-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν αντιλέγω, αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω
Σε καμμια περιπτωση, Το οτι δεν πουλαει το Τζιουλια ειναι γιατι ειναι ακριβο και χρονια πισω σε τεχνολογια δεν εχει να παρουσιασει κατι το νεο. Αν θελαν να πουλησουν αμαξωματα Τζιουλια θα επρεπε να του βαλουν ενα μικρο κινητηρα πχ απο Πεζω του τυπου 1.2 3κυλινδρο τουρμπο και να το εδιναν σε μια τιμη προσφορας.
Τωρα βεβαια τι μας νοιαζει εμας. Μετοχοι στην Αλφα Ρομεο δεν ειμαστε. Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω
Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.
@wantone said in TESLA FORUM:
χρονια πισω σε τεχνολογια
Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.
@wantone said in TESLA FORUM:
Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.
Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.
-
Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκ -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκΕιναι καλυτερη
Κανει φασαρια καιει τα 5πλα και κινείται με σχεδον διπλασια χιλιομετρα ανα ωρα απο καθε ηλεκτρικο. Κυριως προσφερει απολαυση αντι για μετακινηση
Αυτο με τα αλογα ειναι ντιπ ακυρο καθως ακομη και ενα γιαρι σε ταξιδι ειναι τελικα γρηγοροτεροΑ, και που σαι
Εχεις το ττ για ακριβως αυτους τους λογους -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκΞεκινώντας από Αθήνα για Σέρρες (πίστα), ποιο λες να φτάσει πρώτο;
-
Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού
Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκΕιναι καλυτερη
Κανει φασαρια καιει τα 5πλα και κινείται με σχεδον διπλασια χιλιομετρα ανα ωρα απο καθε ηλεκτρικο. Κυριως προσφερει απολαυση αντι για μετακινηση
Αυτο με τα αλογα ειναι ντιπ ακυρο καθως ακομη και ενα γιαρι σε ταξιδι ειναι τελικα γρηγοροτεροΑ, και που σαι
Εχεις το ττ για ακριβως αυτους τους λογουςΤο άμοιρο το ΤΤ έχω να το βγάλω (πλην μιας ημερας) απο τότε που πήρα το τεσλα.
Σε δρόμο με στροφές το τεσλα είναι πολύ καλό χωρίς φυσικά και κρύβει το βάρος του, αλλά ποιο σύγχρονο σεντάν ανάλογης δυναμης/εξοπλισμού είναι σημαντικά ελαφρύτερο ; -
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού
Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.
Καλοταξιδα τα γυαλιά, οι άντρες δεν μεγαλώνουν, ωριμάζουν !
Ρε σύ Δια άλλο αυτό που λες άλλο ποιος την έχει μεγαλύτερη. Σε μεγάλο ταξίδι (και με γνώμονα την μέγιστη απόσταση ανεφοδιασμού) το βενζίνης έχει πλεονέκτημα, το πετρέλαιο ακόμα μεγαλύτερο. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού
Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.
Καλοταξιδα τα γυαλιά, οι άντρες δεν μεγαλώνουν, ωριμάζουν !
Ρε σύ Δια άλλο αυτό που λες άλλο ποιος την έχει μεγαλύτερη. Σε μεγάλο ταξίδι (και με γνώμονα την μέγιστη απόσταση ανεφοδιασμού) το βενζίνης έχει πλεονέκτημα, το πετρέλαιο ακόμα μεγαλύτερο.Thanks. Μου είπε μια "φίλη" ότι πλέον έγινα σοφός.
Αυτό λέω βρε ΚόκκινοΤέρας μου. Δεν μπορώ να θεωρήσω κανονικό αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό, με τόσους περιορισμούς. Το Τέσλα μπορεί να είναι το καλύτερο ηλεκτρικό, αλλά πάλι σε περιορίζει. Μπορεί να είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά έχει πρόβλημα εμβέλειας (αυτονομίας όπως το λέμε και στον ΕΣ). -
Στο παρακάτω βίντεο κινήθηκε καλά το Tesla.
Αλλά για μένα ο πορωτικός ήχος της BMW M6, αν και παλιό μοντέλο, είναι κάτι που λείπει από τα μπαταριοκίνητα.Επίσης αυτή η πτώση της απόδοσης, είτε γιατί υπερθερμάνθηκε το ηλεκτρικό σύστημα, είτε για να κρατήσει ενέργεια, για την συνέχεια, ελπίζω να βελτιωθεί με την εξέλιξη τους.
-
@ektoras said in TESLA FORUM:
...
Επίσης αυτή η πτώση της απόδοσης, είτε γιατί υπερθερμάνθηκε το ηλεκτρικό σύστημα, είτε για να κρατήσει ενέργεια, για την συνέχεια, ελπίζω να βελτιωθεί με την εξέλιξη τους.
...
Οι ηλεκτροκινητήρες στα αυτοκίνητα έχουν 2 ratings. Μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει συνεχόμενα για 30 δευτερόλεπτα και μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει συνεχόμενα για 30 λεπτά. Η δεύτερη μπορεί να είναι και 30-40 % λιγότερη.
-
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω
Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.
@wantone said in TESLA FORUM:
χρονια πισω σε τεχνολογια
Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.
@wantone said in TESLA FORUM:
Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.
Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.
turbo κινητηρες και ZF 8αρι ειχαν τα ΒΜW σε πισωκινητα σενταν και SUV με ιδια τετρακινηση απο το 2011. Επισης το iDrive που και στην Giulia ειναι το ιδιο. Ποτε βγηκε η Giulia?
BMW εχουν το Sport Plus και 6500/7000 rpm κοκκινο ενω τα αλλα 5500 και δεν εχουν κατι αντιστοιχο του Sport Plus.
Eπισης οι αλλοι προσφερουν 3κυλινδρο, 4κυλινδρο και 6κυλινδρο σε σειρα και βενζινη και ντηζελ περα απο Μ3. Η Αλφα μονο εναν 4κυλινδρο 2λιτρο εχει και ενα ντηζελ.
Απλα τελευταια και καταιδρωμενη και με λιγοτερες επιλογες.
-
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?
-
@gio21 said in TESLA FORUM:
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;
Αρκετά
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?
Έχω την αίσθηση ότι η τελική περιορίζεται για λόγους αντίστασης κύλισης ελαστικών και αυτονομίας και όχι γιατί το μοτέρ αδυνατεί να ανταπεξέλθει
-
το fiesta πήγε στον κουβά
ο ecoboost είναι σκουπίδι
το tesla εχει κόφτη τελικής
του fiesta είναι η τελική
με 1,85 η απλή ποιον ενδιαφέρει η τελική;
με τιμολόγιο πορτοκαλί μόνο στην tesla καρφωτή!σορρυ @famas αλλα ξέρεις πότε να πουλάς
-
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90 -
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
TESLA FORUM