Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 218
    • 487
    • 488
    • 216 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @red_monster last edited by

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Δεν αντιλέγω, αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω

      Σε καμμια περιπτωση, Το οτι δεν πουλαει το Τζιουλια ειναι γιατι ειναι ακριβο και χρονια πισω σε τεχνολογια δεν εχει να παρουσιασει κατι το νεο. Αν θελαν να πουλησουν αμαξωματα Τζιουλια θα επρεπε να του βαλουν ενα μικρο κινητηρα πχ απο Πεζω του τυπου 1.2 3κυλινδρο τουρμπο και να το εδιναν σε μια τιμη προσφορας.

      Τωρα βεβαια τι μας νοιαζει εμας. Μετοχοι στην Αλφα Ρομεο δεν ειμαστε. Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω

        Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.

        @wantone said in TESLA FORUM:

        χρονια πισω σε τεχνολογια

        Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.

        @wantone said in TESLA FORUM:

        Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.

        Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.

        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster last edited by

          Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
          Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκ

          gatoz realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @red_monster last edited by gatoz

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
            Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκ

            Ειναι καλυτερη
            Κανει φασαρια καιει τα 5πλα και κινείται με σχεδον διπλασια χιλιομετρα ανα ωρα απο καθε ηλεκτρικο. Κυριως προσφερει απολαυση αντι για μετακινηση
            Αυτο με τα αλογα ειναι ντιπ ακυρο καθως ακομη και ενα γιαρι σε ταξιδι ειναι τελικα γρηγοροτερο

            Α, και που σαι
            Εχεις το ττ για ακριβως αυτους τους λογους

            #milf-a-man

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • realzeus
              realzeus @red_monster last edited by

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
              Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκ

              Ξεκινώντας από Αθήνα για Σέρρες (πίστα), ποιο λες να φτάσει πρώτο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • R
                red_monster last edited by

                Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού

                  Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster @gatoz last edited by

                    @gatoz said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Σε ταξίδια είναι καλύτερη η Τζούλια που καίει τα 5πλα, κάνει περισσότερη φασαρία και έχει 150 λιγότερα άλογα ;
                    Να μου έλεγες στην πίστα ή σε διαδρομή με στροφές οκ

                    Ειναι καλυτερη
                    Κανει φασαρια καιει τα 5πλα και κινείται με σχεδον διπλασια χιλιομετρα ανα ωρα απο καθε ηλεκτρικο. Κυριως προσφερει απολαυση αντι για μετακινηση
                    Αυτο με τα αλογα ειναι ντιπ ακυρο καθως ακομη και ενα γιαρι σε ταξιδι ειναι τελικα γρηγοροτερο

                    Α, και που σαι
                    Εχεις το ττ για ακριβως αυτους τους λογους

                    Το άμοιρο το ΤΤ έχω να το βγάλω (πλην μιας ημερας) απο τότε που πήρα το τεσλα.
                    Σε δρόμο με στροφές το τεσλα είναι πολύ καλό χωρίς φυσικά και κρύβει το βάρος του, αλλά ποιο σύγχρονο σεντάν ανάλογης δυναμης/εξοπλισμού είναι σημαντικά ελαφρύτερο ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @realzeus last edited by

                      @realzeus said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού

                      Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.

                      Καλοταξιδα τα γυαλιά, οι άντρες δεν μεγαλώνουν, ωριμάζουν !
                      Ρε σύ Δια άλλο αυτό που λες άλλο ποιος την έχει μεγαλύτερη. Σε μεγάλο ταξίδι (και με γνώμονα την μέγιστη απόσταση ανεφοδιασμού) το βενζίνης έχει πλεονέκτημα, το πετρέλαιο ακόμα μεγαλύτερο.

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus @red_monster last edited by realzeus

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        @realzeus said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        Δια ποσών ετών είσαι ; Γιατί αυτό είναι επιχείρημα δημοτικού

                        Ένα θα σου πω. Την Πέμπτη 14/3 μου έγραψε ο οφθαλμίατρος γυαλιά πρεσβυωπίας (αλήθεια είναι αυτό). Εσύ πες μου όμως γιατί το θεωρείς λάθος επιχείρημα το ότι το ένα αυτοκίνητο είναι πιο ταξιδιάρικο, όταν καλύπτει ταχύτερα μια μεγάλη απόσταση.

                        Καλοταξιδα τα γυαλιά, οι άντρες δεν μεγαλώνουν, ωριμάζουν !
                        Ρε σύ Δια άλλο αυτό που λες άλλο ποιος την έχει μεγαλύτερη. Σε μεγάλο ταξίδι (και με γνώμονα την μέγιστη απόσταση ανεφοδιασμού) το βενζίνης έχει πλεονέκτημα, το πετρέλαιο ακόμα μεγαλύτερο.

                        Thanks. Μου είπε μια "φίλη" ότι πλέον έγινα σοφός. 😄
                        Αυτό λέω βρε ΚόκκινοΤέρας μου. Δεν μπορώ να θεωρήσω κανονικό αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό, με τόσους περιορισμούς. Το Τέσλα μπορεί να είναι το καλύτερο ηλεκτρικό, αλλά πάλι σε περιορίζει. Μπορεί να είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά έχει πρόβλημα εμβέλειας (αυτονομίας όπως το λέμε και στον ΕΣ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ektoras
                          ektoras last edited by

                          Στο παρακάτω βίντεο κινήθηκε καλά το Tesla.
                          Αλλά για μένα ο πορωτικός ήχος της BMW M6, αν και παλιό μοντέλο, είναι κάτι που λείπει από τα μπαταριοκίνητα.

                          Επίσης αυτή η πτώση της απόδοσης, είτε γιατί υπερθερμάνθηκε το ηλεκτρικό σύστημα, είτε για να κρατήσει ενέργεια, για την συνέχεια, ελπίζω να βελτιωθεί με την εξέλιξη τους.

                          Youtube Video

                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t @ektoras last edited by

                            @ektoras said in TESLA FORUM:

                            ...

                            Επίσης αυτή η πτώση της απόδοσης, είτε γιατί υπερθερμάνθηκε το ηλεκτρικό σύστημα, είτε για να κρατήσει ενέργεια, για την συνέχεια, ελπίζω να βελτιωθεί με την εξέλιξη τους.

                            ...

                            Οι ηλεκτροκινητήρες στα αυτοκίνητα έχουν 2 ratings. Μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει συνεχόμενα για 30 δευτερόλεπτα και μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει συνεχόμενα για 30 λεπτά. Η δεύτερη μπορεί να είναι και 30-40 % λιγότερη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gio21 last edited by

                              Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
                              Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;

                              Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

                              R C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone @realzeus last edited by

                                @realzeus said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω

                                Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.

                                @wantone said in TESLA FORUM:

                                χρονια πισω σε τεχνολογια

                                Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.

                                @wantone said in TESLA FORUM:

                                Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.

                                Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.

                                turbo κινητηρες και ZF 8αρι ειχαν τα ΒΜW σε πισωκινητα σενταν και SUV με ιδια τετρακινηση απο το 2011. Επισης το iDrive που και στην Giulia ειναι το ιδιο. Ποτε βγηκε η Giulia?

                                BMW εχουν το Sport Plus και 6500/7000 rpm κοκκινο ενω τα αλλα 5500 και δεν εχουν κατι αντιστοιχο του Sport Plus.

                                Eπισης οι αλλοι προσφερουν 3κυλινδρο, 4κυλινδρο και 6κυλινδρο σε σειρα και βενζινη και ντηζελ περα απο Μ3. Η Αλφα μονο εναν 4κυλινδρο 2λιτρο εχει και ενα ντηζελ.

                                Απλα τελευταια και καταιδρωμενη και με λιγοτερες επιλογες.

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
                                  Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
                                  Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

                                  Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
                                  Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
                                  Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.

                                  ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?

                                  R W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    red_monster @gio21 last edited by

                                    @gio21 said in TESLA FORUM:

                                    Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
                                    Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;

                                    Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

                                    Αρκετά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @dstou last edited by red_monster

                                      @dstou said in TESLA FORUM:

                                      Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
                                      Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
                                      Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

                                      Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
                                      Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
                                      Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.

                                      ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?

                                      Έχω την αίσθηση ότι η τελική περιορίζεται για λόγους αντίστασης κύλισης ελαστικών και αυτονομίας και όχι γιατί το μοτέρ αδυνατεί να ανταπεξέλθει

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by monman2

                                        το fiesta πήγε στον κουβά
                                        ο ecoboost είναι σκουπίδι
                                        το tesla εχει κόφτη τελικής
                                        του fiesta είναι η τελική
                                        με 1,85 η απλή ποιον ενδιαφέρει η τελική;
                                        με τιμολόγιο πορτοκαλί μόνο στην tesla καρφωτή!

                                        σορρυ @famas αλλα ξέρεις πότε να πουλάς😊

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by gatoz

                                          Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                                          Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                                          #milf-a-man

                                          R C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_monster @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in TESLA FORUM:

                                            Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
                                            Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90

                                            Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.

                                            N katafractos17 C gatoz 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 216 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr