Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1328
    • 1329
    • 1330
    • 1331
    • 1332
    • 1332 / 1332
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    26633
    208806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jammamon last edited by

      Κι ομως εχω ακουσει συνεργεια και τεχνικους εξω που λενε οτι αυτα τα συστηματα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και πολυ φθηνοτερα στη συντηρηση.

      J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tgd last edited by tgd

        Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
        Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by

          To Ampera (Volt) είχε την δυνατότητα να συνδέσει τον κινητήρα με τους τροχούς για να βοηθήσει την κίνηση του αμαξιού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 @tgd last edited by

            @tgd said in BMW FORUM:

            Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
            Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.

            Nissan epower δηλαδή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t last edited by

              Πιο κοντά στο Mazda MX30 R-EV.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                jamesd @jammamon last edited by

                @jammamon said in BMW FORUM:

                Κι ομως εχω ακουσει συνεργεια και τεχνικους εξω που λενε οτι αυτα τα συστηματα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και πολυ φθηνοτερα στη συντηρηση.

                Τα οποία όμως δεν έχουν κλείσει καλά καλά 5 ετια για να έχουμε άποψη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  supergeorge last edited by

                  @kostis20 said in BMW FORUM:

                  @tgd said in BMW FORUM:

                  Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
                  Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.

                  Nissan epower δηλαδή.

                  Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.

                  K P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 @supergeorge last edited by

                    @supergeorge said in BMW FORUM:

                    @kostis20 said in BMW FORUM:

                    @tgd said in BMW FORUM:

                    Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας. Είναι θέμα ότι η γεννήτρια δεν παίρνει μπροστά όταν εξαντληθεί η μπαταρία, αλλά πολύ νωρίτερα αφού δεν προλαβαίνει να φορτίσει σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματα, αφού το αυτοκίνητο δεν ξέρει ούτε πόσο μακρυά θέλεις να φτάσεις ούτε με τι συνθήκες θα οδηγείς.
                    Γι' αυτό η ιδέα του Opel Ampera ήταν καλύτερη. Ο βενζινοκινητήρας είχε αρκετή ισχύ ώστε να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για άμεση χρήση. Προσοχή, δεν λέμε απ' ευθείας σύνδεση με τους τροχούς όπως στα υβριδικά, μιλάμε για γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρες, όπως στα τρένα.

                    Nissan epower δηλαδή.

                    Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.

                    Μα σχεδόν όλα το κανουν συνδυαστικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 @supergeorge last edited by

                      @supergeorge said in BMW FORUM:

                      @kostis20 said in BMW FORUM:

                      Nissan epower δηλαδή.

                      Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.

                      Στη Ηonda δεν είναι ακριβώς το ίδιο, γιατί στο e-power δεν κινεί ποτέ το αυτοκινήτο η ΜΕΚ.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        supergeorge @panormus772 last edited by

                        @panormus772 said in BMW FORUM:

                        @supergeorge said in BMW FORUM:

                        @kostis20 said in BMW FORUM:

                        Nissan epower δηλαδή.

                        Και η Honda το ίδιο κάνει μέχρι τα 110 km/h περίπου.

                        Στη Ηonda δεν είναι ακριβώς το ίδιο, γιατί στο e-power δεν κινεί ποτέ το αυτοκινήτο η ΜΕΚ.

                        Για αυτό έγραψα μέχρι τα 110 km/h.

                        Μέχρι εκεί είναι ίδια.

                        Μόνο στις μεγάλες ταχύτητες μπαίνει ο θερμικός μέσω ενός συμπλέκτη (εκτός από το CRV που έβαλαν ακόμη μια ταχύτητα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          axel12p last edited by

                          BMW’s New 800-Volt Battery and Charging Architecture

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Συνεργασία του BMW Group Hellas με την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/synergasia-toy-bmw-group-hellas-me-tin-etaireia-alzheimer-athinon/

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Οταν αγοράζει πολλά bmw έχεις Αλτσχάιμερ και ξεχνάς τις προηγούμενες βλάβες ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                wantone last edited by wantone

                                υπαρχει τεραστιο προβλημα με τα μεγαλα σερβις μαγαζια στην εταιρεια, παντοντε υπηρχε βεβαια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 1328
                                • 1329
                                • 1330
                                • 1331
                                • 1332
                                • 1332 / 1332
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr