-
Μπραβο φιλαρακι μου να το χαρεις με την οικογενεια σου .
Υ.Γ το πρωι με αφησες χωρις παρεα στον καφε,τωρα με αφησες αϋπνο αλλα για παρτυ σου χαλαλι
-
Πολύ ωραία τα έγραψες, μπράβο.
Σαν να ήμουν μαζί σου στις δοκιμές!
Με το καλό να το παραλαβεις! -
Μπράβο φίλε!!!
Ομολογώ οτι είσαι η αιτία που έχω προσθέσει το tiguan στην λίστα!!!
-
Με το καλό
να παραλάβεις
-
R Line με 16αρα και τασι; ίσως να είναι και 17.
Youtube Video -
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
@george1977 said in Οδήγησα....:
Μπράβο φίλε!!!
Ομολογώ οτι είσαι η αιτία που έχω προσθέσει το tiguan στην λίστα!!!
Χαίρομαι που βοηθάω όπως μπορώ, με το καλό οτι και αν αποφασίσεις.
Εγγυηση ποσα χρονια; Ρωτησες για προγραμμα σερβισ και κοστος;
ο 1.5 ειναι αξιοπιστος; εχει και απενεργοποιηση κυλινδρων που ειναι λιγο ανησυχητικο περα απο το υβριδικο συστημα κλπ παντως οτι ειναι σε αποδοση πολυ καλος κινητηρας ειναι δεδομενο.
κιβωτιο ποιο κωδικος ειναι? υγρου ειπαμε? απο αξιοπιστια;
-
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγγυηση ποσα χρονια; Ρωτησες για προγραμμα σερβισ και κοστος;
ο 1.5 ειναι αξιοπιστος; εχει και απενεργοποιηση κυλινδρων που ειναι λιγο ανησυχητικο περα απο το υβριδικο συστημα κλπ παντως οτι ειναι σε αποδοση πολυ καλος κινητηρας ειναι δεδομενο.
κιβωτιο ποιο κωδικος ειναι? υγρου ειπαμε? απο αξιοπιστια;
4 έτη εγγύησης. Για τα κόστη των σέρβις όχι ακόμα δεν έχω ρωτήσει.
Σε αξιοπιστία ο 1.5Tsi έχω διαβάσει από διάφορες πηγές ότι το βασικό του θέμα είναι πως σε κάθε έναν που παράγεται ρίχνει τα ζάρια για το αν θα καίει λάδια. Κατά τα άλλα υποτίθεται ότι όλα τα προυφιστάμενα ζητήματα έχουν επιλυθεί.
Ο κινητήρας για αυτό το σκάφος είναι αρκούντως αποδοτικός και οικονομικός, φτάνει να κατανοείς τι αγοράζεις και για ποιόν σκοπό, όπως με κάθε άλλο κινητήρα φυσικά. Ο 186ps του Kuga πχ ακόμα και ο πωλητής παραδέχθηκε ότι καταναλώνει πολύ καύσιμο εκτός ταξιδιών. Μαθηματικά είναι. Ότι τεχνολογία μπορούσε να μπει μπήκε.
Το κιβώτιο είναι υγρού και υποτίθεται το καλύτερα ρυθμισμένο αντίστοιχο mainstream. Θεωρητικά και αυτό έχει επιλύσει τα γνωστά προβλήματα των προκατόχων του.
4 χρονια εγγυηση ειναι μια ανακουφιση. Το Φορμεντορ νομιζω εχει ιδιο κινητηρα και κιβωτιο? Ποσα χρονια εγγυηση εχει?
-
Καλοταξιδο
-
γουέλνταν
οσο ειχα τιγκουαν παλια,ηταν μια χαρα έως και πολυ καλο και βασικα καλυτερο απο τα φιδια που περιγραφουν ολοι, τελικα τα φιδια ητανε παρλεβουφρανσεζ. μαζι με το τουραν ειναι/ηταν τα πλεον ψαγμενα φαγκ. παντα το εβλεπα σαν επιλογη και σαν τετρακινητο μαζουτ. -
@sabas_thess Χρήστο (τώρα που έμαθα το όνομά σου σε λέω σωστά
) με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς το αυτοκίνητο.
Συνήθως χρειάζονται 15 μέρες στην Karenta για εκτελωνισμό, πινακίδες και άλλες γραφειοκρατίες, αλλά αν τους πιέσεις λίγο μπορείς να το επιταχύνεις. Εγώ τους έσπασα λίγο τα ούμπαλα και το πήρα σε 10 μέρες το T-Roc, μην τους αφήσεις ήσυχους, έχουν πολύ δουλειά και είναι παραλίες, κυνήγα τους!
Τώρα είσαι ώριμος αγοραστής του Tiguan! Έκανες την έρευνά σου στην αγορά και με βάση το budget σου έκανες την καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου για τα δεδομένα σου και τα γούστα σου.
Και για τα δικά μου γούστα την καλύτερη επιλογή έκανες
. Έχει 2-3 μοντέλα η vw, Golf, T-Roc, Tiguan στις εκδόσεις More, που μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει ένας αγοραστής που τα αγοράζει συνειδητά και με γνώση του τι πληρώνει και τι παίρνει.
-
Καλοτάξιδο saba. Να το χαρείτε!
Περιμένουμε αναλυτικές αναφορές για λεπτομέρειες του!
-
@sabas_thess Καλοτάξιδο και να το χαρείτε με υγεία.
Παρόλα αυτά θα περιμένω φώτο για τη σιγουριά ότι τελικά θα είναι Tiguan -
Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.
Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.
-
This post is deleted! -
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.
Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.
Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.
Δεν θέλω να το γενικεύσω. Τα δικά μου συμπεράσματα πάντως ήταν ακριβώς όπως τα λες. Άλλος μπορεί να διαφωνεί 100%. Εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. Πολυ θα χαιρομουν να υπήρχε αντίλογος στα όσα έγραψα.
-
Καλοτάξιδο Χρηστάρα!!!Έκανες την καλύτερη επιλογή!Να το χαρείς με την οικογένειά σου!
-
Kαλοτάξιδο!
Υ.Γ. Είχα κάνει td πριν 2 χρόνια το Kia Niro και το CHR (προηγ. γενιά).Kάπου -αν θυμάμαι στα αντίστοιχα topic ή στο "Οδήγησα"-, έχω γράψει τις εντυπώσεις μου.
Εν συντομία: to Νiro με πιο άνετες αναρτήσεις,πιο ταξιδιάρικο. Το CHR,χωρίς να είναι ιδιαίτερα πιο σκληρές οι αναρτήσεις του,το αισθανόσουν πιο σπορτιφ,πιο ευέλικτο,πιο οδηγοκεντρικό.Τιμόνι σχεδόν τα ίδια,ίσως το Νiro μισό βαθμό πιο ακριβές. -
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.
Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.
Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.
Δεν θέλω να το γενικεύσω. Τα δικά μου συμπεράσματα πάντως ήταν ακριβώς όπως τα λες. Άλλος μπορεί να διαφωνεί 100%. Εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. Πολυ θα χαιρομουν να υπήρχε αντίλογος στα όσα έγραψα.
Δεν έχουμε εύκολο αντίλογο. Την διαφορά την κάνει ο 1.5 με τα 150 άλογα για τα ευρωπαϊκά, αλλά μόνο για τα ελληνικά δεδομένα, γιατί οι ξένοι έχουν και άλλες επιλογές, όπως και η Χ1 που επίσης δίνει λύσεις.
Βέβαια στα 40000 παίζουν κοντά και οι GLA - GLB που για κάποιους το αστέρι είναι αρκετό για να τελειώσει τα όποια ερωτήματα τους.Για μένα ο μόνος αντίλογος αν δεν πάμε σε ηλεκτρικό, όπου όντως το Τέσλα καθαρίζει την κατάσταση, είναι το δίλιτρο κορόλα κρός, όπου σε χαμηλές τιμές έχεις άλογα και υβριδικό.
Στην Πεζώ το νέο 3008 είναι λόγω βάρους πλέον και διαστάσεων μόνο για πλάγκ ιν και ηλεκτρικό είναι και σε άλλες τιμές. Το 408 είναι αμάξι επίσης για μεγαλύτερους κινητήρες.
Θεωρώ ότι αυτά τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να είναι ελκυστικά στα όποια ντίζελ βγαίνουν ακόμα και είναι λίγα, βασικά το 5 αιρκρος και το Ντι Ες 7 σε δύο επιλογές με μεγάλη διαφορά τιμής.
Γιατί άλλη είναι η ροπή στα 300 του ντίζελ, άλλη στα 230 του υβριδικού 1.2
-
Το Tig από όσο ξέρω είναι ο μπαμπάς των ευρωπαϊκών suv. Παπούς ειναι τα αμερικανικά suv. Από αυτήν την άποψη η επιλογή σου είναι συντηρητική. Όμως η ανάλυση και η κριτική σου στην κατηγορία είναι άριστη.
Καταλήγεις στο Χ1 και το απορρίπτεις λόγο τιμής και ακριβής συντήρησης και το Sportage που θα έπρεπε να ήταν φθηνότερο.Προσωπικά το Sportage μου αρέσει και η BMW έχει κλέψει τη σχεδίαση καντράν ενιαίο με το tablet.
-
@george-0 said in Οδήγησα....:
Το Tig από όσο ξέρω είναι ο μπαμπάς των ευρωπαϊκών suv. Παπούς ειναι τα αμερικανικά suv. Από αυτήν την άποψη η επιλογή σου είναι συντηρητική. Όμως η ανάλυση και η κριτική σου στην κατηγορία είναι άριστη.
Καταλήγεις στο Χ1 και το απορρίπτεις λόγο τιμής και ακριβής συντήρησης και το Sportage που θα έπρεπε να ήταν φθηνότερο.Προσωπικά το Sportage μου αρέσει και η BMW έχει κλέψει τη σχεδίαση καντράν ενιαίο με το tablet.
Μια μικρή διόρθωση. Είπα ότι είναι πολλά τα 40k της Gt-line η οποία έχει "παπά" εξοπλισμό όπως η αντίστοιχη R-line του Tig, για KIA. Και τα 42,5k της R-line τα θεωρώ πολλά. Αν η Titanium ήταν εξοπλισμένη και τιμολογημένη σαν την more η απόφασή μου θα ήταν πολύ πιο δύσκολη. Θεωρώ ανεπίτρεπτες ελλείψεις σε αυτά τα λεφτά τα Acc/bs και την αυτόματη θύρα αποσκευών.
Η έκδοση more εν ολίγης καθόρισε το αποτέλεσμα. Απλά δεν υφίσταται οτιδήποτε αντίστοιχο.
Οδήγησα....