Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 88 / 91
    Αντίλογος
    34
    1808
    17352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg @vagkirk last edited by

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ρωτήστε λοιπόν τα κόμματα που ψηφίζετε, να σας πουν γιατί κατά τη γνώμη τους η ΔΕΗ και η ΜΕΤΛΕΝ δεν κάνουν το έργο αποθήκευσης ενέργειας στο Ελλαδισταν αλλά σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία

      Δεν τα έκανε σωστά ο Κούλης δηλαδή;

      Οπότε πάμε Βουλγαρία Ρουμανία που λογικά θα έχουν την μισή ή και καθόλου φορολογία για την επένδυση που κάνουν και όχι εδώ.

      Αν η ΔΕΗ ήταν κρατική μήπως θα είχανε ήδη επενδύσει αντί να γκρεμίσουν εργοστάσια δισεκατομμυρίων;
      Θα τους άφηνε ο Φωτόπουλος και οι πράσινοι συνδικαλιστές να βγάζουν εκατομμύρια οι γαλάζιοι επιχειρηματίες και πολιτικοί σε βάρος των καταναλωτών και του δημοσίου πλούτου;

      Φαντάζομαι με Φωτόπουλο θα συνεχίζαμε να καίμε αγνό λιγνίτη. Κι επειδή είναι μη βιώσιμο καύσιμο πλέον με δυσθεορατο κόστος παραγωγής, για να καις ρεύμα σε ανθρώπινη τιμή το μαγαζί (ΔΕΗ) θα πούλαγε κάτω του κοστουσ και θα έμπαινε μέσα όπως μέχρι και το 19. Βεβαίως όποιον κυκλοφορεί με μαύρα πολύ που τον νοιάζει, σε άλλους θα πάει ο λογαριασμός…
      Για να προλάβω νέα ψεκα, το 25 η μέση τιμή kWh στην Ελλάδα ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εε όπως και επι φωτοπουλου.

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @fiverg last edited by

        @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        Ρωτήστε λοιπόν τα κόμματα που ψηφίζετε, να σας πουν γιατί κατά τη γνώμη τους η ΔΕΗ και η ΜΕΤΛΕΝ δεν κάνουν το έργο αποθήκευσης ενέργειας στο Ελλαδισταν αλλά σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία

        Δεν τα έκανε σωστά ο Κούλης δηλαδή;

        Οπότε πάμε Βουλγαρία Ρουμανία που λογικά θα έχουν την μισή ή και καθόλου φορολογία για την επένδυση που κάνουν και όχι εδώ.

        Αν η ΔΕΗ ήταν κρατική μήπως θα είχανε ήδη επενδύσει αντί να γκρεμίσουν εργοστάσια δισεκατομμυρίων;
        Θα τους άφηνε ο Φωτόπουλος και οι πράσινοι συνδικαλιστές να βγάζουν εκατομμύρια οι γαλάζιοι επιχειρηματίες και πολιτικοί σε βάρος των καταναλωτών και του δημοσίου πλούτου;

        Φαντάζομαι με Φωτόπουλο θα συνεχίζαμε να καίμε αγνό λιγνίτη. Κι επειδή είναι μη βιώσιμο καύσιμο πλέον με δυσθεορατο κόστος παραγωγής, για να καις ρεύμα σε ανθρώπινη τιμή το μαγαζί (ΔΕΗ) θα πούλαγε κάτω του κοστουσ και θα έμπαινε μέσα όπως μέχρι και το 19. Βεβαίως όποιον κυκλοφορεί με μαύρα πολύ που τον νοιάζει, σε άλλους θα πάει ο λογαριασμός…
        Για να προλάβω νέα ψεκα, το 25 η μέση τιμή kWh στην Ελλάδα ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εε όπως και επι φωτοπουλου.

        Οπότε, εσύ που είσαι σπουδαΓμένος γνώστης, δεν ξέρω αν είσαι ντοκτορ σαν τον άλλον, αν έχεις την καλοσύνη, για να ξεστραβώσεις και μας τους αδαείς λάτρεις της ήσσονος προσπάθειας αριστερίζοντες, απαρίθμησε μας όλα τα οφέλη ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ - ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ, που επέφερε αυτή η ακραία ιδιωτικοποίηση της αγοράς ενεργείας στην ΕΕ γενικά και στην Ελλάδα, ειδικότερα, η μετατροπή της ΔΕΗ, από μια χρεωμένη κρατική εταιρεία ενέργειας, σε μια ακμάζουσα ιδιωτική, με τρελά μπόνους στα στελέχη της και κέρδη δισεκατομμυρίων, που τα επανεπενδύει σε εξαγορές αλυσίδων εμπορίας ψυγείων και κινητών τηλεφώνων κλπ. μπας και καταλάβουμε και μεις οι στουρνοι το καλό που μας έκανε ο Μητσοτάκης κι ο Στάσης, το οποίο δυσκολευόμαστε τόσο να αντιληφθούμε.

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiverg @piliourits last edited by fiverg

          @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          Ρωτήστε λοιπόν τα κόμματα που ψηφίζετε, να σας πουν γιατί κατά τη γνώμη τους η ΔΕΗ και η ΜΕΤΛΕΝ δεν κάνουν το έργο αποθήκευσης ενέργειας στο Ελλαδισταν αλλά σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία

          Δεν τα έκανε σωστά ο Κούλης δηλαδή;

          Οπότε πάμε Βουλγαρία Ρουμανία που λογικά θα έχουν την μισή ή και καθόλου φορολογία για την επένδυση που κάνουν και όχι εδώ.

          Αν η ΔΕΗ ήταν κρατική μήπως θα είχανε ήδη επενδύσει αντί να γκρεμίσουν εργοστάσια δισεκατομμυρίων;
          Θα τους άφηνε ο Φωτόπουλος και οι πράσινοι συνδικαλιστές να βγάζουν εκατομμύρια οι γαλάζιοι επιχειρηματίες και πολιτικοί σε βάρος των καταναλωτών και του δημοσίου πλούτου;

          Φαντάζομαι με Φωτόπουλο θα συνεχίζαμε να καίμε αγνό λιγνίτη. Κι επειδή είναι μη βιώσιμο καύσιμο πλέον με δυσθεορατο κόστος παραγωγής, για να καις ρεύμα σε ανθρώπινη τιμή το μαγαζί (ΔΕΗ) θα πούλαγε κάτω του κοστουσ και θα έμπαινε μέσα όπως μέχρι και το 19. Βεβαίως όποιον κυκλοφορεί με μαύρα πολύ που τον νοιάζει, σε άλλους θα πάει ο λογαριασμός…
          Για να προλάβω νέα ψεκα, το 25 η μέση τιμή kWh στην Ελλάδα ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εε όπως και επι φωτοπουλου.

          Οπότε, εσύ που είσαι σπουδαΓμένος γνώστης, δεν ξέρω αν είσαι ντοκτορ σαν τον άλλον, αν έχεις την καλοσύνη, για να ξεστραβώσεις και μας τους αδαείς λάτρεις της ήσσονος προσπάθειας αριστερίζοντες, απαρίθμησε μας όλα τα οφέλη ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ - ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ, που επέφερε αυτή η ακραία ιδιωτικοποίηση της αγοράς ενεργείας στην ΕΕ γενικά και στην Ελλάδα, ειδικότερα, η μετατροπή της ΔΕΗ, από μια χρεωμένη κρατική εταιρεία ενέργειας, σε μια ακμάζουσα ιδιωτική, με τρελά μπόνους στα στελέχη της και κέρδη δισεκατομμυρίων, που τα επανεπενδύει σε εξαγορές αλυσίδων εμπορίας ψυγείων και κινητών τηλεφώνων κλπ. μπας και καταλάβουμε και μεις οι στουρνοι το καλό που μας έκανε ο Μητσοτάκης κι ο Στάσης, το οποίο δυσκολευόμαστε τόσο να αντιληφθούμε.

          Νομίζω ήμουνα σαφής. Ούτε για μητσοτακη εγραψα, ούτε για στάση, ούτε για τίποτα. Για τον θεουλη Φωτόπουλο έγραψα, τον υπερασπιστή του λαού που όπου στέκονταν και βρίσκονταν μίλαγε σαν τον τραμπ, drill baby drill, λιγνίτης κι άγιος ο θεός και η κλιματική αλλαγή είναι φούσκα. Αν δεν κάνω λάθος όμως σε αυτά συμφωνεί και το κκε οπότε μάλλον δεν απέχεις και πολυ. Θα ήταν μια ενδιαφέρουσα άσκηση να μας έλεγε κάποιος τι θα πληρώναμε σήμερα σε τιμή kWh με το ενεργειακό μείγμα του 18 (22% λιγνίτης και 11% πετρέλαιο σε σχέση με το 5% και 6.5% αντίστοιχα σήμερα μιας και η διασύνδεση με την ηπειρωτική χώρα περιόρισε και την χρήση πετρελαίου, ναι, δεν είναι τόσο κακό το κράτος να μην πληρώνει φέσια σε μια χρεωμένη ΔΕΗ και να έχει χρήμα ώστε να ορθολογικοποιησει την κατανομή ενέργειας).

          ΥΓ: Επειδή δεν θέλω να γράφω στον βρόντο, έκανα μια επαλήθευση, σε φοιτητικό σπίτι για αυτό τον μήνα κόστος kwh 0.013 με σταθερό τιμολόγιο. Κόστος kwh στην Ελλάδα το 25 κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ, κάτω από την Ισπανία που μας είχαν κάποτε πρήξει τι καλά και φοβερά που τα κάνει όλα στην ενέργεια η εκεί σοσιαλιστική κυβέρνηση. Τώρα αν θα μπορούσαμε ίσως να έχουμε ακόμη χαμηλότερες τιμές αν ο στάσης δεν έπαιρνε bonus δεν θα διαφωνήσω, αντιθέτως συμφωνώ. Όσο παράλογο ήταν να έχει η ΔΕΗ τόσο χρέος άλλο τόσο είναι να κάνει τον retailer.

          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 last edited by

            Μια πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία για το δημογραφικό. Προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα που ζούμε, όχι στην εικονική πραγματικότητα που θέλει να μας παρουσιάσει η "σοσιαλιστική" αντίληψη των πραγμάτων.

            Το δημογραφικό δεν είναι καταστροφή. Είναι η αγορά που μιλάει.

            Το να κλαίμε επειδή οι γυναίκες δεν γεννάνε 2.1 παιδιά είναι σαν να κλαίμε επειδή ο κόσμος δεν αγοράζει πια φαξ. Η αγορά απέρριψε το προϊόν. Το προϊόν λέγεται "οικογένεια με τρία παιδιά στο δυάρι με μισθό δημοσίου". Λογικό. Απέτυχε στη σχέση: κόστος-όφελος

            Για δεκαετίες το κράτος πούλαγε μια ιδέα: εσύ θα κάνεις παιδιά, θα πληρώνεις φόρους μια ζωή, και όταν γεράσεις θα σε "προστατεύσει" το κράτος πρόνοιας. Τα παιδιά σου θα πληρώνουν τη σύνταξή σου. Πυραμίδα Ponzi με ανθρώπινες μονάδες. Μόνο που οι νέοι διάβασαν το συμβόλαιο, έκαναν τα μαθηματικά και είπαν όχι. Ορθολογική επιλογή, όχι κρίση.
            Ένα παιδί στην Ελλάδα κοστίζει 250.000 ευρώ μέχρι τα 18. Απόδοση επένδυσης; Μηδέν. Αντιθέτως, ζημιά. Χάνεις καριέρα, ελευθερία, ύπνο, χρόνο. Το κράτος σου επιστρέφει τι; Θέση σε παιδικό σταθμό με κλήρωση και σύνταξη στα 70 που θα την έχουν φάει οι τόκοι του χρέους. Ο ορθολογικός οικονομικός άνθρωπος δεν μπαίνει σε τέτοιο deal. Και καλά κάνει.

            Οι γκρίνιες για "εθνική επιβίωση" είναι συναισθηματισμοί που συγκαλύπτουν την πραγματικότητα: το κράτος πρόνοιας σχεδιάστηκε για οικονομίες με φθηνή εργασία και πολλές γεννήσεις. Αυτό τελείωσε. Δεν χρωστάει κανείς σε κανέναν να γεννήσει εργάτες για να κρατηθεί όρθιο το ασφαλιστικό του 1950. Η υπογεννητικότητα είναι η πιο ειρηνική επανάσταση της ιστορίας. Οι πολίτες ψηφίζουν με τις μήτρες τους και με τα πορτοφόλια τους.

            Και η παραγωγή; Θα την καλύψουν τα κεφάλαια και οι μηχανές. Δεν χρειάζεσαι 100 χειρώνακτες όταν ένα μηχάνημα κάνει τη δουλειά για 200. Η Νότια Κορέα έχει γονιμότητα 0.7 και είναι τεχνολογική υπερδύναμη. Η Ιαπωνία χάνει πληθυσμό από το 2010 και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της ανεβαίνει. Γιατί; Γιατί η παραγωγικότητα δεν εξαρτάται από τον αριθμό των χεριών, αλλά από την ποιότητα του κεφαλαίου. Το δημογραφικό πρόβλημα υπάρχει μόνο αν επιμένεις ότι κάθε ΑΦΜ πρέπει να αντιστοιχεί σε έναν εργάτη στην οικοδομή.

            Όσο για τη φροντίδα των ηλικιωμένων: δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να σε φροντίζει το παιδί σου ή ο φορολογούμενος. Είναι προσωπική σου ευθύνη. Κάνε αποταμίευση, αγόρασε ιδιωτική ασφάλιση, επένδυσε σε ρομποτική φροντίδα. Αν δεν το έκανες, δεν σου φταίει η γειτόνισσα που αποφάσισε να μην γεννήσει. Το να απαιτείς από τους 25χρονους να δουλεύουν για να πληρώνουν τη σύνταξή σου είναι φόρος χωρίς αντιπροσώπευση. Δουλεία με δημοκρατικό προσωπείο.

            Η συρρίκνωση του πληθυσμού ρίχνει τιμές ακινήτων, μειώνει την κίνηση στους δρόμους, αυξάνει το κατά κεφαλήν μερίδιο στους φυσικούς πόρους. Λιγότεροι άνθρωποι σημαίνει περισσότερος χώρος, λιγότερος ανταγωνισμός για θέσεις, υψηλότεροι μισθοί λόγω σπανιότητας εργασίας. Οι επιχειρήσεις που γκρινιάζουν για "έλλειψη προσωπικού" εννοούν "έλλειψη φθηνού προσωπικού". Ας πληρώσουν ή ας αυτοματοποιήσουν. Αυτή είναι η αγορά.
            Το δημογραφικό δεν λύνεται με επιδόματα γέννας. Τα επιδόματα είναι επιδότηση ενός τρόπου ζωής που η αγορά έχει απορρίψει. Είναι σαν να επιδοτείς την παραγωγή βινυλίου επειδή "χάνεται η κουλτούρα". Αν οι νέοι δεν κάνουν παιδιά, δεν είναι επειδή δεν πήραν 2000 ευρώ εφάπαξ. Είναι επειδή έκαναν την ανάλυση κόστους-οφέλους. Και το κράτος πρέπει να σεβαστεί την απόφαση.

            Η αλήθεια είναι απλή: μια κοινωνία έχει όσους ανθρώπους θέλει να έχει. Όταν το κόστος του να φέρεις έναν άνθρωπο στον κόσμο είναι μεγαλύτερο από το όφελος, η κοινωνία επιλέγει να έχει λιγότερους. Αυτό δεν είναι παρακμή. Είναι ωριμότητα. Είναι η μετάβαση από την ποσοτική αναπαραγωγή στην ποιοτική επένδυση. Λιγότεροι άνθρωποι, περισσότερα κεφάλαια ανά άτομο, περισσότερη αυτοματοποίηση, μεγαλύτερη ελευθερία.

            Σταματήστε λοιπόν να αντιμετωπίζετε τους πολίτες σαν εκτροφείο φορολογουμένων. Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα να λυθεί. Είναι λύση που ήδη εφαρμόζεται. Η αγορά αποφάσισε. Το κράτος ας προσαρμοστεί.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            F bekiaris D J 4 Replies Last reply Reply Quote 1
            • F
              fiverg @andya3 last edited by fiverg

              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              Μια πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία για το δημογραφικό. Προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα που ζούμε, όχι στην εικονική πραγματικότητα που θέλει να μας παρουσιάσει η "σοσιαλιστική" αντίληψη των πραγμάτων.

              Προφανώς και διαφωνώ με την οπτική. Δεν κάνεις παιδιά για το κράτος και για τους εργοδότες, για εσένα τα κάνεις. Δεν το γνωρίζεις όταν τα κάνεις αλλά θα το ανακαλύψεις εκεί κάπου μετά τα 50 όταν οι αντοχές για ντολτσε βιτα μειώνονται και η μοναξιά θεριεύει. Μην πω βέβαια και την πιθανότητα να έχεις και κάποιο θέμα υγείας τότε. Μπορεί να μην σου "βγει η επένδυση" όντως, να γίνουν εγκληματίες, να αρρωστήσουν ή να σε παρατήσουν, οκ. Αλλά αυτό είναι και το "ρίσκο".
              Και προφανώς από "καπιταλιστική" πλευρά η ανάλυση χωλαίνει επίσης, δεν είναι μόνο τα εργατικά χέρια, είναι και οι καταναλωτές, αν αυτοί δεν υπάρχουν υπάρχει πρόβλημα παντού.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • bekiaris
                bekiaris @andya3 last edited by

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                Η αλήθεια είναι απλή: μια κοινωνία έχει όσους ανθρώπους θέλει να έχει. Όταν το κόστος του να φέρεις έναν άνθρωπο στον κόσμο είναι μεγαλύτερο από το όφελος, η κοινωνία επιλέγει να έχει λιγότερους. Αυτό δεν είναι παρακμή. Είναι ωριμότητα. Είναι η μετάβαση από την ποσοτική αναπαραγωγή στην ποιοτική επένδυση. Λιγότεροι άνθρωποι, περισσότερα κεφάλαια ανά άτομο, περισσότερη αυτοματοποίηση, μεγαλύτερη ελευθερία.

                δηλαδή τα παιδια ειναι ποιοτική επένδυση? στο τέλος θα μας πεις οτι ο σοσιαλισμος υπαγόρευε τοσα χρόνια την αναπαραγωγη με μη ποιοτικα κριτήρια... εχεις σκεφτεί ποτε οτι ολα τα πράγματα δεν ειναι χρήματα? και να σου πω ενα τελευταιο, γιατί λες ιστορίες χωρίς βάση, οι γεννήσεις εκτός απο το πρόβλημα που θα δημιουργήσουν στο συνταξιοδοτικό σύστημα ειναι το μελλοντικό εργατικό δυναμικο... εκτος αν νομιζεις οτι θα δουλευεουν τα ρομποτ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @andya3 last edited by

                  @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Το δημογραφικό δεν είναι καταστροφή. Είναι η αγορά που μιλάει.
                  Το να κλαίμε επειδή οι γυναίκες δεν γεννάνε 2.1 παιδιά είναι σαν να κλαίμε επειδή ο κόσμος δεν αγοράζει πια φαξ. Η αγορά απέρριψε το προϊόν. Το προϊόν λέγεται "οικογένεια με τρία παιδιά στο δυάρι με μισθό δημοσίου". Λογικό. Απέτυχε στη σχέση: κόστος-όφελος

                  παρα πολυ ενδιαφερουσα αποψη ειδικα επειδη το αντιμετωπιζει το ζητημα απο διαφορετικη οπτικη γωνια. Δεν συμφωνω με ολα οσα λεει αλλα τον καταλαβαινω. Θα μπορουσες να εβαζες καποιο λινκ;
                  Αν το αναλυσει καποιος οικονομολογος, ειμαι σιγουρος οτι θα βρει αδυναμα σημεια στην προσεγγιση αυτη, αλλα δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου η επιλογη εχει ηδη γινει και προς αυτην την κατευθυνση κινουμαστε ως πλανητης. Το πιο ενδιαφερον σημειο ειναι οτι ενω υπηρχε η πεποιθηση (δεν θα κρινουμε τωρα κατα ποσο ειναι κατι που θελουμε ή οχι) οτι θα γινει εισαγωγη πληθυσμων απο την αφρικη και την ασια για να αντιμετωπιστει το δημογραφικο του δυτικου κοσμου, τελικα εχουν πεσει οι γεννησεις σε παγκοσμιο επιπεδο. Τα στατιστικα που ειχα δει ειναι οτι ακομα και η υποσαχαρια αφρικη βρισκεται κατω απο το 2.1

                  Εχει φοβερο ενδιαφερον επισης οτι ενω υπηρχε η πεποιθηση πριν χρονια (κατι το οποιο απεικονιζοταν και στα scifi εργα περασμενων εποχων) οτι ο πλανητης οδευει προς μια δημογραφικη εκρηξη που θα οδηγουσε σε τεραστια προβληματα σιτισης του πληθυσμου, πλεον εχουμε αποδεχτει οτι ο παγκοσμιος πληθυσμος συρρικνωνεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    andya3 @fiverg last edited by

                    @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    Μια πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία για το δημογραφικό. Προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα που ζούμε, όχι στην εικονική πραγματικότητα που θέλει να μας παρουσιάσει η "σοσιαλιστική" αντίληψη των πραγμάτων.

                    Προφανώς και διαφωνώ με την οπτική. Δεν κάνεις παιδιά για το κράτος και για τους εργοδότες, για εσένα τα κάνεις. Δεν το γνωρίζεις όταν τα κάνεις αλλά θα το ανακαλύψεις εκεί κάπου μετά τα 50 όταν οι αντοχές μειώνονται και η μοναξιά θεριεύει. Μην πω βέβαια και την πιθανότητα να έχεις και κάποιο θέμα υγείας τότε. Μπορεί να μην σου "βγει η επένδυση" όντως, να γίνουν εγκληματίες, να αρρωστήσουν ή να σε παρατήσουν, οκ. Αλλά αυτό είναι και το "ρίσκο".
                    Και προφανώς από "καπιταλιστική" πλευρά η ανάλυση χωλαίνει επίσης, δεν είναι μόνο τα εργατικά χέρια, είναι και οι καταναλωτές, αν αυτοί δεν υπάρχουν υπάρχει πρόβλημα παντού.

                    Στο θέμα των παιδιών υπάρχουν κι άλλες οπτικές γωνίες, που σχετίζονται με τα θέματα που αναφέρεις, προσωπικές επιθυμίες και ανασφάλειες του καθενός, συναισθηματικά θέματα κλπ.

                    Το άρθρο βλέπει το θέμα από την οπτική γωνία του δημογραφικού και το πως σχετίζεται με την οικονομία, την εργασία και το συνταξιοδοτικό. Και παρά το ότι έχει και κάποιες υπερβολές, στην ουσία του έχει απόλυτο δίκιο.

                    Η διαπίστωση ότι "Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα να λυθεί. Είναι λύση που ήδη εφαρμόζεται. Η αγορά αποφάσισε. Το κράτος ας προσαρμοστεί." είναι σκληρή και ακούγεται ασχημα στ' αυτί αλλά είναι η πραγματικότητα.

                    Δεν κερδίζουμε τίποτα με το να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε επειδή δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fhcc last edited by

                      Η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα είναι ένα πρόβλημα που θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια. Το πρόβλημα έχει μεγαλώσει πολύ τελευταία. Χωρίς να ψάχνουμε στατιστικά στοιχεία μπορούμε να δούμε τον αριθμό των σχολείων που κλείνουν ή συγχωνεύονται.

                      Έχουμε φτάσει στα επίπεδα της Ιαπωνίας και σε λίγο καιρό μπορεί και της Ν. Κορέας.

                      Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Τα πράγματα αλλάζουν λίγο αν κοιτάξουμε τις σκανδιναβικές χώρες εκτός ίσως της Φινλανδίας. Στην Αφρική και την Ασία τα πράγματα είναι διαφορετικά δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις.

                      Το μεγαλύτερο λάθος όλων των κυβερνήσεων και ειδικά τώρα τελευταία είναι ότι προσπαθούν να το λύσουν δίνοντας επιδόματα ίσως γιατί έτσι πιστεύουν ότι θα κερδίσουν κάποιες ψήφους. Αυτό το εκμεταλλεύονται κάποιοι που έχουν συνήθως αρκετά παιδιά, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το γράψω. Τα χρήματα δεν πάνε για τα παιδιά.

                      Πρέπει λοιπόν να ψάξουμε να δούμε τι κάνουν στις χώρες που έχουν περισσότερα παιδιά ανά οικογένεια.

                      Μου έκανε εντύπωση πριν από λίγους μήνες ένα ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού για μια Σουηδή που ρωτούσε πού μπορεί να αφήσει το παιδί της, για να πάει για ψώνια κάτι που στην πατρίδα της θα το θεωρούσε αυτονόητο.

                      Πρέπει το κράτος να δίνει όχι μόνο χρήματα που χρειάζονται σίγουρα αλλά να δημιουργήσει και όλες τις υποδομές που χρειάζονται, για να μπορούν να μεγαλώσουν σωστά τα παιδιά τους. Τι να τα κάνει κάποιος τα λεφτά για τα παιδιά, που δε φτάνουν με την ακρίβεια που έχουμε, όταν κάνει δυο δουλειές για να επιβιώσει και δεν προλαβαίνει να πάει σπίτι του..

                      F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        Johnny 0 @andya3 last edited by

                        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        Μια πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία για το δημογραφικό. Προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα που ζούμε, όχι στην εικονική πραγματικότητα που θέλει να μας παρουσιάσει η "σοσιαλιστική" αντίληψη των πραγμάτων.

                        Το δημογραφικό δεν είναι καταστροφή. Είναι η αγορά που μιλάει.

                        Το να κλαίμε επειδή οι γυναίκες δεν γεννάνε 2.1 παιδιά είναι σαν να κλαίμε επειδή ο κόσμος δεν αγοράζει πια φαξ. Η αγορά απέρριψε το προϊόν. Το προϊόν λέγεται "οικογένεια με τρία παιδιά στο δυάρι με μισθό δημοσίου". Λογικό. Απέτυχε στη σχέση: κόστος-όφελος

                        Για δεκαετίες το κράτος πούλαγε μια ιδέα: εσύ θα κάνεις παιδιά, θα πληρώνεις φόρους μια ζωή, και όταν γεράσεις θα σε "προστατεύσει" το κράτος πρόνοιας. Τα παιδιά σου θα πληρώνουν τη σύνταξή σου. Πυραμίδα Ponzi με ανθρώπινες μονάδες. Μόνο που οι νέοι διάβασαν το συμβόλαιο, έκαναν τα μαθηματικά και είπαν όχι. Ορθολογική επιλογή, όχι κρίση.
                        Ένα παιδί στην Ελλάδα κοστίζει 250.000 ευρώ μέχρι τα 18. Απόδοση επένδυσης; Μηδέν. Αντιθέτως, ζημιά. Χάνεις καριέρα, ελευθερία, ύπνο, χρόνο. Το κράτος σου επιστρέφει τι; Θέση σε παιδικό σταθμό με κλήρωση και σύνταξη στα 70 που θα την έχουν φάει οι τόκοι του χρέους. Ο ορθολογικός οικονομικός άνθρωπος δεν μπαίνει σε τέτοιο deal. Και καλά κάνει.

                        Οι γκρίνιες για "εθνική επιβίωση" είναι συναισθηματισμοί που συγκαλύπτουν την πραγματικότητα: το κράτος πρόνοιας σχεδιάστηκε για οικονομίες με φθηνή εργασία και πολλές γεννήσεις. Αυτό τελείωσε. Δεν χρωστάει κανείς σε κανέναν να γεννήσει εργάτες για να κρατηθεί όρθιο το ασφαλιστικό του 1950. Η υπογεννητικότητα είναι η πιο ειρηνική επανάσταση της ιστορίας. Οι πολίτες ψηφίζουν με τις μήτρες τους και με τα πορτοφόλια τους.

                        Και η παραγωγή; Θα την καλύψουν τα κεφάλαια και οι μηχανές. Δεν χρειάζεσαι 100 χειρώνακτες όταν ένα μηχάνημα κάνει τη δουλειά για 200. Η Νότια Κορέα έχει γονιμότητα 0.7 και είναι τεχνολογική υπερδύναμη. Η Ιαπωνία χάνει πληθυσμό από το 2010 και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της ανεβαίνει. Γιατί; Γιατί η παραγωγικότητα δεν εξαρτάται από τον αριθμό των χεριών, αλλά από την ποιότητα του κεφαλαίου. Το δημογραφικό πρόβλημα υπάρχει μόνο αν επιμένεις ότι κάθε ΑΦΜ πρέπει να αντιστοιχεί σε έναν εργάτη στην οικοδομή.

                        Όσο για τη φροντίδα των ηλικιωμένων: δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να σε φροντίζει το παιδί σου ή ο φορολογούμενος. Είναι προσωπική σου ευθύνη. Κάνε αποταμίευση, αγόρασε ιδιωτική ασφάλιση, επένδυσε σε ρομποτική φροντίδα. Αν δεν το έκανες, δεν σου φταίει η γειτόνισσα που αποφάσισε να μην γεννήσει. Το να απαιτείς από τους 25χρονους να δουλεύουν για να πληρώνουν τη σύνταξή σου είναι φόρος χωρίς αντιπροσώπευση. Δουλεία με δημοκρατικό προσωπείο.

                        Η συρρίκνωση του πληθυσμού ρίχνει τιμές ακινήτων, μειώνει την κίνηση στους δρόμους, αυξάνει το κατά κεφαλήν μερίδιο στους φυσικούς πόρους. Λιγότεροι άνθρωποι σημαίνει περισσότερος χώρος, λιγότερος ανταγωνισμός για θέσεις, υψηλότεροι μισθοί λόγω σπανιότητας εργασίας. Οι επιχειρήσεις που γκρινιάζουν για "έλλειψη προσωπικού" εννοούν "έλλειψη φθηνού προσωπικού". Ας πληρώσουν ή ας αυτοματοποιήσουν. Αυτή είναι η αγορά.
                        Το δημογραφικό δεν λύνεται με επιδόματα γέννας. Τα επιδόματα είναι επιδότηση ενός τρόπου ζωής που η αγορά έχει απορρίψει. Είναι σαν να επιδοτείς την παραγωγή βινυλίου επειδή "χάνεται η κουλτούρα". Αν οι νέοι δεν κάνουν παιδιά, δεν είναι επειδή δεν πήραν 2000 ευρώ εφάπαξ. Είναι επειδή έκαναν την ανάλυση κόστους-οφέλους. Και το κράτος πρέπει να σεβαστεί την απόφαση.

                        Η αλήθεια είναι απλή: μια κοινωνία έχει όσους ανθρώπους θέλει να έχει. Όταν το κόστος του να φέρεις έναν άνθρωπο στον κόσμο είναι μεγαλύτερο από το όφελος, η κοινωνία επιλέγει να έχει λιγότερους. Αυτό δεν είναι παρακμή. Είναι ωριμότητα. Είναι η μετάβαση από την ποσοτική αναπαραγωγή στην ποιοτική επένδυση. Λιγότεροι άνθρωποι, περισσότερα κεφάλαια ανά άτομο, περισσότερη αυτοματοποίηση, μεγαλύτερη ελευθερία.

                        Σταματήστε λοιπόν να αντιμετωπίζετε τους πολίτες σαν εκτροφείο φορολογουμένων. Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα να λυθεί. Είναι λύση που ήδη εφαρμόζεται. Η αγορά αποφάσισε. Το κράτος ας προσαρμοστεί.

                        Είναι λογικό μια πλήρως αποτυχημένη κυβέρνηση να ποστάρει τέτοιες π@παριες. "Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα" είναι λογικες αχρήστων και επικίνδυνων πολιτικων, είναι οι ίδιοι που βάζουν παπαγαλάκια να λένε "οι γυναίκες φταίνε, δε θέλουν παιδιά", "το οικονομικό δε σχετίζεται με την υπογεννητικότητα", προσπαθώντας να κρύψουν το τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα που έχουν προκαλέσει.
                        Και το σύστημα να σπρώχνει όλες τις εκφάνσεις του ΠΑΣΟΚ που διέλυσαν τη χώρα, για να μπορούν μερικές δεκάδες οικογένειες να συνεχίσουν να τη λυμαίνονται. ΣημιτοκουλοΝΔ, Τσίπρες εξαφανισμένους 7 χρόνια, Ανδρουλακηδες που κοιμουνταν στη Βουλή 7 χρόνια, κοκ

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          andya3 @Johnny 0 last edited by

                          @johnny-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          Μια πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία για το δημογραφικό. Προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα που ζούμε, όχι στην εικονική πραγματικότητα που θέλει να μας παρουσιάσει η "σοσιαλιστική" αντίληψη των πραγμάτων.

                          Το δημογραφικό δεν είναι καταστροφή. Είναι η αγορά που μιλάει.

                          Το να κλαίμε επειδή οι γυναίκες δεν γεννάνε 2.1 παιδιά είναι σαν να κλαίμε επειδή ο κόσμος δεν αγοράζει πια φαξ. Η αγορά απέρριψε το προϊόν. Το προϊόν λέγεται "οικογένεια με τρία παιδιά στο δυάρι με μισθό δημοσίου". Λογικό. Απέτυχε στη σχέση: κόστος-όφελος

                          Για δεκαετίες το κράτος πούλαγε μια ιδέα: εσύ θα κάνεις παιδιά, θα πληρώνεις φόρους μια ζωή, και όταν γεράσεις θα σε "προστατεύσει" το κράτος πρόνοιας. Τα παιδιά σου θα πληρώνουν τη σύνταξή σου. Πυραμίδα Ponzi με ανθρώπινες μονάδες. Μόνο που οι νέοι διάβασαν το συμβόλαιο, έκαναν τα μαθηματικά και είπαν όχι. Ορθολογική επιλογή, όχι κρίση.
                          Ένα παιδί στην Ελλάδα κοστίζει 250.000 ευρώ μέχρι τα 18. Απόδοση επένδυσης; Μηδέν. Αντιθέτως, ζημιά. Χάνεις καριέρα, ελευθερία, ύπνο, χρόνο. Το κράτος σου επιστρέφει τι; Θέση σε παιδικό σταθμό με κλήρωση και σύνταξη στα 70 που θα την έχουν φάει οι τόκοι του χρέους. Ο ορθολογικός οικονομικός άνθρωπος δεν μπαίνει σε τέτοιο deal. Και καλά κάνει.

                          Οι γκρίνιες για "εθνική επιβίωση" είναι συναισθηματισμοί που συγκαλύπτουν την πραγματικότητα: το κράτος πρόνοιας σχεδιάστηκε για οικονομίες με φθηνή εργασία και πολλές γεννήσεις. Αυτό τελείωσε. Δεν χρωστάει κανείς σε κανέναν να γεννήσει εργάτες για να κρατηθεί όρθιο το ασφαλιστικό του 1950. Η υπογεννητικότητα είναι η πιο ειρηνική επανάσταση της ιστορίας. Οι πολίτες ψηφίζουν με τις μήτρες τους και με τα πορτοφόλια τους.

                          Και η παραγωγή; Θα την καλύψουν τα κεφάλαια και οι μηχανές. Δεν χρειάζεσαι 100 χειρώνακτες όταν ένα μηχάνημα κάνει τη δουλειά για 200. Η Νότια Κορέα έχει γονιμότητα 0.7 και είναι τεχνολογική υπερδύναμη. Η Ιαπωνία χάνει πληθυσμό από το 2010 και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της ανεβαίνει. Γιατί; Γιατί η παραγωγικότητα δεν εξαρτάται από τον αριθμό των χεριών, αλλά από την ποιότητα του κεφαλαίου. Το δημογραφικό πρόβλημα υπάρχει μόνο αν επιμένεις ότι κάθε ΑΦΜ πρέπει να αντιστοιχεί σε έναν εργάτη στην οικοδομή.

                          Όσο για τη φροντίδα των ηλικιωμένων: δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να σε φροντίζει το παιδί σου ή ο φορολογούμενος. Είναι προσωπική σου ευθύνη. Κάνε αποταμίευση, αγόρασε ιδιωτική ασφάλιση, επένδυσε σε ρομποτική φροντίδα. Αν δεν το έκανες, δεν σου φταίει η γειτόνισσα που αποφάσισε να μην γεννήσει. Το να απαιτείς από τους 25χρονους να δουλεύουν για να πληρώνουν τη σύνταξή σου είναι φόρος χωρίς αντιπροσώπευση. Δουλεία με δημοκρατικό προσωπείο.

                          Η συρρίκνωση του πληθυσμού ρίχνει τιμές ακινήτων, μειώνει την κίνηση στους δρόμους, αυξάνει το κατά κεφαλήν μερίδιο στους φυσικούς πόρους. Λιγότεροι άνθρωποι σημαίνει περισσότερος χώρος, λιγότερος ανταγωνισμός για θέσεις, υψηλότεροι μισθοί λόγω σπανιότητας εργασίας. Οι επιχειρήσεις που γκρινιάζουν για "έλλειψη προσωπικού" εννοούν "έλλειψη φθηνού προσωπικού". Ας πληρώσουν ή ας αυτοματοποιήσουν. Αυτή είναι η αγορά.
                          Το δημογραφικό δεν λύνεται με επιδόματα γέννας. Τα επιδόματα είναι επιδότηση ενός τρόπου ζωής που η αγορά έχει απορρίψει. Είναι σαν να επιδοτείς την παραγωγή βινυλίου επειδή "χάνεται η κουλτούρα". Αν οι νέοι δεν κάνουν παιδιά, δεν είναι επειδή δεν πήραν 2000 ευρώ εφάπαξ. Είναι επειδή έκαναν την ανάλυση κόστους-οφέλους. Και το κράτος πρέπει να σεβαστεί την απόφαση.

                          Η αλήθεια είναι απλή: μια κοινωνία έχει όσους ανθρώπους θέλει να έχει. Όταν το κόστος του να φέρεις έναν άνθρωπο στον κόσμο είναι μεγαλύτερο από το όφελος, η κοινωνία επιλέγει να έχει λιγότερους. Αυτό δεν είναι παρακμή. Είναι ωριμότητα. Είναι η μετάβαση από την ποσοτική αναπαραγωγή στην ποιοτική επένδυση. Λιγότεροι άνθρωποι, περισσότερα κεφάλαια ανά άτομο, περισσότερη αυτοματοποίηση, μεγαλύτερη ελευθερία.

                          Σταματήστε λοιπόν να αντιμετωπίζετε τους πολίτες σαν εκτροφείο φορολογουμένων. Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα να λυθεί. Είναι λύση που ήδη εφαρμόζεται. Η αγορά αποφάσισε. Το κράτος ας προσαρμοστεί.

                          Είναι λογικό μια πλήρως αποτυχημένη κυβέρνηση να ποστάρει τέτοιες π@παριες. "Το δημογραφικό δεν είναι πρόβλημα" είναι λογικες αχρήστων και επικίνδυνων πολιτικων, είναι οι ίδιοι που βάζουν παπαγαλάκια να λένε "οι γυναίκες φταίνε, δε θέλουν παιδιά", "το οικονομικό δε σχετίζεται με την υπογεννητικότητα", προσπαθώντας να κρύψουν το τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα που έχουν προκαλέσει.
                          Και το σύστημα να σπρώχνει όλες τις εκφάνσεις του ΠΑΣΟΚ που διέλυσαν τη χώρα, για να μπορούν μερικές δεκάδες οικογένειες να συνεχίσουν να τη λυμαίνονται. ΣημιτοκουλοΝΔ, Τσίπρες εξαφανισμένους 7 χρόνια, Ανδρουλακηδες που κοιμουνταν στη Βουλή 7 χρόνια, κοκ

                          Τι σχέση έχει η κυβέρνηση με το συγκεκριμένο θέμα; Η το ΠΑΣΟΚ;
                          Το δημογραφικό είναι πρόβλημα σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες. Όσες είναι και πιο πλούσιες, όπως π.χ. η Γερμανία, δίνουν και αρκετά επιδόματα. Αλλά πάλι δεν αντιμετωπίζεται και δεν βελτιώνεται η κατάσταση.

                          Το γιατί είναι προφανές. Υπάρχει "αντίσταση" είτε για λόγους συμφερόντων από τους έχοντες την κρατική εξουσία είτε για λόγους ιδεολογίας από τους υποστηρικτές των πολιτικών που έχουν σαν επίκεντρο το κράτος. Κυρίως σοσιασλιστικών και αριστερών αντιλήψεων.

                          Εντωμεταξύ υπάρχει και μία "ανίερη συμμαχία" αν μπορώ να το ονομάσω έτσι. Οι σοσιαλιστο-αριστεροί και οι μεγαλοβιομήχανοι της Ευρώπης, προκρίνουν ως λύση του δημογραφικού την ενθάρυνση της μετανάστευσης. Και αποδέχονται ακόμα και τη λαθρομετανάστευση των τελευταίων ετών, που έχει περισσότερο χαρακτήρα παράνομης εισβολής.

                          Ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Οι μεν για να μην διαταραχθεί το κρατικό μοντέλο συντάξεων και κράτους πρόνοιας οι δε για φτηνό εργατικό δυναμικό. Τα δύο άκρα χέρι-χέρι για το κοινό τους συμφέρον. Εις βάρος των κυρ Παντελήδων και οι δύο τους. Θα δούμε πως θα πάει κι αυτό...

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fiverg @fhcc last edited by

                            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            Πρέπει λοιπόν να ψάξουμε να δούμε τι κάνουν στις χώρες που έχουν περισσότερα παιδιά ανά οικογένεια.

                            Απλό, η θέση της γυναίκας είναι αυτή που ήταν σε εμάς προ 70 ετών, αναπαραγωγική μηχανή εντός της οικίας. Γυναικεία χειραφέτηση, ντόλτσε βίτα και πολλά παιδιά δεν πάνε παρέα.

                            Μου έκανε εντύπωση πριν από λίγους μήνες ένα ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού για μια Σουηδή που ρωτούσε πού μπορεί να αφήσει το παιδί της, για να πάει για ψώνια κάτι που στην πατρίδα της θα το θεωρούσε αυτονόητο.

                            Που αφήνει μια σουηδέζα το παιδί της για να πάει για ψώνια; Υπάρχουν παιδικοί σταθμοί για τα πρωινά, μετά το παίρνει μαζί της, δεν υπάρχει νταντά να το κρατήσει. Για να μην ξεχνιόμαστε, 1.43 με 1.45 έχουν και εκεί και αν δεν είχαν τόσους μουσουλμάνους μετανάστες θα ήταν και παρακάτω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              ΟΧΙ, ο φίλος ο @criuser δεν είναι πχια μόνος, δεν είναι ούτε ένας, ούτε δυο, ούτε τρεις, είναι χίλιοι δεκατρείς!

                              https://www.facebook.com/share/r/1CbXrFjiSG/

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                https://greekreporter.com/2026/06/25/trump-promises-gift-turkey-applauds-great-leader-erdogan/?

                                ΤΡΑΜΠ!
                                ΤΡΑΜΠ!
                                ΤΡΑΜΠ!

                                In a joint press appearance alongside NATO Secretary General, US President Donald Trump hinted at a potential defense breakthrough with Turkey, specifically addressing whether he would bring a “big gift” for President Recep Tayyip Erdogan: F-35 fighter jets and engines for Turkey’s indigenous KAAN aircraft.

                                “I think so,” Trump responded. “Turkey is a NATO member. Some people don’t see it that way, but it truly is. It is a strong member of NATO. And yes, I will probably do something that will make them very happy. President Erdogan is a good man, and Turkey has a tremendous defense industrial base. People do not realize how important Turkey is from a military standpoint. It has a very powerful military, and they have a lot of our equipment.”

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bekiaris
                                  bekiaris last edited by

                                  Νέα Δημοκρατία: «Σας θέλουμε σε απόλυτη κινητοποίηση μετά το καλοκαίρι!» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Νέα Σμύρνη και φούντωσε τα σενάρια για πρόωρες εκλογές

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris last edited by

                                    Βασικός αντίπαλος της Νέας Δημοκρατίας, ο Αλέξης Τσίπρας...

                                    Με τις δημοσκοπήσεις να δείχνουν την ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα εδραιωμένη στη δεύτερη θέση και πλέον κάποιες (Prorata και Real Polls) να καταγράφουν διαφορά μονοψήφιου ποσοστού από το πρώτο κόμμα, η Ν.Δ. δείχνει να αναγνωρίζει ως βασικό της αντίπαλο το κόμμα του πρώην πρωθυπουργού, δίνοντας το στίγμα της προεκλογικής διαμάχης που θα ακολουθήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by piliourits

                                      Το 20% του πληθυσμού, η κεντρική Μακεδονία, πήρε λέει, το 2% των χρημάτων του ταμείου ανάκαμψης και βρίσκεται στο 60% τού μ.ο. αγοραστικής δύναμης στην Ευρώπη.

                                      https://www.facebook.com/share/v/1831NEQpAu/

                                      10 εταιρείες συμβούλων λέει, πήραν 10% των 37 δισεκατομμυρίων λέει.

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus @wantone last edited by

                                        @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

                                        Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

                                        Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

                                        Αυτό είναι η εγγενής παθογένεια του Καπιταλισμού. Το αντίδοτο όμως δεν είναι περισσότερος Καπιταλισμός, αλλά ο έλεγχος του Κράτους επί της οικονομίας και η αναδιανομή του πλούτου. Άρα, σε 1ο στάδιο τουλάχιστον, περισσότερος Σοσιαλισμός.

                                        Το ανάποδο ο σοσιαλισμός τροφοδοτεί το ολιγαρχικά μοντέλο γιατί οι ολιγάρχες ελέγχουν το κράτος που στον σοσιαλισμό είναι μεγάλο. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που επέτρεψε την άνοδο του βιοτικού επιπέδου σε όλους μας ο σοσιαλισμός μας έριξε το βιοτικό επίπεδο αλλά σε εξαγοράζει με επιδόματα και γιαυτο νομίζεις ότι είναι κάτι καλό. Λάθος.

                                        Ανάποδα τα έχεις. Η Ρωσία ακόμα δεν έχει φτάσει το προσδόκιμο ζωής που είχε επί ΕΣΣΔ, 35 χρόνια πριν, λόγω του Καπιταλισμού!!!

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @fiverg last edited by

                                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          Ρωτήστε λοιπόν τα κόμματα που ψηφίζετε, να σας πουν γιατί κατά τη γνώμη τους η ΔΕΗ και η ΜΕΤΛΕΝ δεν κάνουν το έργο αποθήκευσης ενέργειας στο Ελλαδισταν αλλά σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία

                                          Δεν τα έκανε σωστά ο Κούλης δηλαδή;

                                          Οπότε πάμε Βουλγαρία Ρουμανία που λογικά θα έχουν την μισή ή και καθόλου φορολογία για την επένδυση που κάνουν και όχι εδώ.

                                          Αν η ΔΕΗ ήταν κρατική μήπως θα είχανε ήδη επενδύσει αντί να γκρεμίσουν εργοστάσια δισεκατομμυρίων;
                                          Θα τους άφηνε ο Φωτόπουλος και οι πράσινοι συνδικαλιστές να βγάζουν εκατομμύρια οι γαλάζιοι επιχειρηματίες και πολιτικοί σε βάρος των καταναλωτών και του δημοσίου πλούτου;

                                          Φαντάζομαι με Φωτόπουλο θα συνεχίζαμε να καίμε αγνό λιγνίτη. Κι επειδή είναι μη βιώσιμο καύσιμο πλέον με δυσθεορατο κόστος παραγωγής, για να καις ρεύμα σε ανθρώπινη τιμή το μαγαζί (ΔΕΗ) θα πούλαγε κάτω του κοστουσ και θα έμπαινε μέσα όπως μέχρι και το 19. Βεβαίως όποιον κυκλοφορεί με μαύρα πολύ που τον νοιάζει, σε άλλους θα πάει ο λογαριασμός…
                                          Για να προλάβω νέα ψεκα, το 25 η μέση τιμή kWh στην Ελλάδα ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εε όπως και επι φωτοπουλου.

                                          Οπότε, εσύ που είσαι σπουδαΓμένος γνώστης, δεν ξέρω αν είσαι ντοκτορ σαν τον άλλον, αν έχεις την καλοσύνη, για να ξεστραβώσεις και μας τους αδαείς λάτρεις της ήσσονος προσπάθειας αριστερίζοντες, απαρίθμησε μας όλα τα οφέλη ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ - ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ, που επέφερε αυτή η ακραία ιδιωτικοποίηση της αγοράς ενεργείας στην ΕΕ γενικά και στην Ελλάδα, ειδικότερα, η μετατροπή της ΔΕΗ, από μια χρεωμένη κρατική εταιρεία ενέργειας, σε μια ακμάζουσα ιδιωτική, με τρελά μπόνους στα στελέχη της και κέρδη δισεκατομμυρίων, που τα επανεπενδύει σε εξαγορές αλυσίδων εμπορίας ψυγείων και κινητών τηλεφώνων κλπ. μπας και καταλάβουμε και μεις οι στουρνοι το καλό που μας έκανε ο Μητσοτάκης κι ο Στάσης, το οποίο δυσκολευόμαστε τόσο να αντιληφθούμε.

                                          Νομίζω ήμουνα σαφής. Ούτε για μητσοτακη εγραψα, ούτε για στάση, ούτε για τίποτα. Για τον θεουλη Φωτόπουλο έγραψα, τον υπερασπιστή του λαού που όπου στέκονταν και βρίσκονταν μίλαγε σαν τον τραμπ, drill baby drill, λιγνίτης κι άγιος ο θεός και η κλιματική αλλαγή είναι φούσκα. Αν δεν κάνω λάθος όμως σε αυτά συμφωνεί και το κκε οπότε μάλλον δεν απέχεις και πολυ. Θα ήταν μια ενδιαφέρουσα άσκηση να μας έλεγε κάποιος τι θα πληρώναμε σήμερα σε τιμή kWh με το ενεργειακό μείγμα του 18 (22% λιγνίτης και 11% πετρέλαιο σε σχέση με το 5% και 6.5% αντίστοιχα σήμερα μιας και η διασύνδεση με την ηπειρωτική χώρα περιόρισε και την χρήση πετρελαίου, ναι, δεν είναι τόσο κακό το κράτος να μην πληρώνει φέσια σε μια χρεωμένη ΔΕΗ και να έχει χρήμα ώστε να ορθολογικοποιησει την κατανομή ενέργειας).

                                          ΥΓ: Επειδή δεν θέλω να γράφω στον βρόντο, έκανα μια επαλήθευση, σε φοιτητικό σπίτι για αυτό τον μήνα κόστος kwh 0.013 με σταθερό τιμολόγιο. Κόστος kwh στην Ελλάδα το 25 κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ, κάτω από την Ισπανία που μας είχαν κάποτε πρήξει τι καλά και φοβερά που τα κάνει όλα στην ενέργεια η εκεί σοσιαλιστική κυβέρνηση. Τώρα αν θα μπορούσαμε ίσως να έχουμε ακόμη χαμηλότερες τιμές αν ο στάσης δεν έπαιρνε bonus δεν θα διαφωνήσω, αντιθέτως συμφωνώ. Όσο παράλογο ήταν να έχει η ΔΕΗ τόσο χρέος άλλο τόσο είναι να κάνει τον retailer.

                                          Οπότε τα οφέλη της ιδιωτικοποίησης ποια ακριβώς είναι;
                                          Πες και σε μας πως θα έχουμε 0.13€ την κιλοβατώρα, μαζί με δεδδηε και φόρους, δεν τα κρατάνε μυστικά αυτά.

                                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

                                            Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

                                            Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

                                            Αυτό είναι η εγγενής παθογένεια του Καπιταλισμού. Το αντίδοτο όμως δεν είναι περισσότερος Καπιταλισμός, αλλά ο έλεγχος του Κράτους επί της οικονομίας και η αναδιανομή του πλούτου. Άρα, σε 1ο στάδιο τουλάχιστον, περισσότερος Σοσιαλισμός.

                                            Το ανάποδο ο σοσιαλισμός τροφοδοτεί το ολιγαρχικά μοντέλο γιατί οι ολιγάρχες ελέγχουν το κράτος που στον σοσιαλισμό είναι μεγάλο. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που επέτρεψε την άνοδο του βιοτικού επιπέδου σε όλους μας ο σοσιαλισμός μας έριξε το βιοτικό επίπεδο αλλά σε εξαγοράζει με επιδόματα και γιαυτο νομίζεις ότι είναι κάτι καλό. Λάθος.

                                            Ανάποδα τα έχεις. Η Ρωσία ακόμα δεν έχει φτάσει το προσδόκιμο ζωής που είχε επί ΕΣΣΔ, 35 χρόνια πριν, λόγω του Καπιταλισμού!!!

                                            Δεν είναι καπιταλισμός στην Ρωσία όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν σχέση με τους φυσικούς πόρους και τα στρατιωτικά εργοστάσια ελέγχονται από το κράτος. Σοσιαλιστικό είναι το μοντέλο αλλά λίγο διαφορετικό από άλλες χώρες που έχουν το ολιγαρχικό μοντέλο, δηλ πλούσιες οικογένειες ελέγχουν τους πολιτικούς. Στην Ρωσία ο Πούτιν ελέγχει τους ολιγάρχες.

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 88 / 91
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr