Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 320
    • 321
    • 190 / 321
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    6415
    101340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mrclouzo last edited by

      Ο χρήστης evanpap3 έγραψε:
      τηλεφώνησα σήμερα για να εοιβεβαιώσω την τιμή για αυτό:
      KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2 και όντως ήταν 27.980€
      Το επόμενο ερώτημα ήταν αν διαθέτει κλιμάτισμό όπου στην αρχή μου είπαν ΝΑΙ αλλά μετά ρώτησε και μου είπαν ότι έχει aircondition και κλιματισμό έχει η επόμενη έκδοση στα33.980€
      Χαλάστικα γιατί με κάλυπτει σε χώρους, μου αρέσει σχεδιαστικά και έιναι και αυτόματο.
      Επίσης δεν θέλω με τίποτα να ξεπεράσω τα 28.000€ για ένα αυτοκίνητο που θα το παρκάρω στο δρόμο.
      Τώρα σκέφτομαι το Hyundai Tucson.
      Είναι πολύ μικρότερο από το Kodiaq? Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά είναι φουλ έξτρα.
      Καμία άλλη λύση έχετε?
      Οποσδήποτε αυτόματο με κλιματισμό και ευρύχωρο...
      ευχαριστώ

      Μάλλον κάνει λάθος ο πωλητής, να πας και σε άλλη αντιπροσωπεία. Ρώτησα πριν λίγες μέρες για το τετρακίνητο diesel ambition και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός είναι standard σε όλες τις εκδόσεις. Έχω εκτυπωμένο και το φυλλάδιο με τους εξοπλισμούς που το επιβεβαιώνει. Απλό a/c έχει το karoq στην έκδοση ambition.
      Το tuscon είναι αρκετά βελτιωμένο σε απτή ποιότητα αλλά δεν φτάνει κατ' εμέ την ποιότητα του kodiaq. Ούτε φυσικά τους χώρους. Στο test drive το skoda μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στο δρόμο (άνεση ανάρτησης ακόμα και με 19αρες, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk last edited by

        Ρε τους χοντροκωληδες τους Φιλανδους- Νορβηγούς (δεν θυμάμαι ποιοι ακριβώς ήταν) πήγαν και έκατσαν και οι τρεις πίσω στο αμαξάκι για να κάνουν το τεστ αποφυγής ταράνδου!
        Άι σιχτιρ πια!

        Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης criuser έγραψε:

          @Lap
          Απο την πλευρα μου τουλαχιστον, οταν λεω 'ανατομικο', ουσιαστικα σε αυτα που λες αναφερομαι, με μια λεξη...
          Σε καποια σημεια θα πρεπει να ειναι πιο σφιχτο, ή να εχει εξεχει καπου περισσοτερο, σε αλλα πιο μαλακο, ή να εξεχει καπου λιγοτερο, συνολικα ομως ετσι θα παρεχει σωστη στηριξη και σταση σωματος.

          Το κάθισμα έχει μεγάλες ιδιαιτερότητες και όσο περισσότερο το κάνεις με 'ανατομική' λογική , τόσο λιγότεροι θα βρίσκουν την ιδανική θέση .

          H 'ανατομική' λογικη ειναι απλη, το καθισμα να στηριζει σωστα το σωμα, οπως πχ σε καποια σημεια πιο σφιχτα συγκριτικα, συμφωνα ομως και με την σωστη σταση οποιουδηποτε σωματοτυπου.

          Βεβαια ακομα και σε σωστο ανατομικο καθισμα να καθεται κανεις, εαν το εχει ρυθμισει σε λανθασμενη σταση-θεση σωματος (πχ πολυ ξαπλωτα την πλατη, τεντωμενα χερια σε τιμονι, ή πολυ κοντα στο τιμονι με ανεβασμενη ψηλα την βαση καθισματος) η κουραση-ενοχληση θα ερθει πολυ συντομα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Γρηγόρη το πως οδηγεί ο καθένας έχει σχέση με τα δικά του κριτήρια . Εγώ ούτε ξαπλωμένη πλάτη θέλω , ούτε κοντά στο τιμόνι είμαι .

            Αντίθετα πάω τέρμα πίσω και τέρμα κάτω τα καθίσματα και βολεύομαι στα περισσότερα αμάξια με σχετικά όρθια πλάτη .
            Αλλά τα καθίσματα πρέπει να είναι φτιαγμένα ώστε να χωράνε τους σωματότυπους .

            Για παράδειγμα το κάθισμα της 5άρας μου , είναι φαρδύ και μένα με στηρίζει απόλυτα . Αλλά είναι το αμάξι μεγάλο και φαρδύ και έτσι χωράνε δύο τέτοια καθίσματα . Ενας άλλος που είναι 1,70 και πολύ αδύνατος , ψιλοπλέει στο κάθισμα αυτό .
            Σε άλλα αμάξια πιο στενά , όπως το Μόκκα για παράδειγμα , το Α3 σεντάν , τα καθίσματα έχουν αυτά που λες τα εξογκώματα , αλλά εγώ δεν χωράω στο εσωτερικό τους , με αποτέλεσμα να κάθομαι πάνω σε αυτά και αυτό δεν είναι το καλύτερο .

            Το αιρκρός απ΄ ότι θυμάμαι είναι κάπως επίπεδα τα καθίσματα . Αυτό λόγω μικρότερου πλάτους του αυτοκινήτου , επιτρέπει να χωράνε άνετα οι σωματότυποι .

            Αλλά επειδή το έθεσες το θέμα , θα κοιτάξω κάποια στιγμή και εγώ τα καθίσματα των 3 που τέσταρες και θα το σχολιάσω . Θα δω και τα περίεργα του κάκτου .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Τέσπα! Παρακολουθώ το νήμα δυο τρεις μέρες τώρα που άρχισε η συζήτηση σύγκρισης του Αρόνα με το aircross και διασκεδάζω με κάποια σχόλια. Προφανώς και καθώς οι πωλήσεις του δεν πάνε κι άσχημα, μάλλον υπάρχουν πολλοί γύρω μας αυστραλοπίθηκοι, καμπούρηδες ραχιτικοί που το προτίμησαν έναντι του ανταγωνισμού. Δεν μας φτάνει που ως Ευρώπη γερνάμε λιγοστεύουμε, αυξάνονται και τα ποσοστά των προβληματικών ανάμεσα μας. Βρε τι πάθαμε... Όπως είπα το διασκεδάζω. Διαφορετικά τόσο κομπλεξισμό ΔΕΝ θα μπορούσα να τον αντιμετωπίσω. Τώρα όσο αφορά το αρόνα, να πω πως το αυτοκίνητο ενώ εξωτερικά μοιάζει με γατάκι, μικρούλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό εντούτοις θεωρώ πως έχει πολύ μελετημένη χωροταξία καθώς δεν υπολείπεται σε χώρους έναντι των άλλων. Δεν είναι όμορφο ούτε ιδιαίτερα ποιοτικό όπως και οι ανταγωνιστές του αλλά για εμένα δεν κάνει λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Γιατί πως να το κάνουμε? Όταν παίρνεις ένα suv, crossover αν μη τι άλλο θέλεις και να έχει έστω μια υποψία διάθεσης για χωμάτινες διαδρομές και αυτό δεν έχει. Έτσι ένας φίλος μου προτίμησε το ντουστ που από πολλές απόψεις είναι πολύ περισσότερο ολοκληρωμένη λύση από αυτό και τα λοιπά γατάκια . CRIU το έχω ξαναπει. Για εσένα λόγω των ρωμαλέων εξωτερικών σου χαρακτηριστικών από 3008 κι επάνω θα έπρεπε να κοιτάς.
              Lap όντως είχα δει την περιγραφή σου για την εμπειρία σου με το arona και συμφωνώ μαζί σου στον τρόπο που εσύ ο ίδιος την αξιολογείς. Τα σέβη μου.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Βασιλη σου εχω στειλει ενα μινιμαλιστικο πμ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • neurotica
                  neurotica last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                  Δε νομίζω ότι είναι αποτρεπτικός παράγοντας τα m&s λάστιχα. Κι εγώ έτσι έλεγα γιατί πάντα βάζω ότι πιο σπορ υπάρχει από λάστιχα αλλά τελικά δε με ενόχλησαν πουθενά στις 2 βδομάδες που έχω το 3008. Άντε ίσως λίγο παραπάνω θόρυβος σε κάτι κλειστά πάρκινγκ αλλά ως εκεί. Ασήμαντες διαφορές δηλαδή δεδομένης της χρήσης του αυτοκινήτου.

                  Το πιο σημαντικό για μένα είναι πως στο φρενάρισμα στη βροχή δίνει grade C σε σχέση με το Α που είχα με τα Dunlop πχ. Θα δείξει...
                  Η μικρή αύξηση της κατανάλωσης καταπίνεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                    Τέσπα! Παρακολουθώ το νήμα δυο τρεις μέρες τώρα που άρχισε η συζήτηση σύγκρισης του Αρόνα με το aircross και διασκεδάζω με κάποια σχόλια. Προφανώς και καθώς οι πωλήσεις του δεν πάνε κι άσχημα, μάλλον υπάρχουν πολλοί γύρω μας αυστραλοπίθηκοι, καμπούρηδες ραχιτικοί που το προτίμησαν έναντι του ανταγωνισμού.

                    Σίγουρα πάντως υπάρχει μεγάλη ποικιλία σωματότυπων, αλλά επίσης μεγάλο ποσοστό οδηγών που δεν γνωρίζει καν την σωστή στάση σώματος, ως προς την θέση οδήγησης.
                    Το αν πάνε καλά ή όχι οι πωλήσεις, είναι κυρίως αποτέλεσμα marketing, τιμολογιακής πολιτικής περισσότερο, και όχι απαραίτητα εξαιρετικού προιόντος σε όλα τα επίπεδα.

                    [quote='SPI_duster'Δεν μας φτάνει που ως Ευρώπη γερνάμε λιγοστεύουμε, αυξάνονται και τα ποσοστά των προβληματικών ανάμεσα μας. Βρε τι πάθαμε... Όπως είπα το διασκεδάζω. Διαφορετικά τόσο κομπλεξισμό ΔΕΝ θα μπορούσα να τον αντιμετωπίσω. [/quote]

                    Σημεία των καιρών...Πολλά τα προβλήματα, οι προβληματισμοί και τελικά οι προβληματικοί!
                    Στην τελική ηλεκτρονικό καφενείο είναι εδώ, οι περισσότεροι για διασκέδαση-ψυχαγώγηση μπαίνουμε!
                    Τώρα η έννοια του κόμπλεξ μπορεί να έχει περισσότερες από μια πλευρές, κάτι σαν το νόμισμα δηλαδη...

                    Τώρα όσο αφορά το αρόνα, να πω πως το αυτοκίνητο ενώ εξωτερικά μοιάζει με γατάκι, μικρούλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό εντούτοις θεωρώ πως έχει πολύ μελετημένη χωροταξία καθώς δεν υπολείπεται σε χώρους έναντι των άλλων. Δεν είναι όμορφο ούτε ιδιαίτερα ποιοτικό όπως και οι ανταγωνιστές του αλλά για εμένα δεν κάνει λόγω φιλοσοφίας στησίματος.

                    Όπως λένε και σε πολλά χωριά, 'beauty is in the eye of the beholder'...Ή αλλιώς, 'περι ορέξεως...ουδείς λόγος'

                    Γιατί πως να το κάνουμε? Όταν παίρνεις ένα suv, crossover αν μη τι άλλο θέλεις και να έχει έστω μια υποψία διάθεσης για χωμάτινες διαδρομές και αυτό δεν έχει. Έτσι ένας φίλος μου προτίμησε το ντουστ που από πολλές απόψεις είναι πολύ περισσότερο ολοκληρωμένη λύση από αυτό και τα λοιπά γατάκια . CRIU το έχω ξαναπει. Για εσένα λόγω των ρωμαλέων εξωτερικών σου χαρακτηριστικών από 3008 κι επάνω θα έπρεπε να κοιτάς.
                    Lap όντως είχα δει την περιγραφή σου για την εμπειρία σου με το arona και συμφωνώ μαζί σου στον τρόπο που εσύ ο ίδιος την αξιολογείς. Τα σέβη μου.

                    Καταρχάς επί του προκειμένου, γίνεται λόγος για τρία μικρά crossover και όχι SUV. Υπάρχει διαφορά και επι της ουσίας στο αναφερόμενο συγκριτικό, πρόκειται για κατηγορία μικρών δικίνητων υπερυψωμένων αυτοκινήτων. Όυτε καν 4κίνητων.

                    Την όποια υποψία για -πατημένη- χωμάτινη διαδρομή την έχουν και τα τρία (C3 Aircross, Stonic, Arona) ανεξαιρέτως, κυρίως λόγω αυξημένου ύψους απόστασης από το δρόμο σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα.

                    Το C3 Aircross παρόλα αυτά, είναι το μοναδικό της παρέας που μπορεί να εξοπλιστεί -ως έξτρα- με εργοστασιακό πακέτο που περιλαμβάνει μεικτά ελαστικά και ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
                    Ένα αναμφίβολο ατού, προφανώς για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω, που όμως αφενώς μπορεί να προστεθεί -ως aftermarket όμως εξοπλισμός- και στα υπόλοιπα δυο/ή και οποιοδήποτε άλλο crossover, σε επίπεδο επιλογής μεικτών ελαστικών, που ουσιαστικά δίνουν και την επιπλέον δυνατότητα.
                    Το ηλεκτρονικο βοήθημα 'grip control' του Αircross από μόνο του δεν μπορεί να προσφέρει προσβασιμότητα σε τέτοιες συνθήκες, απλώς διευκολύνει σε ένα βαθμό -σε συνδυασμό πάντα με μεικτά ελαστικά- την μετάβαση, ακόμα και σε χρήστες με μηδενική εμπειρία, που προσεγγίζουν χαμηλής πρόσφυσης διαδρομές, με απότομο τρόπο και χειρισμούς.

                    Οπότε και το παράδειγμα πέρι Duster, ή και οποιουδήποτε άλλου SUV, και συγκεκριμένα 4κίνητου, είναι άτοπο σε κάθε είδους σύγκριση που αφορά δικίνητα Crossover.

                    To αν είναι καλύτερο κανείς να επιλέξει δικίνητο/4κίνητο Crossover ή SUV , αυτή είναι μια άλλη κουβέντα, στην οποία υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες προτεραιοτήτων, όπως το κόστος, αυξημένη άνεση κτλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Feast your eyes μόνο γιατί είναι στα πολωνικά ? Ρουμανικα ? το βίντεο .
                      Σαφέστατα επηρεασμένο σχεδιαστικά μέσα από το 3008 με διαφορετικά επίπεδα και γραμμές αλλά λογικά σε άλλο επίπεδο συναρμογής και ποιότητας, το αυθεντικό δηλαδή στο οποίο είναι μανούλες στο VAG.
                      Youtube Video

                      Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Χωρις πλακα, εχω αληθωρισει για να βρω διαφορα στο εξωτερικο.

                          Το καινουργιο δεν ειναι; θα ορκιζομουν οτι ειναι καποιο φεισλιφτ του προηγουμενου.
                          Θα κυκλοφωρουσε στο δρομο και εγω θα νομιζα πως ειναι το παλιο μοντελο.

                          Ρε αουντι, ξυπνα λιγο, τα σχεδια μου μεσα.

                          Επισης ειναι καπως απογοητευτικο να αγορασεις ακριβο αυτοκινητο και οι πισω να κάθονται με τα γονατα στο καθισμα. Δηλαδη ποσο πολυ πολυτελεια εχει ενα αυτοκινητο με υπερβολικα αφρατο ταμπλο σε ολα τα σημεια του, και καπως στεναχωρο πισω χωρο γονατων;. Οι χωροι δεν ειναι πολυτελεια δηλαδη; Ποιοι θα καθονται πισω;
                          Τα σημερινα παιδια ιδιαιτερα τα αγορια σε υψηλο ποσοστο στην εφηβεια ειναι πανω απο 1,80μ .

                          Παιρνω μεγαλο σουβ, θελω να κολυμπανε οι πισω. Οχι να τσιμπαω το ταμπλο. Ειδαλλως παω σε μια ωραιοτατη μερτσεντα η μια σπορτιφ μπεμπα στα λεφτα αυτα.

                          Τι εχουν αραγε στο κεφαλι τους οταν σχεδιαζουν και ευαγγελιζονται κιολας μια τετραγωνη λογικη;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            ολιγον απο εσκιμω κουζινα μου φερνει. με σουβλα και γκριλ.

                            ενω εχουν τοση αρτια εφαρμοσμενη μηχανολογια, δειχνουν σχεδιαστικα τη καταφυγη σε αναμνησεις απο εφ κέι κέι τσβάιτε λιγκ

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Lap και γάτε , έτσι είναι τα VAG τι να κάνουμε.

                              Δυστυχώς στον τομέα σχεδίασης είναι επηρεασμένοι από την στρατηγική μάρκετινγκ της apple. Μικρές αλλαγές με σκεπτικό τον σεβασμό προς τους κατόχους των προηγούμενων ώστε να μην απαξιωθεί η αγορά τους.
                              Κορυφαίο δείγμα το Golf, το οποίο από το 5 τώρα στο 8 ελπίζουμε σε κάποια ριζική αλλαγή ( αλλά κάτι μου λέει πως θα προκύψει iPhone X με notch η φάση).

                              Τουλάχιστον σε σπορ εκδόσεις με ωραίες ζάντες και σποιλερ, αεροτομες, προφυλακτήρες κλπ είναι πολύ ωραία, macho και δυναμικά.

                              Στο εσωτερικό μετά το τελευταίο Α4 τα Audi έχουν βελτιωθεί πολύ σε σχεδίαση, και του TT ήταν ωραίο και σε αυτό είναι πολύ καλό και ξαναλέω πως είναι εμφανώς επηρεασμένο από το 3008 το οποίο είναι θετικό κατά την άποψη μου.

                              Ως προς τους χώρους δεν έχω κάποια ιδιαίτερη άποψη αλλά θεωρώ πως από Q5 και κάτω δεν τους ενδιαφέρει, τους νοιάζει πιο πολύ το lifestyle και πουλμουρ που εμπνέει η Audi και εκεί στοχεύει.

                              Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Το σκεπτικό του VAG είναι ότι το κοινό του είναι συντηρητικό και δεν θέλει πρωτοποριακά σχήματα. Που και που, κάνουν κανένα τολμηρό βήμα (π.χ. ΤΤ, Arteon).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Σεπτέμβριος 2018

                                  NISSAN QASHQAI 2.474 19,63% 79 10,94%
                                  VOLKSWAGEN TIGUAN 1.152 9,14% 44 6,09%
                                  TOYOTA C‐HR 1.118 8,87% 95 13,16%
                                  BMW X1‐SERIES 1.052 8,35% 84 11,63%
                                  MERCEDES GLA‐SERIES 800 6,35% 42 5,82%
                                  PEUGEOT 3008 755 5,99% 40 5,54%
                                  FORD KUGA 654 5,19% 39 5,40%
                                  DACIA DUSTER 646 5,13% 28 3,88%
                                  SKODA KAROQ 485 3,85% 22 3,05%
                                  MINI COUNTRYMAN (NEW) 470 3,73% 31 4,29%
                                  JEEP COMPASS 455 3,61% 39 5,40%
                                  AUDI Q3 399 3,17% 4 0,55%
                                  SUZUKI SX4 341 2,71% 19 2,63%
                                  VOLVO XC40 299 2,37% 55 7,62%
                                  KIA MOTORS NEW SPORTAGE 288 2,29% 6 0,83%
                                  HYUNDAI TUCSON 246 1,95% 12 1,66%
                                  OPEL GRANDLAND X 230 1,83% 14 1,94%
                                  RENAULT KADJAR 161 1,28% 16 2,22%
                                  BMW X2‐SERIES 160 1,27% 18 2,49%
                                  HONDA HR‐V 122 0,97% 13 1,80%
                                  MITSUBISHI ASX 55 0,44% 5 0,69%
                                  MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 52 0,41% 8 1,11%
                                  JAGUAR E‐PACE 52 0,41% 2 0,28%
                                  SEAT ATECA 49 0,39% 1 0,14%
                                  LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 47 0,37% 2 0,28%
                                  SUBARU XV 22 0,17% 3 0,42%
                                  SSANGYONG XLV 14 0,11%
                                  CITROEN DS7 CROSSBACK 3 0,02% 1 0,14%

                                  https://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fi ... -9-seg.pdf

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyrosk last edited by

                                    Το CHR τα σπάει τον Σεπτέμβριο και είναι πρώτο με 95 ταξινομήσεις , ενώ Χ1 και Χ2 μαζί φτάνουν τις 96! κλασσικη αξία το qashqai και πολύ καλά πάει το 3008 και το xc40

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-papas last edited by

                                      Με 2 κινητήρες πετρέλαιο και 1 βεντζίνα παρουσιάστηκε λέει το νέο Χ7 .
                                      Μα εδώ έχουμε πληροφορηθεί ότι ακόμα και ο κακομοίρης ο μπατίρης πρέπει να πηγαίνει για μεροκάματο με βενζίνα τούρμπο ή έστω υβρίδιο και το πετρέλαιο έχει καταργηθεί ...

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kilomeater last edited by

                                        Η μάσκα είναι λίγο άσχημη
                                        Θα το δω από κοντά σύντομα, είμαι σίγουρος θα το έχουν παραγγειλλει ήδη συνάδελφοι, είναι ακριβώς ότι κυνηγάνε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Παίδες, υπάρχουν εναλλακτικές στο πετρέλαιο, αλλά ακόμη δεν μπορούν να σηκώσουν όγκους. Παρά τη φουλ τρομοκρατία στην αγορά.
                                          74% το μερίδιο του πετρελαίου στα μεγάλα suv σαν το X7. Diesel rulez λέμε!

                                          https://www.jato.com/diesel-in-europe-in-2017-annus-horribilis/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Εντυπωσιακό οτι το Ατέκα πουλάει ακόμα λιγότερο και απο το μιτσου ASX!!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 190 / 321
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr