Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT GRANDE PANDA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT GRANDE PANDA 2024
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 27 / 28
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    545
    33557
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @jousis last edited by

      @jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Τί σημαίνει άραγε αυτοκίνητο της χρονιάς;
      Νοιάζεται κανένας (εγώ όχι);
      Ο μόνος λόγος που το ξέρω προσωπικά οτι υπάρχει είναι γιατί κάθομαι και ξεκολάω τα ηλίθια αυτοκόλητα που βάζουν.

      Πάντως το νέο panda πολύ όμορφο μέσα, ξέρω κόσμο που το ορέγεται. Σου φτιάχνει την διάθεση. Και αυτό είναι κάτι που τα κινέζικα δεν σου προσφέρουν ακόμα. Ακόμα και το πρώτο ευρωπαϊκού στυλ (dolphin dmi) το έκαναν σαν γερμανικό (για γέρους).
      Εσείς νομίζετε οτι ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα με βάση τα specs. Καλά τα λέει ο μέτοχος πάνω. Δεν ξέρω αν είναι λόγω ντροπής βέβαια, νομίζω είναι απλά η αισθητική.

      Επειδή έχουν καταντήσει αηδία οι σελίδες των αυτοκινήτων, σε βουνά πάει ή είναι μόνο SUV κατ'όνομα και η απόσταση απο το έδαφος είναι σαν κανονικού hatch ;

      btw pand 1st gen ακόμα κυκλοφορούν (είδα og pre-facelift ένα εχθές ! ), να δούμε πόσο θα αντέξουν τα νέα 😬

      Αυτό που σίγουρα οφείλουμε να σεβαστούμε στη Stellantis είναι ότι προσπαθεί ακόμα να βγάλει φτηνά αυτοκίνητα. Το πρόβλημα είναι ότι το κάνει με τεράστιες ελλείψεις στον εξοπλισμό και στην ασφάλεια.
      Προσωπικά, αν δεν ήθελα να αγοράσω κινέζικο και δεν είχα περισσότερα χρήματα για κάτι καλύτερο, μάλλον θα προτιμούσα μεταχειρισμένο.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tsimisde last edited by

        Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο, χωρίς να το έχω δοκιμάσει δια ζώσης, θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του συνονόματου δοκιμαστή. Δε νοείται με αυτά τα χρήματα να υπάρχουν τέτοιες ελλείψεις. Ακόμα και το C3 που είναι φθηνότερο, είναι πιο πλήρες σε πράγματα. Και πάλι, όπως πολύ εύστοχα είπε ο συντάκτης, δεν κοστίζει κάτω από 20 χιλιάρικα για να δικαιολογηθούν εμμέσως πλην σαφώς κάποιες ελλείψεις, από αυτή την άποψη, αγαπώ, εκτιμώ Fiat αλλά δεν αρκεί το γουτσουγουτσουγουνιάρικο της εμφάνισης για να τραβήξεις το ενδιαφέρον.

        Πολύ αγαρμπο και το υβριδικό σύστημα απ' όσο κατάλαβα, όχι, είναι απλά όχι. Αγαπώ, εκτιμώ Fiat, εδώ όμως το έχουν χάσει, όχι όμως μόνο από τους Κινέζους. Ακόμα και οι "κλασικοί" παίκτες της αγοράς δίνουν πολύ καλύτερα και πλήρη πακέτα με λιγότερα χρήματα. 20+ χιλιάρικα για Panda. Κύριε ελέησον....

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser @dg79 last edited by

          @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ? 😊

          Σιγά μη σου κάνουμε τη χάρη, να κάνουμε ντόρο για ένα άσχημο (το ότι τραβάει τα βλέμματα δε το κάνει όμορφο, και το multipla τραβούσε βλέμματα), ξεπερασμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά αυτοκίνητο.

          Υγ άκου 6.3 κατανάλωση! Το yaris 15ετιας+ έχει λιγότερη 🤣 Και έχει πίσω προσκέφαλα!!! 🤣 🤣 🤣

          Ξέρετε που την πατάτε εσείς οι χέητερς κινεζολάγνοι ?

          Στο ότι κάνετε κριτική με λογική Τάκη και όταν πέσει η πρώτη σφαλιαρίτσα από την πραγματικότητα, τότε πετάτε ένα Αντε Γειά και κλείνετε το τηλέφωνο, γιατί δεν έχετε τίποτα σοβαρό να πείτε.

          Οπως είπε και ο δοκιμαστής που είναι ωραίο, νέο και ψηλό παιδί μέσα στο Πάντα φάνηκε η ομορφιά του.

          Στις κινεζιές ποιά να σε κοιτάξει και να μην ντραπεί ?

          Χτες λέει απαγόρευσαν στο Αμέρικα την Πόλεσταρ, γιατί μπορεί να κάνει κατασκοπεία.

          Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.

          Η Στελλάντις είναι ήδη μπροστά σε αυτό με τις συνεργασίες της.

          Θα ακολουθήσουν καταιδρωμένοι οι Γερμανοί, γιατί πρέπει να βγάλουν το ύμπερ άλλες από μέσα τους πρώτα.

          Επίσης ο δοκιμαστής αλλά και εσύ κάνετε κριτική για την πιο πλούσια έκδοση στο πιο ακριβό συνδυασμό κινητήρα, αλλά αναφέρετε και αυτά που δεν έχει η φτηνότερη, τα πίσω προσκέφαλα δηλαδή, που είναι 10000 κάτω που μας είπε ως δίκαιη τιμή ο δοκιμαστής.

          Τώρα αν θα πάμε 2 σελίδες σχόλια, εξαρτάται από το αν έχετε διάθεση να δώσετε μία εκ των προτέρων χαμένη μάχη, ή θα παίξετε την Θοδώρα...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          ektoras D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • ektoras
            ektoras @criuser last edited by

            @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

            @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

            @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

            Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ? 😊

            Σιγά μη σου κάνουμε τη χάρη, να κάνουμε ντόρο για ένα άσχημο (το ότι τραβάει τα βλέμματα δε το κάνει όμορφο, και το multipla τραβούσε βλέμματα), ξεπερασμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά αυτοκίνητο.

            Υγ άκου 6.3 κατανάλωση! Το yaris 15ετιας+ έχει λιγότερη 🤣 Και έχει πίσω προσκέφαλα!!! 🤣 🤣 🤣

            Ξέρετε που την πατάτε εσείς οι χέητερς κινεζολάγνοι ?

            Στο ότι κάνετε κριτική με λογική Τάκη και όταν πέσει η πρώτη σφαλιαρίτσα από την πραγματικότητα, τότε πετάτε ένα Αντε Γειά και κλείνετε το τηλέφωνο, γιατί δεν έχετε τίποτα σοβαρό να πείτε.

            Οπως είπε και ο δοκιμαστής που είναι ωραίο, νέο και ψηλό παιδί μέσα στο Πάντα φάνηκε η ομορφιά του.

            Στις κινεζιές ποιά να σε κοιτάξει και να μην ντραπεί ?

            Χτες λέει απαγόρευσαν στο Αμέρικα την Πόλεσταρ, γιατί μπορεί να κάνει κατασκοπεία.

            Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.

            Η Στελλάντις είναι ήδη μπροστά σε αυτό με τις συνεργασίες της.

            Θα ακολουθήσουν καταιδρωμένοι οι Γερμανοί, γιατί πρέπει να βγάλουν το ύμπερ άλλες από μέσα τους πρώτα.

            Επίσης ο δοκιμαστής αλλά και εσύ κάνετε κριτική για την πιο πλούσια έκδοση στο πιο ακριβό συνδυασμό κινητήρα, αλλά αναφέρετε και αυτά που δεν έχει η φτηνότερη, τα πίσω προσκέφαλα δηλαδή, που είναι 10000 κάτω που μας είπε ως δίκαιη τιμή ο δοκιμαστής.

            Τώρα αν θα πάμε 2 σελίδες σχόλια, εξαρτάται από το αν έχετε διάθεση να δώσετε μία εκ των προτέρων χαμένη μάχη, ή θα παίξετε την Θοδώρα...😊

            Για να έχεις επιπλέον επιχειρήματα:

            https://electrek.co/2026/06/10/byd-threatens-sue-trump-administration-pentagon-military-list/

            https://www.fastcompany.com/91556345/pentagon-just-blacklisted-tech-giant-alibaba-electric-car-maker-byd-heres-why

            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser @dettol last edited by

              @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

              @jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

              Τί σημαίνει άραγε αυτοκίνητο της χρονιάς;
              Νοιάζεται κανένας (εγώ όχι);
              Ο μόνος λόγος που το ξέρω προσωπικά οτι υπάρχει είναι γιατί κάθομαι και ξεκολάω τα ηλίθια αυτοκόλητα που βάζουν.

              Πάντως το νέο panda πολύ όμορφο μέσα, ξέρω κόσμο που το ορέγεται. Σου φτιάχνει την διάθεση. Και αυτό είναι κάτι που τα κινέζικα δεν σου προσφέρουν ακόμα. Ακόμα και το πρώτο ευρωπαϊκού στυλ (dolphin dmi) το έκαναν σαν γερμανικό (για γέρους).
              Εσείς νομίζετε οτι ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα με βάση τα specs. Καλά τα λέει ο μέτοχος πάνω. Δεν ξέρω αν είναι λόγω ντροπής βέβαια, νομίζω είναι απλά η αισθητική.

              Επειδή έχουν καταντήσει αηδία οι σελίδες των αυτοκινήτων, σε βουνά πάει ή είναι μόνο SUV κατ'όνομα και η απόσταση απο το έδαφος είναι σαν κανονικού hatch ;

              btw pand 1st gen ακόμα κυκλοφορούν (είδα og pre-facelift ένα εχθές ! ), να δούμε πόσο θα αντέξουν τα νέα 😬

              Αυτό που σίγουρα οφείλουμε να σεβαστούμε στη Stellantis είναι ότι προσπαθεί ακόμα να βγάλει φτηνά αυτοκίνητα. Το πρόβλημα είναι ότι το κάνει με τεράστιες ελλείψεις στον εξοπλισμό και στην ασφάλεια.
              Προσωπικά, αν δεν ήθελα να αγοράσω κινέζικο και δεν είχα περισσότερα χρήματα για κάτι καλύτερο, μάλλον θα προτιμούσα μεταχειρισμένο.

              Να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά κάποια πράγματα.

              Μπορώ να σας βρω και σχετικό λίνκ, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο και δεν έχω χρόνο τώρα.

              Η έκδοση για την Ινδία όταν πρωτοβγήκε που πήρε τα 0 αστέρια, ήταν γιατί ήθελε να μπει στην βάση της αγοράς σε τιμή γύρω στις 5000 ευρώ.

              Περνώντας τα χρόνια έχουν μπει καλά στην αγορά και τώρα βγάζουν έκδοση με 4 αερόσσακους και ετοιμάζονται να στείλουν και εκεί την ευρωπαική έκδοση, σε τιμή όμως λίγο χαμηλότερα από τις εδώ τιμές δηλαδή κοντά στα 15000 ευρώ.

              Ανάλογα δεδομένα ισχύουν και για τις χώρες της Λατινικής Αμερικής.

              Επίσης έχουμε ανεβάσει στο παρελθόν κρας τέστ του 3 αιρκρος που πήρε 5 αστέρια στις χώρες αυτές.

              Πρέπει επίσης να καταλάβετε ότι η επιλογή κινέζικου αυτοκινήτου, για το 80 % τουλάχιστον των αγοραστών είναι αδιανόητη, γιατί τα θεωρούν φτηνιάρικες απομιμήσεις, ανεξάρτητα αν είναι η όχι, ενώ η κίτς έως γελοία εμφάνιση τους προκαλεί απόστροφή.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @tsimisde last edited by

                @tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο, χωρίς να το έχω δοκιμάσει δια ζώσης, θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του συνονόματου δοκιμαστή. Δε νοείται με αυτά τα χρήματα να υπάρχουν τέτοιες ελλείψεις. Ακόμα και το C3 που είναι φθηνότερο, είναι πιο πλήρες σε πράγματα. Και πάλι, όπως πολύ εύστοχα είπε ο συντάκτης, δεν κοστίζει κάτω από 20 χιλιάρικα για να δικαιολογηθούν εμμέσως πλην σαφώς κάποιες ελλείψεις, από αυτή την άποψη, αγαπώ, εκτιμώ Fiat αλλά δεν αρκεί το γουτσουγουτσουγουνιάρικο της εμφάνισης για να τραβήξεις το ενδιαφέρον.

                Πολύ αγαρμπο και το υβριδικό σύστημα απ' όσο κατάλαβα, όχι, είναι απλά όχι. Αγαπώ, εκτιμώ Fiat, εδώ όμως το έχουν χάσει, όχι όμως μόνο από τους Κινέζους. Ακόμα και οι "κλασικοί" παίκτες της αγοράς δίνουν πολύ καλύτερα και πλήρη πακέτα με λιγότερα χρήματα. 20+ χιλιάρικα για Panda. Κύριε ελέησον....

                Εγώ θα σου έλεγα να οδηγήσεις ο ίδιος το κάθε αμάξι για να αποκτήσεις άποψη.

                Ο δοκιμαστής μπήκε και δοκίμασε κινέζικα αμάξια, που αν εγώ έμπαινα μέσα και με έβγαζαν φωτό, άνετα θα με εκβίαζαν μετά για να μην με ξεφτιλίσουν στον κοινωνικό περίγυρο.

                Δηλαδή πόσο γελοίος θα πρέπει να είναι κάποιος ο οποίος επειδή δεν μπορεί να πάρει Ρέηντζ ρόβερ, να παίρνει κάποιο που είναι αντιγραφή του Ρέηντζ ρόβερ, ή του Καγιέν ?

                Σαν τις κυρίες που παίρνουν μαιμού τσάντες και νομίζουν ότι είναι κάποιες, ενώ παίρνουν τον βασικό μισθό.

                Το δήθεν είναι κάτι μέχρι να τον πάρουν χαμπάρι. Απαξ και τον πάρουν χαμπάρι που θα γίνει εύκολα, μετά η ξεφτίλα είναι δίπλα.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @criuser last edited by

                  @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                  @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                  @jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                  Τί σημαίνει άραγε αυτοκίνητο της χρονιάς;
                  Νοιάζεται κανένας (εγώ όχι);
                  Ο μόνος λόγος που το ξέρω προσωπικά οτι υπάρχει είναι γιατί κάθομαι και ξεκολάω τα ηλίθια αυτοκόλητα που βάζουν.

                  Πάντως το νέο panda πολύ όμορφο μέσα, ξέρω κόσμο που το ορέγεται. Σου φτιάχνει την διάθεση. Και αυτό είναι κάτι που τα κινέζικα δεν σου προσφέρουν ακόμα. Ακόμα και το πρώτο ευρωπαϊκού στυλ (dolphin dmi) το έκαναν σαν γερμανικό (για γέρους).
                  Εσείς νομίζετε οτι ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα με βάση τα specs. Καλά τα λέει ο μέτοχος πάνω. Δεν ξέρω αν είναι λόγω ντροπής βέβαια, νομίζω είναι απλά η αισθητική.

                  Επειδή έχουν καταντήσει αηδία οι σελίδες των αυτοκινήτων, σε βουνά πάει ή είναι μόνο SUV κατ'όνομα και η απόσταση απο το έδαφος είναι σαν κανονικού hatch ;

                  btw pand 1st gen ακόμα κυκλοφορούν (είδα og pre-facelift ένα εχθές ! ), να δούμε πόσο θα αντέξουν τα νέα 😬

                  Αυτό που σίγουρα οφείλουμε να σεβαστούμε στη Stellantis είναι ότι προσπαθεί ακόμα να βγάλει φτηνά αυτοκίνητα. Το πρόβλημα είναι ότι το κάνει με τεράστιες ελλείψεις στον εξοπλισμό και στην ασφάλεια.
                  Προσωπικά, αν δεν ήθελα να αγοράσω κινέζικο και δεν είχα περισσότερα χρήματα για κάτι καλύτερο, μάλλον θα προτιμούσα μεταχειρισμένο.

                  Να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά κάποια πράγματα.

                  Μπορώ να σας βρω και σχετικό λίνκ, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο και δεν έχω χρόνο τώρα.

                  Η έκδοση για την Ινδία όταν πρωτοβγήκε που πήρε τα 0 αστέρια, ήταν γιατί ήθελε να μπει στην βάση της αγοράς σε τιμή γύρω στις 5000 ευρώ.

                  Περνώντας τα χρόνια έχουν μπει καλά στην αγορά και τώρα βγάζουν έκδοση με 4 αερόσσακους και ετοιμάζονται να στείλουν και εκεί την ευρωπαική έκδοση, σε τιμή όμως λίγο χαμηλότερα από τις εδώ τιμές δηλαδή κοντά στα 15000 ευρώ.

                  Ανάλογα δεδομένα ισχύουν και για τις χώρες της Λατινικής Αμερικής.

                  Επίσης έχουμε ανεβάσει στο παρελθόν κρας τέστ του 3 αιρκρος που πήρε 5 αστέρια στις χώρες αυτές.

                  Πρέπει επίσης να καταλάβετε ότι η επιλογή κινέζικου αυτοκινήτου, για το 80 % τουλάχιστον των αγοραστών είναι αδιανόητη, γιατί τα θεωρούν φτηνιάρικες απομιμήσεις, ανεξάρτητα αν είναι η όχι, ενώ η κίτς έως γελοία εμφάνιση τους προκαλεί απόστροφή.

                  α. βρες μου σε παρακαλω το panda ή το c3 aircross στο σαιτ του euro-ncap.
                  β. λεγε-λεγε για τα κινεζικα μπας και το κανεις πραγματικοτητα το παραμυθι. Τουλαχιστον εχεις πεσει τον εαυτο σου. Κατι ειναι και αυτο 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                    Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                    https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @criuser last edited by

                      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                      Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                      Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                      https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                      χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vagkirk @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                        Δοκίμασα το Hybrid και δεν μπορώ να πιστέψω πώς βγήκε Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς...

                        Αυτές είναι δοκιμές!!!

                        Επιτέλους κάποιος μας περιγράφει πώς λειτουργεί αυτό το διπλοσυμπλεκτο του ομίλου, αν κατάλαβα καλά σαν χαλασμένο DSG πρώτης γενιάς ή σκισμένο νοικιαρικο παλιό EDC της Renault.

                        Εκτός αν παρεξηγησα και αναφέρεσαι μόνο στην λειτουργία μετάβασης από το υβριδικό στο μηχανικό τρόπο λειτουργίας.

                        Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.

                        Επίσης τα του εξοπλισμού δεν θα με ενδιέφεραν αν είχε καλύτερη τιμή, σχεδόν 26 χιλιάρικα έχει αυτό;

                        Αυτά βλέπουν οι άλλοι και θα μας φέρουν το διαμάντι νέο Dolphin στα 30 χιλιάρικα!

                        Οπότε αν κάποιος σέβεται τα χρήματα του πάει καρφί στο diesel EAT8 308 , ή κάνει τον σταυρό του να βγει και το 408 με diesel EAT8 σε κοντινή τιμή, ας είναι και μεγαλύτερα, τα μοναδικά αυτοκίνητα αυτή την στιγμή του ομίλου που αξίζουν τα λεφτά τους.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @dettol last edited by

                          @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                          Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                          Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                          https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                          χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                          Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas @vagkirk last edited by

                            @vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                            Στα υπόλοιπα εγώ κρατάω ως θετικά την εμφάνιση και η οδηγική αίσθηση που εσύ την θεωρείς ως σκληρή εγώ θα την μετέφραζα σε καλό γαλλικό ταμπεραμέντο, ζωηρό και ανήσυχο, θα μου άρεσε πολύ.

                            Άλλο το ευχάριστο στρίψιμο και άλλο που πίσω αναπηδά σαν αγριοκάτσικο.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @criuser last edited by

                              @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                              @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                              @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                              Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

                              Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

                              https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

                              χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

                              Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

                              στρατηγικη υποχωρηση 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

                                https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

                                Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

                                Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                D D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @criuser last edited by dettol

                                  @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                  Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

                                  https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

                                  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

                                  Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

                                  Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                  ο δημητρης εγραψε 25, ο vagkirk εγραψε "σχεδον 26". Εσυ "ξεχασες" το χρωμα, οπου ανεβαζει την τιμη στα 25440.
                                  Αλλα, οπως εχω ηδη πει, η σχεση σου με τα νουμερα δεν ειναι ιδιαιτερα καλη 🙂

                                  Πραγματικα ειναι full time δουλεια να ειναι καποιος editor σου και να διορθωνει τα "λαθη" σου. Hσουν 100% ανακριβης, μιας και θες να μιλησεις με ποσοστα 🙂

                                  nickthetrib C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib @dettol last edited by

                                    @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                    @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                    Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

                                    https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

                                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

                                    Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

                                    Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                    ο δημητρης εγραψε 25, ο vagkirk εγραψε "σχεδον 26". Εσυ "ξεχασες" το χρωμα, οπου ανεβαζει την τιμη στα 25440.
                                    Αλλα, οπως εχω ηδη πει, η σχεση σου με τα νουμερα δεν ειναι ιδιαιτερα καλη 🙂

                                    Πραγματικα ειναι full time δουλεια να ειναι καποιος editor σου και να διορθωνει τα "λαθη" σου. Hσουν 100% ανακριβης, μιας και θες να μιλησεις με ποσοστα 🙂

                                    Ο μέτοχος δεν ασχολείται με αυτά!
                                    Απλά θέλει να παρουσιάσει την υπέροχη της εταιρείας.
                                    Τα στοιχεία του τα δίνουν οι υπάλληλοι της εταιρείας. Αν δεν έχει στοιχεία υπεροχής η εταιρεία, δημιουργούνται τα φαινόμενα που βλέπουμε.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser @dettol last edited by

                                      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                      Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

                                      https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

                                      Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

                                      Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                      ο δημητρης εγραψε 25, ο vagkirk εγραψε "σχεδον 26". Εσυ "ξεχασες" το χρωμα, οπου ανεβαζει την τιμη στα 25440.
                                      Αλλα, οπως εχω ηδη πει, η σχεση σου με τα νουμερα δεν ειναι ιδιαιτερα καλη 🙂

                                      Πραγματικα ειναι full time δουλεια να ειναι καποιος editor σου και να διορθωνει τα "λαθη" σου. Hσουν 100% ανακριβης, μιας και θες να μιλησεις με ποσοστα 🙂

                                      Είπαμε έχει έκπτωση 500 ευρώ.

                                      Εχει το καρ με χρώμα 24890 το ακριβότερο...

                                      https://www.car.gr/used-cars/fiat/grande_panda.html?category=15001&condition=new&fuel_type=8&make=13302&model=41101&pg=1&sort=prd

                                      Αρα τα πάω καλύτερα από σένα με τους αριθμούς...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dg79 @criuser last edited by

                                        @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                        Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                        Δε ξέρω σε ποια πραγματικότητα ζεις αλλά τα νούμερα του acea στο 5μηνο είναι αμείλικτα.
                                        Κάνεις τον "Κινέζο" ή δε καταλαβαίνεις;

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dg79 @criuser last edited by

                                          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                          Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.

                                          Τρελές criuserοθεωριες 👽
                                          Που να πιάσουν και οι ζέστες!!
                                          Πώς να μιλήσουμε σοβαρά με αυτά που γράφεις;

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @criuser last edited by

                                            @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                            @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                            @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                            Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

                                            https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

                                            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

                                            Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

                                            Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

                                            ο δημητρης εγραψε 25, ο vagkirk εγραψε "σχεδον 26". Εσυ "ξεχασες" το χρωμα, οπου ανεβαζει την τιμη στα 25440.
                                            Αλλα, οπως εχω ηδη πει, η σχεση σου με τα νουμερα δεν ειναι ιδιαιτερα καλη 🙂

                                            Πραγματικα ειναι full time δουλεια να ειναι καποιος editor σου και να διορθωνει τα "λαθη" σου. Hσουν 100% ανακριβης, μιας και θες να μιλησεις με ποσοστα 🙂

                                            Είπαμε έχει έκπτωση 500 ευρώ.

                                            και οπως μας ειχες πει πολλες φορες με το dolphin, οι εκπτωσεις ειναι προσωρινες 🙂
                                            Παλι τα 26 στα οποια επεμενες και εβγαλες τα 1600 ευρω διαφορα, ειναι εκτος πραγματικοτητας 🙂

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 27 / 28
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr