-
@criuser said in Οδήγησα....:
@skg1958 said in Οδήγησα....:
@scotch said in Οδήγησα....:
Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);
Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C
Τα Ρόλεξ είναι το αντίστοιχο μιας 5 ή μιας Ε τουλάχιστον, μιλώντας για ένα βασικό με ατσάλι μόνο.
Τα ατσάλι - χρυσό που πουλάνε περισσότερο, είναι επιπέδου S class.
Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......
-
Για αυτό δεν έγραψα Μπέντλει...

-
@dettol said in Οδήγησα....:
οποτε μπορεις να ρωτησεις στα αντιστοιχα γκρουπ του fb
Δεν είμαι 70 χρονών να έχω fb οπότε θα ρωτήσω εδώ και θα με βοηθήσετε όταν έρθει η ώρα αν έχω απορίες

@scotch R5
-
@criuser said in Οδήγησα....:
Για να το τελειώσουμε διάβασα 6 σελίδες τσακωμών το μεσημέρι. Δεν εμβάθυνα σε λογοτεχνική ανάλυση.
Μπορεί εσύ να ήθελες να πεις αυτό που λες, αλλά η σύγκριση ήταν παντελώς άσχετη.
Τα ΜΕΚ δεν τα αγοράζεις για τον ρομαντισμό τους, αλλά για την πρακτικότητα τους, που δεν αγοράζεις ένα ρόλεξ για αυτό τον λόγο της πρακτικότητας.
Οπότε η πρακτικότητα με την ψηφιακή χρηστικότητα είναι η σύγκριση, που προς το παρόν τα ηλεκτρικά χάνουν πανηγυρικά.
Επειδή ακριβώς δεν εμβάθυνες, έχασες τη λέξη-κλειδί: μιλούσαμε για supercars και όχι για τις καθημερινές ΜΕΚ. Κανείς δεν παίρνει μια Aventador για να πάει στο σούπερ μάρκετ, όπως δεν παίρνει και Rolex για να δει απλά την ώρα, οπότε η αναλογία με το Rolex παραμένει απόλυτα ακριβής.
Όσο για την πρακτικότητα των καθημερινών ηλεκτρικών, το να φορτίζεις στο σπίτι σου με ελάχιστο κόστος, να μην ξέρεις τι σημαίνει αλλαγή λαδιών, φίλτρων και ιμάντων, και να κινείσαι αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς στην κίνηση, για τους περισσότερους από εμάς είναι η επιτομή της πρακτικότητας. Ίσως αν κάποια στιγμή οδηγήσεις ένα, να αναθεωρήσεις για το ποιο χάνει πανηγυρικά. -
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
-
Richard Mille δεν παίρνεις για να δεις απλά την ώρα. Rolex παίρνεις για την ώρα και για το premium της φάσης.
-
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Κανένα, κοιμήσου !
-
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Κοιτάζοντας τα νούμερά σου, θα σου έλεγα ότι τελικά δεν διαφέρουμε και πολύ. Κι εγώ κάνω δύο ταξίδια 3.500 χλμ κάθε χρόνο, άλλα 2 ταξίδια των 1.500 χλμ, ένα των 600 χλμ και μερικά ακόμα μικρότερα των 500 χλμ. Μακάρι να είχα τον χρόνο να έκανα ακόμα περισσότερα, και προφανώς το ηλεκτρικό είναι το τελευταίο που θα με περιόριζε σε αυτό.
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Επειδή λόγω δουλειάς πηγαίνω με πάνω από 140 και στις προσωπικές μου μετακινήσεις 100-130 ποτέ πλην μιας καμένης περίπτωσης δε θυμάμαι να με πέρασε ηλεκτρικό.
Μου έμεινε πριν λίγο καιρό να πηγαίνω με 160 μαζί με ένα ML πρώτης γενιάς και να με περνάει αεροπορία ένα carisma.
Τελευταία εμπειρία με ηλεκτρικό θυμάμαι πριν μήνες με tesla που κολλάει από πίσω και μου κάνει συνιαλο, κάνω δεξιά, περνάει και χαμηλώνει ταχύτητα, εγώ ήθελα να συνεχίσω στα χιλιόμετρα που πήγαινα, ξαναμπαίνω από πίσω και κολλάω, δε συγκινείται, κάνω σινιάλο και δίνει ένα δυνατό τσαρουχωμα στα φρένα, πλακώνομαι κι εγώ, τον ξανά φτάνω και πάλι ίδιο σκηνικό αλλά τη δεύτερη φορά πατάει τέρμα γκάζι και εξαφανίζεται. Μιας και τον θυμήθηκα πάλι να του γ……ται ότι μπορεί εκεί που είναι τώραΈπρεπε να είχες κάτι λίγο πιο γρήγορο σε τελική. Τα Tesla (εκτός από τα Plaid και Perrformance) έχουν τελική 200. Οπότε αν τον πήγαινες ως εκεί, θα τον κέρδιζες και ας είχε και διπλάσια άλογα.

@skg1958 said in Οδήγησα....:
Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......
Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.
-
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα
-
Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.
Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex
-
@skg1958 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.
Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex
Θα πας σε Ρόλεξ χρυσό ή με διαμάντια γιατί είναι τα μόνα που κρατάνε αξία.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Κανένα, κοιμήσου !
Κοιμήθηκα μια χαρά όπως κάθε βράδυ, αφού έχω ήσυχη την συνείδηση μου.
Εσύ ?

-
@scotch said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Κοιτάζοντας τα νούμερά σου, θα σου έλεγα ότι τελικά δεν διαφέρουμε και πολύ. Κι εγώ κάνω δύο ταξίδια 3.500 χλμ κάθε χρόνο, άλλα 2 ταξίδια των 1.500 χλμ, ένα των 600 χλμ και μερικά ακόμα μικρότερα των 500 χλμ. Μακάρι να είχα τον χρόνο να έκανα ακόμα περισσότερα, και προφανώς το ηλεκτρικό είναι το τελευταίο που θα με περιόριζε σε αυτό.
Εντάξει έχουμε άλλη λογική, η οποία σε μεγάλο μέρος οφείλεται στην διαφορά ηλικίας και στην διαφορά φάσης της ζωής μας.
-
@dettol said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα
Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.
Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.
Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.
Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.
Δηλαδή αν κάποιος πηγαίνει Πάτρα κάθε ΣΚ γιατί αυτό είναι τα 200 χλμ, το Λουτράκι είναι 80 και αν...
-
@criuser said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα
Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.
Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.
Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.
Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.
επομενως κανεις 2 ταξιδια τον χρονο, που ισως να φτασουν τα 4, αλλα μαλλον περιοριζονται στα 2, πιθανοτατα και ενα.
Απλα μεταφραζω την criuserικη γλωσσα σε απλα ελληνικα
-
@dettol said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.
Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.
Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.
Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.
Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?
Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα
Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.
Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.
Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.
Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.
επομενως κανεις 2 ταξιδια τον χρονο, που ισως να φτασουν τα 4, αλλα μαλλον περιοριζονται στα 2, πιθανοτατα και ενα.
Απλα μεταφραζω την criuserικη γλωσσα σε απλα ελληνικα
Σε παρακαλώ συντομεύσεις που παραπέμπουν σε βλασφημίες για τον Ιησού, να τις σταματήσεις.
Δε σου έχει φταίξει σε τίποτα.
Εσύ έχεις ιερή την οικογένειά σου και απαιτείς σεβασμό.
Το ίδιο κάνω και εγώ για την Ορθοδοξία. -
@criuser said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.
Δηλαδή αν κάποιος πηγαίνει Πάτρα κάθε ΣΚ γιατί αυτό είναι τα 200 χλμ, το Λουτράκι είναι 80 και αν...
220 είναι η Πάτρα το 200 το έβαλα στο περίπου, άντε να πούμε 180-190.
Οδήγησα....