Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 215
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 495
    • 496
    • 217 / 496
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9901
    287810
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Tesla 3 κατανάλωση :
      στα 120 χαω = 164 Wh/Km
      στα 150 χαω = 229 Wh/km. (+40%)

      Youtube Video

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone @dstou last edited by

        @dstou said in TESLA FORUM:

        Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
        Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
        Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

        Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
        Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
        Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.

        ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?

        Το ΤΜ3 δεν εχει κιβωτιο ταχυτητων, αν ειχε θα μπορουσε να παει και αυτο 275.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          netgeo @red_monster last edited by

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @gatoz said in TESLA FORUM:

          Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
          Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

          Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

          Το 300αρι το καλό έχει, τα προ highland είχαν τελικές 225 το SR και 233 το LR.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster Banned @dstou last edited by

            @dstou said in TESLA FORUM:

            Tesla 3 κατανάλωση :
            στα 120 χαω = 164 Wh/Km
            στα 150 χαω = 229 Wh/km. (+40%)

            Youtube Video

            Το νέο έχει μεγάλη διαφορά στην εθνική

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gio21 @red_monster last edited by

              Ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 200χλμ .
              Δεν ξέρεις ποσό θ έφθασε χωρίς τον περιορισμό .
              Άλλωστε άνω των 200χλμ την θεωρώ άχρηστη την ταχύτητα . Οι επιδόσεις έως τα 200 παίζουν ρόλο

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @dstou said in TESLA FORUM:

              Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
              Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
              Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

              Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
              Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
              Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.

              ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?

              Έχω την αίσθηση ότι η τελική περιορίζεται για λόγους αντίστασης κύλισης ελαστικών και αυτονομίας και όχι γιατί το μοτέρ αδυνατεί να ανταπεξέλθει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster Banned last edited by

                Έγραψε κανείς το αντίθετο;

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gio21 @red_monster last edited by

                  Όχι .
                  Συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν .

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Έγραψε κανείς το αντίθετο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • katafractos17
                    katafractos17 @red_monster last edited by katafractos17

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @gatoz said in TESLA FORUM:

                    Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                    Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                    Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

                    3008 Hybrid4 έχει. 300 συνδιαστικά άλογα.
                    Και μετά όπως έγραψε, το Tesla έκανε δεξιά γιατί μάλλον είχε φάει όλη τη μπαταρία. 😁

                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @gio21 last edited by criuser

                      @gio21 said in TESLA FORUM:

                      Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
                      Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;

                      Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

                      Δεν ξέρουμε.
                      Δεν τα έχει πάει κανείς για ταξίδι με τόσα...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser @gatoz last edited by

                        @gatoz said in TESLA FORUM:

                        Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                        Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                        Θα είπε ο Τεσλαίος, 130 άλογα έχει το 3008, πόσο να πηγαίνει...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @red_monster last edited by

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @gatoz said in TESLA FORUM:

                          Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                          Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                          Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

                          Καλά όλοι εδώ μέσα ξέρουμε ποιο φεβικό έχει, από το βρίσιμο που του έχει ρίξει...😊

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster Banned @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @gatoz said in TESLA FORUM:

                            Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                            Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                            Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

                            3008 Hybrid4 έχει. 300 συνδιαστικά άλογα.
                            Και μετά όπως έγραψε, το Tesla έκανε δεξιά γιατί μάλλον είχε φάει όλη τη μπαταρία. 😁

                            Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ντροπή 🤥

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @wantone last edited by realzeus

                              @wantone said in TESLA FORUM:

                              @realzeus said in TESLA FORUM:

                              @red_monster said in TESLA FORUM:

                              αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω

                              Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.

                              @wantone said in TESLA FORUM:

                              χρονια πισω σε τεχνολογια

                              Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.

                              @wantone said in TESLA FORUM:

                              Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.

                              Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.

                              turbo κινητηρες και ZF 8αρι ειχαν τα ΒΜW σε πισωκινητα σενταν και SUV με ιδια τετρακινηση απο το 2011. Επισης το iDrive που και στην Giulia ειναι το ιδιο. Ποτε βγηκε η Giulia?

                              BMW εχουν το Sport Plus και 6500/7000 rpm κοκκινο ενω τα αλλα 5500 και δεν εχουν κατι αντιστοιχο του Sport Plus.

                              Eπισης οι αλλοι προσφερουν 3κυλινδρο, 4κυλινδρο και 6κυλινδρο σε σειρα και βενζινη και ντηζελ περα απο Μ3. Η Αλφα μονο εναν 4κυλινδρο 2λιτρο εχει και ενα ντηζελ.

                              Απλα τελευταια και καταιδρωμενη και με λιγοτερες επιλογες.

                              Δεν είναι όλες οι υλοποιήσεις ίδιες, ακόμα και αν το hardware είναι (π.χ. ZF), καθώς ο κάθε κατασκευαστής κάνει το δικό του καλιμπράρισμα! Όλοι λένε ότι η Giulia είναι το πιο σπορ μεσαίο saloon που υπάρχει.
                              Λίγες, αλλά καλές οι επιλογές!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @red_monster last edited by

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @gatoz said in TESLA FORUM:

                                Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                                Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                                Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

                                300

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Κανεις δεν λέει και το άλλο!

                                  Ότι το phev κατανάλωσε τόση ενέργεια όσο 10 Tesla απλά για να το ακολουθήσει!

                                  Αν μαλιστα υποθέσουμε πως ο κάτοχος φόρτισε έστω μέρος της ενέργειας που χρειάζεται από φωτοβολταϊκά στο σπίτι του, τότε το phev κατανάλωσε όσο 50-100 Tesla

                                  Όταν μαλιστα διαβάζω πως οι πηγές ορυκτων καυσιμων της Ευρώπης στερεύουν!

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @lap last edited by

                                    @lap said in TESLA FORUM:

                                    Κανεις δεν λέει και το άλλο!

                                    Ότι το phev κατανάλωσε τόση ενέργεια όσο 10 Tesla απλά για να το ακολουθήσει!

                                    Αν μαλιστα υποθέσουμε πως ο κάτοχος φόρτισε έστω μέρος της ενέργειας που χρειάζεται από φωτοβολταϊκά στο σπίτι του, τότε το phev κατανάλωσε όσο 50-100 Tesla

                                    Όταν μαλιστα διαβάζω πως οι πηγές ορυκτων καυσιμων της Ευρώπης στερεύουν!

                                    Εκτός από κάτι tree huggers, ποιος πιστεύεις ότι ενδιαφέρεται για αυτά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Σε λιγότερο χρονικό ορίζοντα από ότι φανταζόμαστε, ολοι!

                                      Ανακοινώθηκε ότι μάλλον χάσαμε τον στόχο για την διατήρηση στον 1,5 βαθμό της αύξησης της μεσης θερμοκρασίας της θάλασσας τις επόμενες λίγες δεκαετίες, εκτός τεχνολογικού απροόπτου! Που σημαίνει ότι για τη Μεσόγειο η αύξηση θα ναι 3 βαθμοί.

                                      Δηλαδή εμείς θα δούμε αύξηση θερμοκρασίας νωρίτερα από την υπόλοιπη γη κατά 100-150 έτη!

                                      Ξέρεις τι σημαίνει αυτό για εμάς ως χερσόνησο της Μεσογείου;;;;
                                      Οι μισοί εδώ μέσα θα πεινάνε και κάποιοι αγρότες απλά θα έχουν καταστραφεί τελείως!

                                      Γενικα θα υπάρχει επισιτιστική κρίση στην περιοχή μας!

                                      Με τις υγείες μας! Το τι κατάρες θα τρώμε οι σημερινές γενιές από τις επόμενες, δεν λέγεται!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Χωρίς να λέω ότι η κλιματική κρίση δεν είναι υπαρκτή, η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει απειροελάχιστη επίπτωση. Οι οδικές μεταφορές είναι ένα μικρό κλάσμα της ανθρώπινης επιβάρυνσης σε αέρια του θερμοκηπίου.

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Στην Ευρώπη είναι το 15%

                                          Χωρίς να υπολογίζουμε αυτήν κατά την παραγωγή των καυσίμων που καταναλώνουν τα οχήματα!

                                          Ένα τεράστιο ποσοστό είναι η θέρμανση 40-50%

                                          Φέτος λένε καταγράψαμε τον θερμότερο Φεβρουάριο......ever!!!

                                          Τα δέντρα δεν παράγουν όπως πρέπει, δεν υπάρχει σωστή αγρανάπαυση!

                                          Προφανώς η λύση θα ναι η γενετική ειδάλλως θα πεινάσουμε όλοι!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Πάρτε Τέζλα των δύο τόννων και των 500 ιπποειδών για να σώσετε τον πλανήτη! Αύριο κιόλας.
                                            Προλαβαίνετε - δεν προλαβαίνετε!

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 495
                                            • 496
                                            • 217 / 496
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr