-
Να εξηγήσω ότι η επίσημη τιμή βασίζεται (σε όλες τις δοκιμές) στον επίσημο διαμορφωτή της αντιπροσωπείας. Αν κάποιος βρει κάπου κάπως κάποτε κάποιον έμπορο που κάνει καλύτερη τιμή για οποιονδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κοστίζει τόσο.
-
@dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...
Δε ξέρω σε ποια πραγματικότητα ζεις αλλά τα νούμερα του acea στο 5μηνο είναι αμείλικτα.
Κάνεις τον "Κινέζο" ή δε καταλαβαίνεις;Ποιος μίλησε για τον τον ACEA ?
Οταν κοιτάς τιμές σπιτιών στην Αθήνα, κοιτάς και αυτές στο Κένσινγκτον ή στο Μονακό ?
Δεν σας βγαίνει το αφήγημα και σε λίγο θα μας πείτε πόσα κινέζικα πωλούνται στην Κίνα.
-
@dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.
Τρελές criuserοθεωριες

Που να πιάσουν και οι ζέστες!!
Πώς να μιλήσουμε σοβαρά με αυτά που γράφεις;Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε και καθόλου, αν σε δυσκολεύουν ορισμένα πράγματα στην κατανόηση...

-
@dimsabas said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Να εξηγήσω ότι η επίσημη τιμή βασίζεται (σε όλες τις δοκιμές) στον επίσημο διαμορφωτή της αντιπροσωπείας. Αν κάποιος βρει κάπου κάπως κάποτε κάποιον έμπορο που κάνει καλύτερη τιμή για οποιονδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κοστίζει τόσο.
Σωστά γράφεις την επίσημη τιμή στις δοκιμές, αλλά στις συζητήσεις που προκαλούν οι δοκιμές, θα πρέπει να μιλάμε με πραγματικές τιμές, γιατί όλες οι εταιρείες έχουν εκπτώσεις.
Δεν είναι πρακτικές ενός εμπόρου, είναι έκπτωση της αντιπροσωπείας.
Το ίδιο ισχύει για όλες τις μάρκες, η σύγκριση να γίνεται με τις τρέχουσες τιμές μετά τις εκπτώσεις των αντιπροσώπων.
-
Πάντως σε 21 μόλις ώρες τις πιάσαμε τις δύο σελίδες σχόλια...
Θα αρχίσω να πουλάω ντιλ στους ινφλουένσερς να τους μαζεύω κλικ.
-
@vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.
καλά εδώ είπε ότι κοπανάει το 5 βρε, καλός χρυσός ο dimsabas πολύ τιμια τα review αλλά τα μόνα στησίματα αμορτισέρ που θα εμπιστευτώ την αποψη του είναι για στρώμα.

θέλει κινεζικα ζελεδακια, δεν μπορεί πλέον, γέρασε.το παντα στριβει σαν τρένο από αυτά που έγραψε.
-
@tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο
έλα, δεν το πιστεύω

να πας να τα δοκιμάσεις όλα εσύ, διάβασε τί λέει ο καθένας αλλά εσύ παίζει ρόλο τι γουστάρεις. αλλο θέλω εγώ άλλο ο μέτοχος.
-
@tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο, χωρίς να το έχω δοκιμάσει δια ζώσης
Εσύ πήγαινε πάρε ένα Vitara GL+ σε μια από τις ωραίες διχρωμίες που έχει με 23.500 και άσε τα πειράματα με τους Γαλλικούς κουβάδες.
Ελάχιστα πιο ενεργοβορο από το Yaris Cross το ίδιο αξιόπιστο, και σε πάω στοίχημα πως είναι το μόνο που είναι ενδιαφέρον οδηγικά σε σχέση με την BMW σου.
-
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.
Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...
https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test
χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως

Αυτό λέγεται στρατηγική...

στρατηγικη υποχωρηση

Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940


-
@a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.
Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...
https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test
χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως

Αυτό λέγεται στρατηγική...

στρατηγικη υποχωρηση

Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940


Με τα μεσα εκεινης της εποχης η αμυνα ηταν πολυ αποδοτικοτερη απο την επιθεση, αν διαθετεις και ικανους-πονηρους αξιωματικους το γλυκο εδεσε.
-
@jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.
καλά εδώ είπε ότι κοπανάει το 5 βρε, καλός χρυσός ο dimsabas πολύ τιμια τα review αλλά τα μόνα στησίματα αμορτισέρ που θα εμπιστευτώ την αποψη του είναι για στρώμα.

θέλει κινεζικα ζελεδακια, δεν μπορεί πλέον, γέρασε.το παντα στριβει σαν τρένο από αυτά που έγραψε.
Βρε έβαλα ενδιαφερόμενο να κάτσει πίσω και στην πρώτη λακούβα αναστέναξε. Δράμα λέμε. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι πάει καιρός που δεν έχω οδηγήσει πραγματικά καλοστημένο μοντέλο.
-
Αν το αυτοματο σαζμαν που φοραει ειναι σελεσπιντ δε θα το αγοραζα με τιποτα, εκτος αν το κρατουσα μεχρι το τελος της εγγυησης του.
-
Πού το θυμήθηκες αυτό; Selespeed... Τραγική η δίλιτρη δημοσιογραφική 156 που είχα οδηγήσει το 2000.
-
@dimsabas said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Πού το θυμήθηκες αυτό; Selespeed... Τραγική η δίλιτρη δημοσιογραφική 156 που είχα οδηγήσει το 2000.
Που να δεις και τις ζημιες του.
-
@a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.
Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...
https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test
χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως

Αυτό λέγεται στρατηγική...

στρατηγικη υποχωρηση

Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940


Εγώ είμαι ο Κατσιμήτρος και ο ντετόλ ο Κατσίβελος...

-
Έχω οδηγήσει τον ίδιο ακριβώς συνδυασμό κινητήρα κιβωτίου, αυτό των 145; ίππων, σε c4 και σε τετρακίνητο avenger. Στο Citroen λειτουργούσε πολύ καλά με τις αλλαγές να είναι σχεδόν ανεπαίσθητες και τις εκκινήσεις ομαλές. Στο jeep, ο Θεός να το κάνει jeep, ήταν σαφώς χειρότερη η αίσθηση, κυρίως εν κινήσει! Το αμάξωμα πολλές φορές τρανταζόταν ιδίως στα κατεβάσματα αλλά και στο ανέβασμα θύμιζε παλιό αυτόματο με μετατροπέα. Γενικά το c4 είναι ένα καλύτερο αυτοκίνητο.
-
Εγώ έχω οδηγήσει για 4 χλμ περίπου από την Αγία Παρασκευή στον Σταυρό και επιστροφή, το νέο 3008 όταν είχε πρωτο - βγεί.
Ομαλό μου φάνηκε, αλλά ήταν πολύ λίγα τα χλμ.
FIAT GRANDE PANDA 2024