-
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
@realzeus said in SUV/Crossovers Forum:
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι φίλος μου, πηγαίνουμε για καμιά μπύρα που και που. Όμως είναι ακριβός, οπότε μην τον βλέπετε ως κανόνα.
Ακριβός μεν, αλλά τα μεταχειρισμένα που επιλέγει να βάλει στην έκθεσή του είναι σε άριστη κατάσταση όλα. Τουλάχιστον αυτό βλέπω και από το κανάλι που έχει στο youtube και δοκιμάζει τα αυτοκίνητα που έχει.
Το είχα αναφέρει στη συναλλαγή που είχαμε...
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ....
-
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
Όταν όμως έγραψα εδώ μέσα να πουλήσω το LEON στα χρήματα που το αγόρασα (αφού στην ουσία είναι καινούριο αυτοκίνητο) έπεσαν να με φάνε ορισμένα μέλη.
Προφανώς δεν θα το πουλήσεις στα χρήματα που το αγόρασες. Πιο ακριβά θα το πουλήσεις εννοείται. Εγώ θα ξεκίναγα την αγγελία στα €18-19.000
Δες και αυτα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/326576152-ford-ecosport
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/327276027-ford-ecosport -
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
@realzeus said in SUV/Crossovers Forum:
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι φίλος μου, πηγαίνουμε για καμιά μπύρα που και που. Όμως είναι ακριβός, οπότε μην τον βλέπετε ως κανόνα.
Ακριβός μεν, αλλά τα μεταχειρισμένα που επιλέγει να βάλει στην έκθεσή του είναι σε άριστη κατάσταση όλα. Τουλάχιστον αυτό βλέπω και από το κανάλι που έχει στο youtube και δοκιμάζει τα αυτοκίνητα που έχει.
Βρε είναι εξαιρετικός, δεν το συζητάμε. Απλά είναι ακριβός, γιατί όντως βάζει μόνο καλά αυτοκίνητα στην εμπορία του.
-
@antoniokon said in SUV/Crossovers Forum:
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
@antoniokon said in SUV/Crossovers Forum:
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
@gtsartsal said in SUV/Crossovers Forum:
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
@gtsartsal said in SUV/Crossovers Forum:
Και κανένα jimny μπορείς να κοιτάξεις...
Δεν έχουν εταζέρα φίλε @gtsartsal.
Ψάχνω αυτοκίνητο με εταζέρα.
Ούτε μπαίνει; Κάπως κάπου;
Όχι δεν μπαίνει, όπως δεν έμπαινε και στο 3θυρο Pajero Pinin που είχα.
Και όπως κατάλαβες στο πορτμπαγκάζ δεν μπορείς να αφήσεις τίποτα.Εσύ δεν είχες δώσει ένα 3θυρο GV σε κάποιο παλικάρι στην Θεσσαλονίκη;
Παρών....εγώ ήμουν αυτός...
Και βλέποντας τις προτάσεις του @gatoz, παίζει να το έδωσα και φθηνά τελικά...
Ναι ρε φίλε. Εσύ ήσουν. Τσάμπα το έδωσες.
Δες τιμές στις αγγελίες του gatoz.
Αν είχες σήμερα το δικό σου αγγελία, θα το είχες 3 χιλιάρικα πάνω τιμή.Για πες και κάτι άλλο, το δικό σου είχε εταζέρα;
Στον Παπαδημητρίου το είχες δώσει;
https://papadimitriou-cars.car.gr/cars/view/324138045Εταζέρα νομίζω δεν είχε το μοντέλο...αλλά με πιο σκούρα πίσω τζάμια, δεν φαινόταν τίποτε, από όσο θυμάμαι...
Στον Παπαδημητρίου το είχα δώσει αλλά δεν είναι αυτό της αγγελίας...
Το δικό μου ήταν σκούρο πράσινο- κυπαρισσί...
υπηρχε και εταζερα σε καποια εκδοση, δεν θυμαμαι πως τη λεγανε, αλλα και aftermarket
...περι κοτσαδορου....
δεν σημαινει οτι τραβηξε ποτε κατι....
τον εδινε δωρο ο σφακιανακης σε ολα τα gv. ελαχιστοι δεν τον εβαλαν για τους δικους τους λογους.
επισης. το θεμα 'τραβηξα' με κοτσαδορο μπορει να σημαινει πολλα σε ενα αυτοκινητο με αυτοφερομενο. σε ενα με χωριστο σασι δεν εχει σημασια. -
@panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:
Sportequipe S8 (είναι η σπορ σειρά της DR,ιταλοκινέζικης εταιρίας που στην Ευρώπη κυκλοφορεί κυρίως Ιταλία)
1.500 turbo βενζίνη GPL(υγραέριο), phev (1η φορά ο συνδυασμός) με 320hp, 500Nm συνδυαστική ροπή και 100km(!) πλήρως ηλεκτρικά από το plugin.Συνολική αυτονομία 1500(!)Km (1400+100). 2wd 4,70m. μήκος, 7θεσιο. Στην Ιταλία αναμένεται τέλη 2022-αρχές του 2023 με τιμή παραπάνω από τα 40.000ευρώ των μικρότερων "αδερφών" της S7 (αυτά θα έρχονται a) 1.6 GPL 200hp 2wd και b) GPL 4wd 260hp)
Ξέρουμε κατανάλωση?
-
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
επισης. το θεμα 'τραβηξα' με κοτσαδορο μπορει να σημαινει πολλα σε ενα αυτοκινητο με αυτοφερομενο. σε ενα με χωριστο σασι δεν εχει σημασια.
Μεγάλη κουβέντα η χρήση κοτσαδορου, το 90% δεν θα τράβηξε τίποτα και το υπόλοιπο θα έχει τραβήξει κανένα τρέιλερ ή καμιά βαρκούλα. Αλλά υπάρχει και η εξαίρεση στον κανόνα που θα έδενε και μια ρίζα ελιάς για να την ξεριζώσει....
Κάπως έτσι βρήκα τον πεθερό μου στο Αλεποχώρι να έχει δέσει το Fabia με μια ρίζα και να είναι έτοιμος να πάρει φόρα για να τεντώσει το 20μ σύρμα που είχε
Αλλού θα βρήσκαμε το τιμόνι και αλλού τον πίσω άξονα -
@yem said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
επισης. το θεμα 'τραβηξα' με κοτσαδορο μπορει να σημαινει πολλα σε ενα αυτοκινητο με αυτοφερομενο. σε ενα με χωριστο σασι δεν εχει σημασια.
Μεγάλη κουβέντα η χρήση κοτσαδορου, το 90% δεν θα τράβηξε τίποτα και το υπόλοιπο θα έχει τραβήξει κανένα τρέιλερ ή καμιά βαρκούλα. Αλλά υπάρχει και η εξαίρεση στον κανόνα που θα έδενε και μια ρίζα ελιάς για να την ξεριζώσει....
Κάπως έτσι βρήκα τον πεθερό μου στο Αλεποχώρι να έχει δέσει το Fabia με μια ρίζα και να είναι έτοιμος να πάρει φόρα για να τεντώσει το 20μ σύρμα που είχε
Αλλού θα βρήσκαμε το τιμόνι και αλλού τον πίσω άξοναεμ, παρε του ενα βιταρα γιεμ του συμπεθερου....
-
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
Κράτα τα λεφτά σου (και το Leon που είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Ecosport)!
Αφού του χρόνου πάλι δεν θα σου αρέσει ότι κι αν αγοράσεις φέτος. Και θα ψάχνεις με τι να το αλλάξεις... -
Εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι οι βροχές, τα χιόνια και τα προβλήματα υγείας που έχω.
Το LEON μια χαρά τα περνά στην πυλωτή. Σαπίζει με την ησυχία του. -
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
Εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι οι βροχές, τα χιόνια και τα προβλήματα υγείας που έχω.
Το LEON μια χαρά τα περνά στην πυλωτή. Σαπίζει με την ησυχία του.παρε ενα gv που αντεχει, χωραει παντου και ειναι και χαλαρωτικο - και να θες γρηγορα δεν παει αλλα και να σε πετυχει κανενας σε λαμαρινα ειναι δικο του προβλημα. μετα ξεκινα εντατικα ταξιδια στα βουνα με το κλαμπ να περασουν ολα. συνταγη γιατρου με αυλο παραπεμπτικο.
-
Μια φορά ατυχησα και οδήγησα το πρώτης γενιάς,με τον v6 .
Μέχρι να φτάσω Τύρναβο και να γυρίσω πίσω απηυδησα.
Φασαρία, κραδασμοί και τιμόνι στο περίπου.
Νόμιζες ότι θα σκορπίσει μετά τα 100. -
@teo-mak said in SUV/Crossovers Forum:
Μια φορά ατυχησα και οδήγησα το πρώτης γενιάς,με τον v6 .
Μέχρι να φτάσω Τύρναβο και να γυρίσω πίσω απηυδησα.
Φασαρία, κραδασμοί και τιμόνι στο περίπου.
Νόμιζες ότι θα σκορπίσει μετά τα 100.δεν εχει σχεση με το gv. μπορει και να μιλας για μοντελο 87
-
Έχω οδηγήσει το Vitara 1.6 της εποχή 1990-2000.
Τρίθυρο 1.6, κακοσυντηρημμένο.
Το έφερα από Λάρισα Αθήνα. Στην Εθνική ήταν πραγματικά όπου φυσάει ο άνεμος. Επικίνδυνο και με κούρασε πολύ.Μετά οδήγησα το 1ο GV, 3θυρο μοντέλο 2003. Ποιο σταθερό στο δρόμο και με καλύτερο πάτημα. Καλύτερο σε όλα. Δεν το οδήγησα σε ανοιχτό δρόμο. Μόνο σε νησί.
Μετά οδήγησα σε test drive το NGV τρίθυρο, 1.6.
Μέσα στην Αθήνα, Ολυμπιακό Στάδιο και γύρω περιοχές. Το έβαλα και σε χωράφι με πέτρες και χαλίκι. Προφανώς πολύ ποιο πολιτισμένο και σίγουρα ποιο ξεκούραστο.Το τελευταίο ήθελα να το αγοράσω. Αλλά πανάκριβο και κατέληξα με το Pajero Pinin που ξαφνικά ο Σαρακάκης έβγαλε μία προσφορά έκπτωση 3000euro σε όλα τα Pinin. Αυτό το αυτοκίνητο αν το είχα σήμερα θα ήταν λουκούμι για μένα. Ότι πρέπει για το τρόπο ζωής που κάνω και για τη χρήση που θέλω.
-
Είπα να μην ανοίξω ξεχωριστό topic.
Ο πεθερός μου θέλει να αλλάξει την 20ετιας Fabia και μου ανέθεσε να του βρω/προτείνω B-SUV με χειροκίνητο σασμάν, μέχρι 20-21 χιλιάρικα το πολύ.
Μιλάμε για καινούργιο. Δεν θέλει μεταχειρισμένο. Η πληρωμή θα είναι μετρητοίς.
Τα δύο πρώτα που είχα στο μυαλό μου (2008 & Puma), κάηκαν στο φτερό όταν μου είπε το πλαφόν στα χρήματα.
Του πρότεινα λοιπόν Kona 1.0L Turbo 120HP Βενζίνη(εκδόσεις Exclusive & Premium), Yaris Cross 1.5L 125HP Βενζίνη (εκδόσεις Active & Active Plus).
Σε αυτά τα χρήματα παίζει και το Stonic αλλά δεν του αρέσει (ούτε κι εμένα ).
Είπαμε να κοιτάξουμε και Captur που εμφανισιακά του αρέσει πολύ, αλλά μόλις είδε ότι πρέπει να δώσει μίνιμουμ 22 χιλιάρικα για να πάρει 90 άλογα, με ταμπούρα πίσω και ούτε καν στο ελάχιστο τον εξοπλισμό που έχουν τα Kona & Yaris Cross λάκισε (μιλάμε δεν έχει καν αισθητήρες πίσω).
Έβαλα στην εξίσωση και το Kamiq αλλά πέραν του ότι δεν θέλει να ξανά πάει σε Skoda, εμφανισιακά σε σχέση με τα Hyundai και Toyota δεν πιάνει μία και για να φτάσει τον εξοπλισμό τους νομίζω κοστίζει ακριβότερα.
Οπότε μάλλον καταλήγουμε στο Κορεάτικο και στο Ιαπωνικό. Εγώ προτιμώ Kona το οποίο νομίζω έχει και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά το Yaris Cross του φαίνεται πιο μαζεμένο. Νομίζω ότι λόγω διαστάσεων είναι όντως πιο μαζεμένο.
Έχετε άποψη για τα πλην και τα συν μεταξύ των δύο;
Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να βρεί και κανένα ετοιμοπαράδοτο. Αυτός ίσως είναι ένας παράγοντας που θα μετρήσει. -
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να βρεί και κανένα ετοιμοπαράδοτο. Αυτός ίσως είναι ένας παράγοντας που θα μετρήσει.
Ετοιμοπαράδοτο δεν υπάρχει τίποτα. Το Γιάρις Κρος ειναι καλύτερο στον δρόμο (λειτουργία ανάρτησης) αλλά ως ατμοσφαιρικό το κιβώτιο θα θέλει πιο δούλεμα. Το Κόνα θα είναι πιο γρήγορο λογικά και νομίζω έχει και καλύτερους χώρους. Από εξοπλισμό δεν ξέρω, εγγυήσεις τα ίδια. Κόστος συντήρησης χαμηλότερο το Κρός και after sales μάλλον η Τογιότα σε σχέση με Βασιλάκη. Βασικά όποιο και να πάρει δεν θα είναι λαθος. Οπότε για εμένα ας τα οδηγήσει και τα 2 και να πάρει αυτό που του αρέσει περισσότερο.
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Είπα να μην ανοίξω ξεχωριστό topic.
Ο πεθερός μου θέλει να αλλάξει την 20ετιας Fabia και μου ανέθεσε να του βρω/προτείνω B-SUV με χειροκίνητο σασμάν, μέχρι 20-21 χιλιάρικα το πολύ.
Μιλάμε για καινούργιο. Δεν θέλει μεταχειρισμένο. Η πληρωμή θα είναι μετρητοίς.
Τα δύο πρώτα που είχα στο μυαλό μου (2008 & Puma), κάηκαν στο φτερό όταν μου είπε το πλαφόν στα χρήματα.
Του πρότεινα λοιπόν Kona 1.0L Turbo 120HP Βενζίνη(εκδόσεις Exclusive & Premium), Yaris Cross 1.5L 125HP Βενζίνη (εκδόσεις Active & Active Plus).
Σε αυτά τα χρήματα παίζει και το Stonic αλλά δεν του αρέσει (ούτε κι εμένα ).
Είπαμε να κοιτάξουμε και Captur που εμφανισιακά του αρέσει πολύ, αλλά μόλις είδε ότι πρέπει να δώσει μίνιμουμ 22 χιλιάρικα για να πάρει 90 άλογα, με ταμπούρα πίσω και ούτε καν στο ελάχιστο τον εξοπλισμό που έχουν τα Kona & Yaris Cross λάκισε (μιλάμε δεν έχει καν αισθητήρες πίσω).
Έβαλα στην εξίσωση και το Kamiq αλλά πέραν του ότι δεν θέλει να ξανά πάει σε Skoda, εμφανισιακά σε σχέση με τα Hyundai και Toyota δεν πιάνει μία και για να φτάσει τον εξοπλισμό τους νομίζω κοστίζει ακριβότερα.
Οπότε μάλλον καταλήγουμε στο Κορεάτικο και στο Ιαπωνικό. Εγώ προτιμώ Kona το οποίο νομίζω έχει και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά το Yaris Cross του φαίνεται πιο μαζεμένο. Νομίζω ότι λόγω διαστάσεων είναι όντως πιο μαζεμένο.
Έχετε άποψη για τα πλην και τα συν μεταξύ των δύο;
Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να βρεί και κανένα ετοιμοπαράδοτο. Αυτός ίσως είναι ένας παράγοντας που θα μετρήσει.#mono_vitara
-
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
#mono_vitara
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έβαλα μέσα στις επιλογές γιατί μου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από όλα και θέλει όσο μικρότερο γίνεται σε όγκο.
Θα του το αναφέρω όμως. -
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
#mono_vitara
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έβαλα μέσα στις επιλογές γιατί μου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από όλα και θέλει όσο μικρότερο γίνεται σε όγκο.
Θα του το αναφέρω όμως.παιζει να ειναι το μικροτερο. 4.17.
-
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
#mono_vitara
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έβαλα μέσα στις επιλογές γιατί μου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από όλα και θέλει όσο μικρότερο γίνεται σε όγκο.
Θα του το αναφέρω όμως.παιζει να ειναι το μικροτερο. 4.17.
Είναι, οριακά από το YC και από τον Κόναν (4.20).
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Είπα να μην ανοίξω ξεχωριστό topic.
Ο πεθερός μου θέλει να αλλάξει την 20ετιας Fabia και μου ανέθεσε να του βρω/προτείνω B-SUV με χειροκίνητο σασμάν, μέχρι 20-21 χιλιάρικα το πολύ.
Μιλάμε για καινούργιο. Δεν θέλει μεταχειρισμένο. Η πληρωμή θα είναι μετρητοίς.
Τα δύο πρώτα που είχα στο μυαλό μου (2008 & Puma), κάηκαν στο φτερό όταν μου είπε το πλαφόν στα χρήματα.
Του πρότεινα λοιπόν Kona 1.0L Turbo 120HP Βενζίνη(εκδόσεις Exclusive & Premium), Yaris Cross 1.5L 125HP Βενζίνη (εκδόσεις Active & Active Plus).
Σε αυτά τα χρήματα παίζει και το Stonic αλλά δεν του αρέσει (ούτε κι εμένα ).
Είπαμε να κοιτάξουμε και Captur που εμφανισιακά του αρέσει πολύ, αλλά μόλις είδε ότι πρέπει να δώσει μίνιμουμ 22 χιλιάρικα για να πάρει 90 άλογα, με ταμπούρα πίσω και ούτε καν στο ελάχιστο τον εξοπλισμό που έχουν τα Kona & Yaris Cross λάκισε (μιλάμε δεν έχει καν αισθητήρες πίσω).
Έβαλα στην εξίσωση και το Kamiq αλλά πέραν του ότι δεν θέλει να ξανά πάει σε Skoda, εμφανισιακά σε σχέση με τα Hyundai και Toyota δεν πιάνει μία και για να φτάσει τον εξοπλισμό τους νομίζω κοστίζει ακριβότερα.
Οπότε μάλλον καταλήγουμε στο Κορεάτικο και στο Ιαπωνικό. Εγώ προτιμώ Kona το οποίο νομίζω έχει και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά το Yaris Cross του φαίνεται πιο μαζεμένο. Νομίζω ότι λόγω διαστάσεων είναι όντως πιο μαζεμένο.
Έχετε άποψη για τα πλην και τα συν μεταξύ των δύο;
Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να βρεί και κανένα ετοιμοπαράδοτο. Αυτός ίσως είναι ένας παράγοντας που θα μετρήσει.- Το Kona υπολόγισε παράδοση σε 7-8 μήνες και μέχρι τότε μάλλον θα έχει παρουσιαστεί και το επόμενο μοντέλο.
- Το Yaris Cross παράδοση σε 12 μήνες.
- Δες και το Seat Arona. Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, αλλά μόνο στην έκδοση με τα 95 άλογα, καθώς και στην έκδοση με το φυσικό αέριο.
- Vitara παράδοση σε 4-5 μήνες.
SUV/Crossovers Forum