-
@dublin said in TESLA FORUM:
Έχει πλάκα να επιβεβαιώνομαι μερικά λεπτά αργότερα.. μάλλον έχουν και άλλοι παρόμοιες "ανησυχίες"
https://www.liberal.gr/agores/tria-kampanakia-gia-ti-tesla
Η αύξηση κατά 4% από τρίμηνο σε τρίμηνο στις πωλήσεις δεν είναι αυτό που ήλπιζαν να δουν οι ταύροι της Tesla το πρώτο τρίμηνο του 2023, δεδομένης της επιθετικής έκπτωσης τιμών σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας.
Ακριβώς λόγω αυτής της επιθετικής εκπτωτικής πολιτικής η οποία έλαβε συνέχεια την Πέμπτη 6 Απριλίου 2023 με την Tesla να μειώνει εκ νέου τις τιμές σε όλα τα μοντέλα της, τα περιθώρια κέρδους του πρώτου τριμήνου της Tesla αναμένεται να υποστούν σημαντική πίεση.
Παρατηρούμε ότι η διαφορά μεταξύ των αριθμών παράδοσης οχημάτων και παραγωγής διατηρεί αρνητικό πρόσημο όχι μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2023, αλλά και για όλο το 2022.
Δεδομένου ότι Tesla φέτος θα παράγει περισσότερα οχήματα από όσα είχε παραδώσει τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα -συμπεριλαμβανομένου του πρώτου τριμήνου του 2023- εγείρονται σοβαρές ανησυχίες για τη συσσώρευση αποθέματος και την πορεία της συνολικής ζήτησης.
Ανάλυση για τα μπάζα !
Είναι τόσο άσχετοι οι άνθρωποι που δεν ξέρουν οτι η tesla δεν εχει αντιπροσωπείες /εκθέσεις και εμφανίζουν τις διαφορές παραγόμενου -πουλημένου σαν να ανακάλυψαν κάτι κακό !
Η διαφορά λοιπόν είναι τα αυτοκίνητα σε transit σε πλοία - τραίνα - νταλίκες - τελωνεία.
Ντιπ άσχετοι παρουσιάζουν ενα δυνατό στοιχείο της εταιρείας απο την δημιουργία της , την παράκαμψη του δικτύου εκθέσεων και την εξοικονόμηση $$$ που συνεπάγεται σαν αρνητικό! -
@dublin said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
Κάνει μειώσεις γιατί πλέον έχει παραγωγή μεγάλη και έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής τόσο γιατί έχουν πέσει οι τιμές στο Λίθιο όσο και λόγω οικονομίας κλίμακος και διορθώσεις στην παραγωγή. Επίσης στα μαζικής παραγωγής η τεχνολογια της μπαταρίας φαίνεται να παει προς την LFP, με σημαντικά μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τα αρκετά θέματα ποιότητας που υπήρχαν και ήταν φυσιολογικά για ένα άπειρο κατασκευαστή , σταδιακά επιλύονται , ήδη το Y model2023 έχει λύσει την πλειονότητα των θεμάτων που ειχαν οι καταναλωτές εως τώρα.
Και τεχνολογικά αυτοί που υποτιμούσαν την Τεσλα , πάθανε πλάκα με την προσοχή στην λεπτομέρεια εχει σχεδιαστεί η μπαταρία στο Τεσλα Υ ( μην ξεχνάμε οτι αφορά τεχνολογία SUV D κατηγοριας μαζικής παραγωγής με στόχο για τιμή καταναλωτή τα 35.000 ).
