Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT GRANDE PANDA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT GRANDE PANDA 2024
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 28 / 28
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    557
    33776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas @dettol last edited by

      Να εξηγήσω ότι η επίσημη τιμή βασίζεται (σε όλες τις δοκιμές) στον επίσημο διαμορφωτή της αντιπροσωπείας. Αν κάποιος βρει κάπου κάπως κάποτε κάποιον έμπορο που κάνει καλύτερη τιμή για οποιονδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κοστίζει τόσο.

      https://cartalk.gr/

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        criuser @dg79 last edited by criuser

        @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

        @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

        Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

        Δε ξέρω σε ποια πραγματικότητα ζεις αλλά τα νούμερα του acea στο 5μηνο είναι αμείλικτα.
        Κάνεις τον "Κινέζο" ή δε καταλαβαίνεις;

        Ποιος μίλησε για τον τον ACEA ?

        Οταν κοιτάς τιμές σπιτιών στην Αθήνα, κοιτάς και αυτές στο Κένσινγκτον ή στο Μονακό ?

        Δεν σας βγαίνει το αφήγημα και σε λίγο θα μας πείτε πόσα κινέζικα πωλούνται στην Κίνα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @dg79 last edited by

          @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.

          Τρελές criuserοθεωριες 👽
          Που να πιάσουν και οι ζέστες!!
          Πώς να μιλήσουμε σοβαρά με αυτά που γράφεις;

          Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε και καθόλου, αν σε δυσκολεύουν ορισμένα πράγματα στην κατανόηση...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @dimsabas last edited by

            @dimsabas said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

            Να εξηγήσω ότι η επίσημη τιμή βασίζεται (σε όλες τις δοκιμές) στον επίσημο διαμορφωτή της αντιπροσωπείας. Αν κάποιος βρει κάπου κάπως κάποτε κάποιον έμπορο που κάνει καλύτερη τιμή για οποιονδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κοστίζει τόσο.

            Σωστά γράφεις την επίσημη τιμή στις δοκιμές, αλλά στις συζητήσεις που προκαλούν οι δοκιμές, θα πρέπει να μιλάμε με πραγματικές τιμές, γιατί όλες οι εταιρείες έχουν εκπτώσεις.

            Δεν είναι πρακτικές ενός εμπόρου, είναι έκπτωση της αντιπροσωπείας.

            Το ίδιο ισχύει για όλες τις μάρκες, η σύγκριση να γίνεται με τις τρέχουσες τιμές μετά τις εκπτώσεις των αντιπροσώπων.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Πάντως σε 21 μόλις ώρες τις πιάσαμε τις δύο σελίδες σχόλια...

              Θα αρχίσω να πουλάω ντιλ στους ινφλουένσερς να τους μαζεύω κλικ.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • J
                jousis @vagkirk last edited by jousis

                @vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.

                καλά εδώ είπε ότι κοπανάει το 5 βρε, καλός χρυσός ο dimsabas πολύ τιμια τα review αλλά τα μόνα στησίματα αμορτισέρ που θα εμπιστευτώ την αποψη του είναι για στρώμα. 😀
                θέλει κινεζικα ζελεδακια, δεν μπορεί πλέον, γέρασε.

                το παντα στριβει σαν τρένο από αυτά που έγραψε.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jousis @tsimisde last edited by

                  @tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                  Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο

                  έλα, δεν το πιστεύω 😂

                  να πας να τα δοκιμάσεις όλα εσύ, διάβασε τί λέει ο καθένας αλλά εσύ παίζει ρόλο τι γουστάρεις. αλλο θέλω εγώ άλλο ο μέτοχος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vagkirk @tsimisde last edited by

                    @tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                    Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο, χωρίς να το έχω δοκιμάσει δια ζώσης

                    Εσύ πήγαινε πάρε ένα Vitara GL+ σε μια από τις ωραίες διχρωμίες που έχει με 23.500 και άσε τα πειράματα με τους Γαλλικούς κουβάδες.

                    Ελάχιστα πιο ενεργοβορο από το Yaris Cross το ίδιο αξιόπιστο, και σε πάω στοίχημα πως είναι το μόνο που είναι ενδιαφέρον οδηγικά σε σχέση με την BMW σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A d P
                      A d P moderator @dettol last edited by

                      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                      Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                      Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                      https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                      χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                      Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

                      στρατηγικη υποχωρηση 🙂

                      Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940 🇬🇷😉

                      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                      I C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ilias-a @A d P last edited by

                        @a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                        Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                        https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                        χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                        Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

                        στρατηγικη υποχωρηση 🙂

                        Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940 🇬🇷😉

                        Με τα μεσα εκεινης της εποχης η αμυνα ηταν πολυ αποδοτικοτερη απο την επιθεση, αν διαθετεις και ικανους-πονηρους αξιωματικους το γλυκο εδεσε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dimsabas @jousis last edited by

                          @jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                          @vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                          Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.

                          καλά εδώ είπε ότι κοπανάει το 5 βρε, καλός χρυσός ο dimsabas πολύ τιμια τα review αλλά τα μόνα στησίματα αμορτισέρ που θα εμπιστευτώ την αποψη του είναι για στρώμα. 😀
                          θέλει κινεζικα ζελεδακια, δεν μπορεί πλέον, γέρασε.

                          το παντα στριβει σαν τρένο από αυτά που έγραψε.

                          Βρε έβαλα ενδιαφερόμενο να κάτσει πίσω και στην πρώτη λακούβα αναστέναξε. Δράμα λέμε. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι πάει καιρός που δεν έχω οδηγήσει πραγματικά καλοστημένο μοντέλο.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Αν το αυτοματο σαζμαν που φοραει ειναι σελεσπιντ δε θα το αγοραζα με τιποτα, εκτος αν το κρατουσα μεχρι το τελος της εγγυησης του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Πού το θυμήθηκες αυτό; Selespeed... Τραγική η δίλιτρη δημοσιογραφική 156 που είχα οδηγήσει το 2000.

                              https://cartalk.gr/

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ilias-a @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                Πού το θυμήθηκες αυτό; Selespeed... Τραγική η δίλιτρη δημοσιογραφική 156 που είχα οδηγήσει το 2000.

                                Που να δεις και τις ζημιες του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                                  Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                                  https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                                  χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                                  Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

                                  στρατηγικη υποχωρηση 🙂

                                  Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940 🇬🇷😉

                                  Εγώ είμαι ο Κατσιμήτρος και ο ντετόλ ο Κατσίβελος...😇 😁 😀

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • Q
                                    que2 last edited by

                                    Έχω οδηγήσει τον ίδιο ακριβώς συνδυασμό κινητήρα κιβωτίου, αυτό των 145; ίππων, σε c4 και σε τετρακίνητο avenger. Στο Citroen λειτουργούσε πολύ καλά με τις αλλαγές να είναι σχεδόν ανεπαίσθητες και τις εκκινήσεις ομαλές. Στο jeep, ο Θεός να το κάνει jeep, ήταν σαφώς χειρότερη η αίσθηση, κυρίως εν κινήσει! Το αμάξωμα πολλές φορές τρανταζόταν ιδίως στα κατεβάσματα αλλά και στο ανέβασμα θύμιζε παλιό αυτόματο με μετατροπέα. Γενικά το c4 είναι ένα καλύτερο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Εγώ έχω οδηγήσει για 4 χλμ περίπου από την Αγία Παρασκευή στον Σταυρό και επιστροφή, το νέο 3008 όταν είχε πρωτο - βγεί.

                                      Ομαλό μου φάνηκε, αλλά ήταν πολύ λίγα τα χλμ.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 24
                                      • 25
                                      • 26
                                      • 27
                                      • 28
                                      • 28 / 28
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr