Mar 17, 2024, 9:50 AM

Ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 200χλμ .
Δεν ξέρεις ποσό θ έφθασε χωρίς τον περιορισμό .
Άλλωστε άνω των 200χλμ την θεωρώ άχρηστη την ταχύτητα . Οι επιδόσεις έως τα 200 παίζουν ρόλο

@red_monster said in TESLA FORUM:

@dstou said in TESLA FORUM:

Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;

Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.

ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?

Έχω την αίσθηση ότι η τελική περιορίζεται για λόγους αντίστασης κύλισης ελαστικών και αυτονομίας και όχι γιατί το μοτέρ αδυνατεί να ανταπεξέλθει