Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 408 (2022)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Peugeot 408 (2022)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 3 / 15
    Μελλοντικά Μοντέλα
    47
    300
    35704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @tsofras last edited by

      @tsofras said in Peugeot 408 (2022):

      @dublin said in Peugeot 408 (2022):

      @tsofras said in Peugeot 408 (2022):

      @dublin said in Peugeot 408 (2022):

      Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα..

      Σε αυτό θα συμφωνήσω, το πουλάς και όντως δεν ξαναγυρνας πίσω 😅

      Οκ είτε το μισείς είτε το αγαπάς, για όσο υπάρχει εγώ Peugeot δεν πάω ούτε από αντιπροσωπεία
      Αν δεν το είχε άνετα τσιμπαγα το 308

      Πάρε Astra!

      35Κ , στα 30 αυτόματο GS Line ευχαρίστως

      Με τίποτα δεν είσαι ευχαριστημένος!

      C4 C-CoupeUV;!

      Το μικρότερο και φτωχότερο αδερφάκι του 408!

      Καλά, η οθονιτσα a la GameBoy color και το άθλιο HUD του C4 θα ήταν λόγος να μην το πάρω όσο και να το λάτρευα, που αντικειμενικά είναι ενδιαφέρον όχημα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • yem
        yem @dublin last edited by

        @dublin said in Peugeot 408 (2022):

        Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα

        Και σε είχα σε εκτίμηση.
        .
        Αυτός περιμένει το chaos ακόμα

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • S
          sabas_thess last edited by sabas_thess

          Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο.

          Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!

          ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...

          "I am what you made me", D.V.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • H
            harisma23 @dublin last edited by harisma23

            @dublin said in Peugeot 408 (2022):

            Όπως λέει και ο Σαριμπαλ, μόλις οδηγήσεις i-cockpit δεν ξαναγυρνάς πίσω, και ξεχαστε την Peugeot προ-2017.. άλλη μάρκα..

            Ε ναι, άμα το λέει αυτός ο κολοσσός της αυτοκινητιστικής δημοσιογραφίας έτσι θα είναι! 😜
            Βέβαια για να οδηγήσεις i-cockpit και να "μην ξαναγυρίσεις πίσω", θα πρέπει πρώτα να βολευτείς, να βλέπεις από τη θέση οδήγησης που εσύ προτιμάς όλα τα όργανα και να ξεπεράσεις κάτι άλλες "ψιλές" εργονομικές αστοχίες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by

              Όταν η Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι ζωγράφιζαν ακόμη τετράγωνα κουτάκια με κύκλους. 🙂

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dublin @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):

                Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο που απαιτεί.

                Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!

                ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...

                Οι πωλήσεις σε i-cockpit μιλάνε από μόνες τους νομίζω! (Για τους άλλους το λέω!)

                Σου είπα, Sportage..δεν βρίσκω άλλη λύση σε αυτήν την κατηγορία, και ότι κινητήρα θέλει ο λαός ΚΑΙ 4Χ4

                4.70μετρα αυτοκίνητο είναι, D crossover είναι πολύ ακριβά νομίζω ούτως ή άλλως, το Austral είναι 4.51, C crossover, το QQ ακόμη μικρότερο νομίζω (ελάχιστα), πάντως απομακρύνεται από τα 4.69 του 408, και θα πουλήσει κυρίως PHEV, δεν νομίζω να πάρει κανείς αυτό το τέρας με τον κινητήρα που παίρνεις 208!

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @katafractos17 last edited by

                  @katafractos17 said in Peugeot 408 (2022):

                  Όταν η Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι ζωγράφιζαν ακόμη τετράγωνα κουτάκια με κύκλους. 🙂

                  Και ακόμη το κάνουν!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tkin73 @dublin last edited by

                    @dublin said in Peugeot 408 (2022):

                    @sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):

                    Το όχημα είναι πάρα πολύ όμορφο και επιτέλους έχει τους χώρους που μας αξίζουν. Αλλά "ξεκινάει" από 40k. 40k για τον puretech 130. Κινητήρας - ανάρτηση δηλαδή σαν το 308 MK II για το οποίο έδωσα 17k τον δωδέκατο του 2019. Όσο αδόκιμη είναι η "σύγκριση" που έθεσα τόσο τρελό είναι το απαιτούμενο (αρχικό) πόσο που απαιτεί.

                    Να μου πείτε εδώ προχθές μπήκα στο site και είδα 38k+ το QQ 160PS Xtronic N-connecta (χωρίς καν μεταλλικό χρώμα δηλαδή). Φανταστείτε δηλαδή τι τιμολόγηση θα δουν τα μάτια μας για το Austral. Θα το θέσω απλά. Αρχίζει να μοιάζει το Q3 VFM για όσους θέλουν τα λεφτά τους "να φαίνονται"!

                    ΥΓ: Πόσο "μονόδρομος" φαίνεται αυτή τη στιγμή ο κορεάτικος όμιλος στα C-suv επικουρούμενος απο το "hot" Formentor...

                    Οι πωλήσεις σε i-cockpit μιλάνε από μόνες τους νομίζω! (Για τους άλλους το λέω!)

                    Σου είπα, Sportage..δεν βρίσκω άλλη λύση σε αυτήν την κατηγορία, και ότι κινητήρα θέλει ο λαός ΚΑΙ 4Χ4

                    4.70μετρα αυτοκίνητο είναι, D crossover είναι πολύ ακριβά νομίζω ούτως ή άλλως, το Austral είναι 4.51, C crossover, το QQ ακόμη μικρότερο νομίζω (ελάχιστα), πάντως απομακρύνεται από τα 4.69 του 408, και θα πουλήσει κυρίως PHEV, δεν νομίζω να πάρει κανείς αυτό το τέρας με τον κινητήρα που παίρνεις 208!

                    Μεγάλο όντως αλλά όχι πολύ βαρύ 1400 κιλά με τον 1.2 καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο έχει από το 3008 με τον ίδιο κινητήρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...

                      "I am what you made me", D.V.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrioskosmas @sabas_thess last edited by dimitrioskosmas

                        @sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):

                        Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...

                        Ομορφο το 408, ειδικά πίσω τα σπάει, αλλά οχι με τον 1,2....κριμα

                        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Με τις τιμές και τις εκπτώσεις που έχει τώρα, C4 αυτόματο ντίζελ σε πλούσια έκδοση παίζει στα 30000.

                          Αμα φτάσεις στα 40000 του 408 θα είναι και τα πλάγκ ιν κοντά και τα 180-225 άλογα.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @criuser last edited by tkin73

                            @criuser said in Peugeot 408 (2022):

                            Με τις τιμές και τις εκπτώσεις που έχει τώρα, C4 αυτόματο ντίζελ σε πλούσια έκδοση παίζει στα 30000.

                            Αμα φτάσεις στα 40000 του 408 θα είναι και τα πλάγκ ιν κοντά και τα 180-225 άλογα.

                            η shine eat8 diesel c4 στον διαμορφωτη εχει 34.700 (χωρις μεταλλικο). Κάνουν σχεδόν 5 χιλιάρικα εκπτωση? τιμη σταθερη ή 30Κ τωρα και άλλα 5 το 2024 οταν θα ερθει?

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • babisstinson
                              babisstinson @dimitrioskosmas last edited by

                              @dimitrioskosmas said in Peugeot 408 (2022):

                              @sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):

                              Τον κινητήρα δεν τον ανέφερα ειρωνικά ότι είναι λίγος. Κινεί τίμια μέχρι και το "κουρσούμι" το 5008. Ειδικά με το EAT8 είναι μια χαρά. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του. 40k αρχική χωρίς να υπάρχει καμία εξέλιξη η οποία να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά. Τουλάχιστον να το έφερνε mh με κάποιο νέο DCT και πολλαπλούς πίσω να έλεγες πάει στο διάολο. Τεσπά όταν θες 35k για να πάρεις καλά εξοπλισμένο βενζινοκίνητο C4 δεν θα ζητήσει 40 για το 408;...

                              Ομορφο το 408, ειδικά πίσω τα σπάει, αλλά οχι με τον 1,2....κριμα

                              Ήθελε τον 1.6T 180hp είναι η αλήθεια, αλλά τον έκοψαν και από το 508 οι Γάλλοι δυστυχώς..

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Παίρνεις το σχήμα - πλατφόρμα του C4, το σουλουπώνεις κάπως με τα χαρακτηριστικά της peugeot , κουμπώνεις και το εσωτερικό του 308, βάζεις και ότι διαθέσιμο έχεις ήδη, από κινητήρια σύνολα και το τιμολογείς στα ύψη. Συνταγή επιτυχίας....

                                Εντάξει , μόνο εγώ το βρίσκω ανούσιο όλο αυτό; Η γκάμα της peugeot έχει 3008 , το οποίο νέο θα βγεί σε πιο κουπέ έκδοση ή μάλλον θα βγεί και σε κουπέ έκδοση, και το κλασσικό σεντάν 508 , το οποίο προσφέρεται και σε Sw. Τι νόημα έχει το όχημα; Ο.κ. ναι θα έχει πλήρη γκάμα και θα περιλαμβάνει όλα τα γούστα, αλλά δεν μπορώ ακόμα να φανταστώ πιθανό αγοραστή, εύκολα. Άντε στη γκάμα της citroen και στο πνεύμα της διαφορετικότητας να το καταλάβω το C4 και το C5( τα οποία είναι καλά αυτοκίνητα και το πείραμα πέτυχε, ιδίως στην αρχική τιμολόγηση του C4), από τη στιγμή κιόλας, που δε διατίθεται ούτε κλασσικό hatch, ούτε κλασσικό sedan ,στη γκάμα της.

                                Είναι σίγουρο ότι είναι C4 με άλλο σήμα , ή μήπως είναι C5-X ( πως λέγεται...) με άλλο σήμα;

                                Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008! , και ταυτόχρονα θέλει χώρους αλλά δε του κάνει το 508Sw ούτε το 3008 λόγω ύψους και ταυτόχρονα , βρίσκει τα C4 και κυρίως C5 φτωχά ; Μύλος....

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in Peugeot 408 (2022):

                                  Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008!

                                  Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!! Και ψηλό και όμορφο, γιατί το 3008 ειναι πιο τετράγωνο. Και τέλος γιατί όχι, δεν κόστίζει κάτι...έτοιμα όλα είναι όπως λές...τα κουμπώνουν και βουαλά με μηδενικό κόστος ανάπτυξης και μεγάλο περιθώριο κέρδους!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  elteo C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • elteo
                                    elteo @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Peugeot 408 (2022):

                                    Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!!

                                    ξέρω υποκειμενικό αλλά είναι η πλέον άσχημη εκδοχή των suv

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      civil357 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Peugeot 408 (2022):

                                      @civil357 said in Peugeot 408 (2022):

                                      Δηλαδή απευθύνεται σε κάποιον που του φαίνεται χαμηλό το 508 και ψηλό το 3008!

                                      Απευθύνεται στην αυξανόμενη κατηγορία των coupe suv, δηλαδή suv αλλά όμορφα και σπορτίφ, κατηγορία που άνοιξε η Χ6....αρχηγός!! Και ψηλό και όμορφο, γιατί το 3008 ειναι πιο τετράγωνο. Και τέλος γιατί όχι, δεν κόστίζει κάτι...έτοιμα όλα είναι όπως λές...τα κουμπώνουν και βουαλά με μηδενικό κόστος ανάπτυξης και μεγάλο περιθώριο κέρδους!

                                      Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι θα βγεί το νέο 3008 και σε πιο κουπέ σχεδίαση, εκτός του κλασσικού Suvοειδες, λάθος να κάνω;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 last edited by katafractos17

                                        Το 408 είναι ένα κουπέ Crossover θα έλεγα.
                                        Κάπως έτσι θα το χαρακτήριζα εγώ.

                                        Στα πρώτα λεπτά των βίντεο, προσπαθoύν να κατασταλάξουν σε τι κατηγορία βρίσκεται. 😄
                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Ρε παιδιά, μια χαρά είναι η τιμή του για το εξωτερικό.
                                          Λέει πως σε αυτούς η τόπ έκδοση GT, αυτή που βλέπουμε, έχει 35Κ όταν ο μέσος μισθός ενός εργαζόμενου είναι 28Κ.

                                          Δηλαδή δύο απλοί εργαζόμενοι είναι στα 54-55Κ.

                                          Απλά εμείς είμαστε μια φτωχή χώρα με βαλκανικά εισοδήματα και μας φαίνονται όλα ακριβά

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • elteo
                                            elteo @katafractos17 last edited by

                                            @katafractos17 said in Peugeot 408 (2022):

                                            Το 408 είναι ένα κουπέ Crossover θα έλεγα.
                                            Κάπως έτσι θα το χαρακτήριζα εγώ.

                                            Στα πρώτα λεπτά των βίντεο, προσπαθoύν να κατασταλάξουν σε τι κατηγορία βρίσκεται. 🐶

                                            απαπαπα ένα διογκωμένο πράμα με τεράστιες ρόδες. Η ασχήμια ξεχειλίζει.

                                            γιατί όλα suv ρε φούστη μου? τι μόδα είναι αυτή....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 3 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr