-
@tsofras said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
@tsofras said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα..
Σε αυτό θα συμφωνήσω, το πουλάς και όντως δεν ξαναγυρνας πίσω
Οκ είτε το μισείς είτε το αγαπάς, για όσο υπάρχει εγώ Peugeot δεν πάω ούτε από αντιπροσωπεία
Αν δεν το είχε άνετα τσιμπαγα το 308Πάρε Astra!
35Κ , στα 30 αυτόματο GS Line ευχαρίστως
Με τίποτα δεν είσαι ευχαριστημένος!
C4 C-CoupeUV;!
Το μικρότερο και φτωχότερο αδερφάκι του 408!
Καλά, η οθονιτσα a la GameBoy color και το άθλιο HUD του C4 θα ήταν λόγος να μην το πάρω όσο και να το λάτρευα, που αντικειμενικά είναι ενδιαφέρον όχημα..
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα
Και σε είχα σε εκτίμηση.
.
Αυτός περιμένει το chaos ακόμα -
Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο.
Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!
ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα..
Ε ναι, άμα το λέει αυτός ο κολοσσός της αυτοκινητιστικής δημοσιογραφίας έτσι θα είναι!
Βέβαια για να οδηγήσεις i-cockpit και να "μην ξαναγυρίσεις πίσω", θα πρέπει πρώτα να βολευτείς, να βλέπεις από τη θέση οδήγησης που εσύ προτιμάς όλα τα όργανα και να ξεπεράσεις κάτι άλλες "ψιλές" εργονομικές αστοχίες... -
Όταν η Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι ζωγράφιζαν ακόμη τετράγωνα κουτάκια με κύκλους.
-
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο που απαιτεί.
Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!
ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...
Οι πωλήσεις σε i-cockpit μιλάνε από μόνες τους νομίζω! (Για τους άλλους το λέω!)
Σου είπα, Sportage..δεν βρίσκω άλλη λύση σε αυτήν την κατηγορία, και ότι κινητήρα θέλει ο λαός ΚΑΙ 4Χ4
4.70μετρα αυτοκίνητο είναι, D crossover είναι πολύ ακριβά νομίζω ούτως ή άλλως, το Austral είναι 4.51, C crossover, το QQ ακόμη μικρότερο νομίζω (ελάχιστα), πάντως απομακρύνεται από τα 4.69 του 408, και θα πουλήσει κυρίως PHEV, δεν νομίζω να πάρει κανείς αυτό το τέρας με τον κινητήρα που παίρνεις 208!
-
@katafractos17 said in Peugeot 408 (2022):
Όταν η Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι ζωγράφιζαν ακόμη τετράγωνα κουτάκια με κύκλους.
Και ακόμη το κάνουν!
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο που απαιτεί.
Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!
ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...
Οι πωλήσεις σε i-cockpit μιλάνε από μόνες τους νομίζω! (Για τους άλλους το λέω!)
Σου είπα, Sportage..δεν βρίσκω άλλη λύση σε αυτήν την κατηγορία, και ότι κινητήρα θέλει ο λαός ΚΑΙ 4Χ4
4.70μετρα αυτοκίνητο είναι, D crossover είναι πολύ ακριβά νομίζω ούτως ή άλλως, το Austral είναι 4.51, C crossover, το QQ ακόμη μικρότερο νομίζω (ελάχιστα), πάντως απομακρύνεται από τα 4.69 του 408, και θα πουλήσει κυρίως PHEV, δεν νομίζω να πάρει κανείς αυτό το τέρας με τον κινητήρα που παίρνεις 208!
Μεγάλο όντως αλλά όχι πολύ βαρύ 1400 κιλά με τον 1.2 καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο έχει από το 3008 με τον ίδιο κινητήρα.
-
Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...
-
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...
Ομορφο το 408, ειδικά πίσω τα σπάει, αλλά οχι με τον 1,2....κριμα
-
Με τις τιμές και τις εκπτώσεις που έχει τώρα, C4 αυτόματο ντίζελ σε πλούσια έκδοση παίζει στα 30000.
Αμα φτάσεις στα 40000 του 408 θα είναι και τα πλάγκ ιν κοντά και τα 180-225 άλογα.
-
@criuser said in Peugeot 408 (2022):
Με τις τιμές και τις εκπτώσεις που έχει τώρα, C4 αυτόματο ντίζελ σε πλούσια έκδοση παίζει στα 30000.
Αμα φτάσεις στα 40000 του 408 θα είναι και τα πλάγκ ιν κοντά και τα 180-225 άλογα.
η shine eat8 diesel c4 στον διαμορφωτη εχει 34.700 (χωρις μεταλλικο). Κάνουν σχεδόν 5 χιλιάρικα εκπτωση? τιμη σταθερη ή 30Κ τωρα και άλλα 5 το 2024 οταν θα ερθει?
-
@dimitrioskosmas said in Peugeot 408 (2022):
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...
Ομορφο το 408, ειδικά πίσω τα σπάει, αλλά οχι με τον 1,2....κριμα
Ήθελε τον 1.6T 180hp είναι η αλήθεια, αλλά τον έκοψαν και από το 508 οι Γάλλοι δυστυχώς..
-
Παίρνεις το σχήμα - πλατφόρμα του C4, το σουλουπώνεις κάπως με τα χαρακτηριστικά της peugeot , κουμπώνεις και το εσωτερικό του 308, βάζεις και ότι διαθέσιμο έχεις ήδη, από κινητήρια σύνολα και το τιμολογείς στα ύψη. Συνταγή επιτυχίας....
Εντάξει , μόνο εγώ το βρίσκω ανούσιο όλο αυτό; Η γκάμα της peugeot έχει 3008 , το οποίο νέο θα βγεί σε πιο κουπέ έκδοση ή μάλλον θα βγεί και σε κουπέ έκδοση, και το κλασσικό σεντάν 508 , το οποίο προσφέρεται και σε Sw. Τι νόημα έχει το όχημα; Ο.κ. ναι θα έχει πλήρη γκάμα και θα περιλαμβάνει όλα τα γούστα, αλλά δεν μπορώ ακόμα να φανταστώ πιθανό αγοραστή, εύκολα. Άντε στη γκάμα της citroen και στο πνεύμα της διαφορετικότητας να το καταλάβω το C4 και το C5( τα οποία είναι καλά αυτοκίνητα και το πείραμα πέτυχε, ιδίως στην αρχική τιμολόγηση του C4), από τη στιγμή κιόλας, που δε διατίθεται ούτε κλασσικό hatch, ούτε κλασσικό sedan ,στη γκάμα της.
Είναι σίγουρο ότι είναι C4 με άλλο σήμα , ή μήπως είναι C5-X ( πως λέγεται...) με άλλο σήμα;
Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008! , και ταυτόχρονα θέλει χώρους αλλά δε του κάνει το 508Sw ούτε το 3008 λόγω ύψους και ταυτόχρονα , βρίσκει τα C4 και κυρίως C5 φτωχά ; Μύλος....
-
@civil357 said in Peugeot 408 (2022):
Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008!
Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!! Και ψηλό και όμορφο, γιατί το 3008 ειναι πιο τετράγωνο. Και τέλος γιατί όχι, δεν κόστίζει κάτι...έτοιμα όλα είναι όπως λές...τα κουμπώνουν και βουαλά με μηδενικό κόστος ανάπτυξης και μεγάλο περιθώριο κέρδους!
-
@fanis75 said in Peugeot 408 (2022):
Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!!
ξέρω υποκειμενικό αλλά είναι η πλέον άσχημη εκδοχή των suv
-
@fanis75 said in Peugeot 408 (2022):
@civil357 said in Peugeot 408 (2022):
Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008!
Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!! Και ψηλό και όμορφο, γιατί το 3008 ειναι πιο τετράγωνο. Και τέλος γιατί όχι, δεν κόστίζει κάτι...έτοιμα όλα είναι όπως λές...τα κουμπώνουν και βουαλά με μηδενικό κόστος ανάπτυξης και μεγάλο περιθώριο κέρδους!
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι θα βγεί το νέο 3008 και σε πιο κουπέ σχεδίαση, εκτός του κλασσικού Suvοειδες, λάθος να κάνω;
-
Το 408 είναι ένα κουπέ Crossover θα έλεγα.
Κάπως έτσι θα το χαρακτήριζα εγώ.Στα πρώτα λεπτά των βίντεο, προσπαθoύν να κατασταλάξουν σε τι κατηγορία βρίσκεται.
Youtube Video -
Ρε παιδιά, μια χαρά είναι η τιμή του για το εξωτερικό.
Λέει πως σε αυτούς η τόπ έκδοση GT, αυτή που βλέπουμε, έχει 35Κ όταν ο μέσος μισθός ενός εργαζόμενου είναι 28Κ.Δηλαδή δύο απλοί εργαζόμενοι είναι στα 54-55Κ.
Απλά εμείς είμαστε μια φτωχή χώρα με βαλκανικά εισοδήματα και μας φαίνονται όλα ακριβά
-
@katafractos17 said in Peugeot 408 (2022):
Το 408 είναι ένα κουπέ Crossover θα έλεγα.
Κάπως έτσι θα το χαρακτήριζα εγώ.Στα πρώτα λεπτά των βίντεο, προσπαθoύν να κατασταλάξουν σε τι κατηγορία βρίσκεται.
απαπαπα ένα διογκωμένο πράμα με τεράστιες ρόδες. Η ασχήμια ξεχειλίζει.
γιατί όλα suv ρε φούστη μου? τι μόδα είναι αυτή....
Peugeot 408 (2022)