-
περί θεωριών απαξίωσης σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κουραφέξαλα:
CATL chief: solid-state batteries at ‘level 4 of 9,’ no leap until 2030
εν συντομία από ΑΙ :
Ο πρόεδρος της CATL, Robin Zeng, εκτιμά ότι οι πλήρως στερεοηλεκτρολυτικές (all-solid-state) μπαταρίες βρίσκονται μόλις στο «επίπεδο 4 από 9» τεχνολογικής ωριμότητας. Θεωρεί ότι η μαζική παραγωγή δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2030, ενώ παραμένει αβέβαιο αν θα αποδειχθούν εμπορικά επιτυχημένες.
Τι σημαίνει το «επίπεδο 4 από 9»
Η τεχνολογία δεν θεωρείται ακόμη ώριμη για μαζική παραγωγή.
Η CATL εκτιμά ότι η μετάβαση από πιλοτική παραγωγή σε πραγματική βιομηχανική κλίμακα θα απαιτήσει αρκετά ακόμη χρόνια.
Η εμπορική αποδοχή από την αγορά παραμένει ανοιχτό ερώτημα. -
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
περί θεωριών απαξίωσης σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κουραφέξαλα:
CATL chief: solid-state batteries at ‘level 4 of 9,’ no leap until 2030
εν συντομία από ΑΙ :
Ο πρόεδρος της CATL, Robin Zeng, εκτιμά ότι οι πλήρως στερεοηλεκτρολυτικές (all-solid-state) μπαταρίες βρίσκονται μόλις στο «επίπεδο 4 από 9» τεχνολογικής ωριμότητας. Θεωρεί ότι η μαζική παραγωγή δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2030, ενώ παραμένει αβέβαιο αν θα αποδειχθούν εμπορικά επιτυχημένες.
Τι σημαίνει το «επίπεδο 4 από 9»
Η τεχνολογία δεν θεωρείται ακόμη ώριμη για μαζική παραγωγή.
Η CATL εκτιμά ότι η μετάβαση από πιλοτική παραγωγή σε πραγματική βιομηχανική κλίμακα θα απαιτήσει αρκετά ακόμη χρόνια.
Η εμπορική αποδοχή από την αγορά παραμένει ανοιχτό ερώτημα.δηλαδη η τογιοτα δεν θα βγαλει αυτοκινητα με στερεου τυπου το 2027;

-
Κάποια high-end μοντέλα ίσως κυκλοφορήσουν πριν το 2030 αλλά όταν ο πρόεδρος της catl λέει ότι δεν είμαστε ούτε στα μισά του δρόμου, καταλαβαίνεις

-
περα από οτι αργουν ακομα , ακομα και οταν θα ειναι ετοιμες θα ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ και θα μπουν μονο στα πολύ ακριβα μοντελα
Θα περασουν παρα πολλα χρονια ακόμα μεχρι να γινουν available σε φτηνα και mainstream μοντελα
Βεβαια παραλληλα οι υπαρχοντες τεχνολογίες βελτιώνονται. Πχ οι LFP παρα πολύ συντομα θα γινουν διαθεσιμες οι νεες εκδοσεις τους που θα υποστηριζουν πολύ γρήγορη φόρτιση που ειναι το κύριο προβλημα τους.
Δηλαδη αν εχεις LFP και το οχημα σου φορτιζει με 250Kwh (10%-80% 10-15 λεπτα) και οχι μεχρι 100-150KWh που ειναι τωρα και θελουν για το 10-80% 30-40 λεπτα το main προβλημα λύνεται με το που εγκατασταθουν γρηγοροι φορτιστες στο δίκτυο.
Ευπροσδεκτες οι solid state αλλα κακα τα ψεματα αργουν ακόμα. Ακόμα και οι πρωιμες που υπαρχουν τωρα είναι half-solid state ή καποιες που θα βγουν συντομα θα είναι πιο πολύ για εντυπωσιασμό καθώς το density δεν ειναι αυτό που θα ειναι σε ενα σωστο τελικο προιον. Ασε που μπορει να εχει θεμα ο ηλεκτρολύτης και να μην αντεχει πολλους κύκλους φόρτισης.
Γενικα αργουμε πολύ ακόμα για τις solid state
-
Δείτε τιμές για την κοινωνική μίσθωση στην Γαλλία...
Η τιμή δεν περιλαμβάνει ασφάλιση και σέρβις.
-
Κομμένο και ραμμένο για τα μοντέλα της Stellantis, C3 , C3 Aircross και Frontera που έχουν μεγαλύτερους χώρους θα τα προτιμήσουν οι δικαιούχοι.
Και εδώ περιμένει πώς και πώς ο εισαγωγέας το deal με Μητσοτάκη για να ξεπουλήσει.
-
Η Στελλάντις κάνει τις προσφορές. Οι άλλοι το παίζουν πρίμιουμ.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δείτε τιμές για την κοινωνική μίσθωση στην Γαλλία...
Η τιμή δεν περιλαμβάνει ασφάλιση και σέρβις.
Οι τιμές είναι καλές αλλά χωρίς μικτή ασφάλεια και σέρβις είμαστε σε άγνωστα νερά, ως προς το τελικό ποσό ανά μήνα
-
Δεύτερο ταξίδι με το ηλεκτρικό από Πάτρα προς Αθηνά λόγω υπέρ ειδικής Ακρόπολις. Βόλτα μέχρι Βουλιαγμένη σήμερα και Σούνιο. Μία φόρτιση χθες golden και μια σήμερα όσο έκανα μπάνιο ακτή βουλιαγμένης σε dei blue. Όλα άψογα..
-
Το κοινωνικό leasing δείχνει Stellantis λογική αλλά και Renault λιγότερο ίσως. Κάποιοι αν το θέλουν για δεύτερο μπορεί να θέλουν και τα μικρά όπως to3 surf αν επιτρέψουν Κινέζικα! Στη ΔΕΘ και ΑΝ ειπωθεί κάτι.. προς το παρόν ο ΠΘ έχει να οδηγήσει gr yaris στους αγώνες

-
Μέχρι να βγει το κοινωνικό ληζινγκ σε εμάς, θα ερθουν κι άλλα προσιτά μοντέλα, ευρωπαϊκά και ασιατικά:
Raval, id polo, mg 2, geely ex2, ioniq 3, kia ev2.Οπότε θα έχουμε πολλές επιλογές ως τα 25Κ, εκτός από στελλαντια (φτου κακά)
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το κοινωνικό leasing δείχνει Stellantis λογική αλλά και Renault λιγότερο ίσως. Κάποιοι αν το θέλουν για δεύτερο μπορεί να θέλουν και τα μικρά όπως to3 surf αν επιτρέψουν Κινέζικα! Στη ΔΕΘ και ΑΝ ειπωθεί κάτι.. προς το παρόν ο ΠΘ έχει να οδηγήσει gr yaris στους αγώνες


-
tbf ο solberg θα έβγαινε και ο γκαστόνε να το είχε εγκαινιάσει.
Είναι γρήγορος αλλά έχει 4/5 (iirc). -
Το κοινωνικό leasing θα κάψει κρατικά ή ευρωπαϊκά χρήματα?
-
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το κοινωνικό leasing θα κάψει κρατικά ή ευρωπαϊκά χρήματα?
Ευρωπαϊκά που ήδη έχουν εγκριθεί είχαν πει
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το κοινωνικό leasing θα κάψει κρατικά ή ευρωπαϊκά χρήματα?
Ευρωπαϊκά που ήδη έχουν εγκριθεί είχαν πει
Αν είναι έτσι οκ.
-
Και φυσικά θα γίνει με μελετημένο και σοβαρό σχεδιασμό, με μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης και διαδικασίες πλήρους διαφάνειας.

-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και φυσικά θα γίνει με μελετημένο και σοβαρό σχεδιασμό, με μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης και διαδικασίες πλήρους διαφάνειας.

Νομίζω αυτά είναι δεδομένα για την χώρα μας.
-
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και φυσικά θα γίνει με μελετημένο και σοβαρό σχεδιασμό, με μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης και διαδικασίες πλήρους διαφάνειας.

Νομίζω αυτά είναι δεδομένα για την χώρα μας.
Πρωτα θα δοθουν στους ρωμαιους α) εχουν δωρεαν ρευμα β) μην ψηφισουν καμμια ρωμαια Λατινοπουλου .
Ας σας δωσω ενα παραδειγμα , αυτην την ωρα γινεται διαπραγματευση για την νεα ΚΑΠ , τι ζηταει η χωρα μας ; η κυβερνησαρα μας θελω να πω , οι επιδοτησεις να μπορουν να δοθουν ανα περιοχη , ας πουμε ο αγροτης με την ιδια καλλιεργεια και ιδιο προιον της Δ. Μακεδονιας η Ηπειρου να παρει περισσοτερα απο αυτον της Κρητης , και γενικοτερα να μπορει να διαχειριστει τα χρηματα οπως θελει ακολουθωντας με επιτυχια το σχεδιο που ειχε εκπονισει για την αναδιαταξη της υπαιθρου και ακολουθει με επιτυχια ως τωρα .
Μην κινδυνευουμε και απο καμμια καριολα κοβεσι -
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και φυσικά θα γίνει με μελετημένο και σοβαρό σχεδιασμό, με μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης και διαδικασίες πλήρους διαφάνειας.

Νομίζω αυτά είναι δεδομένα για την χώρα μας.
Πρωτα θα δοθουν στους ρωμαιους α) εχουν δωρεαν ρευμα β) μην ψηφισουν καμμια ρωμαια Λατινοπουλου .
Ας σας δωσω ενα παραδειγμα , αυτην την ωρα γινεται διαπραγματευση για την νεα ΚΑΠ , τι ζηταει η χωρα μας ; η κυβερνησαρα μας θελω να πω , οι επιδοτησεις να μπορουν να δοθουν ανα περιοχη , ας πουμε ο αγροτης με την ιδια καλλιεργεια και ιδιο προιον της Δ. Μακεδονιας η Ηπειρου να παρει περισσοτερα απο αυτον της Κρητης , και γενικοτερα να μπορει να διαχειριστει τα χρηματα οπως θελει ακολουθωντας με επιτυχια το σχεδιο που ειχε εκπονισει για την αναδιαταξη της υπαιθρου και ακολουθει με επιτυχια ως τωρα .
Μην κινδυνευουμε και απο καμμια καριολα κοβεσιΑνά περιοχή με ποια κριτήρια? Που θα τα θέσουν ποιοι? Καηκαμε
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης