-
Κι ομως εχω ακουσει συνεργεια και τεχνικους εξω που λενε οτι αυτα τα συστηματα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και πολυ φθηνοτερα στη συντηρηση.
-
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα. -
To Ampera (Volt) είχε την δυνατότητα να συνδέσει τον κινητήρα με τους τροχούς για να βοηθήσει την κίνηση του αμαξιού.
-
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.Nissan epower δηλαδή.
-
Πιο κοντά στο Mazda MX30 R-EV.
-
-
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.Nissan epower δηλαδή.
Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.
-
@supergeorge said in BMW FORUM:
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.Nissan epower δηλαδή.
Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.
Μα σχεδόν όλα το κανουν συνδυαστικά.
-
@supergeorge said in BMW FORUM:
Nissan epower δηλαδή.
Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.
Στη Ηonda δεν είναι ακριβώς το ίδιο, γιατί στο e-power δεν κινεί ποτέ το αυτοκινήτο η ΜΕΚ.
-
@panormus772 said in BMW FORUM:
@supergeorge said in BMW FORUM:
Nissan epower δηλαδή.
Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.
Στη Ηonda δεν είναι ακριβώς το ίδιο, γιατί στο e-power δεν κινεί ποτέ το αυτοκινήτο η ΜΕΚ.
Για αυτό έγραψα μέχρι τα 110 km/h.
Μέχρι εκεί είναι ίδια.
Μόνο στις μεγάλες ταχύτητες μπαίνει ο θερμικός μέσω ενός συμπλέκτη (εκτός από το CRV που έβαλαν ακόμη μια ταχύτητα).
-
-
Συνεργασία του BMW Group Hellas με την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών
-
Οταν αγοράζει πολλά bmw έχεις Αλτσχάιμερ και ξεχνάς τις προηγούμενες βλάβες ;
-
υπαρχει τεραστιο προβλημα με τα μεγαλα σερβις μαγαζια στην εταιρεια, παντοντε υπηρχε βεβαια
BMW FORUM