Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
https://www.facebook.com/groups/185408518772394
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
https://www.facebook.com/groups/185408518772394
@lap said in TOYOTA FORUM:
Ή απλά θα μπορούσες να μας πιστέψεις μιας και τα έχουμε ψάξει νωρίτερα.
Αλλά πέρα από την πλάκα, ωραίος που τα ψχνεις στην λεπτομέρεια. Ωραίο ποστ.
Στην προκειμενη περιπτωση που ανεβαζω ενα αρθρο για εστω και εναν που ενδιαφερεται πραγματικα να το διαβασει, θελω να εχω οσο το δυνατον πιο εγκυρες και διασταυρωμενες πληροφοριες.
Σαφως και διαβαζω και λαμβανω υποψιν καθε πληροφορια με προσοχη, απλως επιζητω και την οποια επιπροσθετη "ασφαλεια" μιας επισημης πηγης.
Εαν οποιοσδηποτε χρηστης ειχε ευκαιρη την παραθεση καποιου απο τα παραπανω, ή αλλου επισημου Link που να ξεκαθαριζει τα των κιβωτιων, φυσικα και θα την υιοθετουσα, χωρις περεταιρω αναζητηση...
Πρεπει να πω παντως οτι ειναι απο τις λιγες φορες που βρισκω οτι οι πληροφοριες ενος κατασκευαστη, θα μπορουσαν να ειναι λιγο πιο ξεκαθαρες.
Σχετικα με το παρακατω αρθρο, που αναφερει τις χωρες της Ε.Ε με τον υψηλοτερο Φ.Π.Α...
Ο αρθρογραφος συμφωνα με το υψος του Φ.Π.Α, κατατασσει τις ακριβοτερες χωρες με την δικη μας να βρισκεται στην τριτη...χειροτερη θεση σε ποσοστωση, μαζι με την Φινλανδια.
Γιατι αραγε δεν αναφερεται ο συνολικος φορος που προκυπτει στα αυτοκινητα που εισαγονται στην Ελλαδα, δηλαδη μαζι με το κλιμακουμενο τελος ταξινομησης, που στην χωρα μας ειναι απο το καλοκαιρι του 2016, υπερδιπλασιο, ηδη απο την κατηγορια κοστους των supermini αυτοκινητων?
Αν συνυπολογιστει και το κατα κεφαλην εισοδημα του Ελληνα πολιτη, με το αντιστοιχο των υπολοιπων χωρων της Ε.Ε, θα βλεπαμε την πραγματικη εικονα και οχι οτι απλως ειμαστε στις...5-6 ακριβοτερες χωρες σε Φ.Π.Α στα αυτοκινητα.
Οι μισες αληθειες μερικες φορες ειναι χειροτερες και απο τα ψεμματα...
Κριμα για ενα περιοδικο που ο ιδρυτης του τουλαχιστον εδειχνε ξεκαθαρα το δρομο που ειχε χαραξει, ψαχνοντας την αληθεια, οσο και αν αυτη ποναγε...ακομα και τις εκαστοτε κυβερνησεις.
Μετα απο τις επισημανσεις σας, μαζι με καποια λιγο πιο ξεκαθαρα αρθρα και πληροφοριες, κατεληξα στα εξης:
Πραγματι, ηδη απο το προηγουμενο βιντεο που παρεθεσα και την επισημανση του Kostis20, το direct shift CVT τοποθετειται στην ΜΗ υβριδικη εκδοση, κατι που βρηκα να διευκρινιζεται στο παρακατω επισημο press kit.
(2η και 3η παραγραφος του 2ου τμηματος)
The hybrid system for 2WD versions combines a 67kW/120Nm, 1.5-litre three-cylinder, Atkinson Cycle petrol engine with a pair of motor generators that produces a maximum combined output of 85kW.
Driving the front wheels through a smooth and efficient continuously variable transmission (CVT), it seamlessly shifts between petrol and electric power to deliver the optimum balance of performance and supremely good fuel economy with a combined cycle fuel consumption of just 3.8l/100km1. CO2 emissions are a correspondingly low 86g/km2.
(8η και 9η παραγραφος αντιστοιχα...)
The 2WD Yaris Cross is also offered with a 1.5-litre three-cylinder petrol engine that generates a maximum power of 88kW and peak torque of 145Nm that drives the front wheels through a Direct Shift CVT.
The Direct Shift CVT features a mechanical first gear for strong off the line performance and a 10-speed manual sequential shift function that can be activated by either the shift lever, or paddle shifters on the steering wheel.
Επισης στο παρακατω αρθρο της Toyota που εξηγει το υβριδικο συστημα του τελευταιου Yaris, αναφερεται και η λειτουργια του συστηματος μεταδοσης.
https://mag.toyota.co.uk/new-toyota-yaris-hybrid-powertrain/
Τελος σε μια λιγο πιο εκτενη αναζητηση, το σχετικο e-cvt κιβωτιο που φορανε τα υβριδικα yaris/yaris cross φερει τον κωδικο P910.
https://toyota-club.net/files/faq/21-12-01_faq_hybrid_tr_en.htm
Σχετικα με το παρακατω αρθρο, που αναφερει τις χωρες της Ε.Ε με τον υψηλοτερο Φ.Π.Α...
Ο αρθρογραφος συμφωνα με το υψος του Φ.Π.Α, κατατασσει τις ακριβοτερες χωρες με την δικη μας να βρισκεται στην τριτη...χειροτερη θεση σε ποσοστωση, μαζι με την Φινλανδια.
Γιατι αραγε δεν αναφερεται ο συνολικος φορος που προκυπτει στα αυτοκινητα που εισαγονται στην Ελλαδα, δηλαδη μαζι με το κλιμακουμενο τελος ταξινομησης, που στην χωρα μας ειναι απο το καλοκαιρι του 2016, υπερδιπλασιο, ηδη απο την κατηγορια κοστους των supermini αυτοκινητων?
Αν συνυπολογιστει και το κατα κεφαλην εισοδημα του Ελληνα πολιτη, με το αντιστοιχο των υπολοιπων χωρων της Ε.Ε, θα βλεπαμε την πραγματικη εικονα και οχι οτι απλως ειμαστε στις...5-6 ακριβοτερες χωρες σε Φ.Π.Α στα αυτοκινητα.
Οι μισες αληθειες μερικες φορες ειναι χειροτερες και απο τα ψεμματα...
Κριμα για ενα περιοδικο που ο ιδρυτης του τουλαχιστον εδειχνε ξεκαθαρα το δρομο που ειχε χαραξει, ψαχνοντας την αληθεια, οσο και αν αυτη ποναγε...ακομα και τις εκαστοτε κυβερνησεις.
@lap said in TOYOTA FORUM:
Ή απλά θα μπορούσες να μας πιστέψεις μιας και τα έχουμε ψάξει νωρίτερα.
Αλλά πέρα από την πλάκα, ωραίος που τα ψχνεις στην λεπτομέρεια. Ωραίο ποστ.
Στην προκειμενη περιπτωση που ανεβαζω ενα αρθρο για εστω και εναν που ενδιαφερεται πραγματικα να το διαβασει, θελω να εχω οσο το δυνατον πιο εγκυρες και διασταυρωμενες πληροφοριες.
Σαφως και διαβαζω και λαμβανω υποψιν καθε πληροφορια με προσοχη, απλως επιζητω και την οποια επιπροσθετη "ασφαλεια" μιας επισημης πηγης.
Εαν οποιοσδηποτε χρηστης ειχε ευκαιρη την παραθεση καποιου απο τα παραπανω, ή αλλου επισημου Link που να ξεκαθαριζει τα των κιβωτιων, φυσικα και θα την υιοθετουσα, χωρις περεταιρω αναζητηση...
Πρεπει να πω παντως οτι ειναι απο τις λιγες φορες που βρισκω οτι οι πληροφοριες ενος κατασκευαστη, θα μπορουσαν να ειναι λιγο πιο ξεκαθαρες.
Μετα απο τις επισημανσεις σας, μαζι με καποια λιγο πιο ξεκαθαρα αρθρα και πληροφοριες, κατεληξα στα εξης:
Πραγματι, ηδη απο το προηγουμενο βιντεο που παρεθεσα και την επισημανση του Kostis20, το direct shift CVT τοποθετειται στην ΜΗ υβριδικη εκδοση, κατι που βρηκα να διευκρινιζεται στο παρακατω επισημο press kit.
(2η και 3η παραγραφος του 2ου τμηματος)
The hybrid system for 2WD versions combines a 67kW/120Nm, 1.5-litre three-cylinder, Atkinson Cycle petrol engine with a pair of motor generators that produces a maximum combined output of 85kW.
Driving the front wheels through a smooth and efficient continuously variable transmission (CVT), it seamlessly shifts between petrol and electric power to deliver the optimum balance of performance and supremely good fuel economy with a combined cycle fuel consumption of just 3.8l/100km1. CO2 emissions are a correspondingly low 86g/km2.
(8η και 9η παραγραφος αντιστοιχα...)
The 2WD Yaris Cross is also offered with a 1.5-litre three-cylinder petrol engine that generates a maximum power of 88kW and peak torque of 145Nm that drives the front wheels through a Direct Shift CVT.
The Direct Shift CVT features a mechanical first gear for strong off the line performance and a 10-speed manual sequential shift function that can be activated by either the shift lever, or paddle shifters on the steering wheel.
Επισης στο παρακατω αρθρο της Toyota που εξηγει το υβριδικο συστημα του τελευταιου Yaris, αναφερεται και η λειτουργια του συστηματος μεταδοσης.
https://mag.toyota.co.uk/new-toyota-yaris-hybrid-powertrain/
Τελος σε μια λιγο πιο εκτενη αναζητηση, το σχετικο e-cvt κιβωτιο που φορανε τα υβριδικα yaris/yaris cross φερει τον κωδικο P910.
https://toyota-club.net/files/faq/21-12-01_faq_hybrid_tr_en.htm
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
δεν υπαρχει εξτρα "1η σχεση". Αυτο αφορα αλλο κιβωτιο.
επισης δεν υπαρχει "πατιναρισμα", τουλαχιστον οχι με την εννοια που το λεμε οταν υπαρχει συμπλεξη σε ενα κανονικο κιβωτιο.
Εδω πχ ετσι λεει:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a19431445/toyota-cvt-with-1st-gear/
...για αυτο το εβαλα σε εισαγωγικα..."πατιναρισμα".
Η αισθηση και ο ηχος σε αυτο παραπεμπουν.
Εαν εχεις καποια λεξη περισσοτερο ταιριαστη, ευχαριστως να την διαβασω...
@kostis20 said in TOYOTA FORUM:
Δεν ξέρω αν είναι όπως τα γράφεις ακόμα και στο διορθωμενο κείμενο. Το Κ120 είναι απλό συμβατικό CVT με γραναζι .Δε νομίζω οτι εχει σχεση με το eCVT.
Επίσης πρεπει να διαχωρίσεις το ecvt απο τα συμβατικά CVT γιατι διαφέρουν αρκετά.
Toτε γιατι εδω το αναφερει για το Yaris Cross?
Καλησπερα, ευχαριστω για τα σχολια-παρατηρησεις.
Πραγματι το συγκεκριμενο κιβωτιο δεν ειναι απλως ενα κλασσικο CVT.
Eιναι ενα ιδιαιτερα βελτιωμενο, ηλεκτρονικα ελεγχομενο κιβωτιο, με μια εξτρα 1η σχεση "γραναζατη", ενω και οι τροχαλιες ηδη απο την προηγουμενη γενια των e-cvt της Toyota λειτουργουν ως γενητριες, φορτιζοντας την μπαταρια και παρεχοντας εξτρα ροπη στον κινητηρα, οποτε χρειαζεται.
Για αυτο τον λογο εκανα και μια μικρη αναφορα-προσθηκη στο θεμα της εξτρα σχεσης, στο αρθρο.
Παρολα αυτα, η κλασσικη αισθηση που αποκομμιζει ο εκαστοτε οδηγος, δεν αλλαζει στην ουσια, οπερ και το πατιναρισμα υφισταται.
Τουλαχιστον αυτη ειναι η δικη μου διαπιστωση.
Σιγουρα στην εκκινηση, ειναι οντως μειωμενο και η επιταχυνση αντιστοιχα ειναι καλυτερη απο το προηγουμενης γενιας e-cvt της Toyota, ακομα και ετσι ομως, σε συνθηκες φορτωμενου οχηματος ή/και με εντονες ανωφερεις ή αμεση αναγκη μεγιστης επιταχυνσης, τα μειονεκτηματα που εχει ενα κλασσικο CVT παραμενουν ιδια, εκτος απο μια μικρη βελτιωση και στην οικονομια καυσιμου.
Οποτε καλως/κακως στην πραξη, η λειτουργια ενος CVT, ακομα και της καλυτερης μεχρι στιγμης υλοποιησης απο την Toyota, ειναι μια παρωχημενη τεχνολογια σε οτι αφορα τον ανταγωνισμο, οταν τα συγχρονα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, αλλα ακομα περισσοτερο τα διπλοσυμπλεκτα κιβωτια, προσφερουν ξεκαθαρα ταχυτερη αποκριση και αλλαγες, στοιχεια που αποτυπωνονται ξεκαθαρα στις ρεπριζ, σε παρομοιας ισχυος και μαλιστα μεγαλυτερου συγκριτικα βαρους, αλλα μικρα SUV.
Σε προσωπικο επιπεδο το εχω διαπιστωσει σε Peugeot 2008 με κιβωτιο ΕΑΤ8, αλλα και σε Seat Arona 1.0 DSG...
@fanis75
Σε ευχαριστω για τα σχολια και παρατηρησεις, στα του CVT αναφερθηκα μολις.
Σε οτι αφορα το "B mode" στο συγκεκριμενο κιβωτιο, Κ120 δεν βρισκω κατι προσφατο και επισημο απο την Toyota που να ξεκαθαριζει οτι ΔΕΝ φορτιζει περεταιρω την μπαταρια.
Παρολα αυτα, αφαιρεσα στο αρθρο την συγκεκριμενη αναφορα.
Αν καποιος εχει υποψιν του καποιο επισημο αρθρο απο την Toyota που να το ξεκαθαριζει, ας το παραθεσει.
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
https://www.facebook.com/groups/185408518772394
Αυτό που ίσως κάποιος θα έχει σκεφτεί, αλλά δεν τολμούν να κάνουν οι 4ΤΡΟΧΟi, και θα ήταν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα και θα διατηρούσε την παράδοση τεχνολογικής καινοτομίας της φίρμας, δεν είναι να γίνουν τελευταίοι ένθετο κάποιας πολιτικάντικης εφημερίδας, αλλά θα ήταν να μελετήσουν και οργανώσουν κάποια σύμπτυξη του φόρουμ με την ύλη του περιοδικού στην ιστοσελίδα.
Aυτο εγχειρημα δεν εγινε στις καλες εποχες, τοτε που το φορουμ ειχε πολυ μεγαλυτερη συμμετοχη, αλλα και δεν ειχε υποβιβαστει η πλατφορμα του, στην σημερινη, μη φιλικη προς τον μεσο χρηστη, με τις οποιες παραλειψεις.
Ποσο μαλλον να γινοταν σημερα, οπου θα επικρατουσαν με το καλημερα αρνητικα σχολια μονο και μονο με την αλλαγη -προς το χειροτερο- που εχει υποστει η ιδια η πλατφορμα.
Διαθέτουν ένα δυνατό φόρουμ που μετράει πολλά χρόνια, **το έντυπο ας το διατηρήσουν με τη μορφή κάποιου free press **είτε ως ένθετο είτε αυτόνομα ώστε να πωλούνται και οι διαφημιστικές καταχωρήσεις, αλλά αν έκαναν το παλαιότερο ιστορικό περιοδικό του χώρου πραγματικά ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ, στην εποχή αποθέωσης των social media, θα ήταν πρωτεργάτες στο χώρο τους.
Φανταστείτε κάτω από ένα άρθρο δοκιμής (που θα έπρεπε να γίνεται ουσιαστικά), αντί να διαβάζουμε το BEST of INTERNET με τις τελευταίες εξελίξεις στις 'Άγριες Μέλισσες', το Survivor και την υγεία του Πρίγκηπα Φιλίππου, να υπάρχει live συζήτηση (με σοβαρό moderation) και ενσωμάτωση ακόμη και του εμπορικού κομματιού, δηλαδή αληθινές προσφορές πώλησης (link & εξειδικευμένοι συνεργάτες) από συνεργαζόμενους εμπόρους (ώστε να είναι πραγματικά επικερδές) όπως κάνουν διάφορες αυτοκινητιστικές ιστοσελίδες του εξωτερικού. Να ξέρει κάποιος πως θα μπει να διαβάσει μια επαγγελματικά έγκυρη δοκιμή ή παρουσίαση, με ταυτόχρονη ενημέρωση από enthousiasts που ξημεροβραδιάζονται στο περιοδικό, κάνουν τεστ ντράηβ, οδηγούν σε αγώνες κλπ. και πολύ καλές εμπορικές προσφορές από συνεργαζόμενους πωλητές!
Αναβαθμίστε ξανά την πλατφόρμα αν ξεπερνάει τις δυνατότητες της παρούσας, και κάντε το Forum και το ενεργό κοινό του, ενα από τα δυνατά σας σημεία, αντί για μια παραπεταμένη υποχρέωση...
Ωραιες ιδεες αυτες, οπως και μερικες αλλες που εχουν γραφτει στο παρον νημα, αλλα δυστυχως ουτε καν μπαινουν στον κοπο να τις διαβασουν, ή ακομα και εαν καποιος κατα τυχη-περιεργεια μπει, δεν προκειται να σκεφτει καν να εφαρμοσει κατι απο αυτα...
Ειχα πριν ενα χρονο περιπου την τυχη και χαρα, να γνωρισω απο κοντα τον Σ.Χ και την μεχρι πρωτινως εμπορικη διευθυντρια.
Τον μεν πρωτο ως τον δικο μου παιδικο ηρωα, την δε Κα Συρμοπουλου ως εναν ιδιαιτερα θετικο χαρακτηρα σε προτασεις, αποψεις προς το περιοδικο.
Ο Σ.Χ απο την αλλη, τουλαχιστον στις οποιες προτασεις μου με πραγματικο σεβασμο και αγαπη προς το περιοδικο που αγοραζω και διαβαζω περι τα 33 συναπτα ετη, φανηκε αρκετα δυσκαμπτος, για λογους που μονο ο ιδιος ξερει.
Τουλαχιστον χαιρομαι που με την προσφατη ανακοινωση-συνεργασια, με την Καθημερινη, το περιοδικο βαζει ενα δικτυ ασφαλειας στην γενικοτερη ελευθερη πτωση του ειδικου τυπου -και οχι μονο, στη χωρα μας- , οπως και για το οτι μια απο τις εκκλησεις μου για συχνοτερη δημιουργια μικρων σποτ τυπου τρειλερ στο Youtube, σαν να φανηκε οτι εισακουστηκε σε ενα βαθμο.
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, γιατί κάθε πωλητής λέει τα δικά του!
Το Titanium κανονικά έχει αλογόνου, αλλά στην Ελλάδα όσα ήρθαν (γιατί πλέον σταμάτησε) ήταν με το Technology Pack #1, δηλαδή με τα Full LED και τον ψηφιακό πίνακα, τα οποία κοστίζουν €868 αλλά τα χρέωναν €434 (50% έκπτωση) ώς λανσάρισμα.
Το ST Line έχει απλά LED μόνο στην μεσαία σκάλα.
Το ST Line X έχει τα Full LED που έχει και το Tech Pack του Titanium
Τα παραπάνω τα γράφει η επιστολή που έχουν λάβει όλοι οι έμποροι, υπάρχουν φυσικά γραπτά και όποιος πωλητής ξέρει την δουλειά του τα δείχνει σε όποιον ζητήσει πληροφορίες, άλλα εαν οι πλειοψηφία των πωλητών δεν έχουν ιδέα ή μας θεωρούν χάπατα.
Συμφωνω οτι ειναι και σε τι πωλητη θα πεσεις...Εχω ομως και τις εξης αποριες και επειδη φαινεται οτι εχεις ασχοληθει με το θεμα, θελω και εγω να μαθω τι πραγματικα ισχυει...
Το technology pack οπως πολυ σωστα λες, υπαρχει και σαν εξτρα πακετο σε διαμορφωση στην επισημη ιστοσελιδα.
Συμφωνα και με τις επισημες φωτο της Ford, οταν φερει αυτο τον κωδικο, οι προβολεις μπροστα ειναι αυτοι:
...oι συγκεκριμενοι ειναι οι στανταρ στην εκδοση ST-LineX την οποια και εχω δει απο κοντα με αναμμενα φωτα, ειναι φυσικα full Led...
Σε οτι αφορα τωρα το test drive. Πραγματι ειχε ψηφιακο πινακα οργανων, οπως φαινεται αλλωστε και στην φωτο εσωτερικου που εβγαλα. Ομως -παροτι δεν εβγαλα μπροστινη φωτο- επειδη δοκιμασαμε τα φωτα θυμαμαι ξεκαθαρα οτι η σχεδιαση των led ημερας ηταν διαφορετικη απο των προβολεων Full led και συγκεκριμένα ειχε σαν και αυτους:
Oι συγκεκριμενοι εχουν μεν προτζεκτορα, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ειναι Led στην μεσαια/μεγαλη σκαλα, εχουν απλως led ημερας (DRL Led)
...κατι το οποιο πιστοποιει και η επισημη σελιδα της ford:
Για όποιον ενδιαφέρεται να δεί, παραθέτω το link άρθρου μου σε συγκριτικό τέστ μεταξύ των:
Ford Puma 125 Titanium vs Nissan Juke 117 N-Connecta vs Peugeot 2008 1.2 100 Active...
Edit [Admin] Μπορείτε αν θέλετε να παραθέσετε το κείμενο εδώ, αντί να παραπέμπετε σε άλλες σελίδες.
(To κείμενο προέρχεται από blog, oπερ και παραθέτω το link του, εκ παραδρομής έβαλα το Link μέσω fb πριν...
Αν υπάρχει για τον οποιοδήποτε λόγο, πρόβλημα με τους κανονισμούς του forum, το αφαιρώ και αυτό...Απλώς απ΄όσο θυμάμαι δεν είναι μεμπτό να παρατίθενται Link με πηγές κτλ, σε αντίθεση ενδεχομένως από το να γίνεται copy-paste ένα τεράστιο κείμενο από μια πηγή σε forum...)