Το πρόβλημα με την Τεσλα είναι οτι η ηλεκτροκίνηση όπως την προωθεί θα είναι ένα προιον σαν το Ιphone . Θα το παίρνεις, θα το ασφαλίζεις με μεικτή ασφάλεια και θα ζεις μαζί του μέχρι να το στείλεις για ανακύκλωση και να πάρεις το πιο βελτιωμένο μοντέλο. Δεν ξέρω πόσο θα ταιριάξει το μοντέλο αυτό σε αγορές όπως η δική μας. οκ το iphone έχει 1500 ευρω αντέχεις να το αλλάζεις κάθε τρια χρόνια. Αυτοκίνητα αξίας 35000 αντέχουμε να τα αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια , έχοντας μάλλον μικρη υπολειπόμενη αξία;
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
Κάνει μειώσεις γιατί πλέον έχει παραγωγή μεγάλη και έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής τόσο γιατί έχουν πέσει οι τιμές στο Λίθιο όσο και λόγω οικονομίας κλίμακος και διορθώσεις στην παραγωγή. Επίσης στα μαζικής παραγωγής η τεχνολογια της μπαταρίας φαίνεται να παει προς την LFP, με σημαντικά μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τα αρκετά θέματα ποιότητας που υπήρχαν και ήταν φυσιολογικά για ένα άπειρο κατασκευαστή , σταδιακά επιλύονται , ήδη το Y model2023 έχει λύσει την πλειονότητα των θεμάτων που ειχαν οι καταναλωτές εως τώρα.
Και τεχνολογικά αυτοί που υποτιμούσαν την Τεσλα , πάθανε πλάκα με την προσοχή στην λεπτομέρεια εχει σχεδιαστεί η μπαταρία στο Τεσλα Υ ( μην ξεχνάμε οτι αφορά τεχνολογία SUV D κατηγοριας μαζικής παραγωγής με στόχο για τιμή καταναλωτή τα 35.000 ).
Το πρόβλημα με την Τεσλα είναι οτι η ηλεκτροκίνηση όπως την προωθεί θα είναι ένα προιον σαν το Ιphone . Θα το παίρνεις, θα το ασφαλίζεις με μεικτή ασφάλεια και θα ζεις μαζί του μέχρι να το στείλεις για ανακύκλωση και να πάρεις το πιο βελτιωμένο μοντέλο. Δεν ξέρω πόσο θα ταιριάξει το μοντέλο αυτό σε αγορές όπως η δική μας. οκ το iphone έχει 1500 ευρω αντέχεις να το αλλάζεις κάθε τρια χρόνια. Αυτοκίνητα αξίας 35000 αντέχουμε να τα αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια , έχοντας μάλλον μικρη υπολειπόμενη αξία;
Οι μειώσεις τιμών είναι πολυπαραγοντικό σίγουρα. Ανέφερα 2-3 εγώ, βάζεις και εσύ 2-3 στο τραπέζι, το άλλο που αναφέρεις όμως είναι σημαντικότερο και το λέω χρόνια για αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο.
Για μια δεκαετία, δεκαπενταετία κάθε 3-4 χρόνια θα είναι obsolete ένα μοντέλο. Ήδη έχω γράψει πόσες εταιρείας και μοντέλα που αγοραστές έλαβαν ΜΕΣΑ στο 23, και οι επόμενοι θα πάρουν τα επόμενα - ίδια μοντέλα σε μερικούς μήνες και με λιγότερα χρήματα ΚΑΙ με πολύ καλύτερα specs (όλα τα PSA) και άλλα εκτός από τα specs παίρνουν και καλύτερο αυτοκίνητα (όλα τα ID), ενώ είναι γνωστό ότι η Tesla κάνει"σιωπηλές" βελτιώσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι ίσως ΕΣΥ αντέχεις 3 χρόνια, οι περισσότεροι που γνωρίζω τα αλλάζουν κάθε ένα με δύο χρόνια το πολύ - με χασουρα φυσικά - τα iPhone.
Γενικά, νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση το θέμα. Η Tesla έπαιζε πολλά χρόνια μόνη της, τώρα ξεκινάει ο ανταγωνισμός, και τώρα, εννοώ σε 2-3 χρόνια ουσιαστικά! Δεν της έχει μείνει πολύ για να παίξει τα χρηματιστηριακά παιχνίδια της, γι'αυτό τα παίζει όλα all in. Μπορεί και να της κάτσει φυσικά, αλλά μόλις αρχίσουν οι παραδοσιακοί να βγάζουν φθηνά, και πολυτέλειας, νομίζω θα χάσει άμεσα και τις 2 κατηγορίες. Μεσαία επίσης αυτοκίνητα οι άλλοι ξέρουν να κάνουν για δεκαετίες, δεν είμαι σίγουρος ότι θα κυριαρχήσει και εκεί η Tesla .
-
Για το iphone o καθένας βάζει τα κριτήρια.
Στην δική μου λογική δεν αξίζει να δίνεις πάνω από το 1% του μηνιαίου εισοδήματος σου για να έχεις νεα συσκευή συνέχεια , για αυτο βγαίνει 36 μήνες η ωφέλιμη διάρκεια ζωής.
Στα αυτοκίνητα ομως με δεδομενο οτι μιλάμε για κόστος απόκτηση, κόστος μεικτής ασφάλισης και μειωμένη υπολειπόμενη αξία , το κόστος θα φτάσει στο 10% , για δεκαετή διακράτηση.
Είναι στο καθένα να κάνει τα δικά του κουμάντα τι % του μηνιαίου εισοδήματος τους θα ξοδεύουν και που.
Το όλο concept της Tesla ειναι βαθυτατα εθιστικό και θα βιώσουμε τις ομορφίες που βλέπουμε στα iphone στο δεκαπλάσιο πραγματικό μηνιαίο κόστος.
-
@dublin said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
Κάνει μειώσεις γιατί πλέον έχει παραγωγή μεγάλη και έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής τόσο γιατί έχουν πέσει οι τιμές στο Λίθιο όσο και λόγω οικονομίας κλίμακος και διορθώσεις στην παραγωγή. Επίσης στα μαζικής παραγωγής η τεχνολογια της μπαταρίας φαίνεται να παει προς την LFP, με σημαντικά μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τα αρκετά θέματα ποιότητας που υπήρχαν και ήταν φυσιολογικά για ένα άπειρο κατασκευαστή , σταδιακά επιλύονται , ήδη το Y model2023 έχει λύσει την πλειονότητα των θεμάτων που ειχαν οι καταναλωτές εως τώρα.
Και τεχνολογικά αυτοί που υποτιμούσαν την Τεσλα , πάθανε πλάκα με την προσοχή στην λεπτομέρεια εχει σχεδιαστεί η μπαταρία στο Τεσλα Υ ( μην ξεχνάμε οτι αφορά τεχνολογία SUV D κατηγοριας μαζικής παραγωγής με στόχο για τιμή καταναλωτή τα 35.000 ).
Το πρόβλημα με την Τεσλα είναι οτι η ηλεκτροκίνηση όπως την προωθεί θα είναι ένα προιον σαν το Ιphone . Θα το παίρνεις, θα το ασφαλίζεις με μεικτή ασφάλεια και θα ζεις μαζί του μέχρι να το στείλεις για ανακύκλωση και να πάρεις το πιο βελτιωμένο μοντέλο. Δεν ξέρω πόσο θα ταιριάξει το μοντέλο αυτό σε αγορές όπως η δική μας. οκ το iphone έχει 1500 ευρω αντέχεις να το αλλάζεις κάθε τρια χρόνια. Αυτοκίνητα αξίας 35000 αντέχουμε να τα αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια , έχοντας μάλλον μικρη υπολειπόμενη αξία;
Οι μειώσεις τιμών είναι πολυπαραγοντικό σίγουρα. Ανέφερα 2-3 εγώ, βάζεις και εσύ 2-3 στο τραπέζι, το άλλο που αναφέρεις όμως είναι σημαντικότερο και το λέω χρόνια για αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο.
Για μια δεκαετία, δεκαπενταετία κάθε 3-4 χρόνια θα είναι obsolete ένα μοντέλο. Ήδη έχω γράψει πόσες εταιρείας και μοντέλα που αγοραστές έλαβαν ΜΕΣΑ στο 23, και οι επόμενοι θα πάρουν τα επόμενα - ίδια μοντέλα σε μερικούς μήνες και με λιγότερα χρήματα ΚΑΙ με πολύ καλύτερα specs (όλα τα PSA) και άλλα εκτός από τα specs παίρνουν και καλύτερο αυτοκίνητα (όλα τα ID), ενώ είναι γνωστό ότι η Tesla κάνει"σιωπηλές" βελτιώσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι ίσως ΕΣΥ αντέχεις 3 χρόνια, οι περισσότεροι που γνωρίζω τα αλλάζουν κάθε ένα με δύο χρόνια το πολύ - με χασουρα φυσικά - τα iPhone.
Γενικά, νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση το θέμα. Η Tesla έπαιζε πολλά χρόνια μόνη της, τώρα ξεκινάει ο ανταγωνισμός, και τώρα, εννοώ σε 2-3 χρόνια ουσιαστικά! Δεν της έχει μείνει πολύ για να παίξει τα χρηματιστηριακά παιχνίδια της, γι'αυτό τα παίζει όλα all in. Μπορεί και να της κάτσει φυσικά, αλλά μόλις αρχίσουν οι παραδοσιακοί να βγάζουν φθηνά, και πολυτέλειας, νομίζω θα χάσει άμεσα και τις 2 κατηγορίες. Μεσαία επίσης αυτοκίνητα οι άλλοι ξέρουν να κάνουν για δεκαετίες, δεν είμαι σίγουρος ότι θα κυριαρχήσει και εκεί η Tesla .
H Tesla έχει την πολυτέλεια να παιζει μόνο στην ηλεκτροκίνηση. Δεν έχει να κάνει αγώνα οπισθοφυλακής συντηρώντας βενζινοκινητήρες, hybrid, plugin , diesel και όλες οι αλλές τεχνολογίες που συντηρεί ένας παραδοσιακός κατασκευαστής.
Έχει τελειοποιήσει την παραγωγή , και θα βγάζει τεράστια νούμερα στην παραγωγή σε χαμηλό κόστος.
Έχει επιλέξει να παρακάμψει τα παραδοσιακά μοντέλα διάθεσης και να μην δίνει και χρήματα για διαφήμιση στα παραδοσιακά και ηλεκτρονικά μέσα. (όλα αυτά ειναι κόστη που τα έχουν οι άλλοι). -
@dublin said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
Κάνει μειώσεις γιατί πλέον έχει παραγωγή μεγάλη και έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής τόσο γιατί έχουν πέσει οι τιμές στο Λίθιο όσο και λόγω οικονομίας κλίμακος και διορθώσεις στην παραγωγή. Επίσης στα μαζικής παραγωγής η τεχνολογια της μπαταρίας φαίνεται να παει προς την LFP, με σημαντικά μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τα αρκετά θέματα ποιότητας που υπήρχαν και ήταν φυσιολογικά για ένα άπειρο κατασκευαστή , σταδιακά επιλύονται , ήδη το Y model2023 έχει λύσει την πλειονότητα των θεμάτων που ειχαν οι καταναλωτές εως τώρα.
Και τεχνολογικά αυτοί που υποτιμούσαν την Τεσλα , πάθανε πλάκα με την προσοχή στην λεπτομέρεια εχει σχεδιαστεί η μπαταρία στο Τεσλα Υ ( μην ξεχνάμε οτι αφορά τεχνολογία SUV D κατηγοριας μαζικής παραγωγής με στόχο για τιμή καταναλωτή τα 35.000 ).
Το πρόβλημα με την Τεσλα είναι οτι η ηλεκτροκίνηση όπως την προωθεί θα είναι ένα προιον σαν το Ιphone . Θα το παίρνεις, θα το ασφαλίζεις με μεικτή ασφάλεια και θα ζεις μαζί του μέχρι να το στείλεις για ανακύκλωση και να πάρεις το πιο βελτιωμένο μοντέλο. Δεν ξέρω πόσο θα ταιριάξει το μοντέλο αυτό σε αγορές όπως η δική μας. οκ το iphone έχει 1500 ευρω αντέχεις να το αλλάζεις κάθε τρια χρόνια. Αυτοκίνητα αξίας 35000 αντέχουμε να τα αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια , έχοντας μάλλον μικρη υπολειπόμενη αξία;
Οι μειώσεις τιμών είναι πολυπαραγοντικό σίγουρα. Ανέφερα 2-3 εγώ, βάζεις και εσύ 2-3 στο τραπέζι, το άλλο που αναφέρεις όμως είναι σημαντικότερο και το λέω χρόνια για αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο.
Για μια δεκαετία, δεκαπενταετία κάθε 3-4 χρόνια θα είναι obsolete ένα μοντέλο. Ήδη έχω γράψει πόσες εταιρείας και μοντέλα που αγοραστές έλαβαν ΜΕΣΑ στο 23, και οι επόμενοι θα πάρουν τα επόμενα - ίδια μοντέλα σε μερικούς μήνες και με λιγότερα χρήματα ΚΑΙ με πολύ καλύτερα specs (όλα τα PSA) και άλλα εκτός από τα specs παίρνουν και καλύτερο αυτοκίνητα (όλα τα ID), ενώ είναι γνωστό ότι η Tesla κάνει"σιωπηλές" βελτιώσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι ίσως ΕΣΥ αντέχεις 3 χρόνια, οι περισσότεροι που γνωρίζω τα αλλάζουν κάθε ένα με δύο χρόνια το πολύ - με χασουρα φυσικά - τα iPhone.
Γενικά, νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση το θέμα. Η Tesla έπαιζε πολλά χρόνια μόνη της, τώρα ξεκινάει ο ανταγωνισμός, και τώρα, εννοώ σε 2-3 χρόνια ουσιαστικά! Δεν της έχει μείνει πολύ για να παίξει τα χρηματιστηριακά παιχνίδια της, γι'αυτό τα παίζει όλα all in. Μπορεί και να της κάτσει φυσικά, αλλά μόλις αρχίσουν οι παραδοσιακοί να βγάζουν φθηνά, και πολυτέλειας, νομίζω θα χάσει άμεσα και τις 2 κατηγορίες. Μεσαία επίσης αυτοκίνητα οι άλλοι ξέρουν να κάνουν για δεκαετίες, δεν είμαι σίγουρος ότι θα κυριαρχήσει και εκεί η Tesla .
Επειδή παρακολουθώ αρκετά την PSA , έχω ένα e-2008 o βαθμός βελτίωσης των μοντέλων δεν είναι στο επίπεδο της Τεσλα. Χαοτικά πίσω σε λογισμικό, στα ίδια λεφτά που κάνει ένα καλά εξοπλισμένο 2008 παίρνεις tesla Y RW . Μην πιάσουμε τα ID γιατί θα στεναχωρηθουμε , παρότι φιλότιμη προσπάθεια.
Ο καταναλωτής έχει κάθε λόγο να θέλει να πετύχει και η PSA και το VW group και ητ Toyota , με τα σημερινά δεδομένα για την επόμενη πενταετία οι συμβατικοι κατασκευαστές θα τα βρουν δύσκολα
Δεν θα είναι μακρυα η ημέρα που η τεσλα θα έχει μοντέλο σε διαστάση 2008 σε τιμή κάτω απο 30000. Εννοείτε θα σπάσει ταμεία. Αυτή την στιγμή σε θέματα λογισμικού, μπαταρίας, και βελτιστοποίησης της παραγωγής απέχει έτη φωτός απο τους αλλους.
-
Αυτό ακριβώς, ο μόνος λόγος που αγόρασα ενα ηλεκτρικό Σκόντα Οκτάβια είναι για να περιμένω με υπομονή το Μοντελ 2.
Όταν βγει το 2026, πολύ πιθανό να πουλήσω το 3, με χασούρα σαν να το έκανα λίζινγκ για 3 χρόνια.
Μέχρι τότε, αντί να έπερνα ένα φούλ χάιμπριντ, μπαίνω με μια λογική τιμούλα στην ηλεκτροκίνηση και κάνω το χαβαλέ μου...
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
ηλεκτρικό Σκόντα Οκτάβια
Ηλεκτρικό Octavia? Ειδική παραγγελία μόνο για σένα;
Πάντως για τα Tesla υπάρχουν πολλά παράπονα για την ποιότητα κατασκευής.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
Κάνει μειώσεις γιατί πλέον έχει παραγωγή μεγάλη και έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής τόσο γιατί έχουν πέσει οι τιμές στο Λίθιο όσο και λόγω οικονομίας κλίμακος και διορθώσεις στην παραγωγή. Επίσης στα μαζικής παραγωγής η τεχνολογια της μπαταρίας φαίνεται να παει προς την LFP, με σημαντικά μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τα αρκετά θέματα ποιότητας που υπήρχαν και ήταν φυσιολογικά για ένα άπειρο κατασκευαστή , σταδιακά επιλύονται , ήδη το Y model2023 έχει λύσει την πλειονότητα των θεμάτων που ειχαν οι καταναλωτές εως τώρα.
Και τεχνολογικά αυτοί που υποτιμούσαν την Τεσλα , πάθανε πλάκα με την προσοχή στην λεπτομέρεια εχει σχεδιαστεί η μπαταρία στο Τεσλα Υ ( μην ξεχνάμε οτι αφορά τεχνολογία SUV D κατηγοριας μαζικής παραγωγής με στόχο για τιμή καταναλωτή τα 35.000 ).
Το πρόβλημα με την Τεσλα είναι οτι η ηλεκτροκίνηση όπως την προωθεί θα είναι ένα προιον σαν το Ιphone . Θα το παίρνεις, θα το ασφαλίζεις με μεικτή ασφάλεια και θα ζεις μαζί του μέχρι να το στείλεις για ανακύκλωση και να πάρεις το πιο βελτιωμένο μοντέλο. Δεν ξέρω πόσο θα ταιριάξει το μοντέλο αυτό σε αγορές όπως η δική μας. οκ το iphone έχει 1500 ευρω αντέχεις να το αλλάζεις κάθε τρια χρόνια. Αυτοκίνητα αξίας 35000 αντέχουμε να τα αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια , έχοντας μάλλον μικρη υπολειπόμενη αξία;
Οι μειώσεις τιμών είναι πολυπαραγοντικό σίγουρα. Ανέφερα 2-3 εγώ, βάζεις και εσύ 2-3 στο τραπέζι, το άλλο που αναφέρεις όμως είναι σημαντικότερο και το λέω χρόνια για αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο.
Για μια δεκαετία, δεκαπενταετία κάθε 3-4 χρόνια θα είναι obsolete ένα μοντέλο. Ήδη έχω γράψει πόσες εταιρείας και μοντέλα που αγοραστές έλαβαν ΜΕΣΑ στο 23, και οι επόμενοι θα πάρουν τα επόμενα - ίδια μοντέλα σε μερικούς μήνες και με λιγότερα χρήματα ΚΑΙ με πολύ καλύτερα specs (όλα τα PSA) και άλλα εκτός από τα specs παίρνουν και καλύτερο αυτοκίνητα (όλα τα ID), ενώ είναι γνωστό ότι η Tesla κάνει"σιωπηλές" βελτιώσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι ίσως ΕΣΥ αντέχεις 3 χρόνια, οι περισσότεροι που γνωρίζω τα αλλάζουν κάθε ένα με δύο χρόνια το πολύ - με χασουρα φυσικά - τα iPhone.
Γενικά, νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση το θέμα. Η Tesla έπαιζε πολλά χρόνια μόνη της, τώρα ξεκινάει ο ανταγωνισμός, και τώρα, εννοώ σε 2-3 χρόνια ουσιαστικά! Δεν της έχει μείνει πολύ για να παίξει τα χρηματιστηριακά παιχνίδια της, γι'αυτό τα παίζει όλα all in. Μπορεί και να της κάτσει φυσικά, αλλά μόλις αρχίσουν οι παραδοσιακοί να βγάζουν φθηνά, και πολυτέλειας, νομίζω θα χάσει άμεσα και τις 2 κατηγορίες. Μεσαία επίσης αυτοκίνητα οι άλλοι ξέρουν να κάνουν για δεκαετίες, δεν είμαι σίγουρος ότι θα κυριαρχήσει και εκεί η Tesla .
Επειδή παρακολουθώ αρκετά την PSA , έχω ένα e-2008 o βαθμός βελτίωσης των μοντέλων δεν είναι στο επίπεδο της Τεσλα. Χαοτικά πίσω σε λογισμικό, στα ίδια λεφτά που κάνει ένα καλά εξοπλισμένο 2008 παίρνεις tesla Y RW . Μην πιάσουμε τα ID γιατί θα στεναχωρηθουμε , παρότι φιλότιμη προσπάθεια.
Ο καταναλωτής έχει κάθε λόγο να θέλει να πετύχει και η PSA και το VW group και ητ Toyota , με τα σημερινά δεδομένα για την επόμενη πενταετία οι συμβατικοι κατασκευαστές θα τα βρουν δύσκολα
Δεν θα είναι μακρυα η ημέρα που η τεσλα θα έχει μοντέλο σε διαστάση 2008 σε τιμή κάτω απο 30000. Εννοείτε θα σπάσει ταμεία. Αυτή την στιγμή σε θέματα λογισμικού, μπαταρίας, και βελτιστοποίησης της παραγωγής απέχει έτη φωτός απο τους αλλους.
Ήδη η Stellantis προσφέρει τα νέα κινητήρια σύνολα και μπαταρίες στην κατηγορία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη σε τιμή από 27.500€ (Avenger Jeep), δεν είναι τόσο πίσω όσο νομίζεις.
"το νέο προσθιοκίνητο Jeep Avenger, που αργότερα θα έρθει και 4κίνητο, διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 260 Nm, και μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh(50,8 kWh) που εξασφαλίζει αυτονομία 404 χλμ. (550 χλμ. σε αστικές συνθήκες)."
Επίσης αν κρίνω από τις πωλήσεις που βλέπω κάθε μήνα, σοφά η PSA προσφέρει όλες αυτές τις λύσεις.
Α' τρίμηνο, Corsa/C3/208 έχουν πουλήσει 5.803 αυτοκίνητα, και όλα τα ηλεκτρικά μαζί 1390 αυτοκίνητα..
Επίσης πάνω αυτό που έλεγα για την εξέλιξη.
1η αλλαγή, μετά από λιγότερο από 2 χρόνια κυκλοφορίας, ανακοινώθηκαν τέλη του 21 για τα αυτοκίνητα του 22.
"Συνοψίζοντας, όλες αυτές οι εξελίξεις θα εξασφαλίσουν την αυξημένη αυτονομία κατά WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures):
To νέο PEUGEOT e-208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία, αύξηση 22 χλμ.
Το νέο PEUGEOT e-2008 θα διαθέτει πλέον πάνω από 345 χλμ. αυτονομία, αύξηση 25 χλμ.
Αλλά πέραν των ουσιαστικών αυξήσεων στην αυτονομία, βάσει του WLTP, υπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C."1 χρόνο μετά...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neo-peugeot-e-208/
"Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα της Peuegot που κινεί τους εμπρός τροχούς εμφανίζεται αυξημένη κατά 15%, και από 136 ίππους (100 kW) που ήταν μέχρι σήμερα «σκαρφαλώνει» στους 156 ίππους (115 kW) και τα 260 Nm ροπής. Την ίδια στιγμή, οι μέσες απαιτήσεις του σε ενέργεια έχουν μειωθεί στις μόλις 12 kWh για κάθε 100 χλμ. αυξάνοντας την αυτονομία κατά 10,5%, ή κατά 38 χλμ., με αποτέλεσμα η τελευταία να φτάνει τώρα τα 400 χλμ."
Συμπέρασμα; Όσοι πήραν τα πρώτα από το 2020-2022 πραγματικά είναι παααααρα πολύ πίσω και η αξία τους στην αγορά είναι παααρα πολύ μικρή. Όσοι πήραν από το 2022 έως 2023 (ακριβώς έναν χρόνο) έχουν την καλύτερη έκδοση από τις παλιές και θα πουλήσουν κάποια, φθηνά, αλλά θα πουληθούν. Η 3 γενιά μέσα σε 3(!) μόλις χρόνια είναι ήδη πολύ καλύτερη από ότι αγόρασε κάποιος μόλις μερικούς μήνες πριν, ή ακόμη και εβδομάδες!
Διαβάστε τα άρθρα (μισό λεπτό και τα 2) γιατί περιγράφουν και άλλες αλλαγές, σημαντικές ή μη..
To Spring εμείς δεν το έχουμε δει ακόμη, και βγήκε καινούργια έκδοση! Έχουμε να δούμε πολλά...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
ηλεκτρικό Σκόντα Οκτάβια
Ηλεκτρικό Octavia? Ειδική παραγγελία μόνο για σένα;
Πάντως για τα Tesla υπάρχουν πολλά παράπονα για την ποιότητα κατασκευής.
Ναι οτι θα αγόραζα ποτέ ταξί... τουλάχιστον εκεί το γκαζάκι του.
Απο ποιότητα θα δείξει με τον χρόνο, σάμπως και τα φουλ χαιμπριντ θα ήταν αλεξίσφαιρα;
Μέσα έξω είναι αξιοπρεπέστατο για την ώρα...
-
Δεν είναι βιώσιμο αυτό που λέτε με το iPhone, στην Ελλάδα τουλάχιστον. Αν επικρατήσει το ηλεκτρικό μόνο, τα παλιά αμάξια με ΚΕΚ θα γνωρίσουν μεγάλες δόξες στην ψωροκωσταινα!
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Με το Test Drive Δυστυχώς δεν θα το κάνεις αυτό γιατί δεν θα καταλάβεις τίποτα. Τα αυτοκίνητα είναι κλειδωμένα για να έχουν μειωμένες επιδόσεις δηλαδή πολύ πιο αργές επιτάχυνσης και τελική μέχρι τα 140. Είναι ένα mode που ονομάζει “demo” η Tesla και δυστυχώς χάνεις πάρα πολύ από την εμπειρία. Εάν θες να οδηγήσεις Tesla πραγματικά, βρες από κάποιον γνωστό ή νοικιασε ένα. Στο test drive εγώ απογοητεύτικα.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Με το Test Drive Δυστυχώς δεν θα το κάνεις αυτό γιατί δεν θα καταλάβεις τίποτα. Τα αυτοκίνητα είναι κλειδωμένα για να έχουν μειωμένες επιδόσεις δηλαδή πολύ πιο αργές επιτάχυνσης και τελική μέχρι τα 140. Είναι ένα mode που ονομάζει “demo” η Tesla και δυστυχώς χάνεις πάρα πολύ από την εμπειρία. Εάν θες να οδηγήσεις Tesla πραγματικά, βρες από κάποιον γνωστό ή νοικιασε ένα. Στο test drive εγώ απογοητεύτικα.
Δεν έχει chill mode κλειδωμένο, μόνο κλείδωμα στα 140κλμ, τουλάχιστον όταν το έκανα εγώ πριν 1 μηνα.
-
Από ότι έμαθα από τον ΜΓ (ex Drive Magazine), η επιτάχυνση είναι πλήρης. Απλά κόφτης τελικής στα 140.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Από ότι έμαθα από τον ΜΓ (ex Drive Magazine), η επιτάχυνση είναι πλήρης. Απλά κόφτης τελικής στα 140.
Έτσι είναι, απλά μπορεί να είχε ξεμείνει από τον προηγούμενο χρήστη στο chill mode. Οπότε ή ο Φανης είναι πολύ γκαζιαρης ή πρέπει να το ξανακάνει μια βολτα
-
Καλό Πάσχα σε όλους! Εχει οδηγήσει κανεις το Υ να μας πει για ανάρτηση; Στα reviews λένε ότι είναι πολύ σκληρή και δεν παλεύεται
-
Εγώ κι έχω καταγράψει εδώ τις εντυπώσεις μου:
-
@dirtybit said in TESLA FORUM:
Καλό Πάσχα σε όλους! Εχει οδηγήσει κανεις το Υ να μας πει για ανάρτηση; Στα reviews λένε ότι είναι πολύ σκληρή και δεν παλεύεται
Το δεν παλεύεται είναι υπερβολή αλλά σκληρή είναι ναι, δε συνάδει με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Βεβαία στις στροφές η λέξη κλίση δεν υπάρχει.
-
Και εγώ θεωρώ ότι είναι σκληρό. Οπότε έχω κάνει κόντρα με Τέσλα, έτσι λέω δηλαδή, το Τέσλα πήγαινε στο ρελαντί του και εγώ έδινα μάχη, το έβλεπα από πίσω να περνα τις ανωμαλίες κάπως σαν τραπέζι
-
Δεν ξέρω για το Υ αλλά το 3 μου φαίνεται άνετο.
Έχω για σύγκριση ένα 308, ένα Megane και μια Corolla hybrid στην άμεση οικογένεια και μου φαίνεται πολύ πιο άνετο από όλα.Τώρα αν μια E Class είναι πιο άνετη, είναι πιθανο.
TESLA FORUM