-
@dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
δηλαδη θεωρεις εξοντωτικη την αστυνομευση στην ελλαδα τα τελευταια 10-20 χρονια; εγω παλι θα ελεγα το αντιθετο.
Γι' αυτό αντί να σε πιάσουν και να πεις "τι μαλακια έκανα δεν το ξανακάνω" λες "γαμω την γκαντεμια μου εμένα έπιασαν".
-
Για τον Κ.Ο.Κ. και τα πρόστιμα είναι σωστή η Γερμανία -και η κάθε ευρωπαϊκή χώρα- για να την αντιγράψουμε, για το ότι δεν μπορείς να πάρεις ούτε depon ή ασπιρίνη χωρίς συνταγή ιατρού είναι άλλο εδώ,δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μας.
Κλασσικά,on-off η ακολουθία κι εφαρμογή ευρωπαϊκών νόμων,όπως μας αρέσει κατά το δοκούν.. -
@terryp117 θα δεχοσουν μπλοκο υπο τετοιες συνθηκες ή ουτε ετσι;


-
Τέρρυ ρε συ μην δίνεις αφορμές.
Οι προσκυνημένοι στον ΚΟΚ δεν καταλαβαίνουν.
Αυτοί φάγανε 3 μνμόνια από αυτούς που τους χαντάκωσαν οικονομικά και ακόμη τους ψηφίζουν.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Ακατοίκητο το έχουν λέμε!!!
Εμείς αγορίνα μου περιμένουμε για το τέλος που ξυρίζουν τον γαμπρό.Μέχρι τότε εμείς θα κάνουμε τα δικά μας σε μέρη που η αστυνομία δεν τα ξέρει ούτε από τον χάρτη.
Γιατί πάντα εμάς μας ακολουθούν. Πρώτα εμείς τα σκεφτόμαστε και μετά τρέχουν να μας βρουν.
Οπότε χαλάρωσε. Πάντα θα βρίσκουμε μέρη για να κάνουμε παιχνίδι.
Έλα Τέρρυ. Εδώ ο παλιός τρομοκράτης Μικρούτσικος που οδηγάει χωρίς κράνος ο Αληταράς την τσοπεριά σε βίντεο κλιπ.
Τα βλέπουν και κλαίνε. Και τους έχω και άλλα βίντεο κλιπ.
Εμείς χαιρόμαστε αυτή κοκκινίζουν από τα νεύρα.
Μακρυπούλια η αλήτησα που τολμάει στο βίντεο κλιπ που καπνίζει Τέρυ. Πάλι καλά που δεν τους τουφέκισαν οι σημερινοί Γεμπελίσκοι
Youtube Video -
@monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Για ποια οχήματα αναμένεται να αυξηθεί το όριο ταχύτητας στην Εθνική Οδό;
Να μας πει την γνώμη του επι του θέματος ο @panos2171
Έπρεπε να γίνει ,τα 80 δηλαδή 90 στην πράξη είναι λίγα για ΕΟ ,τα πραγματικά 100 είναι μια χαρά
-
@dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 θα δεχοσουν μπλοκο υπο τετοιες συνθηκες ή ουτε ετσι;

ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, εκτιμώ την διάθεση σου να το χαλαρώσουμε το πράγμα, διότι επί της ουσίας, ..........ας το αφήσουμε καλύτερα..!!
Όμως ρίξε και μια ματιά στο τι πληρώνει η Ευρώπη σε βασικές μικρές παραβάσεις, όπως ζώνη, κράνος, κ.λπ.....
Δεν είμαι ούτε οργισμένος, ούτε νευριασμένος, απλά ΚΛΑΙΩ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ, που δεν αντιλαμβάνονται καν τι καταιγίδα τους έρχεται στη μάπα με ψεύτικο χρυσό περιτύλιγμα..!!
Όσο για τα γκομενάκια, κλασσική μέθοδος και των Γερμανών να βγαίνουν τα Σαββατοκύριακα στα κουφά σημεία κι αυτοί, πίσω από μαντρότοιχους κ.λπ..., ΑΛΛΑ μέχρι να φτάσεις εκεί, ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 50 ΑΤΟΜΑ για το τι επίκειται, οπότε περνάς και χαιρετάς χαλαρά κοροιδεύοντας και μετά πας παρακάτω, δεν είναι παντού NO LIMIT...!!!
Το μεροκάματο ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ...!!!
ΕΛΠΙΖΩ να μου επιτρέπεις τα μαύρα γράμματα και να επικεντρώνεσαι στην ουσία αυτών που γράφω και όχι στη .............................., ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΑΣΗ και με βολεύει έτσι..!! Όταν περνάς τα 70 έχεις και έναν καταρράκτη στο ιστορικό σου..!! -
@tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
δηλαδη θεωρεις εξοντωτικη την αστυνομευση στην ελλαδα τα τελευταια 10-20 χρονια; εγω παλι θα ελεγα το αντιθετο.
Γι' αυτό αντί να σε πιάσουν και να πεις "τι μαλακια έκανα δεν το ξανακάνω" λες "γαμω την γκαντεμια μου εμένα έπιασαν".
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΜΑΛΑ............και δεν λέω γαμώ τη γκαντεμιά μου εμένα έπιασαν, απλά περνάω νόμιμος και αισθάνομαι σαν ηλίθιος όταν προσπαθούν να με πατήσουν τα φορτηγά και να περάσουν από πάνω μου..!!
-
@sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τέρρυ ρε συ μην δίνεις αφορμές.
Οι προσκυνημένοι στον ΚΟΚ δεν καταλαβαίνουν.
Αυτοί φάγανε 3 μνμόνια από αυτούς που τους χαντάκωσαν οικονομικά και ακόμη τους ψηφίζουν.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Ακατοίκητο το έχουν λέμε!!!
Εμείς αγορίνα μου περιμένουμε για το τέλος που ξυρίζουν τον γαμπρό.Μέχρι τότε εμείς θα κάνουμε τα δικά μας σε μέρη που η αστυνομία δεν τα ξέρει ούτε από τον χάρτη.
Γιατί πάντα εμάς μας ακολουθούν. Πρώτα εμείς τα σκεφτόμαστε και μετά τρέχουν να μας βρουν.
Οπότε χαλάρωσε. Πάντα θα βρίσκουμε μέρη για να κάνουμε παιχνίδι.
Έλα Τέρρυ. Εδώ ο παλιός τρομοκράτης Μικρούτσικος που οδηγάει χωρίς κράνος ο Αληταράς την τσοπεριά σε βίντεο κλιπ.
Τα βλέπουν και κλαίνε. Και τους έχω και άλλα βίντεο κλιπ.
Εμείς χαιρόμαστε αυτή κοκκινίζουν από τα νεύρα.
Μακρυπούλια η αλήτησα που τολμάει στο βίντεο κλιπ που καπνίζει Τέρυ. Πάλι καλά που δεν τους τουφέκισαν οι σημερινοί ΓεμπελίσκοιΣΑΡΑΝΤΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ.......
Υπομονή και κουράγιο.
Θέλω να σου γράψω πολλά ,αλλά θα μας φάει η λογοκρισία, γιαυτό περιορίζομαι σε έναν απλό αγωνιστικό χαιρετισμό..!! -
Εμένα μου αρέσει ο νέος ΚΟΚ γιατί φέρνει πιο κοντά την υλοποίηση των συνθημάτων της Γαλλικής Επανάστασης
«Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα» (στα γαλλικά: Liberté, Égalité, Fraternité).ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Κάθε άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος. να επιλέξει το αυτοκίνητο που γουστάρει αλλα φοβάται τους προνομιούχος με τις Φερραρι και Πορσε , Μπε Εμ Βε και Μερσέντες που το παίζουν Βασιλιάδες και αρχόντοι και τρέχουν οσο γουστάρουν
Τώρα μπορεί να απολαυσει το υβριδικό του και ηλεκτρικό του πηγαίνοντας με τα όρια χάρις στην
ΙΣΟΤΗΤΑ που έφερε ο νεος ΚΟΚ
Τέλος στα προνόμια των πλουσίων τραβάτε στις πίστες να τρέξετε γιατί στους δρόμους εχουν κοπεί τα γούστα ...ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ: Οι πολίτες ενώθηκαν σαν μια οικογένεια. Με το WAZE τις ομάδες στο VIBER αλληλοβοηθούνται ώστε να προστατευτούν απο τυχόν άτυχες στιγμές
Είμαι συγκινημένος πρώτη φορά πάω τόση ώρα με 125 στην αριστερή χωρίς να υπάρχει τίποτα πίσω μου για χιλιόμετρα
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται
Τόση ισότητα δεν την περίμενα
Τα υβριδικά είναι το μέλλον
Δεν θα ξανακούσω το ecvt να σκούζει
Όλο το ταξίδι το έκανα βασιλικά με το ACC on και πρόγραμμα eco
-
«Σταματήστε την καταστολή,
ελεύθερη φωνή σε τούτη τη ζωή!»«Η καταστολή δεν θα περάσει, ο κόσμος της εξουσίας έχει πια γεράσει!»
-
https://www.carandmotor.gr/nea/kok-prostimo-350-eyro-efarmoges-kinito-tilefono
ΧΟ........ΧΟ..........ΧΟ........χο..χο...χο....!!!
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο......................
ΟΣΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...!!!
Πονάς..??!!
Πονάω , αλλά μ' ΑΡΕΣΕΙ...!!!
Φεύγω παιδιά, μετακομίζω Γερμανία..!!
Αν πας κανονικά, δηλαδή σαν πάπια, σε πηδ..... οι από πίσω ερχόμενοι, αν πας γρήγορα σε πηδ....πολύ χειρότερα άλλοι, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..!! -
https://www.carandmotor.gr/nea/tros-prostimo-odigeis-arga-taheias-kykloforias-kok
ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ, ας μας πούνε όμως ποιος καθορίζει το αργό ,αλλά και το γρήγορο..??!!
Ποιος ορίζει με πόσα θα μπει κάποιος στο δρόμο για να ρίξει κλήση το όργανο, αν είναι λάθος..??!!
Αφιερώσεις παιδιά.......αυτά τα νέα άρθρα είναι μαγεία..!!
Κάθε μέρα ανακαλύπτω και μια ομορφιά ..!!!
Βασικά ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, δεν παλεύεται άλλο, αποσύρομαι και περιμένω τον πρώην πρωθυπουργό να περάσει πρώτος στις δημοσκοπήσεις, μετά θα ξαναμιλήσω για τον ΚΟΚ...!!! -
-
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες
Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο. -
@sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες
Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.Κι αν κάνει παράβαση που απαιτεί ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, τι κάνει η αστυνομία, του παίρνει το Βουλγάρικο δίπλωμα, ή αν είναι Τούρκος το ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ δίπλωμα του..??!!
Επιτρέπεται αυτό από τον Ελληνικό ΚΟΚ..!!
Απορίες εκφράζω... -
ΣΑΡΑΝΤΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
**Μήπως γνωρίζεις αν υπάρχουν όρια ΒΡΑΔΥΠΟΡΙΑΣ στις Εθνικές οδούς π.χ, η και στους επαρχιακούς δρόμους...?? **
Αν δω την πινακίδα με τα 120-130 και εγώ πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 60-70 π.χ. θα με γράψουν..??
Υπάρχει κανένα άρθρο του νέου ΚΟΚ γιαυτό και τι προβλέπει..?? -
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
«Σταματήστε την καταστολή,
ελεύθερη φωνή σε τούτη τη ζωή!»«Η καταστολή δεν θα περάσει, ο κόσμος της εξουσίας έχει πια γεράσει!»
-

-
Σύνηθες φαινόμενο
-
@sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες
Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.Κανονικά αφαιρούνται όλα, είτε είναι Ε.Ε. , είτε από τρίτες χώρες.
Τους ξένους φορτηγατζηδες, όταν ήμουν στα Γιαννιτσά, τους πήγαινε το περιπολικό στην τράπεζα- ΔΟΥ, να πληρώσουν και μετά τους άφηναν να συνεχίσουν (ορισμένες παραβάσεις των φορτηγών προβλέπουν αφαίρεση στοιχείων μέχρι την εξόφληση)
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.