωχη αλλά τοσο χάλια ουτε η πιο φτωχη εκδοση δεν θα επρεπε να είναι. Αν μη τι αλλο android auto θα επρεπε να εχει. Ουτε φυσικά touch μονο ενα μεσαιο διακοπτη στο κεντρο για να διαλέξεις απο τις ελαχιστες επιλογες με χαλια γραφικά. Ραδιο ή ρυθμισεις.

                                    Οι πορτες πολυ αρνητική εντυπωση μου εκαναν που ήταν ολοκληρες από σκληρο πλαστικο με μονο μια λωριδα υφασμα εκει που ακουμπας τον αγκωνα. Χαλια για audi. μεχρι και στο ford η μιση πορτα είναι επενδμένη με δερμα και μαλακα υλικα και τουτο που είναι pemium τιποτα ούτε στους μπροστά???? Μονο το ταμπλο εσωσε την κατασταση που ηταν πολυ ποιοτικο οπως και το τιμονι.

                                    Γενικα ομως ωραιος χωρος να καθεσαι, με απλετο χώρο και αν εξαιρεσεις τις πορτες ποιοτικό εσωτερικό.

                                    Το μοντελο που εχουμε είναι με τον 1000ρη των 110 ιππων. Ειχα ενδυασμό πριν το οδηγησω αν και ξερω ότι είναι πολύ καλός κινητηρας θα μπορέσει να τα βγαλει πέρα με τοσο βαρύ αμάξωμα?

                                    και δυστηχως είχα δικιο. Μεσα στην πόλη είναι οκ, δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλά ουτε φοβερες επιταχυνσεις χρειάζεσαι ούτε θα κινηθεις με μεγαλες ταχυτητες συνήθως οπότε οκ. Κανει το 208 που εχουμε να φαίνεται σπιρτοζο και γρηγορο (που δεν είναι, αλλά σε σχεση με τουτο είναι πολυ πιο γρηγορο)

                                    Στην Εθνική ομως που πήγαμε 4ωρο ταξιδι αποδειχθηκε οτι το κινητηριο συνολο είναι ακαταλληλο για αυτο το αμαξι. Εγω θα προτεινα σε καποιον που θελει να κάνει κανα ταξιδι που και που και σκεφτεται το αμαξι αυτο να μεινει μακρια απο τον 1000ρη και να πάει στον μεγαλύτερο με τα 150 αλογα που θα κινεί το αμάξι αξιοπρεπώς.

                                    Δεν θελω να γραψω οτι ήταν ψοφιο θα ήταν ψέματα. Μας πήγαινε σταθερα και ομορφα ταξιδι με 140 χλμ αλλά σε απότομες επιταχύνσεις ή προσπερασεις θέλει υπομονή και σχεδιασμό. Στα ορεινα παλι απλά κάνεις συνεχεια κατεβασματα και παλεύεις με το κιβωτιο. Το οποίο είναι ωραιο και οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα. Κλωτσαει λίγο με 1η και αλλαγη από πρωτη σε 2α αλλα τιποτα το φοβερο. Θα μου πει ο ανδυ το κολπο. Ο κινητηρας είναι εκεί και προσπαθει , δεν είναι κακός αλλά παραείναι βαρυ και αν και οχι ψοφιο θα το πω αργο αμάξι. Αργοκαρούτα που θα έλεγε ο Αλέφας.

                                    Αλλο αρνητικό είναι ο αεροδυναμικός θορυβος που είναι αρκετός!!!! Εξεπλάγη με την Merc GLA και τωρα εξεπλαγην και με τουτο. Περιμενα λιγότερο αλλά είναι αρκετός.

                                    Εκει που βλέπεις όμως οτι είναι ποιοτικο είναι η συναρμογή. Δεν υπάρχει ο παραμικρός τριγμος από πλαστικά (είναι 2 χρονων και εχει κανει 14000χλμ), δεν ακουγεται τίποτα. Το ιδιο και η GLA φυσικα αντιθέτως με το puma......

                                    Η ανάρτηση του μου αρεσε πολύ. Πολύ καλή απόσβεση κραδασμών και αρκετα σπορτιφ χωρις μεγαλες κλίσεις, ιδανικες ρυθμίσεις. Νομίζω λιγοτερο σπορ απο του απλού puma (stline x) που μπαίνει σιγουρα καλυτερα σε στροφές αλλά για λίγο. Το ST είναι πολυ πολύ καλύτερο σε στροφές, δεν συγκρινεται προφανως, γενικα δεν το συγκρινω πουθενα με το ST σε οδηγηση ειναι αλλος κοσμος το st. παντα με το απλό το συγκρίνω απλά το γραφω για να μην παρεξηγουμαι. Το τιμονι σαφες αλλά και εδω το ford λίγο καλυτερο ειδικά σε πληροφόρηση. Ομως πολύ καλύτερο σε αποσβεση κραδασμών. Η GLA ήταν βάρκα από την αλλη ειχε μαλακη ανάρτηση γιατι ήταν προφανως ρυθμισμένη για ανεση. Φρενα πολύ καλά δεν εχω παράπονο αν και δεν τα ζορισα και πολύ.

                                    Γενικά αν είχε τον καλο κινητηρα θα σκεπαζε το μεγαλο προβλημα του αυτοκινητου που δεν είναι αλλο από την δυναμη. Το adaptive cruise control δουλεψε αψογα πολύ ωραίο. Δεν είχε το αμάξι ουτε τυφλο σημείο, ουτε αυτοματα φωτα μεγαλης σκαλας (παρα πολύ σπαστικο στο ταξιδι μας καθως επρεπε να ασχολούμαι ενω το puma εχει και ειχα καιρο να ανοιξε κλεισε. Γενικα πολύ φτωχο ειναι το δικό μας σε εξοπλισμό, ουτε κλιμα δεν εχει μονο ac

                                    Ωραιο αμάξι, αν και δειχνει τα χρονακια του , θελει μια ανανεωση ειδικα στο infortainment ειναι απαραδεχτο ακομα και για βασική εκδοση. Τις αλλες ελειψεις οκ το καταλαβαινω είναι ολα πλερωνε παραπανω να τα πάρεις, κλασικοι γερμανοι

                                    Γενικα δεν τρελαινομαι για premiumia αλλά οκ σε κάποιους είναι ελκυστικα. Αν σας αρέσει παρτε το με τα 150 αλογα και dsg αυτο με manual και 110 είναι πατάτα!IMG20231008172244.jpg IMG20231008154223.jpg

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • cirus
                                      cirus last edited by cirus

                                      IMG20231007111831.jpg IMG20231008152245.jpg

                                      κατι που ξεχασα και είναι σημαντικο για πολλους!!!!!

                                      είναι πολύ οικονομικο με τον 1000ρη κινητηρα

                                      παρολο που δεν εχει τιποτα σε hybrid μπαταρια παρολο που είναι τοσο βαρύ 6,7-7 που καιει σε μικτη χρήση είναι αξιοπεριεγα καλή

                                      Cirus the virus

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Θα στο πω το μυστικό για την 1η που κλωτσάει @cirus. Όχι ακόμα όμως. Αφού είσαι fun του χειροκίνητου, θα σ' αφήσω λίγο χρόνο μπας και το βρείς μόνος σου 😛

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @cirus last edited by lap

                                          @cirus said in Audi Q2 2016:

                                          6,7-7

                                          Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.

                                          Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          cirus V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @lap last edited by cirus

                                            @lap said in Audi Q2 2016:

                                            @cirus said in Audi Q2 2016:

                                            6,7-7

                                            Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.

                                            Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.

                                            για το βαρος αυτο και απλή βενζινη ειναι καλή ρε lap

                                            είναι βαρυ αμαξι.

                                            πριν 20 χρόνια ηταν πολύ μεγαλύτερες οι καταναλώσεις δεν θυμασαι καλά.

                                            Cirus the virus

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr