Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 431
    • 432
    • 422 / 432
    Περί αυτοκίνησης
    124
    8622
    340280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      δηλαδη θεωρεις εξοντωτικη την αστυνομευση στην ελλαδα τα τελευταια 10-20 χρονια; εγω παλι θα ελεγα το αντιθετο.

      Γι' αυτό αντί να σε πιάσουν και να πεις "τι μαλακια έκανα δεν το ξανακάνω" λες "γαμω την γκαντεμια μου εμένα έπιασαν".

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panormus772 last edited by

        Για τον Κ.Ο.Κ. και τα πρόστιμα είναι σωστή η Γερμανία -και η κάθε ευρωπαϊκή χώρα- για να την αντιγράψουμε, για το ότι δεν μπορείς να πάρεις ούτε depon ή ασπιρίνη χωρίς συνταγή ιατρού είναι άλλο εδώ,δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μας.
        Κλασσικά,on-off η ακολουθία κι εφαρμογή ευρωπαϊκών νόμων,όπως μας αρέσει κατά το δοκούν..

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dettol last edited by

          @terryp117 θα δεχοσουν μπλοκο υπο τετοιες συνθηκες ή ουτε ετσι; 🙂

          b61c4c2f-a7d2-4e1d-b4dd-9c5e63a04c97-image.png

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • sarantism
            sarantism last edited by sarantism

            Τέρρυ ρε συ μην δίνεις αφορμές.
            Οι προσκυνημένοι στον ΚΟΚ δεν καταλαβαίνουν.
            Αυτοί φάγανε 3 μνμόνια από αυτούς που τους χαντάκωσαν οικονομικά και ακόμη τους ψηφίζουν.
            Τι δεν καταλαβαίνεις;
            Ακατοίκητο το έχουν λέμε!!!
            Εμείς αγορίνα μου περιμένουμε για το τέλος που ξυρίζουν τον γαμπρό.

            Μέχρι τότε εμείς θα κάνουμε τα δικά μας σε μέρη που η αστυνομία δεν τα ξέρει ούτε από τον χάρτη.

            Γιατί πάντα εμάς μας ακολουθούν. Πρώτα εμείς τα σκεφτόμαστε και μετά τρέχουν να μας βρουν.

            Οπότε χαλάρωσε. Πάντα θα βρίσκουμε μέρη για να κάνουμε παιχνίδι.

            Έλα Τέρρυ. Εδώ ο παλιός τρομοκράτης Μικρούτσικος που οδηγάει χωρίς κράνος ο Αληταράς την τσοπεριά σε βίντεο κλιπ.
            Τα βλέπουν και κλαίνε. Και τους έχω και άλλα βίντεο κλιπ.
            Εμείς χαιρόμαστε αυτή κοκκινίζουν από τα νεύρα.
            Μακρυπούλια η αλήτησα που τολμάει στο βίντεο κλιπ που καπνίζει Τέρυ. Πάλι καλά που δεν τους τουφέκισαν οι σημερινοί Γεμπελίσκοι
            Youtube Video

            Απομακρύνομαι
            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
            Απομακρύνομαι
            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

            Άντζελα Δημητρίου

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 @monman2 last edited by

              @monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

              @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

              Για ποια οχήματα αναμένεται να αυξηθεί το όριο ταχύτητας στην Εθνική Οδό;

              Να μας πει την γνώμη του επι του θέματος ο @panos2171

              Έπρεπε να γίνει ,τα 80 δηλαδή 90 στην πράξη είναι λίγα για ΕΟ ,τα πραγματικά 100 είναι μια χαρά

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                terryp117 @dettol last edited by terryp117

                @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @terryp117 θα δεχοσουν μπλοκο υπο τετοιες συνθηκες ή ουτε ετσι; 🙂

                ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, εκτιμώ την διάθεση σου να το χαλαρώσουμε το πράγμα, διότι επί της ουσίας, ..........ας το αφήσουμε καλύτερα..!!
                Όμως ρίξε και μια ματιά στο τι πληρώνει η Ευρώπη σε βασικές μικρές παραβάσεις, όπως ζώνη, κράνος, κ.λπ.....
                Δεν είμαι ούτε οργισμένος, ούτε νευριασμένος, απλά ΚΛΑΙΩ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ, που δεν αντιλαμβάνονται καν τι καταιγίδα τους έρχεται στη μάπα με ψεύτικο χρυσό περιτύλιγμα..!!
                Όσο για τα γκομενάκια, κλασσική μέθοδος και των Γερμανών να βγαίνουν τα Σαββατοκύριακα στα κουφά σημεία κι αυτοί, πίσω από μαντρότοιχους κ.λπ..., ΑΛΛΑ μέχρι να φτάσεις εκεί, ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 50 ΑΤΟΜΑ για το τι επίκειται, οπότε περνάς και χαιρετάς χαλαρά κοροιδεύοντας και μετά πας παρακάτω, δεν είναι παντού NO LIMIT...!!!
                Το μεροκάματο ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ...!!!
                ΕΛΠΙΖΩ να μου επιτρέπεις τα μαύρα γράμματα και να επικεντρώνεσαι στην ουσία αυτών που γράφω και όχι στη .............................., ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΑΣΗ και με βολεύει έτσι..!! Όταν περνάς τα 70 έχεις και έναν καταρράκτη στο ιστορικό σου..!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  terryp117 @tgd last edited by

                  @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  δηλαδη θεωρεις εξοντωτικη την αστυνομευση στην ελλαδα τα τελευταια 10-20 χρονια; εγω παλι θα ελεγα το αντιθετο.

                  Γι' αυτό αντί να σε πιάσουν και να πεις "τι μαλακια έκανα δεν το ξανακάνω" λες "γαμω την γκαντεμια μου εμένα έπιασαν".

                  ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΜΑΛΑ............και δεν λέω γαμώ τη γκαντεμιά μου εμένα έπιασαν, απλά περνάω νόμιμος και αισθάνομαι σαν ηλίθιος όταν προσπαθούν να με πατήσουν τα φορτηγά και να περάσουν από πάνω μου..!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    terryp117 @sarantism last edited by

                    @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    Τέρρυ ρε συ μην δίνεις αφορμές.
                    Οι προσκυνημένοι στον ΚΟΚ δεν καταλαβαίνουν.
                    Αυτοί φάγανε 3 μνμόνια από αυτούς που τους χαντάκωσαν οικονομικά και ακόμη τους ψηφίζουν.
                    Τι δεν καταλαβαίνεις;
                    Ακατοίκητο το έχουν λέμε!!!
                    Εμείς αγορίνα μου περιμένουμε για το τέλος που ξυρίζουν τον γαμπρό.

                    Μέχρι τότε εμείς θα κάνουμε τα δικά μας σε μέρη που η αστυνομία δεν τα ξέρει ούτε από τον χάρτη.

                    Γιατί πάντα εμάς μας ακολουθούν. Πρώτα εμείς τα σκεφτόμαστε και μετά τρέχουν να μας βρουν.

                    Οπότε χαλάρωσε. Πάντα θα βρίσκουμε μέρη για να κάνουμε παιχνίδι.

                    Έλα Τέρρυ. Εδώ ο παλιός τρομοκράτης Μικρούτσικος που οδηγάει χωρίς κράνος ο Αληταράς την τσοπεριά σε βίντεο κλιπ.
                    Τα βλέπουν και κλαίνε. Και τους έχω και άλλα βίντεο κλιπ.
                    Εμείς χαιρόμαστε αυτή κοκκινίζουν από τα νεύρα.
                    Μακρυπούλια η αλήτησα που τολμάει στο βίντεο κλιπ που καπνίζει Τέρυ. Πάλι καλά που δεν τους τουφέκισαν οι σημερινοί Γεμπελίσκοι

                    ΣΑΡΑΝΤΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ.......
                    Υπομονή και κουράγιο.
                    Θέλω να σου γράψω πολλά ,αλλά θα μας φάει η λογοκρισία, γιαυτό περιορίζομαι σε έναν απλό αγωνιστικό χαιρετισμό..!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • monman2
                      monman2 last edited by monman2

                      Εμένα μου αρέσει ο νέος ΚΟΚ γιατί φέρνει πιο κοντά την υλοποίηση των συνθημάτων της Γαλλικής Επανάστασης
                      «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα» (στα γαλλικά: Liberté, Égalité, Fraternité).

                      ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Κάθε άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος. να επιλέξει το αυτοκίνητο που γουστάρει αλλα φοβάται τους προνομιούχος με τις Φερραρι και Πορσε , Μπε Εμ Βε και Μερσέντες που το παίζουν Βασιλιάδες και αρχόντοι και τρέχουν οσο γουστάρουν

                      Τώρα μπορεί να απολαυσει το υβριδικό του και ηλεκτρικό του πηγαίνοντας με τα όρια χάρις στην

                      ΙΣΟΤΗΤΑ που έφερε ο νεος ΚΟΚ
                      Τέλος στα προνόμια των πλουσίων τραβάτε στις πίστες να τρέξετε γιατί στους δρόμους εχουν κοπεί τα γούστα ...

                      ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ: Οι πολίτες ενώθηκαν σαν μια οικογένεια. Με το WAZE τις ομάδες στο VIBER αλληλοβοηθούνται ώστε να προστατευτούν απο τυχόν άτυχες στιγμές

                      Είμαι συγκινημένος πρώτη φορά πάω τόση ώρα με 125 στην αριστερή χωρίς να υπάρχει τίποτα πίσω μου για χιλιόμετρα

                      Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται
                      Τόση ισότητα δεν την περίμενα
                      Τα υβριδικά είναι το μέλλον
                      Δεν θα ξανακούσω το ecvt να σκούζει
                      Όλο το ταξίδι το έκανα βασιλικά με το ACC on και πρόγραμμα eco😊

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by A d P

                        «Σταματήστε την καταστολή,
                        ελεύθερη φωνή σε τούτη τη ζωή!»

                        «Η καταστολή δεν θα περάσει, ο κόσμος της εξουσίας έχει πια γεράσει!»

                        I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          terryp117 last edited by terryp117

                          https://www.carandmotor.gr/nea/kok-prostimo-350-eyro-efarmoges-kinito-tilefono

                          ΧΟ........ΧΟ..........ΧΟ........χο..χο...χο....!!!
                          Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο......................
                          ΟΣΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...!!!
                          Πονάς..??!!
                          Πονάω , αλλά μ' ΑΡΕΣΕΙ...!!!
                          Φεύγω παιδιά, μετακομίζω Γερμανία..!!
                          Αν πας κανονικά, δηλαδή σαν πάπια, σε πηδ..... οι από πίσω ερχόμενοι, αν πας γρήγορα σε πηδ....πολύ χειρότερα άλλοι, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..!!

                          k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            terryp117 last edited by

                            https://www.carandmotor.gr/nea/tros-prostimo-odigeis-arga-taheias-kykloforias-kok

                            ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ, ας μας πούνε όμως ποιος καθορίζει το αργό ,αλλά και το γρήγορο..??!!
                            Ποιος ορίζει με πόσα θα μπει κάποιος στο δρόμο για να ρίξει κλήση το όργανο, αν είναι λάθος..??!!
                            Αφιερώσεις παιδιά.......αυτά τα νέα άρθρα είναι μαγεία..!!
                            Κάθε μέρα ανακαλύπτω και μια ομορφιά ..!!!
                            Βασικά ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, δεν παλεύεται άλλο, αποσύρομαι και περιμένω τον πρώην πρωθυπουργό να περάσει πρώτος στις δημοσκοπήσεις, μετά θα ξαναμιλήσω για τον ΚΟΚ...!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

                              I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                              sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • sarantism
                                sarantism @A d P last edited by sarantism

                                @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

                                Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
                                Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
                                Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
                                Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
                                Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
                                Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.

                                Απομακρύνομαι
                                Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                Απομακρύνομαι
                                Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                Άντζελα Δημητρίου

                                T A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  terryp117 @sarantism last edited by terryp117

                                  @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

                                  Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
                                  Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
                                  Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
                                  Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
                                  Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
                                  Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.

                                  Κι αν κάνει παράβαση που απαιτεί ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, τι κάνει η αστυνομία, του παίρνει το Βουλγάρικο δίπλωμα, ή αν είναι Τούρκος το ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ δίπλωμα του..??!!
                                  Επιτρέπεται αυτό από τον Ελληνικό ΚΟΚ..!!
                                  Απορίες εκφράζω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    terryp117 last edited by

                                    ΣΑΡΑΝΤΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
                                    **Μήπως γνωρίζεις αν υπάρχουν όρια ΒΡΑΔΥΠΟΡΙΑΣ στις Εθνικές οδούς π.χ, η και στους επαρχιακούς δρόμους...?? **
                                    Αν δω την πινακίδα με τα 120-130 και εγώ πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 60-70 π.χ. θα με γράψουν..??
                                    Υπάρχει κανένα άρθρο του νέου ΚΟΚ γιαυτό και τι προβλέπει..??

                                    sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      terryp117 @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      «Σταματήστε την καταστολή,
                                      ελεύθερη φωνή σε τούτη τη ζωή!»

                                      «Η καταστολή δεν θα περάσει, ο κόσμος της εξουσίας έχει πια γεράσει!»

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ntinaras
                                        ntinaras last edited by

                                        e0976285-725b-4c00-9856-2418e2859c8f-image.png

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator last edited by

                                          Σύνηθες φαινόμενο

                                          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator @sarantism last edited by

                                            @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                            @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                            Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

                                            Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
                                            Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
                                            Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
                                            Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
                                            Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
                                            Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.

                                            Κανονικά αφαιρούνται όλα, είτε είναι Ε.Ε. , είτε από τρίτες χώρες.
                                            Τους ξένους φορτηγατζηδες, όταν ήμουν στα Γιαννιτσά, τους πήγαινε το περιπολικό στην τράπεζα- ΔΟΥ, να πληρώσουν και μετά τους άφηναν να συνεχίσουν (ορισμένες παραβάσεις των φορτηγών προβλέπουν αφαίρεση στοιχείων μέχρι την εξόφληση)

                                            I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 422 / 432
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr