Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 537
    • 538
    • 539
    • 540
    • 541
    • 542
    • 543
    • 544
    • 539 / 544
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    10864
    270399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skg1958 @criuser last edited by

      @criuser said in Οδήγησα....:

      @skg1958 said in Οδήγησα....:

      @scotch said in Οδήγησα....:

      Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);

      Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C

      Τα Ρόλεξ είναι το αντίστοιχο μιας 5 ή μιας Ε τουλάχιστον, μιλώντας για ένα βασικό με ατσάλι μόνο.

      Τα ατσάλι - χρυσό που πουλάνε περισσότερο, είναι επιπέδου S class.

      Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Για αυτό δεν έγραψα Μπέντλει...😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jousis @dettol last edited by

          @dettol said in Οδήγησα....:

          οποτε μπορεις να ρωτησεις στα αντιστοιχα γκρουπ του fb

          Δεν είμαι 70 χρονών να έχω fb οπότε θα ρωτήσω εδώ και θα με βοηθήσετε όταν έρθει η ώρα αν έχω απορίες 😂

          @scotch R5

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • scotch
            scotch @criuser last edited by

            @criuser said in Οδήγησα....:

            Για να το τελειώσουμε διάβασα 6 σελίδες τσακωμών το μεσημέρι. Δεν εμβάθυνα σε λογοτεχνική ανάλυση.

            Μπορεί εσύ να ήθελες να πεις αυτό που λες, αλλά η σύγκριση ήταν παντελώς άσχετη.

            Τα ΜΕΚ δεν τα αγοράζεις για τον ρομαντισμό τους, αλλά για την πρακτικότητα τους, που δεν αγοράζεις ένα ρόλεξ για αυτό τον λόγο της πρακτικότητας.

            Οπότε η πρακτικότητα με την ψηφιακή χρηστικότητα είναι η σύγκριση, που προς το παρόν τα ηλεκτρικά χάνουν πανηγυρικά.

            Επειδή ακριβώς δεν εμβάθυνες, έχασες τη λέξη-κλειδί: μιλούσαμε για supercars και όχι για τις καθημερινές ΜΕΚ. Κανείς δεν παίρνει μια Aventador για να πάει στο σούπερ μάρκετ, όπως δεν παίρνει και Rolex για να δει απλά την ώρα, οπότε η αναλογία με το Rolex παραμένει απόλυτα ακριβής.
            Όσο για την πρακτικότητα των καθημερινών ηλεκτρικών, το να φορτίζεις στο σπίτι σου με ελάχιστο κόστος, να μην ξέρεις τι σημαίνει αλλαγή λαδιών, φίλτρων και ιμάντων, και να κινείσαι αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς στην κίνηση, για τους περισσότερους από εμάς είναι η επιτομή της πρακτικότητας. Ίσως αν κάποια στιγμή οδηγήσεις ένα, να αναθεωρήσεις για το ποιο χάνει πανηγυρικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

              Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

              Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

              Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

              Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              R scotch D 3 Replies Last reply Reply Quote 2
              • S
                super-t last edited by super-t

                Richard Mille δεν παίρνεις για να δεις απλά την ώρα. Rolex παίρνεις για την ώρα και για το premium της φάσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red_monster @criuser last edited by

                  @criuser said in Οδήγησα....:

                  Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                  Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                  Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                  Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                  Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                  Κανένα, κοιμήσου !

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • scotch
                    scotch @criuser last edited by

                    @criuser said in Οδήγησα....:

                    Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                    Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                    Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                    Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                    Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                    Κοιτάζοντας τα νούμερά σου, θα σου έλεγα ότι τελικά δεν διαφέρουμε και πολύ. Κι εγώ κάνω δύο ταξίδια 3.500 χλμ κάθε χρόνο, άλλα 2 ταξίδια των 1.500 χλμ, ένα των 600 χλμ και μερικά ακόμα μικρότερα των 500 χλμ. Μακάρι να είχα τον χρόνο να έκανα ακόμα περισσότερα, και προφανώς το ηλεκτρικό είναι το τελευταίο που θα με περιόριζε σε αυτό.

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus @panos2171 last edited by realzeus

                      @panos2171 said in Οδήγησα....:

                      Επειδή λόγω δουλειάς πηγαίνω με πάνω από 140 και στις προσωπικές μου μετακινήσεις 100-130 ποτέ πλην μιας καμένης περίπτωσης δε θυμάμαι να με πέρασε ηλεκτρικό.
                      Μου έμεινε πριν λίγο καιρό να πηγαίνω με 160 μαζί με ένα ML πρώτης γενιάς και να με περνάει αεροπορία ένα carisma.
                      Τελευταία εμπειρία με ηλεκτρικό θυμάμαι πριν μήνες με tesla που κολλάει από πίσω και μου κάνει συνιαλο, κάνω δεξιά, περνάει και χαμηλώνει ταχύτητα, εγώ ήθελα να συνεχίσω στα χιλιόμετρα που πήγαινα, ξαναμπαίνω από πίσω και κολλάω, δε συγκινείται, κάνω σινιάλο και δίνει ένα δυνατό τσαρουχωμα στα φρένα, πλακώνομαι κι εγώ, τον ξανά φτάνω και πάλι ίδιο σκηνικό αλλά τη δεύτερη φορά πατάει τέρμα γκάζι και εξαφανίζεται. Μιας και τον θυμήθηκα πάλι να του γ……ται ότι μπορεί εκεί που είναι τώρα

                      Έπρεπε να είχες κάτι λίγο πιο γρήγορο σε τελική. Τα Tesla (εκτός από τα Plaid και Perrformance) έχουν τελική 200. Οπότε αν τον πήγαινες ως εκεί, θα τον κέρδιζες και ας είχε και διπλάσια άλογα. 😉

                      @skg1958 said in Οδήγησα....:

                      Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......

                      Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @criuser last edited by

                        @criuser said in Οδήγησα....:

                        Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                        Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                        Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                        Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                        Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                        Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
                        ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
                        Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα 🙂

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          wantone last edited by

                          Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skg1958 @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Οδήγησα....:

                            Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.

                            Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @skg1958 last edited by

                              @skg1958 said in Οδήγησα....:

                              @realzeus said in Οδήγησα....:

                              Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.

                              Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex

                              Θα πας σε Ρόλεξ χρυσό ή με διαμάντια γιατί είναι τα μόνα που κρατάνε αξία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Οδήγησα....:

                                @criuser said in Οδήγησα....:

                                Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                                Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                                Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                                Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                                Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                                Κανένα, κοιμήσου !

                                Κοιμήθηκα μια χαρά όπως κάθε βράδυ, αφού έχω ήσυχη την συνείδηση μου.

                                Εσύ ? 😇

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @scotch last edited by

                                  @scotch said in Οδήγησα....:

                                  @criuser said in Οδήγησα....:

                                  Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                                  Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                                  Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                                  Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                                  Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                                  Κοιτάζοντας τα νούμερά σου, θα σου έλεγα ότι τελικά δεν διαφέρουμε και πολύ. Κι εγώ κάνω δύο ταξίδια 3.500 χλμ κάθε χρόνο, άλλα 2 ταξίδια των 1.500 χλμ, ένα των 600 χλμ και μερικά ακόμα μικρότερα των 500 χλμ. Μακάρι να είχα τον χρόνο να έκανα ακόμα περισσότερα, και προφανώς το ηλεκτρικό είναι το τελευταίο που θα με περιόριζε σε αυτό.

                                  Εντάξει έχουμε άλλη λογική, η οποία σε μεγάλο μέρος οφείλεται στην διαφορά ηλικίας και στην διαφορά φάσης της ζωής μας.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  scotch 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @dettol last edited by

                                    @dettol said in Οδήγησα....:

                                    @criuser said in Οδήγησα....:

                                    Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                                    Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                                    Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                                    Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                                    Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                                    Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
                                    ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
                                    Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα 🙂

                                    Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.

                                    Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.

                                    Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.

                                    Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser @wantone last edited by

                                      @wantone said in Οδήγησα....:

                                      Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.

                                      Δηλαδή αν κάποιος πηγαίνει Πάτρα κάθε ΣΚ γιατί αυτό είναι τα 200 χλμ, το Λουτράκι είναι 80 και αν...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @criuser last edited by

                                        @criuser said in Οδήγησα....:

                                        @dettol said in Οδήγησα....:

                                        @criuser said in Οδήγησα....:

                                        Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                                        Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                                        Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                                        Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                                        Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                                        Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
                                        ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
                                        Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα 🙂

                                        Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.

                                        Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.

                                        Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.

                                        Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.

                                        επομενως κανεις 2 ταξιδια τον χρονο, που ισως να φτασουν τα 4, αλλα μαλλον περιοριζονται στα 2, πιθανοτατα και ενα.
                                        Απλα μεταφραζω την criuserικη γλωσσα σε απλα ελληνικα 🙂

                                        sarantism W C 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • sarantism
                                          sarantism @dettol last edited by

                                          @dettol said in Οδήγησα....:

                                          @criuser said in Οδήγησα....:

                                          @dettol said in Οδήγησα....:

                                          @criuser said in Οδήγησα....:

                                          Αν η ζωή μου ήταν Χαλάνδρι - Σύνταγμα στις 8 το πρωί και Σύνταγμα - Χαλάνδρι στις 6 το απόγευμα, με αμάξι όχι με μετρό και ταξίδια 3-4 κοντινά τον χρόνο, θα σκεφτόμουν το ηλεκτρικό και τα πλεονεκτήματα του.

                                          Δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι, ούτε θα γίνει έτσι.

                                          Τα ταξίδια είναι πάνω από 30 τον χρόνο, διαδρομές τουλάχιστον 300 έως 500 χλμ για τα 25 από αυτά και πάνω από 1000 χλμ για τα 5 από αυτά.

                                          Η καθημερινότητα είναι λιγότερη από 10 χλμ σε αστικό περιβάλλον χωρίς κίνηση.

                                          Αρα τι λόγο έχω να δοκιμάσω ηλεκτρικό ?

                                          Σιγα ρε κρου που κανεις 30 ταξιδια το χρονο. Εκτος αν "ταξιδι" ονομαζεις το πηγαινε-ελα στο χωριο στην ευβοια που επειδη δεν δουλευεις πια το κανεις σχεδον καθε εβδομαδα (και μπραβο σου και σε ζηλευω για αυτο!)
                                          ΕΝΑ ταξιδι τον χρονο κανεις με την τρελοπαρεα σου και αυτο μας το χτυπας για τους επομενους 11 μηνες και το φερνεις ως παραδειγμα επειδη νομιζεις οτι μονο ντηζελ μπορει να κανει αυτην τη διαδρομη
                                          Πως ξερω οτι δεν κανεις αλλα ταξιδια; Διοτι πολυ απλα θα μας τα εφερνες και αυτα ως παραδειγμα διαδρομων που στο μυαλο σου δεν μπορει να κανει ηλεκτρικο και θα μας ελεγες ποσο φτηνα εκανε τη διαδρομη η ντηζελαρα 🙂

                                          Το πήγαινε έλα στο χωριό κάθε εβδομάδα το καλοκαιρινό τρίμηνο το κάνω εδώ και 30 χρόνια, απλά όσο πέρναγαν τα χρόνια μεγάλωνε η διάρκεια παραμονής στο χωριό, από ΣΚ σε 5ήμερο. Γιατί οι διακοπές ήταν μόνο η εβδομάδα της Παναγίας και η προηγούμενη που δεν γύριζα πίσω.

                                          Τα ταξίδια με την τρελοπαρέα είναι τουλάχιστον 2 τον χρόνο, Ανοιξη και Φθινόπωρο, αλλά συχνά φτάνουν τα 4.

                                          Η καθημερινότητα είναι που δεν υπάρχει πια όπως ήταν και τα χλμ είναι ελάχιστα.

                                          Υπάρχει περίπτωση να προκύψει κάποια δουλίτσα 50 χλμ μακριά οπότε θα κάνω 100 χλμ ημερησίως για κάποιο διάστημα.

                                          επομενως κανεις 2 ταξιδια τον χρονο, που ισως να φτασουν τα 4, αλλα μαλλον περιοριζονται στα 2, πιθανοτατα και ενα.
                                          Απλα μεταφραζω την criuserικη γλωσσα σε απλα ελληνικα 🙂

                                          Σε παρακαλώ συντομεύσεις που παραπέμπουν σε βλασφημίες για τον Ιησού, να τις σταματήσεις.
                                          Δε σου έχει φταίξει σε τίποτα.
                                          Εσύ έχεις ιερή την οικογένειά σου και απαιτείς σεβασμό.
                                          Το ίδιο κάνω και εγώ για την Ορθοδοξία.

                                          Baby come back, any kind of fool could see
                                          There was something in everything about you
                                          Baby come back, yeah, you can blame it all on me
                                          'Cause I was wrong, and I just can't live without you

                                          Player - Baby Come Back

                                          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            wantone @criuser last edited by

                                            @criuser said in Οδήγησα....:

                                            @wantone said in Οδήγησα....:

                                            Mεχρι 200 χμ μια κατεύθυνση και αλλά τόσα να γυρίσεις δεν θα τα έλεγα ταξίδι. Δηλ κάποιος που πηγαίνει Λουτράκι κάθε σ/κ δεν νομίζω ότι ταξιδεύει commuting ειναι.

                                            Δηλαδή αν κάποιος πηγαίνει Πάτρα κάθε ΣΚ γιατί αυτό είναι τα 200 χλμ, το Λουτράκι είναι 80 και αν...

                                            220 είναι η Πάτρα το 200 το έβαλα στο περίπου, άντε να πούμε 180-190.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 539
                                            • 540
                                            • 541
                                            • 542
                                            • 543
                                            • 544
                                            • 539 / 544
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr