-
Δεν έχει τύχει να αφήσω το αμάξι έξω κάτω από καλοκαιρινό ήλιο για ώρες όποτε δεν ξέρω τι να περιμένω. Πιστεύω ότι ενεργοποιώντας το ac 10’ πριν μπω στο αμάξι, θα είναι όλα οκ.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Απολυμαντικέ επειδή ρώτησες, όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πιο ενοχλητική γίνεται η ηλιοροφή, θέλω να πιστεύω ότι θα διορθωθεί εν μέρει με τα σκίαστρα.
Σε κάθε περίπτωση θα σκεφτόμουν δίπλα να αγοράσω σκουρόχρωμο αυτοκίνητο με τόσο μεγάλη ηλιοροφή.Μόνο εμένα δεν ενοχλεί η οροφή;
Μήπως είσαι κοντός ;
Όχι πως και εγώ είμαι ιδιαίτερα ψηλός
Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι σας ενοχλεί.
Στο mondeo που έχω οροφή , ναι ενοχλεί και τραβάω το σκιάχτρο αλλά μιλάμε για την κλασική με τα μπιμπίκια στο τζαμι .
Του τεσλα έχει επίστρωση για προστασία uv .Όλα τα κρύσταλλα απορροφούν ένα μέρος της UV, του τεσλα απορροφά το μεγαλύτερο μέρος αλλά αυτό σημάνει -πρακτικα- οτι δεν καίγεσαι όχι ότι δεν ζεσταίνεσαι !
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Δεν έχει τύχει να αφήσω το αμάξι έξω κάτω από καλοκαιρινό ήλιο για ώρες όποτε δεν ξέρω τι να περιμένω. Πιστεύω ότι ενεργοποιώντας το ac 10’ πριν μπω στο αμάξι, θα είναι όλα οκ.
Ο ζεστός αέρα πάει ψηλά, ο κρύος χαμηλά, θέλει ώρα μέχρι να πιάσει σωστή θερμοκρασία στην περιοχή της κεφαλής. Ησσονος σημασία αλλά επειδή με είχες ρωτήσει
-
Αθήνα Ναύπλιο με κίνηση και δεκάδες Σταματα ξεκινά μέχρι και λίγο πριν τα διόδια του Σπαθοβουνίου. Το τριπ μου έβγαλε ολική κατανάλωση περί τα 22 % το οποίο έγινε 25 % γιατί μετά τα διόδια του Σπαθοβουνίου πηγαίναμε με ένα Amg τάπα όλη την ανηφόρα και μέχρι το πέρας των στροφών της Νεμέας.
Κούμπωσα στον Σκλαβενίτη σε ΔΕΗ μπλου περισσότερο για την εμπειρία της 60αρας. Ποπα η 60αρα αν είσαι επαρκώς φορτισμένος
-
Πλάκα πλάκα, εσύ θα ξεκινάς να πας Πάτρα να μπεις στο πλοίο και θα πρέπει να πηγαίνεις με 160 για να πέσει η μπαταρία κάτω από το 40%.
ΥΓ. Εφόσον ξεκινάς στο φουλ από την Αθήνα.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Πάντως το αυτοκίνητο είναι μεγάλο, δικαίως σε προβληματίζει
Ε ναι ρε συ. 4,72… τέρας για Αθήνα.
Δηλαδη οκ να το πάρω να το βγάζω μόνο ΣΚ ;
Τα της φόρτισης βολεύονται. Άλλωστε είμαι άνθρωπος που για να πάω και με το δικό μου κοιτάω αν και που υπάρχει πάρκινγκ κλπ.Στη δουλειά που παρκάρεις?
Σε πάρκινγκ εννοείται.
Μιλάμε για Σύνταγμα. Λες να άφηνα οτιδήποτε στο δρόμο ;Εφόσον παρκάρεις πάντα σε parking γιατί σε ενοχλεί το μήκος του m3?
Για την κίνηση στην Κηφισιας και μέσα στην πόλη που αφενος δίνεις μεγαλύτερο στόχο σε μηχανακια κλπ και αφετέρου δεν μπορείς να παρκάρεις οπουδήποτε αλλου πλην σπιτιού - δουλειάς και φυσικά να κυκλοφορήσεις άνετα.
Σκέψου να πρέπει να πας από εξαρχεια πχ με μια τέτοια μαούνα;
Ακόμα και οι μανούβρες στο πάρκινγκ είναι φασαρία.
Ακόμα και η Χ1 των 4,43 μου κάνει μεγάλη.Στέφανε στην κίνηση δεν αλλάζει κάτι, δεν θα πας ποιο γρήγορα με ένα μικρότερο.
Εξαρχεια κυκλοφόρησα με ένα sedan Corolla και δεν δυσκολεύτηκα.. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πλάκα πλάκα, εσύ θα ξεκινάς να πας Πάτρα να μπεις στο πλοίο και θα πρέπει να πηγαίνεις με 160 για να πέσει η μπαταρία κάτω από το 40%.
ΥΓ. Εφόσον ξεκινάς στο φουλ από την Αθήνα.
Όλα τα σκέφτονται τελικά.
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Πάντως το αυτοκίνητο είναι μεγάλο, δικαίως σε προβληματίζει
Ε ναι ρε συ. 4,72… τέρας για Αθήνα.
Δηλαδη οκ να το πάρω να το βγάζω μόνο ΣΚ ;
Τα της φόρτισης βολεύονται. Άλλωστε είμαι άνθρωπος που για να πάω και με το δικό μου κοιτάω αν και που υπάρχει πάρκινγκ κλπ.Στη δουλειά που παρκάρεις?
Σε πάρκινγκ εννοείται.
Μιλάμε για Σύνταγμα. Λες να άφηνα οτιδήποτε στο δρόμο ;Εφόσον παρκάρεις πάντα σε parking γιατί σε ενοχλεί το μήκος του m3?
Για την κίνηση στην Κηφισιας και μέσα στην πόλη που αφενος δίνεις μεγαλύτερο στόχο σε μηχανακια κλπ και αφετέρου δεν μπορείς να παρκάρεις οπουδήποτε αλλου πλην σπιτιού - δουλειάς και φυσικά να κυκλοφορήσεις άνετα.
Σκέψου να πρέπει να πας από εξαρχεια πχ με μια τέτοια μαούνα;
Ακόμα και οι μανούβρες στο πάρκινγκ είναι φασαρία.
Ακόμα και η Χ1 των 4,43 μου κάνει μεγάλη.Στέφανε στην κίνηση δεν αλλάζει κάτι, δεν θα πας ποιο γρήγορα με ένα μικρότερο.
Εξαρχεια κυκλοφόρησα με ένα sedan Corolla και δεν δυσκολεύτηκα..Eξαρχεια στα στενα με παλιο κορολλα σενταν εκανα τον σταυρο μου σε καθε στροφη. Το δικο μου δεν θα το πηγαινα εκει. Ποσο μαλιστα ενα Τεσλα των 40κ με το μεγεθος που εχει.
-
Απορώ που δεν έχει βγει και ο Φανης να λέει ότι δεν τον προβληματίζει το μέγεθος κλπ.
Αν δεν προβλημάτιζε κανένα το μέγεθος θα κυκλοφορούσαν μόνο d segment στην Αθήνα.
Οτιδήποτε πάνω από 4 μέτρα είναι δύσκολο για καθημερινό και πάνω από 4,40 απλά το έχεις για ΣΚ και εκδρομές.
Εκτός αν δεν σε νοιάζει τίποτα. Ζεις με χτυπήματα γρατσουνιές, βαθουλώματα καφρίλα άνετα κλπ.
Εγώ απλά δεν ζω με αυτά.
Ούτε η διάθεση θέλω να μου χαλάει, ούτε χρόνο να τρέχω σε φαναρτζήδες και paintbull έχω. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
λά δεν ζω με αυτά.
Ούτε η διάθεση θέλω να μου χαλάει, ούτε χρόνο να τρέχω σε φαναρτζήδες και paintbull έχω.Δεν ξέρω που κυκλοφορείς αλλά κάθε φορά που σκέφτομαι έτσι το βρίσκω και πιο χτυπημένο. Απλά δεν υπάρχει σωτηρία και όσο προσέχεις τόσο πιο πολύ απογοητεύεσαι. Το να πείσεις τον ευατό σου ότι δεν σε νοιάζει και να προεξοφλήσεις ότι θα συμβεί μάλλον είναι η λύση.
-
@jamesd said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
λά δεν ζω με αυτά.
Ούτε η διάθεση θέλω να μου χαλάει, ούτε χρόνο να τρέχω σε φαναρτζήδες και paintbull έχω.Δεν ξέρω που κυκλοφορείς αλλά κάθε φορά που σκέφτομαι έτσι το βρίσκω και πιο χτυπημένο. Απλά δεν υπάρχει σωτηρία και όσο προσέχεις τόσο πιο πολύ απογοητεύεσαι. Το να πείσεις τον ευατό σου ότι δεν σε νοιάζει και να προεξοφλήσεις ότι θα συμβεί μάλλον είναι η λύση.
Απλά δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ….
-
Το παλιό κινούμαι ηλεκτρικά μας τελείωσε και το νέο είναι άγνωστη ποσότητα, πιθανό να έχει εισοδηματικά κριτήρια όπως πολλές εν Ελλαδι επιδοτήσεις. Όποτε η τιμή του μοντελ 3 είναι 41 k και όχι 33 k €.
Οποίος πρόλαβε τον κύριο είδε
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το παλιό κινούμαι ηλεκτρικά μας τελείωσε και το νέο είναι άγνωστη ποσότητα, πιθανό να έχει εισοδηματικά κριτήρια όπως πολλές εν Ελλαδι επιδοτήσεις. Όποτε η τιμή του μοντελ 3 είναι 41 k και όχι 33 k €.
Οποίος πρόλαβε τον κύριο είδε
39990 δεν ειπαμε?Επισης καμμια φορα δεν ξερεις μπορει το ΚΗ3 να εχει 10κ επιδοτηση.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το παλιό κινούμαι ηλεκτρικά μας τελείωσε και το νέο είναι άγνωστη ποσότητα, πιθανό να έχει εισοδηματικά κριτήρια όπως πολλές εν Ελλαδι επιδοτήσεις. Όποτε η τιμή του μοντελ 3 είναι 41 k και όχι 33 k €.
Οποίος πρόλαβε τον κύριο είδε
39990 δεν ειπαμε?Επισης καμμια φορα δεν ξερεις μπορει το ΚΗ3 να εχει 10κ επιδοτηση.
Συν 1 χιλιάρικο εξοδα πινακίδων κλπ.
Μπορεί 10 μπορεί και εισόδημα 20 k ετησίως -
Αφου ειχαν πει οτι 39990 για το ινβεντορυ ειναι ολα μεσα. Κατσε να βγει το ΚΗ3 και βλεπουμε. Αν οντως δεν βγει δεν χαθηκε ο κοσμος. Περιμενουμε το BYD Seagull.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Αφου ειχαν πει οτι 39990 για το ινβεντορυ ειναι ολα μεσα. Κατσε να βγει το ΚΗ3 και βλεπουμε. Αν οντως δεν βγει δεν χαθηκε ο κοσμος. Περιμενουμε το BYD Seagull.
40890 έχει στο inventory
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Αφου ειχαν πει οτι 39990 για το ινβεντορυ ειναι ολα μεσα. Κατσε να βγει το ΚΗ3 και βλεπουμε. Αν οντως δεν βγει δεν χαθηκε ο κοσμος. Περιμενουμε το BYD Seagull.
40890 έχει στο inventory
Τα αυτοκίνητα του inventory περιλαμβάνουν το ppi ενώ η τιμή «νέου» όχι. Σου βγάζει το τελικό κόστος στο τέλος. Το ppi είναι γύρω στο χιλιάρικο.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Αφου ειχαν πει οτι 39990 για το ινβεντορυ ειναι ολα μεσα. Κατσε να βγει το ΚΗ3 και βλεπουμε. Αν οντως δεν βγει δεν χαθηκε ο κοσμος. Περιμενουμε το BYD Seagull.
40890 έχει στο inventory
Τα αυτοκίνητα του inventory περιλαμβάνουν το ppi ενώ η τιμή «νέου» όχι. Σου βγάζει το τελικό κόστος στο τέλος. Το ppi είναι γύρω στο χιλιάρικο.
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Τελική τιμή έχει στο απόθεμα ενώ στην παραγγελεια στο βάζει το ppi στο τέλος
-
-
@georgemit said in TESLA FORUM:
Ο κινεζος γάτος, «ο δρόμος είναι εξαιρετικός, πας με αμάξι σαύρα και καλοκαιρινά λαστιχα»
TESLA FORUM