-
- Βόλος-Λάρισα απ την "παλιά εθνική" με ταχύτητες ~110 εκτός τις κάμερες και διασταυρωσεις
- Αστική κίνηση σταμάτα ξεκίνα στη Λάρισα
- Λάρισα-Τρίκαλα στις ευθείες που άδειασε ο δρόμος με 140 (125-160)
- Μετά από στάση Πύλη στο γεφύρι, μόνο ανάβαση από τον κάμπο στα 1200μ (Γκροπα), το σπιτάκι μας είναι στα 950μ υψόμετρο.
Πριν λίγο έφτασα. Συνήθως το πάω πιο χαλαρά και οικονομικά, ερκρος ντίζελ εατ6.
-
Ειναι μέτρηση ειδικά για την κατανάλωση. Είναι ειδική υποενότητα στο κανάλι αυτό. Τα πάει σε συγκεκριμένο δρόμο και με τηλεμετρία μετρά την ταχύτητα και αξιολογεί. Δες το κανάλι έχει πολλά.
"Σπαλανια" στην γλώσσα τους είναι η κατανάλωση.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ξέρω γω; Δεν έχω πάει ποτέ Τρίκαλα
Είναι επίπεδος ο δρόμος; Έχει δρόμο προς Τρίκαλα που πιάνεις 140-150;Πάνω από 60χλμ σχεδόν ευθεία.
Με πρόλαβε ο piliou -
Η διαδρομή που λέτε, πιο αναλυτικά.
Από 1.76 που είχα γεμίσει μας γκαντεμιασε στο 1.90+ ο Λαπ, και ζητάει και τα ρέστα...
-
Δεν πολύ καταλαβαίνω.
Το 3 με τι Μ.Ο ταχύτητας έγινε; Τι γράφει; -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν πολύ καταλαβαίνω.
Το 3 με τι Μ.Ο ταχύτητας έγινε; Τι γράφει;Στο έβαλα αναλυτικά
-
Αν είναι τόσο δεν γίνεται στα 160 να γράφει 5,2 και στα 140 κατα Μ.Ο να γράφει 5,8
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Του criuser παντα καινε λιγοτερο απο ολα τα άλλα
Και παντα ειναι πιο γρηγορα
Ακομα να το καταλαβετε ?Ετσι ακριβώς..
-
Ο Πήλιου έχει λιγότερα από 20000 χλμ και εγώ σχεδόν 34000.
Οπως είπα μετά τα 27000 χλμ, η κατανάλωση έπεσε σχεδόν 1 λίτρο.
Να δω και τώρα που έβαλα 4 εποχών λάστιχα. -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να δω και τώρα που έβαλα 4 εποχών λάστιχα.
Λογικά θα πέσει άλλο ένα λίτρο.
-
Μάλλον θα ανέβω μισό...
-
@christos-dimou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλη ιδεα το 1. αλλά στοιχίζει τουλαχιστον 42-45k €, πανελ και αυτοκινητο. Πολλα λεφτα για να κάνεις οικονομία και παλι με πολλούς περιορισμούς.
Σήμερα οι τιμές έχουν ξεφύγει γενικώς. Η γενική αντίληψη είναι ότι τα ηλεκτρικά θα κρατήσουν τις τιμές τους σταθερές ήτοι θα έχουν μία μείωση της πραγματικής τους αξίας κατά 5%~7% το έτος.
Για οχήματα επιδόσεων δεν έχει πια καμία λογική ούτε το PHEV καθώς οι τιμές τους είναι υψηλότερες των ηλεκτρικών με τις ίδιες επιδόσεις.
Ο αριθμός των δημοσίων σημείων φόρτισης αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει ξεπεράσει τους 1300 και έως το τέλος του έτους θα έχουμε φτάσει τους 2000 πρακτικά λύνοντας και το πρόβλημα ανεφοδιασμού όσον αφορά την κίνηση τουλάχιστον στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
Δεν υπάρχει περίπτωση φίλε όλα πάνω πάνε κι αυτά επίσης. Ειδικά τα εκτός Ε.Ε. περισσότερο λόγω μεταφορικών.
Για τα ηλεκτρικά αν γνωρίζεις από λίγα χρόνια πίσω λέγανε ότι θα πάνε σε τιμές χαμηλότερες οι μπαταρίες τους αλλά δεν πέσανε μέσα κι άσε που ακριβαίνουν όλα τα γύρω-γύρω lap που είσαι;;
-
@mazda2yaris said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@christos-dimou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλη ιδεα το 1. αλλά στοιχίζει τουλαχιστον 42-45k €, πανελ και αυτοκινητο. Πολλα λεφτα για να κάνεις οικονομία και παλι με πολλούς περιορισμούς.
Σήμερα οι τιμές έχουν ξεφύγει γενικώς. Η γενική αντίληψη είναι ότι τα ηλεκτρικά θα κρατήσουν τις τιμές τους σταθερές ήτοι θα έχουν μία μείωση της πραγματικής τους αξίας κατά 5%~7% το έτος.
Για οχήματα επιδόσεων δεν έχει πια καμία λογική ούτε το PHEV καθώς οι τιμές τους είναι υψηλότερες των ηλεκτρικών με τις ίδιες επιδόσεις.
Ο αριθμός των δημοσίων σημείων φόρτισης αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει ξεπεράσει τους 1300 και έως το τέλος του έτους θα έχουμε φτάσει τους 2000 πρακτικά λύνοντας και το πρόβλημα ανεφοδιασμού όσον αφορά την κίνηση τουλάχιστον στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
Δεν υπάρχει περίπτωση φίλε όλα πάνω πάνε κι αυτά επίσης. Ειδικά τα εκτός Ε.Ε. περισσότερο λόγω μεταφορικών.
Για τα ηλεκτρικά αν γνωρίζεις από λίγα χρόνια πίσω λέγανε ότι θα πάνε σε τιμές χαμηλότερες οι μπαταρίες τους αλλά δεν πέσανε μέσα κι άσε που ακριβαίνουν όλα τα γύρω-γύρω lap που είσαι;;
Σςςςςς ασε να περασουμε μια ησυχη κυριακη μην φωναζεις και σε ακουσει χαχαχχα
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η διαδρομή που λέτε, πιο αναλυτικά.
Από 1.76 που είχα γεμίσει μας γκαντεμιασε στο 1.90+ ο Λαπ, και ζητάει και τα ρέστα...
O @piliourits όντως ανεβάζει πολύ ωραίες και αναλυτικές εικόνες για τις καταναλώσεις του.
Μία ένσταση έχω που ισχύει για όλους και φαίνεται καθαρά στις τελευταίες αναρτήσεις του.
Αναφέρει στην διαδρομή
3. Λάρισα-Τρίκαλα στις ευθείες που άδειασε ο δρόμος με 140 (125-160)και όντως η διαδρομή έχει καλές ευθείες και σχετικά ομαλό ανάγλυφο.
αλλά όταν ανέβασε τις λεπτομέρειες της διαδρομής φαίνεται 96 χλμ μ.ο., κάτι που απέχει αισθητά από τα 140.
Οπότε το 5.8 που έχει μια χαρά είναι για 96 χλμ/ωρα.Υ.γ Τα παραπάνω δεν ισχύουν για μοτέρ με 30.000 χλμ + και για crossclimate 2
-
Πήρα ταξί σήμεα Λεόν CNG 1.5 130 άλογα....2 ετών αμάξι. Έχει απηυδήσει ο άνθρωπος, μου έλεγε άπειρα προβλήματα και πόσο απογοητευμένος ήταν. Συνάδλεφοί του με Σκόντα CNG DSG πολλές ζημιές σοτ 6μηνο και Audi CNG το ίδιο, κάθε μέρα στο εξειδικευμένο στην Κλεισθένους....κάτι χαλάει. Και επέκταση εγγύησης στα επαγγλεματικά δεν έχει.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πήρα ταξί σήμεα Λεόν CNG 1.5 130 άλογα....2 ετών αμάξι. Έχει απηυδήσει ο άνθρωπος, μου έλεγε άπειρα προβλήματα και πόσο απογοητευμένος ήταν. Συνάδλεφοί του με Σκόντα CNG DSG πολλές ζημιές σοτ 6μηνο και Audi CNG το ίδιο, κάθε μέρα στο εξειδικευμένο στην Κλεισθένους....κάτι χαλάει. Και επέκταση εγγύησης στα επαγγλεματικά δεν έχει.
Τα πρώτα 10 χρόνια είναι δύσκολα .... μετά μαθαίνουν τι φταίει και τα διορθώνουν οριστικά....
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η διαδρομή που λέτε, πιο αναλυτικά.
Από 1.76 που είχα γεμίσει μας γκαντεμιασε στο 1.90+ ο Λαπ, και ζητάει και τα ρέστα...
O @piliourits όντως ανεβάζει πολύ ωραίες και αναλυτικές εικόνες για τις καταναλώσεις του.
Μία ένσταση έχω που ισχύει για όλους και φαίνεται καθαρά στις τελευταίες αναρτήσεις του.
Αναφέρει στην διαδρομή
3. Λάρισα-Τρίκαλα στις ευθείες που άδειασε ο δρόμος με 140 (125-160)και όντως η διαδρομή έχει καλές ευθείες και σχετικά ομαλό ανάγλυφο.
αλλά όταν ανέβασε τις λεπτομέρειες της διαδρομής φαίνεται 96 χλμ μ.ο., κάτι που απέχει αισθητά από τα 140.
Οπότε το 5.8 που έχει μια χαρά είναι για 96 χλμ/ωρα.Υ.γ Τα παραπάνω δεν ισχύουν για μοτέρ με 30.000 χλμ + και για crossclimate 2
Ακριβώς γι αυτό δημοσιεύω να υπάρχει ένα αντικειμενικο τεκμήριο.
Όμως οι συγκρίσεις που κάνουν οι άλλοι δεν είναι το ίδιο αντικειμενικες.Η διαδρομή ήταν για όσους την ξέρουν, από το Λιντλ Λάρισας στο ράουνταμπάουτ μέχρι τη γέφυρα στην Πύλη.
Αν νομίζετε πως 96χαω ΜΕΣΗ ταχύτητα σημαίνει "πάω με 100" πρέπει να το ξανασκεφτειτε.
Βγαίνοντας απο Λάρισα υπάρχουν φανάρια σε διπλής κυκλοφορίας δρόμο, μαζί με φορτηγά κλπ κι ο δρόμος ανοίγει με στροφές λίγο πρίν τη διασταύρωση για Ελασσόνα, απ όπου ξεκίνησα να το πατάω με σκοπό και λίγο "ξεκαπνισμα" απ την εβδομαδιαία κυκλοφορία στην πόλη. Όταν φτάνουμε Τρίκαλα υπάρχουν πλέον κι εκεί roundabouts και φανάρια, σε κάποια απ τα οποία έπρεπε να σταματήσω, και φυσικά δεν θα οδηγούσα με 140 στο δρόμο για την Πύλη Τρικάλων, μεταξύ των φαναριών και διασταυρωσεων.Ας κάνει κάποιος άλλος με βενζινοκίνητο και μια εφαρμογή στο κινητό, που να καταγράψει το ίδιο αναλυτικά τη συγκεκριμένη διαδρομή (Λιντλ Λάρισας - Γεφύρι Πύλης) με 96χαω ΜΕΣΗ ταχύτητα και ας μας πει αναλυτικά μετρημένη κατανάλωση.
Έτσι ή αλλιώς πάντως, εγώ δεν τα γράφω για διαγωνισμό κατανάλωσης, αλλά για πληροφόρηση όσων την ψάχνουν.
-
Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω κι εγώ.... Σε όλη αυτή τη διαδρομή εννοείται οτι δεν πήγαινες με 140 συνέχεια, αλλά και με 110 και με 100 και με 70....
-
Ελπίζω να ξέρει που στήνονται τα ραντάρ, γιατί ο δρόμος έχει όριο 90 και η τροχαία την στήνει πολύ συχνά...
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ελπίζω να ξέρει που στήνονται τα ραντάρ, γιατί ο δρόμος έχει όριο 90 και η τροχαία την στήνει πολύ συχνά...
Μεγάλη προσοχή γιατί πριν τα πολλά φανάρια /διασταυρώσεις που έχει το όριο πέφτει στα 50 ,εκει την στήνουν και πέφτει κλάμα..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά