-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το 122 που δίνει η Τoyota, λογικά μέγιστη ισχύς είναι, στις προδιαγραφές τη μέγιστη ισχύ δίνουν πάντα, όπως και στα θερμικά. Απλώς στα υβριδικά δεν τη βγάζει σε συγκεκριμένες στροφές, αλλά στον ιδανικό συνδυασμό πλήρους φορτισμένης μπαταρίας και μέγιστες στροφές θερμικού ή κάτι τέτοιο.
Μέγιστη ισχύς είναι που αποδίδεται πάντα, σε όλες τις συνθήκες. Δεν υπάρχει συνθήκη που αποδίδει λιγότερο - δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το γράψω!
Τοτε τα σχόλια αυτών των ιδιοκτητών TOYOTA HYBRID πως τα σχολιάζεις; Τι λένε;;;... θα μας πεις;
Αυτος δινει τη σωστη απαντηση.
When the Battery runs low, there's no difference in speed or any throttle input but the ice revs considerably higher suddenly. Now the ice is supplying most power to move plus recharge the Battery.
Οταν η μπαταρια ειναι πιο γεματη ο ICE δεν παει πανω απο 4.500 στροφες εαν δεν κανω λαθος ενω εαν αδειαζει η μπαταρια και χρειαζεται να αποδωσει για τον οδηγο μπορει να ανεβει και αλλο και να κανει και τα δυο.
Ξανά λέω ρε παιδιά, μιλάω για full throttle. Αυτό σημαίνει ότι ούτως η άλλως ο θερμικός θα πιάσει κόφτη είτε με γεμάτη είτε με άδεια μπαταρία.
Απλά ο τύπος δεν κατάλαβε τι ρωτάει ο άλλος. Ο Φάνης του εξωτερικού θα ναι.Οι άλλοι και τόσο άλλοι σε όλα τα forums παγκοσμίως αναφέρουν πως σε full throttle με πεσμένη την μπαταρία ΠΕΦΤΕΙ η απόδοση. Κάτι που είναι ΦΥΣΙΚΟ να συμβαίνει.
Ναι είναι φυσικό αλλά να σου εξηγήσω με τι ακριβώς ασχολείσαι, είναι μια μικρή μπαταρία η οποία έχει πάντα ό,τι και να κάνεις φορτίο από 20-80% δεν είναι εύκολο ούτε να την φορτίσεις πλήρως, πρέπει να βρεθείς σε παρατεταμένη κατωφέρεια, αλλά ούτε να την αδειάσεις, πρέπει να βρεθείς στην Εθνική οδό με παρατεταμένη ανοδική πορεία και να μείνεις τέρμα γκάζι για 10 χιλιόμετρα, χωρίς όμως να χτυπήσεις τελική ταχύτητα γιατί τότε πάλι θα φορτίσει.
Σε αυτή την ειδική περίπτωση θα χάσεις άλογα, γιατί η φόρτιση θα πάει κάτω από 20% και από 122 θα πας στα 120 άλογα. Για αυτό συζητάμε.....Μα το θέμα δεν είναι οι περιπτώσεις με την μπαταρία κάτω από 20%. Ακόμα και αν η φόρτιση είναι πάνω από το 20%, ας πούμε 35-40%, ο MG1 θα την γεμίζει για να μην πέσει κάτω από το 20%. Οποτε, και πάλι δεν μπορείς να πάρεις το μέγιστο που δίνουν τα σενάρια με γεμάτη την μπαταρία ή έστω άνω του 70% (στα παλιά Prius προσπαθεί να την διατηρεί στο 60%) και τον MG1 να συνδράμει και τροφοδοτεί μονάχα τον MG2. Δηλαδή όσο πέφτει η φόρτιση της μπαταρίας τόσο η ecu του συστήματος θα δίνει περισσότερο έμφαση και προτεραιότητα στην φόρτιση της μπαταρίας (λόγω πρωτοκόλλου φόρτισης) και θα λιγοστεύει ισόποσα την άμεση τροφοδότηση του MG2 που είναι και το traction motor
Οποτε, εάν κανεις 10 απανωτές ρεπριζ το πιθανότερο στις τελευταίες ας πούμε 5 να πάρεις κάθε φορά ολοένα και χειρότερα νούμερα επιδόσεων μέχρι ένα κατώτερο όριο!
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το 122 που δίνει η Τoyota, λογικά μέγιστη ισχύς είναι, στις προδιαγραφές τη μέγιστη ισχύ δίνουν πάντα, όπως και στα θερμικά. Απλώς στα υβριδικά δεν τη βγάζει σε συγκεκριμένες στροφές, αλλά στον ιδανικό συνδυασμό πλήρους φορτισμένης μπαταρίας και μέγιστες στροφές θερμικού ή κάτι τέτοιο.
Μέγιστη ισχύς είναι που αποδίδεται πάντα, σε όλες τις συνθήκες. Δεν υπάρχει συνθήκη που αποδίδει λιγότερο - δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το γράψω!
Τοτε τα σχόλια αυτών των ιδιοκτητών TOYOTA HYBRID πως τα σχολιάζεις; Τι λένε;;;... θα μας πεις;
Αυτος δινει τη σωστη απαντηση.
When the Battery runs low, there's no difference in speed or any throttle input but the ice revs considerably higher suddenly. Now the ice is supplying most power to move plus recharge the Battery.
Οταν η μπαταρια ειναι πιο γεματη ο ICE δεν παει πανω απο 4.500 στροφες εαν δεν κανω λαθος ενω εαν αδειαζει η μπαταρια και χρειαζεται να αποδωσει για τον οδηγο μπορει να ανεβει και αλλο και να κανει και τα δυο.
Ξανά λέω ρε παιδιά, μιλάω για full throttle. Αυτό σημαίνει ότι ούτως η άλλως ο θερμικός θα πιάσει κόφτη είτε με γεμάτη είτε με άδεια μπαταρία.
Απλά ο τύπος δεν κατάλαβε τι ρωτάει ο άλλος. Ο Φάνης του εξωτερικού θα ναι.Οι άλλοι και τόσο άλλοι σε όλα τα forums παγκοσμίως αναφέρουν πως σε full throttle με πεσμένη την μπαταρία ΠΕΦΤΕΙ η απόδοση. Κάτι που είναι ΦΥΣΙΚΟ να συμβαίνει.
Ναι είναι φυσικό αλλά να σου εξηγήσω με τι ακριβώς ασχολείσαι, είναι μια μικρή μπαταρία η οποία έχει πάντα ό,τι και να κάνεις φορτίο από 20-80% δεν είναι εύκολο ούτε να την φορτίσεις πλήρως, πρέπει να βρεθείς σε παρατεταμένη κατωφέρεια, αλλά ούτε να την αδειάσεις, πρέπει να βρεθείς στην Εθνική οδό με παρατεταμένη ανοδική πορεία και να μείνεις τέρμα γκάζι για 10 χιλιόμετρα, χωρίς όμως να χτυπήσεις τελική ταχύτητα γιατί τότε πάλι θα φορτίσει.
Σε αυτή την ειδική περίπτωση θα χάσεις άλογα, γιατί η φόρτιση θα πάει κάτω από 20% και από 122 θα πας στα 120 άλογα. Για αυτό συζητάμε.....Μα το θέμα δεν είναι οι περιπτώσεις με την μπαταρία κάτω από 20%. Ακόμα και αν η φόρτιση είναι πάνω από το 20%, ας πούμε 35-40%, ο MG1 θα την γεμίζει για να μην πέσει κάτω από το 20%. Οποτε, και πάλι δεν μπορείς να πάρεις το μέγιστο που δίνουν τα σενάρια με γεμάτη την μπαταρία ή έστω άνω του 70% (στα παλιά Prius προσπαθεί να την διατηρεί στο 60%) και τον MG1 να συνδράμει και τροφοδοτεί μονάχα τον MG2. Δηλαδή όσο πέφτει η φόρτιση της μπαταρίας τόσο η ecu του συστήματος θα δίνει περισσότερο έμφαση και προτεραιότητα στην φόρτιση της μπαταρίας (λόγω πρωτοκόλλου φόρτισης) και θα λιγοστεύει ισόποσα την άμεση τροφοδότηση του MG2 που είναι και το traction motor
Οποτε, εάν κανεις 10 απανωτές ρεπριζ το πιθανότερο στις τελευταίες ας πούμε 5 να πάρεις κάθε φορά ολοένα και χειρότερα νούμερα επιδόσεων μέχρι ένα κατώτερο όριο!
Το σκέφτεσαι λανθασμένα, το σύστημα φορτίζει την μπαταρία όταν ο θερμικός έχει πλεόνασμα ενέργειας, για να μην χαθεί όπως γίνεται στα συμβατικά, το σύστημα μεταφέρει την ενέργεια του θερμικού στην μπαταρία, αυτό συμβαίνει σε συνθήκες κίνησης χωρίς φορτίο, όταν δηλαδή η μπαταρία δεν συνεισφέρει, για παράδειγμα cruising με 70km. Έτσι ο θερμικός δεν γυρίζει ποτέ χωρίς φορτίο, αν δεν πιέζεται από το όχημα τον πιέζει η μπαταρία.
Όταν ζητήσεις γκάζι αν η μπαταρία δεν είναι κατω από 20% θα σου δώσει τα άλογα που δηλώνουν, και κάτω από 20% θα φτάσει μόνο σε κάποια πολύ ειδική συνθήκη. Σιγουρα δεν θα συμβεί στις απανωτές ρεπριζ.
Για να την ξεφορτισεις πρέπει να είσαι τέρμα γκάζι για 2 λεπτά, και εντωμεταξυ να μην πιάσεις τελική ή αν πιάσεις να είσαι σε ανηφορική διαδρομή. Δυσκολη συνθήκη.
-
-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
Σε full throttle, ανεξαρτήτως του SoC της μπαταρίας, ο θερμικός ανεβάζει μέχρι τις 5200rpm, που είναι ο κόφτης.
Από ό,τι φαίνεται, στα ταξίδια δεν του δίνετε να καταλάβει.
Έχω ξεμείνει από μπαταρία δύο φορές (ανηφόρα Αφιδνών και ανηφόρα πριν το ΣΕΑ Σπαθοβουνίου), όπου και τις δύο φορές έπαιζα τελικές, η μπαταρία είχε φτάσει στο 25% και δεν μπορούσε να φορτίσει από τον θερμικό, αφού όλη την ισχύ του τη διοχετευε στην κίνηση. Μόλις ίσιωσε όλα καλά.
Μιλάμε για ακραίες καταστάσεις, που πρέπει να τις επιδιώξεις επι ώρα, αλλά και πάλι το αυτοκίνητο, έστω και με τον θερμικό των 90 ίππων, πήγαινε μια χαρά, καμιά σχέση με το βίντεο του MG.
Σε πιο ήπιους αυτοκινητόδρομους (Αθηνών-Πατρών, Ιονία, Εγνατία κλπ.) δεν είχα ποτέ θέμα να πάω για ώρα με υψηλές ταχύτητες κοντά στην τελική.Εγώ μιλώ για ανάβαση όπου το φορτίο είναι στο κόκκινο. Εάν ανέβεις γρήγορα ένα βουνό πιστεύεις ότι θα έχει την ίδια απόδοση το σύστημα με τα σενάρια κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Αμα έλθει θέλουμε φωτό του...
-
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
Σε full throttle, ανεξαρτήτως του SoC της μπαταρίας, ο θερμικός ανεβάζει μέχρι τις 5200rpm, που είναι ο κόφτης.
Από ό,τι φαίνεται, στα ταξίδια δεν του δίνετε να καταλάβει.
Έχω ξεμείνει από μπαταρία δύο φορές (ανηφόρα Αφιδνών και ανηφόρα πριν το ΣΕΑ Σπαθοβουνίου), όπου και τις δύο φορές έπαιζα τελικές, η μπαταρία είχε φτάσει στο 25% και δεν μπορούσε να φορτίσει από τον θερμικό, αφού όλη την ισχύ του τη διοχετευε στην κίνηση. Μόλις ίσιωσε όλα καλά.
Μιλάμε για ακραίες καταστάσεις, που πρέπει να τις επιδιώξεις επι ώρα, αλλά και πάλι το αυτοκίνητο, έστω και με τον θερμικό των 90 ίππων, πήγαινε μια χαρά, καμιά σχέση με το βίντεο του MG.
Σε πιο ήπιους αυτοκινητόδρομους (Αθηνών-Πατρών, Ιονία, Εγνατία κλπ.) δεν είχα ποτέ θέμα να πάω για ώρα με υψηλές ταχύτητες κοντά στην τελική.Εγώ μιλώ για ανάβαση όπου το φορτίο είναι στο κόκκινο. Εάν ανέβεις γρήγορα ένα βουνό πιστεύεις ότι θα έχει την ίδια απόδοση το σύστημα με τα σενάρια κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα.
Δεν έχω αισθανθεί ποτέ πτώση απόδοσης σε spirited driving ανάβασης βουνού και δόξα τω Θεώ στα Τζουμέρκα που πηγαίνω συχνά έχει αρκετές αναβάσεις.
Διευκρίνισα πότε και υπό ποιες εξαιρετικές συνθήκες άδειασε η μπαταρια και δεν μπορούσε να βοηθήσει υβριδικά τον θερμικό. -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε... -
Κάτι άλλο που δεν συμβαίνει με αυτή την μετάδοση είναι το εξής, με τα κλασσικά θερμικά σε μια ανηφορική διαδρομή όταν το αυτοκίνητο ζοριστεί θα δεις την ταχύτητά του να μειώνεται κάτι που σε αναγκάζεις να καταφύγεις χειροκίνητα σε κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο. Αυτό συμβαίνει και στα αυτόματα κιβώτια διακριτών σχέσεων. Στα Toyota σε οποιαδήποτε ανηφορική διαδρομή δεν θα χάσεις ποτέ ταχύτητα, η μετάδοση πάντα μπορεί να ανταπεξέλθει.
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Whatever you say, may and will be, used against you in the forum!
-
-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...Δηλαδή εμείς με μη υβριδικά σκετα βενζίνη αποκλειόμαστε από ανάβαση στο μπάφι? !!!
Τεσπα δεν πειράζει
Φάτε τυρόπιτα με μίλκο πριν ξεκινησετε και οποιος φτάσει πρώτος χωρίς να χ3στει πάνω του κερδίζει!!!!
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...Δηλαδή εμείς με μη υβριδικά σκετα βενζίνη αποκλειόμαστε από ανάβαση στο μπάφι? !!!
Τεσπα δεν πειράζει
Φάτε τυρόπιτα με μίλκο πριν ξεκινησετε και οποιος φτάσει πρώτος χωρίς να χ3στει πάνω του κερδίζει!!!!
Αποκλειεστε. Δεν θα βρομισουμε τον τοπο.
-
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...Δηλαδή εμείς με μη υβριδικά σκετα βενζίνη αποκλειόμαστε από ανάβαση στο μπάφι? !!!
Τεσπα δεν πειράζει
Φάτε τυρόπιτα με μίλκο πριν ξεκινησετε και οποιος φτάσει πρώτος χωρίς να χ3στει πάνω του κερδίζει!!!!
Αποκλειεστε. Δεν θα βρομισουμε τον τοπο.
Euro 6 είμαστε δεν βρωμίζουμε
Αν αναφέρεσαι στο άλλο είναι οικολογικό, το δεντράκι παίρνει πάνω του με αυτό!!!
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...Δηλαδή εμείς με μη υβριδικά σκετα βενζίνη αποκλειόμαστε από ανάβαση στο μπάφι? !!!
Τεσπα δεν πειράζει
Φάτε τυρόπιτα με μίλκο πριν ξεκινησετε και οποιος φτάσει πρώτος χωρίς να χ3στει πάνω του κερδίζει!!!!
Αποκλειεστε. Δεν θα βρομισουμε τον τοπο.
Euro 6 είμαστε δεν βρωμίζουμε
Αν αναφέρεσαι στο άλλο είναι οικολογικό, το δεντράκι παίρνει πάνω του με αυτό!!!
Εντάξει οι Toyota εοι τυρόπιτα και μιλκο και οι euro 6 πεϊνιρλί και Άμστελ. Να δούμε τι θα γίνει
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Εγώ είμαι μέσα για μια πρωινή κυριακάτικη υβριδική ανάβαση στην Πάρνηθα και καφέ-τυρόπιτα στο καταφύγιο.
Έχω να ανέβω από τις εποχές που ανεβαίναμε παρέα με φίλους από BMW και MINI fora.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...Δηλαδή εμείς με μη υβριδικά σκετα βενζίνη αποκλειόμαστε από ανάβαση στο μπάφι? !!!
Τεσπα δεν πειράζει
Φάτε τυρόπιτα με μίλκο πριν ξεκινησετε και οποιος φτάσει πρώτος χωρίς να χ3στει πάνω του κερδίζει!!!!
Σκοπός της ανάβασης (υποτίθεται οτι) θα ειναι η ανάλυση των (μηδαμινών) επιπτώσεων της παρατεταμένης ανηφορας στο υβριδικό σύστημα.
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου...
Εξάλλου με τόσα υβριδικά Toyota γύρω σου, δεν νομίζω να την παλέψεις...
Αλλά εννοείται ότι είσαι ευπρόσδεκτος, όπως και οποιοσδήποτε άλλος.
Για να συμπληρώσω, λοιπόν, αυτό που έγραψα πριν: Όσοι πιστοί (όχι απαραίτητα στην υβριδική τεχνολογια) προσέλθετε... -
Ο μονος τρόπος να εξακριβωθεί είναι μέσω δοκιμής με box τηλεμετρίας με διαδοχικές επιταχύνσεις ή ρεπριζ!
Υπήρχε μια δοκιμή που το αποδείκνυε αλλά ...., κατέβηκε από το Ίντερνετ, ή εγώ δεν την βρίσκω! Την σχολιάζαμε παλιότερα και εδώ μέσα!
-
@criuser said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@lap said in TOYOTA FORUM:
Τι λένε;;;...
Βλακείες.
Δηλαδή, εσυ έχεις ανεβεί βουνό, έριξες της στάθμη της μπαταρίας και ειχες την ίδια απόδοση του κινητήρα με το σενάριο κίνησης σε επίπεδο οδόστρωμα και με γεματη την μπαταρία;
Δηλαδη όλοι οι αλλοι ιδιοκτήτες παγκοσμίως στα forums λένε βλακείες και όχι εσυ που έχεις και τάσεις μονοτονίας στις απόψεις σου.
Μαζί με το ότι η κλιματική κρίση δεν είναι είναι ανθρωπογενής, ότι η δίαιτα μόνιμης διατροφής κρέατος είναι η καλύτερη και ότι ο ΠΟΥ λέει βλακείες για την συστηματική βρώση κρέατος και δεν τα ξέρει όπως εσυ και οι φίλοι σου, μαζί με το οτι τα οικονομικά δεν είναι επιστήμη επειδή σου το είπε ένας μπάρμπας παρόλο που διδάσκονται σε όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, τώρα όλοι οι ιδιοκτήτες παγκοσμίως που αναφέρουν μια πτώση της απόδοσης του συστήματος σε συνεχόμενες συνθήκες υψηλού φορτίου, λένε βλακείες και εσυ όχι.
Θες να κάνουμε μια αναβασούλα στην Πάρνηθα; σου στέλνω pm
Αμα έλθει θέλουμε φωτό του...
Δλδ δεν τον έχει δει κανείς; Ποτέ;
TOYOTA FORUM