Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 509
    • 510
    • 511
    • 512
    • 513
    • 524
    • 525
    • 511 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix last edited by

      Μπραβο φιλαρακι μου να το χαρεις με την οικογενεια σου .

      Υ.Γ το πρωι με αφησες χωρις παρεα στον καφε,τωρα με αφησες αϋπνο αλλα για παρτυ σου χαλαλι

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • gtsartsal
        gtsartsal last edited by

        @sabas_thess

        Πολύ ωραία τα έγραψες, μπράβο.
        Σαν να ήμουν μαζί σου στις δοκιμές!
        Με το καλό να το παραλαβεις!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          george1977 last edited by

          Μπράβο φίλε!!!

          Ομολογώ οτι είσαι η αιτία που έχω προσθέσει το tiguan στην λίστα!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Με το καλό 🙏 να παραλάβεις

            R-LINE

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit last edited by georgemit

              R Line με 16αρα και τασι; ίσως να είναι και 17.
              Youtube Video

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone last edited by wantone

                @sabas_thess said in Οδήγησα....:

                @george1977 said in Οδήγησα....:

                Μπράβο φίλε!!!

                Ομολογώ οτι είσαι η αιτία που έχω προσθέσει το tiguan στην λίστα!!!

                Χαίρομαι που βοηθάω όπως μπορώ, με το καλό οτι και αν αποφασίσεις.

                Εγγυηση ποσα χρονια; Ρωτησες για προγραμμα σερβισ και κοστος;

                ο 1.5 ειναι αξιοπιστος; εχει και απενεργοποιηση κυλινδρων που ειναι λιγο ανησυχητικο περα απο το υβριδικο συστημα κλπ παντως οτι ειναι σε αποδοση πολυ καλος κινητηρας ειναι δεδομενο.

                κιβωτιο ποιο κωδικος ειναι? υγρου ειπαμε? απο αξιοπιστια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by wantone

                  @sabas_thess said in Οδήγησα....:

                  @wantone said in Οδήγησα....:

                  Εγγυηση ποσα χρονια; Ρωτησες για προγραμμα σερβισ και κοστος;

                  ο 1.5 ειναι αξιοπιστος; εχει και απενεργοποιηση κυλινδρων που ειναι λιγο ανησυχητικο περα απο το υβριδικο συστημα κλπ παντως οτι ειναι σε αποδοση πολυ καλος κινητηρας ειναι δεδομενο.

                  κιβωτιο ποιο κωδικος ειναι? υγρου ειπαμε? απο αξιοπιστια;

                  4 έτη εγγύησης. Για τα κόστη των σέρβις όχι ακόμα δεν έχω ρωτήσει.

                  Σε αξιοπιστία ο 1.5Tsi έχω διαβάσει από διάφορες πηγές ότι το βασικό του θέμα είναι πως σε κάθε έναν που παράγεται ρίχνει τα ζάρια για το αν θα καίει λάδια. Κατά τα άλλα υποτίθεται ότι όλα τα προυφιστάμενα ζητήματα έχουν επιλυθεί.

                  Ο κινητήρας για αυτό το σκάφος είναι αρκούντως αποδοτικός και οικονομικός, φτάνει να κατανοείς τι αγοράζεις και για ποιόν σκοπό, όπως με κάθε άλλο κινητήρα φυσικά. Ο 186ps του Kuga πχ ακόμα και ο πωλητής παραδέχθηκε ότι καταναλώνει πολύ καύσιμο εκτός ταξιδιών. Μαθηματικά είναι. Ότι τεχνολογία μπορούσε να μπει μπήκε.

                  Το κιβώτιο είναι υγρού και υποτίθεται το καλύτερα ρυθμισμένο αντίστοιχο mainstream. Θεωρητικά και αυτό έχει επιλύσει τα γνωστά προβλήματα των προκατόχων του.

                  4 χρονια εγγυηση ειναι μια ανακουφιση. Το Φορμεντορ νομιζω εχει ιδιο κινητηρα και κιβωτιο? Ποσα χρονια εγγυηση εχει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Καλοταξιδο

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      γουέλνταν
                      οσο ειχα τιγκουαν παλια,ηταν μια χαρα έως και πολυ καλο και βασικα καλυτερο απο τα φιδια που περιγραφουν ολοι, τελικα τα φιδια ητανε παρλεβουφρανσεζ. μαζι με το τουραν ειναι/ηταν τα πλεον ψαγμενα φαγκ. παντα το εβλεπα σαν επιλογη και σαν τετρακινητο μαζουτ.

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        andya3 last edited by

                        @sabas_thess Χρήστο (τώρα που έμαθα το όνομά σου σε λέω σωστά 😊) με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς το αυτοκίνητο.

                        Συνήθως χρειάζονται 15 μέρες στην Karenta για εκτελωνισμό, πινακίδες και άλλες γραφειοκρατίες, αλλά αν τους πιέσεις λίγο μπορείς να το επιταχύνεις. Εγώ τους έσπασα λίγο τα ούμπαλα και το πήρα σε 10 μέρες το T-Roc, μην τους αφήσεις ήσυχους, έχουν πολύ δουλειά και είναι παραλίες, κυνήγα τους! 😀

                        Τώρα είσαι ώριμος αγοραστής του Tiguan! Έκανες την έρευνά σου στην αγορά και με βάση το budget σου έκανες την καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου για τα δεδομένα σου και τα γούστα σου.

                        Και για τα δικά μου γούστα την καλύτερη επιλογή έκανες 👏 . Έχει 2-3 μοντέλα η vw, Golf, T-Roc, Tiguan στις εκδόσεις More, που μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει ένας αγοραστής που τα αγοράζει συνειδητά και με γνώση του τι πληρώνει και τι παίρνει.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Καλοτάξιδο saba. Να το χαρείτε!

                          Περιμένουμε αναλυτικές αναφορές για λεπτομέρειες του!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            @sabas_thess Καλοτάξιδο και να το χαρείτε με υγεία.
                            Παρόλα αυτά θα περιμένω φώτο για τη σιγουριά ότι τελικά θα είναι Tiguan 😁

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.

                              Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sabas_thess @katafractos17 last edited by

                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in Οδήγησα....:

                                  Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.

                                  Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.

                                  @vagkirk said in Οδήγησα....:

                                  Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.

                                  Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.

                                  Δεν θέλω να το γενικεύσω. Τα δικά μου συμπεράσματα πάντως ήταν ακριβώς όπως τα λες. Άλλος μπορεί να διαφωνεί 100%. Εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. Πολυ θα χαιρομουν να υπήρχε αντίλογος στα όσα έγραψα.

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    araxnis last edited by

                                    Καλοτάξιδο Χρηστάρα!!!Έκανες την καλύτερη επιλογή!Να το χαρείς με την οικογένειά σου!

                                    If in doubt...flat out!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      panormus772 last edited by panormus772

                                      Kαλοτάξιδο!

                                      Υ.Γ. Είχα κάνει td πριν 2 χρόνια το Kia Niro και το CHR (προηγ. γενιά).Kάπου -αν θυμάμαι στα αντίστοιχα topic ή στο "Οδήγησα"-, έχω γράψει τις εντυπώσεις μου.
                                      Εν συντομία: to Νiro με πιο άνετες αναρτήσεις,πιο ταξιδιάρικο. Το CHR,χωρίς να είναι ιδιαίτερα πιο σκληρές οι αναρτήσεις του,το αισθανόσουν πιο σπορτιφ,πιο ευέλικτο,πιο οδηγοκεντρικό.Τιμόνι σχεδόν τα ίδια,ίσως το Νiro μισό βαθμό πιο ακριβές.

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser @sabas_thess last edited by

                                        @sabas_thess said in Οδήγησα....:

                                        @vagkirk said in Οδήγησα....:

                                        Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.

                                        Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.

                                        @vagkirk said in Οδήγησα....:

                                        Τα ποστ του @sabas_thess αποτελούν αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό για το ποια είναι η πραγματική αξία ενός Volkswagen ειδικά στην C κατηγορία, αυτό το overall καλύτερο που λέμε ή αλλιώς Uber alles.

                                        Όπου και να πας στο τέλος θα γυρίσεις στην Χέλγκα.

                                        Δεν θέλω να το γενικεύσω. Τα δικά μου συμπεράσματα πάντως ήταν ακριβώς όπως τα λες. Άλλος μπορεί να διαφωνεί 100%. Εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. Πολυ θα χαιρομουν να υπήρχε αντίλογος στα όσα έγραψα.

                                        Δεν έχουμε εύκολο αντίλογο. Την διαφορά την κάνει ο 1.5 με τα 150 άλογα για τα ευρωπαϊκά, αλλά μόνο για τα ελληνικά δεδομένα, γιατί οι ξένοι έχουν και άλλες επιλογές, όπως και η Χ1 που επίσης δίνει λύσεις.
                                        Βέβαια στα 40000 παίζουν κοντά και οι GLA - GLB που για κάποιους το αστέρι είναι αρκετό για να τελειώσει τα όποια ερωτήματα τους.

                                        Για μένα ο μόνος αντίλογος αν δεν πάμε σε ηλεκτρικό, όπου όντως το Τέσλα καθαρίζει την κατάσταση, είναι το δίλιτρο κορόλα κρός, όπου σε χαμηλές τιμές έχεις άλογα και υβριδικό.

                                        Στην Πεζώ το νέο 3008 είναι λόγω βάρους πλέον και διαστάσεων μόνο για πλάγκ ιν και ηλεκτρικό είναι και σε άλλες τιμές. Το 408 είναι αμάξι επίσης για μεγαλύτερους κινητήρες.

                                        Θεωρώ ότι αυτά τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να είναι ελκυστικά στα όποια ντίζελ βγαίνουν ακόμα και είναι λίγα, βασικά το 5 αιρκρος και το Ντι Ες 7 σε δύο επιλογές με μεγάλη διαφορά τιμής.

                                        Γιατί άλλη είναι η ροπή στα 300 του ντίζελ, άλλη στα 230 του υβριδικού 1.2

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • George 0
                                          George 0 last edited by George 0

                                          Το Tig από όσο ξέρω είναι ο μπαμπάς των ευρωπαϊκών suv. Παπούς ειναι τα αμερικανικά suv. Από αυτήν την άποψη η επιλογή σου είναι συντηρητική. Όμως η ανάλυση και η κριτική σου στην κατηγορία είναι άριστη.
                                          Καταλήγεις στο Χ1 και το απορρίπτεις λόγο τιμής και ακριβής συντήρησης και το Sportage που θα έπρεπε να ήταν φθηνότερο.

                                          Προσωπικά το Sportage μου αρέσει και η BMW έχει κλέψει τη σχεδίαση καντράν ενιαίο με το tablet.

                                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sabas_thess @George 0 last edited by

                                            @george-0 said in Οδήγησα....:

                                            Το Tig από όσο ξέρω είναι ο μπαμπάς των ευρωπαϊκών suv. Παπούς ειναι τα αμερικανικά suv. Από αυτήν την άποψη η επιλογή σου είναι συντηρητική. Όμως η ανάλυση και η κριτική σου στην κατηγορία είναι άριστη.
                                            Καταλήγεις στο Χ1 και το απορρίπτεις λόγο τιμής και ακριβής συντήρησης και το Sportage που θα έπρεπε να ήταν φθηνότερο.

                                            Προσωπικά το Sportage μου αρέσει και η BMW έχει κλέψει τη σχεδίαση καντράν ενιαίο με το tablet.

                                            Μια μικρή διόρθωση. Είπα ότι είναι πολλά τα 40k της Gt-line η οποία έχει "παπά" εξοπλισμό όπως η αντίστοιχη R-line του Tig, για KIA. Και τα 42,5k της R-line τα θεωρώ πολλά. Αν η Titanium ήταν εξοπλισμένη και τιμολογημένη σαν την more η απόφασή μου θα ήταν πολύ πιο δύσκολη. Θεωρώ ανεπίτρεπτες ελλείψεις σε αυτά τα λεφτά τα Acc/bs και την αυτόματη θύρα αποσκευών.

                                            Η έκδοση more εν ολίγης καθόρισε το αποτέλεσμα. Απλά δεν υφίσταται οτιδήποτε αντίστοιχο.

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 509
                                            • 510
                                            • 511
                                            • 512
                                            • 513
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 511 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr