-
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?
Το ΤΜ3 δεν εχει κιβωτιο ταχυτητων, αν ειχε θα μπορουσε να παει και αυτο 275.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
Το 300αρι το καλό έχει, τα προ highland είχαν τελικές 225 το SR και 233 το LR.
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Tesla 3 κατανάλωση :
στα 120 χαω = 164 Wh/Km
στα 150 χαω = 229 Wh/km. (+40%)Το νέο έχει μεγάλη διαφορά στην εθνική
-
Ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 200χλμ .
Δεν ξέρεις ποσό θ έφθασε χωρίς τον περιορισμό .
Άλλωστε άνω των 200χλμ την θεωρώ άχρηστη την ταχύτητα . Οι επιδόσεις έως τα 200 παίζουν ρόλο@red_monster said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;
Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;Γενικός κανόνας: τα ηλεκτρικά ΄'θερίζουν' χαμηλά, αλλά 'ψοφάνε' πιο εύκολα στα πολλά χαω. Προς επίρρωσιν:
Eνώ ένα Τέζλα 3LR των 500 σχεδόν ίππων έχει 4,4'' για τα 0-100, είναι πιο γλήγορο δηλαδή από ένα Πορσε Μπόξτερ 718 που θέλει σχεδόν 5'', η τελική του είναι 'μόλις' 200 χαω, όσο δηλαδή ένα Φορντ Φιέστα 1.000 κυβικών με 125 ίππους. Για σύγκριση, το 718 έχει ...275 χαω τελική.
Για την κατανάλωση τώρα : Όπως στα θερμικά που η κατανάλωσή τους αυξάνεται όσο ανεβαίνουν τα χαω, έτσι γίνεται και στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχα καταβαραθρώνεται η αυτονομία τους. Παίζει να συμπεριφέρονται και λίγο χειρότερα από τα θερμικά στο συγκεκριμένο θέμα.ΥΓ. Βαλτός είσαι? Ρωτάνε τέτοια πράγματα?
Έχω την αίσθηση ότι η τελική περιορίζεται για λόγους αντίστασης κύλισης ελαστικών και αυτονομίας και όχι γιατί το μοτέρ αδυνατεί να ανταπεξέλθει
-
Έγραψε κανείς το αντίθετο;
-
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
3008 Hybrid4 έχει. 300 συνδιαστικά άλογα.
Και μετά όπως έγραψε, το Tesla έκανε δεξιά γιατί μάλλον είχε φάει όλη τη μπαταρία. -
@gio21 said in TESLA FORUM:
Έχω μπει σε τεσλα 3, και τρελάθηκα με την επιτάχυνση 0-100!
Η απορία μου είναι επειδή δεν έχει σχέσεις , σε ταξίδι πως συμπεριφέρεται ; Πχ σε προσπέραση από 120 στα 150χλμ είναι εξίσου δυνατό ;Επίσης ποσό μειώνεται η αυτονομία σε ταξίδι αν αντί για 120 στην εθνική πηγαινεις με 140-150 πχ ;
Δεν ξέρουμε.
Δεν τα έχει πάει κανείς για ταξίδι με τόσα... -
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Θα είπε ο Τεσλαίος, 130 άλογα έχει το 3008, πόσο να πηγαίνει...
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
Καλά όλοι εδώ μέσα ξέρουμε ποιο φεβικό έχει, από το βρίσιμο που του έχει ρίξει...
-
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
3008 Hybrid4 έχει. 300 συνδιαστικά άλογα.
Και μετά όπως έγραψε, το Tesla έκανε δεξιά γιατί μάλλον είχε φάει όλη τη μπαταρία.Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ντροπή
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
αξίζει όμως 27 k € παραπάνω από το model 3 LR, δεν νομίζω
Για όποιον κάνει ταξίδια, προφανώς αξίζει.
@wantone said in TESLA FORUM:
χρονια πισω σε τεχνολογια
Σοβαρά; Πες που είναι πίσω ακριβώς.
@wantone said in TESLA FORUM:
Εδω και ο Διας παροτι φανατικος δεν αγορασε Τζιουλια μονο λογια ειναι.
Δεν είμαι αγοραστής αυτής της κατηγορίας. Όταν αγοράσω ξανά θα είναι κάτι σε σπορ.
turbo κινητηρες και ZF 8αρι ειχαν τα ΒΜW σε πισωκινητα σενταν και SUV με ιδια τετρακινηση απο το 2011. Επισης το iDrive που και στην Giulia ειναι το ιδιο. Ποτε βγηκε η Giulia?
BMW εχουν το Sport Plus και 6500/7000 rpm κοκκινο ενω τα αλλα 5500 και δεν εχουν κατι αντιστοιχο του Sport Plus.
Eπισης οι αλλοι προσφερουν 3κυλινδρο, 4κυλινδρο και 6κυλινδρο σε σειρα και βενζινη και ντηζελ περα απο Μ3. Η Αλφα μονο εναν 4κυλινδρο 2λιτρο εχει και ενα ντηζελ.
Απλα τελευταια και καταιδρωμενη και με λιγοτερες επιλογες.
Δεν είναι όλες οι υλοποιήσεις ίδιες, ακόμα και αν το hardware είναι (π.χ. ZF), καθώς ο κάθε κατασκευαστής κάνει το δικό του καλιμπράρισμα! Όλοι λένε ότι η Giulia είναι το πιο σπορ μεσαίο saloon που υπάρχει.
Λίγες, αλλά καλές οι επιλογές! -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
Καποια στιγμη με τεζλα 3αρι αγνωστων στοιχειων ειχαμ μπλεξει καπου πριν το αιγιο στην εο. Ψηλα θα ελεγα οτι ακολουθουσε το φεβικο με ισαξιο ρυθμο μη σου πω και καλυτερο με καποια καθυστερηση στα ανοιγματα πανω απο 170, εννοαω πως καταλαβα πως τελικες θα μπορούσε να εχει μεγαλες αν και οχι γκαζια προς αυτες. Ομως εριχνε αγκυρα καπου στα 200 με 205, συμπερανα κοφτη.
Δεν κρατησε πολυ το πανηγύρι τοτες, 20μαξ κμ, μετα αναψε φωτα σινιαλο και μπηκε δεξα με 90Τα μοντελ 3 προ 2023 είχαν τελική πάνω απο 200 km/h την οποία και έπιαναν με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν ξέρω ποιο φεβικο είχες αλλά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 250 άλογα για την περιγραφόμενη αντιπαράθεση.
300
-
Κανεις δεν λέει και το άλλο!
Ότι το phev κατανάλωσε τόση ενέργεια όσο 10 Tesla απλά για να το ακολουθήσει!
Αν μαλιστα υποθέσουμε πως ο κάτοχος φόρτισε έστω μέρος της ενέργειας που χρειάζεται από φωτοβολταϊκά στο σπίτι του, τότε το phev κατανάλωσε όσο 50-100 Tesla
Όταν μαλιστα διαβάζω πως οι πηγές ορυκτων καυσιμων της Ευρώπης στερεύουν!
-
@lap said in TESLA FORUM:
Κανεις δεν λέει και το άλλο!
Ότι το phev κατανάλωσε τόση ενέργεια όσο 10 Tesla απλά για να το ακολουθήσει!
Αν μαλιστα υποθέσουμε πως ο κάτοχος φόρτισε έστω μέρος της ενέργειας που χρειάζεται από φωτοβολταϊκά στο σπίτι του, τότε το phev κατανάλωσε όσο 50-100 Tesla
Όταν μαλιστα διαβάζω πως οι πηγές ορυκτων καυσιμων της Ευρώπης στερεύουν!
Εκτός από κάτι tree huggers, ποιος πιστεύεις ότι ενδιαφέρεται για αυτά;
-
Σε λιγότερο χρονικό ορίζοντα από ότι φανταζόμαστε, ολοι!
Ανακοινώθηκε ότι μάλλον χάσαμε τον στόχο για την διατήρηση στον 1,5 βαθμό της αύξησης της μεσης θερμοκρασίας της θάλασσας τις επόμενες λίγες δεκαετίες, εκτός τεχνολογικού απροόπτου! Που σημαίνει ότι για τη Μεσόγειο η αύξηση θα ναι 3 βαθμοί.
Δηλαδή εμείς θα δούμε αύξηση θερμοκρασίας νωρίτερα από την υπόλοιπη γη κατά 100-150 έτη!
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό για εμάς ως χερσόνησο της Μεσογείου;;;;
Οι μισοί εδώ μέσα θα πεινάνε και κάποιοι αγρότες απλά θα έχουν καταστραφεί τελείως!Γενικα θα υπάρχει επισιτιστική κρίση στην περιοχή μας!
Με τις υγείες μας! Το τι κατάρες θα τρώμε οι σημερινές γενιές από τις επόμενες, δεν λέγεται!
-
Χωρίς να λέω ότι η κλιματική κρίση δεν είναι υπαρκτή, η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει απειροελάχιστη επίπτωση. Οι οδικές μεταφορές είναι ένα μικρό κλάσμα της ανθρώπινης επιβάρυνσης σε αέρια του θερμοκηπίου.
-
Στην Ευρώπη είναι το 15%
Χωρίς να υπολογίζουμε αυτήν κατά την παραγωγή των καυσίμων που καταναλώνουν τα οχήματα!
Ένα τεράστιο ποσοστό είναι η θέρμανση 40-50%
Φέτος λένε καταγράψαμε τον θερμότερο Φεβρουάριο......ever!!!
Τα δέντρα δεν παράγουν όπως πρέπει, δεν υπάρχει σωστή αγρανάπαυση!
Προφανώς η λύση θα ναι η γενετική ειδάλλως θα πεινάσουμε όλοι!
-
Πάρτε Τέζλα των δύο τόννων και των 500 ιπποειδών για να σώσετε τον πλανήτη! Αύριο κιόλας.
Προλαβαίνετε - δεν προλαβαίνετε!
TESLA FORUM