-
-
@a-d-p said in TESLA FORUM:
Η Νότια Κορέα εάλω: Το μοντέλο που εκθρόνισε Hyundai και Kia στην έδρα τους
Η μείωση της τιμής στα Standard μοντέλα ήταν πραγματικά έξυπνη κίνηση και τόνωσε αισθητά τις πωλήσεις των Tesla παγκοσμίως. Στα αρνητικά βέβαια οτι δεν ακολούθησε και στις Premium εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση η Tesla δείχνει οτι πλεόν ακούει τον παλμό της αγοράς και θέλει να αναπροσαρμόσει την πολιτική της, μετά απο δύο χρόνια πτώσης στις πωλήσεις. Το Valeu 4 money με τις νέες τιμές, δεν έχει ανταγωνιστή. Μακάρι να δούμε απο την Tesla και νέες επενδύσεις και μικρότερα μοντέλα, αν και δεν ειμαι πολύ αισιόδοξος, πιο πολύ βλέπω ο Musk να εστιάζει στο AI και οχι στα οχήματα, τα οποία ομως παραμένουν η κύρια πηγή εσόδων.
-
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
Προσωπικη μου γνωμη, ουτε εχεις μειωσει αισθητα την ροη του αερα, αλλα ουτε εχει βελτιωθει κατι σοβαρα με την προσθηκη της σιτας.
Το καλο και κακο με τα τεσλα ειναι οτι ειναι πρακτικα ιδια εδω και αρκετα χρονια. Αυτο σημαινει οτι "βρεφικες αρρωστιες" εμφανιστηκαν και αντιμετωπιστηκαν. Δεν εχω ακουσει κανενας να αναφερει καποιο προβλημα με βρωμα στο ψυγειο, το οποιο να δημιουργησε λειτουργικα θεματα.Αντιθετως, υπηρχε οντως προβλημα στα πρωτα Μ3 με την οσμη μουχλας. Ο λογος ηταν δομικος και εξηγειται αναλυτικα στο ακολουθο βιντεο.
Λυθηκε με διαφορους τροπους (κυριως μεσω software updates που αλλαξαν τον τροπου που δουλευε ο ανεμιστηρας και το πορτακι του ανεμιστηρα) και μαλλον οριστικα οταν μπηκε σε ολα τα τεσλα το octavalve.Αυτα τα λεω για να εξηγησω την πεποιθηση μου οτι αν υπηρχε οντως προβλημα με το ψυγειο, θα ειχε εμφανιστει και θα ειχε αντιμετωπιστει.
Αλλα μπορει να κανει και λαθος, μιας και δεν εχω σπουδασει μηχανολογια
IYKYK

-
Σε αναζήτηση στο fb κάποιοι λένε ότι το προτείνουν οι ίδιοι οι μηχανικοί της τέσλα. Αν δεις τι μάζεψε σε 2 μέρες θα πεις αποκλείεται!! Όλα αυτά καταλήγουν στο radiator και με τα χρόνια σίγουρα το επιβαρύνουν και μειώνουν την ικανότητα ανταλλαγής θερμότητας.
Ίσως μπω στο σέρβις μενού και συγκρίνω θερμοκρασία με και χωρίς την σιτα. Ιδίως σε κίνηση στην πόλη όπου η ροή είναι μειωμένη λόγω χαμηλής ταχύτητας...
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Σε αναζήτηση στο fb κάποιοι λένε ότι το προτείνουν οι ίδιοι οι μηχανικοί της τέσλα.
Αν θέλεις βάλε κανένα λινκ ή screenshot
-
Άμα σου πω ότι δεν έχω ανεβάσει ποτέ ξανά εικόνα στο φόρουμ και δεν ξέρω πως γίνεται.. Χαχαχαχα
-
Θεωρώ απίθανο να δημιουργεί πρόβλημα η σίττα. Αυτό που εγώ σίγουρα θα κάνω είναι καθαρισμός στο ψυγειό. Είναι απλή DYI δουλίτσα που σίγουρα δε βλάπτει να την κάνεις κάθε 1-2 χρόνια ανάλογα και τις συνθήκες χρήσης.
Επίσης για να μην κατηγορούμε μόνο Τέσλα, ρίξτε μία ματιά από περιέργεια για το που έχει το ψυγείο λαδιού η BMW στα G87 και G80. Χρυσές δουλειές κάνουν οι αφτερμαρκετ.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Θεωρώ απίθανο να δημιουργεί πρόβλημα η σίττα. Αυτό που εγώ σίγουρα θα κάνω είναι καθαρισμός στο ψυγειό. Είναι απλή DYI δουλίτσα που σίγουρα δε βλάπτει να την κάνεις κάθε 1-2 χρόνια ανάλογα και τις συνθήκες χρήσης.
Επίσης για να μην κατηγορούμε μόνο Τέσλα, ρίξτε μία ματιά από περιέργεια για το που έχει το ψυγείο λαδιού η BMW στα G87 και G80. Χρυσές δουλειές κάνουν οι αφτερμαρκετ.
Ένας καθαρισμός στο ψυγείο μόνο καλό μπορεί να κάνει απλά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Η σιτα σίγουρα βοηθάει πολύ στο να διατηρεί καθαρό το εσωτερικό. Απλά θέλει συχνό καθαρισμό.. Πάντως νομίζω ότι πολλοί την έχουν βάλει στο εξωτερικό.
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
Το βασικό ερώτημα είναι ένα, έχεις ξαναδεί ψυγείο ΙΧ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους. Βλέποντας διαφορά βίντεο με το τι φύλλα και έντομα μαζεύει το ψυγείο εμπρός που χρησιμοποιείται για τα πάντα στο τέσλα (ψύξη, θέρμανση, ψύξη μπαταρίας κτλ) σκέφτηκα και αγόρασα μια σιτα για την μπροστινή γρίλια.
https://www.aliexpress.com/item/1005007401610270.html
Την τοποθέτησα και μέσα σε δύο μέρες δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φύλλο και μυγάκια / έντομα έχει μαζέψει.
Το ερώτημα μου και ο προβληματισμος μου όμως είναι αν μειώνει πολύ την παροχή αέρα στο ψυγείο. Δηλαδή μήπως στο τέλος αντί για καλό κάνω ζημιά με το να λειτουργεί η μπαταρία και όλο το αμάξι σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Έχει σκεφτεί κάποιος από εδώ ή έχει βάλει κάτι αντίστοιχο; Δίνει η τέσλα κάτι παρόμοιο σε αξεσουάρ; Έχει επιχειρήσει κανένας να καθαρίσει το ψυγείο; Αν σε 200 χιλιόμετρα είχε μαζέψει τόση βρώμα δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν σε 100κ χιλιόμετρα. Ούτε τι φραξιμο έχει ήδη υπάρξει. Βάζοντας έναν ανεμιστήρα εμπρός από την σιτα στατικά πράγματι έχει μειωμένη ροή ο αέρας.
Σίγουρα πάντως όταν πάω για αλλαγή φίλτρων θα ζητήσω να καθαριστεί και το ψυγείο. Εκτός αν με πιάσει η προκοπή και το τολμήσω μόνος μου...
Το βασικό ερώτημα είναι ένα, έχεις ξαναδεί ψυγείο ΙΧ?
Έχω δει πολλά άλλα υπάρχει διαφορά. Σε εκείνο και έχεις πρόσβαση και δεν αποτελεί κομμάτι ενός πολύ ακριβού συστήματος και έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια.. Το θέμα είναι αν μειώνει την ροή αέρα.. Αν δεν μειώνει είναι ένα must have..
-
Γρίλια παιζει πολύ στα MX5 που έχουν πολύ μεγάλο άνοιγμα ωστόσο γράφεται ότι η ψύξη μειωνόταν. Βέβαια αυτά φαντάζομαι υπό προϋποθέσεις τύπου έντονος καύσωνας, πίεση αυτοκινήτου
Από την άλλη για να μη το βάζουν αυτοί κάτι θα ξέρουν.
Σαν μείωση ροής του αέρα εικάζω ότι θα γίνει σε συνδυασμό με γρίλια που ναι μεν μπορεί να περιορίσει αμελητέα τη ροή αλλά αν αυτή γεμίσει βρωμιές τότε θα είναι σα κλείνεις σχεδόν τελείως τη ροή
Προσωπικά δε θα το ρίσκαρα εφόσον δε το βγάζει ο ιδιος ο κατασκευαστής έστω σαν εξτρα -
Καλά δε λεει και πολλά το τι κάνει ο κατασκευαστής. Υπάρχουν και αστοχίες. Προανέφερα παράδειγμα τον S58 της BMW που ενώ είναι διαμάντι, έχει το ψυγείο λαδιού να κοιτάει την άσφαλτο απροστάτευτο. Εκεί κι αν είναι κρίσιμη η διατήρηση της λειτουργικότητας του ψυγείου.
Άλλο παράδειγμα τα δύο ψυγεία δεξιά αριστερά στο Cayman (έχει και τρίτο στη μέση εάν είναι tiptronic). Ο κατασκευαστής δε βάζει τίποτα για να τα πραστατεύσει και μαζεύουν αρκούδες. Όλοι οι στοιχειωδώς γνώστες βάζουν γρίλιες εκεί. Σε αυτά και στα 911 τα ψυγεία έχουν φτάσει σε σημείο να θεωρούνται αναλώσιμα καθώς είναι μαθηματικά βέβαιο οτι θα υποστούν φθορά αργά ή γρήγορα.

-
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Νομίζω πως πιο σωστή ειναι η χρήση vaccum για αναρρόφηση και όχι να τα σπρώχνεις μέσα με αέρα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Βασικά έπαθα πλάκα με το ποσό μειώνει την ροή. Ακόμα και πεντακάθαρες. Οπότε κάθε 2, 3 χρόνια θα κάθομαι ένα πρωί και θα το καθαρίζω μόνος μου. Θεωρώ πως πιάνουν τα χέρια μου. Επίσης όπως είπα δεν θέλω άλλη μια έγνοια στο κεφάλι μου.. Κακώς που μπήκα στην διαδικασία να την πάρω...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Δεν χρειάζονται καθαρισμό τα μυγάκια, γιατί θα ξεραθούν και στο επόμενο ταξίδι θα φύγουν μόνα τους από το ψυγείο. Δεν είναι όπως μυγάκια στην βαφή. Την προστασία την χρειάζεσαι για τις πέτρες που μπορεί να τρυπήσουν το ψυγείο όχι για τα μυγάκια.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Δεν χρειάζονται καθαρισμό τα μυγάκια, γιατί θα ξεραθούν και στο επόμενο ταξίδι θα φύγουν μόνα τους από το ψυγείο.
Δεν το νομιζω.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Δεν χρειάζονται καθαρισμό τα μυγάκια, γιατί θα ξεραθούν και στο επόμενο ταξίδι θα φύγουν μόνα τους από το ψυγείο. Δεν είναι όπως μυγάκια στην βαφή. Την προστασία την χρειάζεσαι για τις πέτρες που μπορεί να τρυπήσουν το ψυγείο όχι για τα μυγάκια.
Δεν γίνεται να φύγουν γιατί δεν έχουν που να πάνε. Επίσης μεγάλο πρόβλημα είναι τα φύλλα. Έβλεπα ένα βίντεο που κάποιος έκανε έναν βαθύ καθαρισμό με βγάλσιμο προφυλακτήρα. Το τι έβγαλε από μέσα δεν λέγεται. Καταλήγω ότι το καλύτερο είναι κάθε 5 χρόνια να γίνεται ένας προσεκτικός καθαρισμός. Μακάρι να βρεθεί κανένα εξωτερικό συνεργείο να το κάνει εκτός τέσλα. Θα χεστει στα λεφτά
TESLA FORUM