-
Ο χρήστης evanpap3 έγραψε:
τηλεφώνησα σήμερα για να εοιβεβαιώσω την τιμή για αυτό:
KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2 και όντως ήταν 27.980€
Το επόμενο ερώτημα ήταν αν διαθέτει κλιμάτισμό όπου στην αρχή μου είπαν ΝΑΙ αλλά μετά ρώτησε και μου είπαν ότι έχει aircondition και κλιματισμό έχει η επόμενη έκδοση στα33.980€
Χαλάστικα γιατί με κάλυπτει σε χώρους, μου αρέσει σχεδιαστικά και έιναι και αυτόματο.
Επίσης δεν θέλω με τίποτα να ξεπεράσω τα 28.000€ για ένα αυτοκίνητο που θα το παρκάρω στο δρόμο.
Τώρα σκέφτομαι το Hyundai Tucson.
Είναι πολύ μικρότερο από το Kodiaq? Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά είναι φουλ έξτρα.
Καμία άλλη λύση έχετε?
Οποσδήποτε αυτόματο με κλιματισμό και ευρύχωρο...
ευχαριστώΜάλλον κάνει λάθος ο πωλητής, να πας και σε άλλη αντιπροσωπεία. Ρώτησα πριν λίγες μέρες για το τετρακίνητο diesel ambition και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός είναι standard σε όλες τις εκδόσεις. Έχω εκτυπωμένο και το φυλλάδιο με τους εξοπλισμούς που το επιβεβαιώνει. Απλό a/c έχει το karoq στην έκδοση ambition.
Το tuscon είναι αρκετά βελτιωμένο σε απτή ποιότητα αλλά δεν φτάνει κατ' εμέ την ποιότητα του kodiaq. Ούτε φυσικά τους χώρους. Στο test drive το skoda μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στο δρόμο (άνεση ανάρτησης ακόμα και με 19αρες, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης). -
Ρε τους χοντροκωληδες τους Φιλανδους- Νορβηγούς (δεν θυμάμαι ποιοι ακριβώς ήταν) πήγαν και έκατσαν και οι τρεις πίσω στο αμαξάκι για να κάνουν το τεστ αποφυγής ταράνδου!
Άι σιχτιρ πια!Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
@Lap
Απο την πλευρα μου τουλαχιστον, οταν λεω 'ανατομικο', ουσιαστικα σε αυτα που λες αναφερομαι, με μια λεξη...
Σε καποια σημεια θα πρεπει να ειναι πιο σφιχτο, ή να εχει εξεχει καπου περισσοτερο, σε αλλα πιο μαλακο, ή να εξεχει καπου λιγοτερο, συνολικα ομως ετσι θα παρεχει σωστη στηριξη και σταση σωματος.Το κάθισμα έχει μεγάλες ιδιαιτερότητες και όσο περισσότερο το κάνεις με 'ανατομική' λογική , τόσο λιγότεροι θα βρίσκουν την ιδανική θέση .
H 'ανατομική' λογικη ειναι απλη, το καθισμα να στηριζει σωστα το σωμα, οπως πχ σε καποια σημεια πιο σφιχτα συγκριτικα, συμφωνα ομως και με την σωστη σταση οποιουδηποτε σωματοτυπου.
Βεβαια ακομα και σε σωστο ανατομικο καθισμα να καθεται κανεις, εαν το εχει ρυθμισει σε λανθασμενη σταση-θεση σωματος (πχ πολυ ξαπλωτα την πλατη, τεντωμενα χερια σε τιμονι, ή πολυ κοντα στο τιμονι με ανεβασμενη ψηλα την βαση καθισματος) η κουραση-ενοχληση θα ερθει πολυ συντομα...
-
Γρηγόρη το πως οδηγεί ο καθένας έχει σχέση με τα δικά του κριτήρια . Εγώ ούτε ξαπλωμένη πλάτη θέλω , ούτε κοντά στο τιμόνι είμαι .
Αντίθετα πάω τέρμα πίσω και τέρμα κάτω τα καθίσματα και βολεύομαι στα περισσότερα αμάξια με σχετικά όρθια πλάτη .
Αλλά τα καθίσματα πρέπει να είναι φτιαγμένα ώστε να χωράνε τους σωματότυπους .Για παράδειγμα το κάθισμα της 5άρας μου , είναι φαρδύ και μένα με στηρίζει απόλυτα . Αλλά είναι το αμάξι μεγάλο και φαρδύ και έτσι χωράνε δύο τέτοια καθίσματα . Ενας άλλος που είναι 1,70 και πολύ αδύνατος , ψιλοπλέει στο κάθισμα αυτό .
Σε άλλα αμάξια πιο στενά , όπως το Μόκκα για παράδειγμα , το Α3 σεντάν , τα καθίσματα έχουν αυτά που λες τα εξογκώματα , αλλά εγώ δεν χωράω στο εσωτερικό τους , με αποτέλεσμα να κάθομαι πάνω σε αυτά και αυτό δεν είναι το καλύτερο .Το αιρκρός απ΄ ότι θυμάμαι είναι κάπως επίπεδα τα καθίσματα . Αυτό λόγω μικρότερου πλάτους του αυτοκινήτου , επιτρέπει να χωράνε άνετα οι σωματότυποι .
Αλλά επειδή το έθεσες το θέμα , θα κοιτάξω κάποια στιγμή και εγώ τα καθίσματα των 3 που τέσταρες και θα το σχολιάσω . Θα δω και τα περίεργα του κάκτου .
-
Τέσπα! Παρακολουθώ το νήμα δυο τρεις μέρες τώρα που άρχισε η συζήτηση σύγκρισης του Αρόνα με το aircross και διασκεδάζω με κάποια σχόλια. Προφανώς και καθώς οι πωλήσεις του δεν πάνε κι άσχημα, μάλλον υπάρχουν πολλοί γύρω μας αυστραλοπίθηκοι, καμπούρηδες ραχιτικοί που το προτίμησαν έναντι του ανταγωνισμού. Δεν μας φτάνει που ως Ευρώπη γερνάμε λιγοστεύουμε, αυξάνονται και τα ποσοστά των προβληματικών ανάμεσα μας. Βρε τι πάθαμε... Όπως είπα το διασκεδάζω. Διαφορετικά τόσο κομπλεξισμό ΔΕΝ θα μπορούσα να τον αντιμετωπίσω. Τώρα όσο αφορά το αρόνα, να πω πως το αυτοκίνητο ενώ εξωτερικά μοιάζει με γατάκι, μικρούλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό εντούτοις θεωρώ πως έχει πολύ μελετημένη χωροταξία καθώς δεν υπολείπεται σε χώρους έναντι των άλλων. Δεν είναι όμορφο ούτε ιδιαίτερα ποιοτικό όπως και οι ανταγωνιστές του αλλά για εμένα δεν κάνει λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Γιατί πως να το κάνουμε? Όταν παίρνεις ένα suv, crossover αν μη τι άλλο θέλεις και να έχει έστω μια υποψία διάθεσης για χωμάτινες διαδρομές και αυτό δεν έχει. Έτσι ένας φίλος μου προτίμησε το ντουστ που από πολλές απόψεις είναι πολύ περισσότερο ολοκληρωμένη λύση από αυτό και τα λοιπά γατάκια . CRIU το έχω ξαναπει. Για εσένα λόγω των ρωμαλέων εξωτερικών σου χαρακτηριστικών από 3008 κι επάνω θα έπρεπε να κοιτάς.
Lap όντως είχα δει την περιγραφή σου για την εμπειρία σου με το arona και συμφωνώ μαζί σου στον τρόπο που εσύ ο ίδιος την αξιολογείς. Τα σέβη μου. -
Βασιλη σου εχω στειλει ενα μινιμαλιστικο πμ
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι αποτρεπτικός παράγοντας τα m&s λάστιχα. Κι εγώ έτσι έλεγα γιατί πάντα βάζω ότι πιο σπορ υπάρχει από λάστιχα αλλά τελικά δε με ενόχλησαν πουθενά στις 2 βδομάδες που έχω το 3008. Άντε ίσως λίγο παραπάνω θόρυβος σε κάτι κλειστά πάρκινγκ αλλά ως εκεί. Ασήμαντες διαφορές δηλαδή δεδομένης της χρήσης του αυτοκινήτου.Το πιο σημαντικό για μένα είναι πως στο φρενάρισμα στη βροχή δίνει grade C σε σχέση με το Α που είχα με τα Dunlop πχ. Θα δείξει...
Η μικρή αύξηση της κατανάλωσης καταπίνεται. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τέσπα! Παρακολουθώ το νήμα δυο τρεις μέρες τώρα που άρχισε η συζήτηση σύγκρισης του Αρόνα με το aircross και διασκεδάζω με κάποια σχόλια. Προφανώς και καθώς οι πωλήσεις του δεν πάνε κι άσχημα, μάλλον υπάρχουν πολλοί γύρω μας αυστραλοπίθηκοι, καμπούρηδες ραχιτικοί που το προτίμησαν έναντι του ανταγωνισμού.Σίγουρα πάντως υπάρχει μεγάλη ποικιλία σωματότυπων, αλλά επίσης μεγάλο ποσοστό οδηγών που δεν γνωρίζει καν την σωστή στάση σώματος, ως προς την θέση οδήγησης.
Το αν πάνε καλά ή όχι οι πωλήσεις, είναι κυρίως αποτέλεσμα marketing, τιμολογιακής πολιτικής περισσότερο, και όχι απαραίτητα εξαιρετικού προιόντος σε όλα τα επίπεδα.[quote='SPI_duster'Δεν μας φτάνει που ως Ευρώπη γερνάμε λιγοστεύουμε, αυξάνονται και τα ποσοστά των προβληματικών ανάμεσα μας. Βρε τι πάθαμε... Όπως είπα το διασκεδάζω. Διαφορετικά τόσο κομπλεξισμό ΔΕΝ θα μπορούσα να τον αντιμετωπίσω. [/quote]
Σημεία των καιρών...Πολλά τα προβλήματα, οι προβληματισμοί και τελικά οι προβληματικοί!
Στην τελική ηλεκτρονικό καφενείο είναι εδώ, οι περισσότεροι για διασκέδαση-ψυχαγώγηση μπαίνουμε!
Τώρα η έννοια του κόμπλεξ μπορεί να έχει περισσότερες από μια πλευρές, κάτι σαν το νόμισμα δηλαδη...Τώρα όσο αφορά το αρόνα, να πω πως το αυτοκίνητο ενώ εξωτερικά μοιάζει με γατάκι, μικρούλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό εντούτοις θεωρώ πως έχει πολύ μελετημένη χωροταξία καθώς δεν υπολείπεται σε χώρους έναντι των άλλων. Δεν είναι όμορφο ούτε ιδιαίτερα ποιοτικό όπως και οι ανταγωνιστές του αλλά για εμένα δεν κάνει λόγω φιλοσοφίας στησίματος.
Όπως λένε και σε πολλά χωριά, 'beauty is in the eye of the beholder'...Ή αλλιώς, 'περι ορέξεως...ουδείς λόγος'
Γιατί πως να το κάνουμε? Όταν παίρνεις ένα suv, crossover αν μη τι άλλο θέλεις και να έχει έστω μια υποψία διάθεσης για χωμάτινες διαδρομές και αυτό δεν έχει. Έτσι ένας φίλος μου προτίμησε το ντουστ που από πολλές απόψεις είναι πολύ περισσότερο ολοκληρωμένη λύση από αυτό και τα λοιπά γατάκια . CRIU το έχω ξαναπει. Για εσένα λόγω των ρωμαλέων εξωτερικών σου χαρακτηριστικών από 3008 κι επάνω θα έπρεπε να κοιτάς.
Lap όντως είχα δει την περιγραφή σου για την εμπειρία σου με το arona και συμφωνώ μαζί σου στον τρόπο που εσύ ο ίδιος την αξιολογείς. Τα σέβη μου.Καταρχάς επί του προκειμένου, γίνεται λόγος για τρία μικρά crossover και όχι SUV. Υπάρχει διαφορά και επι της ουσίας στο αναφερόμενο συγκριτικό, πρόκειται για κατηγορία μικρών δικίνητων υπερυψωμένων αυτοκινήτων. Όυτε καν 4κίνητων.
Την όποια υποψία για -πατημένη- χωμάτινη διαδρομή την έχουν και τα τρία (C3 Aircross, Stonic, Arona) ανεξαιρέτως, κυρίως λόγω αυξημένου ύψους απόστασης από το δρόμο σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Το C3 Aircross παρόλα αυτά, είναι το μοναδικό της παρέας που μπορεί να εξοπλιστεί -ως έξτρα- με εργοστασιακό πακέτο που περιλαμβάνει μεικτά ελαστικά και ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Ένα αναμφίβολο ατού, προφανώς για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω, που όμως αφενώς μπορεί να προστεθεί -ως aftermarket όμως εξοπλισμός- και στα υπόλοιπα δυο/ή και οποιοδήποτε άλλο crossover, σε επίπεδο επιλογής μεικτών ελαστικών, που ουσιαστικά δίνουν και την επιπλέον δυνατότητα.
Το ηλεκτρονικο βοήθημα 'grip control' του Αircross από μόνο του δεν μπορεί να προσφέρει προσβασιμότητα σε τέτοιες συνθήκες, απλώς διευκολύνει σε ένα βαθμό -σε συνδυασμό πάντα με μεικτά ελαστικά- την μετάβαση, ακόμα και σε χρήστες με μηδενική εμπειρία, που προσεγγίζουν χαμηλής πρόσφυσης διαδρομές, με απότομο τρόπο και χειρισμούς.Οπότε και το παράδειγμα πέρι Duster, ή και οποιουδήποτε άλλου SUV, και συγκεκριμένα 4κίνητου, είναι άτοπο σε κάθε είδους σύγκριση που αφορά δικίνητα Crossover.
To αν είναι καλύτερο κανείς να επιλέξει δικίνητο/4κίνητο Crossover ή SUV , αυτή είναι μια άλλη κουβέντα, στην οποία υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες προτεραιοτήτων, όπως το κόστος, αυξημένη άνεση κτλ.
-
Feast your eyes μόνο γιατί είναι στα πολωνικά ? Ρουμανικα ? το βίντεο .
Σαφέστατα επηρεασμένο σχεδιαστικά μέσα από το 3008 με διαφορετικά επίπεδα και γραμμές αλλά λογικά σε άλλο επίπεδο συναρμογής και ποιότητας, το αυθεντικό δηλαδή στο οποίο είναι μανούλες στο VAG.
Youtube VideoΣτάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Χωρις πλακα, εχω αληθωρισει για να βρω διαφορα στο εξωτερικο.
Το καινουργιο δεν ειναι; θα ορκιζομουν οτι ειναι καποιο φεισλιφτ του προηγουμενου.
Θα κυκλοφωρουσε στο δρομο και εγω θα νομιζα πως ειναι το παλιο μοντελο.Ρε αουντι, ξυπνα λιγο, τα σχεδια μου μεσα.
Επισης ειναι καπως απογοητευτικο να αγορασεις ακριβο αυτοκινητο και οι πισω να κάθονται με τα γονατα στο καθισμα. Δηλαδη ποσο πολυ πολυτελεια εχει ενα αυτοκινητο με υπερβολικα αφρατο ταμπλο σε ολα τα σημεια του, και καπως στεναχωρο πισω χωρο γονατων;. Οι χωροι δεν ειναι πολυτελεια δηλαδη; Ποιοι θα καθονται πισω;
Τα σημερινα παιδια ιδιαιτερα τα αγορια σε υψηλο ποσοστο στην εφηβεια ειναι πανω απο 1,80μ .Παιρνω μεγαλο σουβ, θελω να κολυμπανε οι πισω. Οχι να τσιμπαω το ταμπλο. Ειδαλλως παω σε μια ωραιοτατη μερτσεντα η μια σπορτιφ μπεμπα στα λεφτα αυτα.
Τι εχουν αραγε στο κεφαλι τους οταν σχεδιαζουν και ευαγγελιζονται κιολας μια τετραγωνη λογικη;
-
ολιγον απο εσκιμω κουζινα μου φερνει. με σουβλα και γκριλ.
ενω εχουν τοση αρτια εφαρμοσμενη μηχανολογια, δειχνουν σχεδιαστικα τη καταφυγη σε αναμνησεις απο εφ κέι κέι τσβάιτε λιγκ
-
Lap και γάτε , έτσι είναι τα VAG τι να κάνουμε.
Δυστυχώς στον τομέα σχεδίασης είναι επηρεασμένοι από την στρατηγική μάρκετινγκ της apple. Μικρές αλλαγές με σκεπτικό τον σεβασμό προς τους κατόχους των προηγούμενων ώστε να μην απαξιωθεί η αγορά τους.
Κορυφαίο δείγμα το Golf, το οποίο από το 5 τώρα στο 8 ελπίζουμε σε κάποια ριζική αλλαγή ( αλλά κάτι μου λέει πως θα προκύψει iPhone X με notch η φάση).Τουλάχιστον σε σπορ εκδόσεις με ωραίες ζάντες και σποιλερ, αεροτομες, προφυλακτήρες κλπ είναι πολύ ωραία, macho και δυναμικά.
Στο εσωτερικό μετά το τελευταίο Α4 τα Audi έχουν βελτιωθεί πολύ σε σχεδίαση, και του TT ήταν ωραίο και σε αυτό είναι πολύ καλό και ξαναλέω πως είναι εμφανώς επηρεασμένο από το 3008 το οποίο είναι θετικό κατά την άποψη μου.
Ως προς τους χώρους δεν έχω κάποια ιδιαίτερη άποψη αλλά θεωρώ πως από Q5 και κάτω δεν τους ενδιαφέρει, τους νοιάζει πιο πολύ το lifestyle και πουλμουρ που εμπνέει η Audi και εκεί στοχεύει.
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το σκεπτικό του VAG είναι ότι το κοινό του είναι συντηρητικό και δεν θέλει πρωτοποριακά σχήματα. Που και που, κάνουν κανένα τολμηρό βήμα (π.χ. ΤΤ, Arteon).
-
Σεπτέμβριος 2018
NISSAN QASHQAI 2.474 19,63% 79 10,94%
VOLKSWAGEN TIGUAN 1.152 9,14% 44 6,09%
TOYOTA C‐HR 1.118 8,87% 95 13,16%
BMW X1‐SERIES 1.052 8,35% 84 11,63%
MERCEDES GLA‐SERIES 800 6,35% 42 5,82%
PEUGEOT 3008 755 5,99% 40 5,54%
FORD KUGA 654 5,19% 39 5,40%
DACIA DUSTER 646 5,13% 28 3,88%
SKODA KAROQ 485 3,85% 22 3,05%
MINI COUNTRYMAN (NEW) 470 3,73% 31 4,29%
JEEP COMPASS 455 3,61% 39 5,40%
AUDI Q3 399 3,17% 4 0,55%
SUZUKI SX4 341 2,71% 19 2,63%
VOLVO XC40 299 2,37% 55 7,62%
KIA MOTORS NEW SPORTAGE 288 2,29% 6 0,83%
HYUNDAI TUCSON 246 1,95% 12 1,66%
OPEL GRANDLAND X 230 1,83% 14 1,94%
RENAULT KADJAR 161 1,28% 16 2,22%
BMW X2‐SERIES 160 1,27% 18 2,49%
HONDA HR‐V 122 0,97% 13 1,80%
MITSUBISHI ASX 55 0,44% 5 0,69%
MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 52 0,41% 8 1,11%
JAGUAR E‐PACE 52 0,41% 2 0,28%
SEAT ATECA 49 0,39% 1 0,14%
LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 47 0,37% 2 0,28%
SUBARU XV 22 0,17% 3 0,42%
SSANGYONG XLV 14 0,11%
CITROEN DS7 CROSSBACK 3 0,02% 1 0,14%https://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fi ... -9-seg.pdf
-
Το CHR τα σπάει τον Σεπτέμβριο και είναι πρώτο με 95 ταξινομήσεις , ενώ Χ1 και Χ2 μαζί φτάνουν τις 96! κλασσικη αξία το qashqai και πολύ καλά πάει το 3008 και το xc40
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Με 2 κινητήρες πετρέλαιο και 1 βεντζίνα παρουσιάστηκε λέει το νέο Χ7 .
Μα εδώ έχουμε πληροφορηθεί ότι ακόμα και ο κακομοίρης ο μπατίρης πρέπει να πηγαίνει για μεροκάματο με βενζίνα τούρμπο ή έστω υβρίδιο και το πετρέλαιο έχει καταργηθεί ... -
Η μάσκα είναι λίγο άσχημη
Θα το δω από κοντά σύντομα, είμαι σίγουρος θα το έχουν παραγγειλλει ήδη συνάδελφοι, είναι ακριβώς ότι κυνηγάνε -
Παίδες, υπάρχουν εναλλακτικές στο πετρέλαιο, αλλά ακόμη δεν μπορούν να σηκώσουν όγκους. Παρά τη φουλ τρομοκρατία στην αγορά.
74% το μερίδιο του πετρελαίου στα μεγάλα suv σαν το X7. Diesel rulez λέμε!https://www.jato.com/diesel-in-europe-in-2017-annus-horribilis/
-
Εντυπωσιακό οτι το Ατέκα πουλάει ακόμα λιγότερο και απο το μιτσου ASX!!
SUV/Crossovers Forum